Kyom soum joun bot chomreang mouy niss tov bong srey teang 3 ( Sophiriya, Punlir_Chet, Jolie ) heuy neng bong paoun teang oss nov LK sdab komsan
i love this song
i love this song
Go to page : 1, 2
soursdey bong sophiriya !sophiriya wrote: Jolie HRU? som phong ban te?
@~*Dane*~@ wrote:Kyom soum joun bot chomreang mouy niss tov bong srey teang 3 ( Sophiriya, Punlir_Chet, Jolie ) heuy neng bong paoun teang oss nov LK sdab komsan
i love this song
sweet_lovely sok sabay te ?
sweet_lovely wrote: jah sweet sok sabay ter bong orkun,chos bong vinh noss?
you are welcome pichsweet_lovely wrote: orkun bong srey for song na
jolie wrote:pirous nas Dane bot chomreang neang chreang teang ponman soth tae pirous...orkun Dane .ter kyom ban ey torb vinh tov ber ot jess dak enjung, jong jess dol heuy, ter mean no na arch jouy bong-rean kyom phorng ban te ? niyeay aoy trong tov chom pous Dane kyom min hean rom-khan te khlach Dane hot-neuy prous sob thngai Dane kompong keut tok nov ka veas kat khang mok nis phorng ...tae ber ban Dane jea krur sis kyom mean ketajous nas...
sophiriya wrote::thanks1: paoun Dane, piros nas bong min del lir bot nis pi mon te, and her voice sound different knong bot nis. Jum bong rok bot romantic ban jum bong post jun paoun srey sdab vin .
bong jol jet bot neng aussi elle chante bien enplus :DMariline wrote:Oy borng both somnorb robosss kyom, kyom mean tea MP3 kyom deu rok yu huey karaok, orkun jruen borng srey
Punlir_Chet wrote: :D wowowowowowowowowowow
pirous euy saen pirous meas bong euy!
tuer poav tren treuy deung rir teh?
barn sdap chomreing Dane meas snaeh,
besdaung bong braeh lothe nass paoun
soum arkun poav Dane pisey
arkun thlerm thlai chom nimoul
chomreing mein neiy chet oss kvorl
sdap heuy raeng youl pi besdaung
:pka:
@~*Dane*~@ wrote:Kyom soum joun bot chomreang mouy niss tov bong srey teang 3 ( Sophiriya, Punlir_Chet, Jolie ) heuy neng bong paoun teang oss nov LK sdab komsan
i love this song
@~*Dane*~@ wrote:you are welcome bong , bot neng bot tmey tae jenh yu nas dae heuy kyom tlob sdab pi mon mork dae and kyom jol jet , kyom jol jet somleng him sivon kort jreang la'or sdab somleng kort ott jes sam tei , neak jomreang tmey tmey sdab ban pon man chngay krory mork kir sam bat heuy .sophiriya wrote::thanks1: paoun Dane, piros nas bong min del lir bot nis pi mon te, and her voice sound different knong bot nis. Jum bong rok bot romantic ban jum bong post jun paoun srey sdab vin .
@~*Dane*~@ wrote:bot neng kyom lir jol jet
bong jang ban bot neak na jreang ?
@~*Dane*~@ wrote:mnak neng kal mon douch mork jreang nov paris tae kyom ott ban tov merl
eiylov leng ban tov na heuy teang preas svamey leng jang der
romantic song by Him Sivorn kyom mean khlas dae bong ! tae vea jea Audio ..doch jea bot " svamey brae chet" " besdoung knong rung chak " .......sophiriya wrote:@~*Dane*~@ wrote:bot neng kyom lir jol jet
Bot ey kor bong jol jet del ouy te romantic song. som leng Him Sivorn and Kim SokunThea
jolie wrote:romantic song by Him Sivorn kyom mean khlas dae bong ! tae vea jea Audio ..doch jea bot " svamey brae chet" " besdoung knong rung chak " .......sophiriya wrote:@~*Dane*~@ wrote:bot neng kyom lir jol jet
Bot ey kor bong jol jet del ouy te romantic song. som leng Him Sivorn and Kim SokunThea
lolz 2 neak kort srolanh krae kort min jang tov na neng na bong , dol min tov oy tov jea mouy pourk mak tov min tha tei , ah neng kor ott teat .sophiriya wrote:@~*Dane*~@ wrote:mnak neng kal mon douch mork jreang nov paris tae kyom ott ban tov merl
eiylov leng ban tov na heuy teang preas svamey leng jang der
eheheh svamey paoun srey eng ey kor dotch svamey bong mles, pel bong jong der tov na bong bor bol der he never want to der...dotch te knea te paoun ouey nis ke hov tha prom li khet tet houy
bong srey skal bot " Nis rir propon" ? paoun jol jetjolie wrote:romantic song by Him Sivorn kyom mean khlas dae bong ! tae vea jea Audio ..doch jea bot " svamey brae chet" " besdoung knong rung chak " .......sophiriya wrote:@~*Dane*~@ wrote:bot neng kyom lir jol jet
Go to page : 1, 2
Similar topics