jaek merm chout knea nham na pka krovann
kyom jole chet ah neng nas
ReaLKhmeR wrote:jaek merm chout knea nham na pka krovann
Krovann wrote:puthoo euy ber denh jeung knea oy knea chleuy trong mech tov, kal na ke denh yerng taeng phiey pruoy mlos heuy niyeay tov vea taeng tae veich klas heuy tver mech oy trong doch bontot nus? :Dtaing wrote:kheunh teh krorn ta denh jeunh tich nirng dirng tha Krovann sros srey nineay min trong hey.Krovann wrote:klach ey sbot nus, kir som sbot oy larn ken tnol tov ban heuy? :Dtaing wrote:Krovann hean sbortt teh?Krovann wrote:krovann rovol deur luk chhouk ott ban komraiy tenh ongkor mlos heuy ott mean luy jol internet shop te na Dane, ber min jeung te, mae jeh slab heuy :D@~*Dane*~@ wrote:bat krovan yu mork vinh dak ma bot yarng pirous tae mdorng
nice komap krovan
thanks for sharing
taing wrote:beur trorng douch born'tort keh tha trong pek hey
chhir veach tveur korng
chhir trorng tveur took
chhir puk tveur thook
tuk dot phleung kou.
Krovann wrote:puthoo euy ber denh jeung knea oy knea chleuy trong mech tov, kal na ke denh yerng taeng phiey pruoy mlos heuy niyeay tov vea taeng tae veich klas heuy tver mech oy trong doch bontot nus? :Dtaing wrote:kheunh teh krorn ta denh jeunh tich nirng dirng tha Krovann sros srey nineay min trong hey.Krovann wrote:klach ey sbot nus, kir som sbot oy larn ken tnol tov ban heuy? :Dtaing wrote:Krovann hean sbortt teh?Krovann wrote:krovann rovol deur luk chhouk ott ban komraiy tenh ongkor mlos heuy ott mean luy jol internet shop te na Dane, ber min jeung te, mae jeh slab heuy :D@~*Dane*~@ wrote:bat krovan yu mork vinh dak ma bot yarng pirous tae mdorng
nice komap krovan
thanks for sharing
Heroine wrote:Oy Pirous nas Krovann Komom lork chhouk , khenh roub Krovann srok tirk moit phleam prous nov srok nis khmean chhouk nham teh jaek knea nham phong ban teh Krovann chet la'or :D
jess tae tha heuy Krovann niek, kyom ae na tov mok dorch prean neary nous ber tha sopheap boros ei tha klassKrovann wrote:KhmerUS wrote:hahaha ort leng jol te kom srodey enjung ouy soss samma saamputhoo dorch tang pi hehehe jouy min ban te dou Avatar vinh sin eijerng kekekekeKrovann wrote:KhmerUS wrote:merl mok kyom merl dorch prean boros or prean neary LOLzKrovann wrote:KhmerUS wrote:LOLz DOL KOR dak ID ning hahaha min bach niyeay....,leng hean online bondouy sok jet prean_neary ber sin trov dak ID ning heheheheKrovann wrote:KhmerUS wrote:heheeh skor tnoat ning krop kaling chhouk sa'et dorch skor tamg mae hahahahaKrovann wrote:wow! skor tnoat with plae chhouk, hmmm doch min thomada te neik! :P send me a message with the info heuy jam kyom tver oy na
oh information ei just use my email vpscom@aol.com ning tov heuy pick one good ID for me dak ei dak tov jis jeang tae prean_neary tov ban heuy lol
lolz oh jeung dak Prean_Boros ban hey?
jos oy kyom juoy rok, eylov kyom rok ban heuy ter, not bad prean boros eylov kor mean jreun dae nah
oh loy os tos, doch tang 2 nung
ah roub 1 nis ban doch prean neary sot sat morng merl tov pnek nor? somleung rok merl srey srey min dak pnek sos
Krovann wrote:pirous maen hor rir tha leng te? chhouk kyom luok ter, ber jong nham mean ey, kyom kror nas ott mean plae chhouk chaek oy mit pheak free te, prous ott ongkor jrork chnang heuy sob ngai nis, luk chhouk kor min sov dach mae jeh rol ngaiHeroine wrote:Oy Pirous nas Krovann Komom lork chhouk , khenh roub Krovann srok tirk moit phleam prous nov srok nis khmean chhouk nham teh jaek knea nham phong ban teh Krovann chet la'or :D
Krovann wrote:kraeng mneak mneak jong ban jeung hor?':surpris:'
Heroine wrote:Krovann wrote:pirous maen hor rir tha leng te? chhouk kyom luok ter, ber jong nham mean ey, kyom kror nas ott mean plae chhouk chaek oy mit pheak free te, prous ott ongkor jrork chnang heuy sob ngai nis, luk chhouk kor min sov dach mae jeh rol ngaiHeroine wrote:Oy Pirous nas Krovann Komom lork chhouk , khenh roub Krovann srok tirk moit phleam prous nov srok nis khmean chhouk nham teh jaek knea nham phong ban teh Krovann chet la'or :D
Pirous maen na Krovann sros srey
Nis jea somdey phos pi owra
Kroin tae arn pleam khnom srot chenda
Ter boros na mean somnang tov ?
Somnang dael ban komnap pirous
Prom tang chet smos pi rub bong srey
Bros nus pit jea somnang thum krai
Prous ei sob thgai kror nas chet smos.
Ae phlae chhouk vinh khnom tinh kor ban
Krovann kalyan som brab domlai
Ning arl ley lork jouy Krovann srey
Kom aoy maday thlai jeh prek langeach jeng
taing wrote:chirng ches ta chorng barn hey tae kom oiy trorng douch born'tort pek na :pka:
Krovann wrote:kraeng mneak mneak jong ban jeung hor?':surpris:'
KhmerUS wrote:jess tae tha heuy Krovann niek, kyom ae na tov mok dorch prean neary nous ber tha sopheap boros ei tha klassKrovann wrote:KhmerUS wrote:hahaha ort leng jol te kom srodey enjung ouy soss samma saamputhoo dorch tang pi hehehe jouy min ban te dou Avatar vinh sin eijerng kekekekeKrovann wrote:KhmerUS wrote:merl mok kyom merl dorch prean boros or prean neary LOLzKrovann wrote:KhmerUS wrote:LOLz DOL KOR dak ID ning hahaha min bach niyeay....,leng hean online bondouy sok jet prean_neary ber sin trov dak ID ning heheheheKrovann wrote:KhmerUS wrote:heheeh skor tnoat ning krop kaling chhouk sa'et dorch skor tamg mae hahahahaKrovann wrote:wow! skor tnoat with plae chhouk, hmmm doch min thomada te neik! :P send me a message with the info heuy jam kyom tver oy na
oh information ei just use my email vpscom@aol.com ning tov heuy pick one good ID for me dak ei dak tov jis jeang tae prean_neary tov ban heuy lol
lolz oh jeung dak Prean_Boros ban hey?
jos oy kyom juoy rok, eylov kyom rok ban heuy ter, not bad prean boros eylov kor mean jreun dae nah
ah roub 1 nis ban doch prean neary sot sat morng merl tov pnek nor? somleung rok merl srey srey min dak pnek sos
sopheapboros smoss hehehehe sour tae sopheapneary tov dung heuy kekekeke
Krovann wrote:
Oh boros nis ke min del kit
tha kyom nis pit smos smak yang na
tous bey khom preung pol peak veacha
bonjenh jakriya kor ke tver hey
nirk tov doch kheung jong tov oy bat
khom lub bombat ke pi haratey
tae jet touch 1 min nov nirk ahlaiy
keng kit yub tngai nirk ke kmean plich
re ae plae chhouk eylov lerng tlaiy
kal mun tmey tmey vea thoak bontek
mlos heuy jaek ke mae min pro'tik
eylov tver mdech trov yok komraiy
1 bach kyom luk yok tae 1 pon
ber tenh jreun kron kyom kor jos tlaiy
3 bach 2 pon bram roy (2500) nus ey
ter roub sros srey jong tenh pon marn?
Heroine wrote:Krovann wrote:
Oh boros nis ke min del kit
tha kyom nis pit smos smak yang na
tous bey khom preung pol peak veacha
bonjenh jakriya kor ke tver hey
nirk tov doch kheung jong tov oy bat
khom lub bombat ke pi haratey
tae jet touch 1 min nov nirk ahlaiy
keng kit yub tngai nirk ke kmean plich
re ae plae chhouk eylov lerng tlaiy
kal mun tmey tmey vea thoak bontek
mlos heuy jaek ke mae min pro'tik
eylov tver mdech trov yok komraiy
1 bach kyom luk yok tae 1 pon
ber tenh jreun kron kyom kor jos tlaiy
3 bach 2 pon bram roy (2500) nus ey
ter roub sros srey jong tenh pon marn?
Ber keh min kirt tov kvol tver ei?
Krovann sros srey min kour sronos
Pibak rork nas ei lov chet nus
Ber keh min yol sos tov breng tver a'vei?
Phlae chhuk vinh nus min thlai nas teh
Prous chhuk nus thae toim min sroul ei
Tang pi chenh pka dol phlae nus nei
Som ning domlai la'morm tenh tae madong!
Som tenh pi bei bach jaek nheat phov
Kue sarob tov 10 bach tae morng
Thaem rue dork ei khnom min sao morng
Tae brab khnom phong phnher mork tam na?
Tbet khnom nov chhngay hous pi alai
Klach Krovann srey pibak phner kar
Express srok yeung thlai min thomada
Ter kirt yang na terb khnom ban chhei ?
Krovann wrote:hahaha ort leng jol te kom srodey enjung ouy soss samma saamputhoo dorch tang pi hehehe jouy min ban te dou Avatar vinh sin eijerng kekekekeKhmerUS wrote:
jess tae tha heuy Krovann niek, kyom ae na tov mok dorch prean neary nous ber tha sopheap boros ei tha klassKrovann wrote:ah roub 1 nis ban doch prean neary sot sat morng merl tov pnek nor? somleung rok merl srey srey min dak pnek sos
[quote="Krovann"]Krovann wrote:kyom sur koit jreun dorng heuy koit brab kyom tha kyom min tlob skoil rir kor mean mit jea sopheap boros nus te, tae koit tlob skoil heuy nung mean mit jea " Pros Prean "
Go to page : 1, 2
Similar topics