Join the forum, it's quick and easy
Vechra wrote:yum teart heuy knom
Nirk KAP_ANG ,hehehehe skoil yu heuy min yul ey tich nah sos.KAP ANG wrote:onh...mej heuy vechra...reoung komplang soss..heuy mej ban jear yum vinh jeng hah?....nirk nna hor?
Oh mouy min yul 2 min yul teart heuy, yum tich teat sin.taing wrote:baeb tlorb som'lork dakk pi na hey nis, hey nirk kheunh ar'roeung chas hey barn chirng. kraeng tha min mean tear som'rabb yom teh ieVechra wrote:yum teart heuy knom
Vechra wrote:Oh mouy min yul 2 min yul teart heuy, yum tich teat sin.taing wrote:baeb tlorb som'lork dakk pi na hey nis, hey nirk kheunh ar'roeung chas hey barn chirng. kraeng tha min mean tear som'rabb yom teh ieVechra wrote:yum teart heuy knom
Yum pruos ruong kluon arng kur nuv mean tirk pneak, ber yum pruos ruong sneaha kmean teh....Yul nuv?taing wrote:tlorb prabb Ravy tha ort mean tirk pnaek som'rabb yom teh, lov mich kor mean tirk pnaek pi na mork
hehehe... song'sai tirk pnaek phos chenh pi besdoun hey
Vechra wrote:Oh mouy min yul 2 min yul teart heuy, yum tich teat sin.taing wrote:baeb tlorb som'lork dakk pi na hey nis, hey nirk kheunh ar'roeung chas hey barn chirng. kraeng tha min mean tear som'rabb yom teh ieVechra wrote:yum teart heuy knom
Vechra wrote:Yum pruos ruong kluon arng kur nuv mean tirk pneak, ber yum pruos ruong sneaha kmean teh....Yul nuv?taing wrote:tlorb prabb Ravy tha ort mean tirk pnaek som'rabb yom teh, lov mich kor mean tirk pnaek pi na mork
hehehe... song'sai tirk pnaek phos chenh pi besdoun heyVechra wrote:Oh mouy min yul 2 min yul teart heuy, yum tich teat sin.taing wrote:baeb tlorb som'lork dakk pi na hey nis, hey nirk kheunh ar'roeung chas hey barn chirng. kraeng tha min mean tear som'rabb yom teh ieVechra wrote:yum teart heuy knom
You niyeay ouy Vechra seuch jong jrus pi kav eai . hehehetaing wrote:oh, la'or nas chirng. tirk pnaek orb Vechra mean tarm chorm naek teat nor... tirk nis som'rabb roeung 1 nis, tirk pnaek dor dael nirng min maen som'rabb roeung nis... pou kae maen nor... mean tirk pnaek chirng dae :scratch: amazing
Vechra wrote:Yum pruos ruong kluon arng kur nuv mean tirk pneak, ber yum pruos ruong sneaha kmean teh....Yul nuv?taing wrote:tlorb prabb Ravy tha ort mean tirk pnaek som'rabb yom teh, lov mich kor mean tirk pnaek pi na mork
hehehe... song'sai tirk pnaek phos chenh pi besdoun heyVechra wrote:Oh mouy min yul 2 min yul teart heuy, yum tich teat sin.taing wrote:baeb tlorb som'lork dakk pi na hey nis, hey nirk kheunh ar'roeung chas hey barn chirng. kraeng tha min mean tear som'rabb yom teh ieVechra wrote:yum teart heuy knom
@~*Dane*~@ wrote: merl reung niss angkuy seuch mnak aeng douch lob
Hello tovoeuntovoeun wrote:Hello, Every body
How are you?
Similar topics