Besdoung Junbot to Bong Sophiriya Punlir_Chet, Jolie and all - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

Besdoung Junbot to Bong Sophiriya Punlir_Chet, Jolie and all - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Besdoung Junbot to Bong Sophiriya Punlir_Chet, Jolie and all

+2
sweet_lovely
MjasSnaehSomnop
6 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

@~*Dane*~@ wrote:
Mariline wrote:Oy borng both somnorb robosss kyom, kyom mean tea MP3 kyom deu rok yu huey karaok, orkun jruen borng srey pka1
bong jol jet bot neng aussi elle chante bien enplus :D

min ding yang mech te borng, aoy tea borth roboss elle kyom jol jet sdab nass, somleng kor pirous huey chomreang mean ney teat :D

http://moylim.shutterfly.com

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:mnak neng kal mon douch mork jreang nov paris tae kyom ott ban tov merl
eiylov leng ban tov na heuy teang preas svamey leng jang der SadSadSad

eheheh svamey paoun srey eng ey kor dotch svamey bong mles, pel bong jong der tov na bong bor bol der he never want to der...dotch te knea te paoun ouey nis ke hov tha prom li khet tet houy Sad Sad
lolz 2 neak kort srolanh krae kort min jang tov na neng na bong , dol min tov oy tov jea mouy pourk mak tov min tha tei , ah neng kor ott teat .
yap men
hahahaaa srolanh krae srolanh khneuy sorlanh phouy..... seuch
ke tha nirk koun rok mae yang mech min dung te .....kekeke
ney doch jea sro-deang sro-deang knea........hahaa

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:
jolie wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:bot neng kyom lir jol jet
bong jang ban bot neak na jreang ?

Bot ey kor bong jol jet del ouy te romantic song. som leng Him Sivorn and Kim SokunThea
romantic song by Him Sivorn kyom mean khlas dae bong ! tae vea jea Audio ..doch jea bot " svamey brae chet" " besdoung knong rung chak " .......
bong srey skal bot " Nis rir propon" ? paoun jol jet
bot Him Sivon paoun jol jet jreun nas
min ding tha mean rir ot, cham rok merl sen. pon-tae bot chomreang bong riya kort jong sdab nos !!! Dane ding srab heuy tha kyom ot jess........

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
@~*Dane*~@ wrote:
jolie wrote:
sophiriya wrote:
@~*Dane*~@ wrote:bot neng kyom lir jol jet
bong jang ban bot neak na jreang ?

Bot ey kor bong jol jet del ouy te romantic song. som leng Him Sivorn and Kim SokunThea
romantic song by Him Sivorn kyom mean khlas dae bong ! tae vea jea Audio ..doch jea bot " svamey brae chet" " besdoung knong rung chak " .......
bong srey skal bot " Nis rir propon" ? paoun jol jet
bot Him Sivon paoun jol jet jreun nas
min ding tha mean rir ot, cham rok merl sen. pon-tae bot chomreang bong riya kort jong sdab nos !!! Dane ding srab heuy tha kyom ot jess........

Jom reang del paoun Dane jong ban ber sen jea paoun Jolie eng rok ot khern te, paoun eng jreng kloun eng tov houy post ouy paoun Dane tov bong ning ban sdab del, houy song del bong jol jet nos paoun eng arch post in yahoo robos bong ban pel bong log in I will listen .............. :pka: :pka: thanks Paoun.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2