Join the forum, it's quick and easy
thearavuth99 wrote:_ Hahaha....mean reung mouy srodeang ning reung ning deh...teh...khos knear nov jong bonh job bon tej. Reung nirng kir tha onh jes:
Lork song sot thor ning kom pong teh sot, srab teh mean sromoj tov kham kut koat...kom pong teh ro-moas kon leng som khan phong...nah day kom pong teh joab kan plirt, heuy nah mouy min hean ess(kess) nov jompos muk uk-basok, uk-basoka, nah mouy min hean somlab sart kreng bab phong...srab teh mean ar khmeng, khmeng kom hoj mork jak kut pi-krom ....mean ey doj kes ro-moas tver bon ouy lork song ning onh jirng ....joun kal lork ploat moat..."sam-mah sam put thor"..ey yas srol nas..."sam ma sam put thor"...khang leur bontej...khang krom bon tej..."pheakavatoa"...trov maj...sroul nas...konleng nirng heuy ..."kaj chha meak"...ey-yas troam min ban teh ar-tma tleay heuy.. phrit.phrut..thut.thut..mork teang klirn teat......heuy lork song ban sroul kut, sroul pos kor soth thor mouy yob tol pleur...Jom nek khmeng khmeng kom hoj douy thom klen sa-uy klang troam min ban dark mephai os..khan ban meurl la-khorn tov. JOPP...END.
men neng Heroine , lok sout thor mdorng mdorng rorb moung nov neng ott derng kei thonh lolzHeroine wrote:Hahahahaha ber ot mean khmaing jak koot teh baeb ma yub tul phleu morng merl tov lol
thanks bong Dane !!!
vimean jam rean tam pourk kei tov hahhahahavimeansnaeh wrote:bapakam bapakam......
hehe taol taeh jeng ban prorm banh job.komnet la'or men.
orkun bong srey nov reoung komlaeng mouy nis. :thanks1:
@~*Dane*~@ wrote:men neng Heroine , lok sout thor mdorng mdorng rorb moung nov neng ott derng kei thonh lolzHeroine wrote:Hahahahaha ber ot mean khmaing jak koot teh baeb ma yub tul phleu morng merl tov lol
thanks bong Dane !!!
@~*Dane*~@ wrote:lolzzz yiss jes sour jab srey sa'art mork tver ei
kir jab york mork merl neng na , pel merl srey sa'art tver oy kyom mean arorm la'or , ber kyom merl pros pros douch min si knea sos keunh mok pros pros kir lak chhong morng hahahaha
kyom tov bours nov wat na dael mean tae lok jass jass onjerng rohas jes , hhahahaa lork nen lolzzzzz
@~*Dane*~@ wrote:vimean jam rean tam pourk kei tov hahhahahavimeansnaeh wrote:bapakam bapakam......
thearavuth99 wrote:_ Hakk! nik yeay men ten ka pit sos ning nah, tov jear tha kyom kaj DANE aeng eh nah tov vinh tov.
_ Nek, jam kyom nikyeay reung Jouy mouy day, mouy jeurng ning ouy sdap nah...heuy ban deung tha het avey ban jear kyom min arj jouy ban:
Keh tha Phum mouy ning mean bon kathin pi tver jirt knear, bon kathin mouy nus mean monus tov ou-or nas, eh mouy teat ning tver rong min toan heuy srolboul, min sov mean monus mork ou-or ponman teh...kheunh doj jnes ta ar-jar ning kor tha rok monus pros meat thom, thom pineak jouy mouy day mouy jeurng ouy ban chhab heuy arl ning ban mean monus mork ou-or ning keh.
Mean ey, Ar pi neak meat thom, thom ning kor sour ta ar-jar tha " ta ta..ouy kyom jouy mouy day, mouy jeurng pi khang nah mun", ta ar-jar tha " nus, pi khang nus mun". Joun pel ey,mean krom yeay, yeay...ning monus pon man neak kom pong teh deur dom rong mork jol bon...ar pi neak meat thom ning srab teh loeurn slav tov teh mdong....bon toab mork leur snoh teh...POP, POP,POPPOP..BUP, BUPBUPBUPP ....
ouy, ouy...jouy phong..jouy phong, mej kor aeng mork dark anh mouy day heuy mouy jeung teat onh jirng, anh tver ey aeng......ar pi neak meat thom nus pouy yeay yeay, ning krom monus nus...mneak mouy day mouy jeurng men.....heuy mean klas vea bon them leus mouy day, mouy jeung pik pros ey klas tor day ....dol jirng tov vear kor them tov....
_ Nik yeay pi ban doj jirt...kir kroy mork OU-OR men ...monus mork meurl treab tra...teang lan pet, lan siren, lan police, meh khum, meh phum...mork os heuy...bon ning pirt jear OU-OR men...teh kroy mork sngart jreab...keh ouy birt bon...jab ar pi neak meat thom ning tov dark kuk bat tov. JOPP....END.
Som tos het doj jnes heuy ban jear kyom min hean jouy DANE aeng mouy day, mouy jeung teh.....som tos nah...
thearavuth99 wrote:_ Hakk! nik yeay men ten ka pit sos ning nah, tov jear tha kyom kaj DANE aeng eh nah tov vinh tov.
_ Nek, jam kyom nikyeay reung Jouy mouy day, mouy jeurng ning ouy sdap nah...heuy ban deung tha het avey ban jear kyom min arj jouy ban:
Keh tha Phum mouy ning mean bon kathin pi tver jirt knear, bon kathin mouy nus mean monus tov ou-or nas, eh mouy teat ning tver rong min toan heuy srolboul, min sov mean monus mork ou-or ponman teh...kheunh doj jnes ta ar-jar ning kor tha rok monus pros meat thom, thom pineak jouy mouy day mouy jeurng ouy ban chhab heuy arl ning ban mean monus mork ou-or ning keh.
Mean ey, Ar pi neak meat thom, thom ning kor sour ta ar-jar tha " ta ta..ouy kyom jouy mouy day, mouy jeurng pi khang nah mun", ta ar-jar tha " nus, pi khang nus mun". Joun pel ey,mean krom yeay, yeay...ning monus pon man neak kom pong teh deur dom rong mork jol bon...ar pi neak meat thom ning srab teh loeurn slav tov teh mdong....bon toab mork leur snoh teh...POP, POP,POPPOP..BUP, BUPBUPBUPP ....
ouy, ouy...jouy phong..jouy phong, mej kor aeng mork dark anh mouy day heuy mouy jeung teat onh jirng, anh tver ey aeng......ar pi neak meat thom nus pouy yeay yeay, ning krom monus nus...mneak mouy day mouy jeurng men.....heuy mean klas vea bon them leus mouy day, mouy jeung pik pros ey klas tor day ....dol jirng tov vear kor them tov....
_ Nik yeay pi ban doj jirt...kir kroy mork OU-OR men ...monus mork meurl treab tra...teang lan pet, lan siren, lan police, meh khum, meh phum...mork os heuy...bon ning pirt jear OU-OR men...teh kroy mork sngart jreab...keh ouy birt bon...jab ar pi neak meat thom ning tov dark kuk bat tov. JOPP....END.
Som tos het doj jnes heuy ban jear kyom min hean jouy DANE aeng mouy day, mouy jeung teh.....som tos nah...
thearavuth99 wrote:_ Mean ney tha sa-ek ning, ning mork tor-tang ning kyom teat men te?.
kyom klaj heuy, som jos janh mun....min hean tor-tang teat teh sa-ek nis.
_ Som ouy tro-jek jirt som-ran ouy ban soben laor.
jolie wrote:@~*Dane*~@ wrote:lolzzz yiss jes sour jab srey sa'art mork tver ei
kir jab york mork merl neng na , pel merl srey sa'art tver oy kyom mean arorm la'or , ber kyom merl pros pros douch min si knea sos keunh mok pros pros kir lak chhong morng hahahaha
kyom tov bours nov wat na dael mean tae lok jass jass onjerng rohas jes , hhahahaa lork nen lolzzzzz
slab heuy Dane tov wat ning bap kan tae thngon ....jess tov tver bap jas jas tov kert....yiiii
Heroine wrote:
Thlorb tver bon mdong mdong tum roim ban ram vong hehehehe roib morng prous tae thor tesana ning pirous pek yeay ta trov chet ors ma reung heuy mareung teat , pel klas a khmeng khmeng ors ning vea tov dek sen ma satus kraoy noh ban vea mork meul vinh bok tang khnom daer hahahahhaha
vimeansnaeh wrote:paoun klach bab nas bong dane .yang na yang na paoun sok jet traom ouy dol job heuy ment doch heroine te.
@~*Dane*~@ wrote:vimean jam rean tam pourk kei tov hahhahahavimeansnaeh wrote:bapakam bapakam......
Go to page : 1, 2
» General » Jokes » Jokes Daily » Mean Khmaing Jak Koot
Similar topics