Mean Khmaing Jak Koot 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mean Khmaing Jak Koot 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mean Khmaing Jak Koot

5 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Mean Khmaing Jak Koot Empty Mean Khmaing Jak Koot 4th June 2008, 9:04 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Mean Khmaing Jak Koot Mean_k10

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 9:44 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Hahahahaha ber ot mean khmaing jak koot teh baeb ma yub tul phleu morng merl tov lol

thanks bong Dane !!!

http://www.violetriver.wordpress.com

3Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 11:07 am

vimeansnaeh

vimeansnaeh
Miss LK 2008
Miss LK 2008

bapakam bapakam...... seuch seuch
hehe taol taeh jeng ban prorm banh job.komnet la'or men. good
orkun bong srey nov reoung komlaeng mouy nis. lol! :thanks1:

4Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 10:52 pm

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ Hahaha....mean reung mouy srodeang ning reung ning deh...teh...khos knear nov jong bonh job bon tej. Reung nirng kir tha onh jes:

Lork song sot thor ning kom pong teh sot, srab teh mean sromoj tov kham kut koat...kom pong teh ro-moas kon leng som khan phong...nah day kom pong teh joab kan plirt, heuy nah mouy min hean ess(kess) nov jompos muk uk-basok, uk-basoka, nah mouy min hean somlab sart kreng bab phong...srab teh mean ar khmeng, khmeng kom hoj mork jak kut pi-krom ....mean ey doj kes ro-moas tver bon ouy lork song ning onh jirng ....joun kal lork ploat moat..."sam-mah sam put thor"..ey yas srol nas..."sam ma sam put thor"...khang leur bontej...khang krom bon tej..."pheakavatoa"...trov maj...sroul nas...konleng nirng heuy ..."kaj chha meak"...ey-yas troam min ban teh ar-tma tleay heuy.. phrit.phrut..thut.thut..mork teang klirn teat......heuy lork song ban sroul kut, sroul pos kor soth thor mouy yob tol pleur...Jom nek khmeng khmeng kom hoj douy thom klen sa-uy klang troam min ban dark mephai os..khan ban meurl la-khorn tov. JOPP...END.

5Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 11:12 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch
komplaeng theara aeng hours haet hahahahhahaa
lok sang mnak neng prohel jea theara phorng min derng hahahaha

orkun theara ban tver oy kyom seuch prous kompong tae mean arorm ott sabaiy knong jet phorng

thearavuth99 wrote:_ Hahaha....mean reung mouy srodeang ning reung ning deh...teh...khos knear nov jong bonh job bon tej. Reung nirng kir tha onh jes:

Lork song sot thor ning kom pong teh sot, srab teh mean sromoj tov kham kut koat...kom pong teh ro-moas kon leng som khan phong...nah day kom pong teh joab kan plirt, heuy nah mouy min hean ess(kess) nov jompos muk uk-basok, uk-basoka, nah mouy min hean somlab sart kreng bab phong...srab teh mean ar khmeng, khmeng kom hoj mork jak kut pi-krom ....mean ey doj kes ro-moas tver bon ouy lork song ning onh jirng ....joun kal lork ploat moat..."sam-mah sam put thor"..ey yas srol nas..."sam ma sam put thor"...khang leur bontej...khang krom bon tej..."pheakavatoa"...trov maj...sroul nas...konleng nirng heuy ..."kaj chha meak"...ey-yas troam min ban teh ar-tma tleay heuy.. phrit.phrut..thut.thut..mork teang klirn teat......heuy lork song ban sroul kut, sroul pos kor soth thor mouy yob tol pleur...Jom nek khmeng khmeng kom hoj douy thom klen sa-uy klang troam min ban dark mephai os..khan ban meurl la-khorn tov. JOPP...END.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 11:13 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Heroine wrote:Hahahahaha ber ot mean khmaing jak koot teh baeb ma yub tul phleu morng merl tov lol

thanks bong Dane !!!
men neng Heroine , lok sout thor mdorng mdorng rorb moung nov neng ott derng kei thonh lolz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

7Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 11:13 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

vimeansnaeh wrote:bapakam bapakam...... seuch seuch
hehe taol taeh jeng ban prorm banh job.komnet la'or men. good
orkun bong srey nov reoung komlaeng mouy nis. lol! :thanks1:
vimean jam rean tam pourk kei tov hahhahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

8Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 11:35 pm

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ Kyom tloab tver jear kon ses lork pon man kheh deh nah...pon teh min toan arj bous jear lork song ban teh...pik pros ey lork ta mean put dey-ka tha kyom nov min toan os kam keles teh...nov knong veal voat songsa mohha thom theng nis. min men neak nah kor arj jes teh bous ban teh nah...pik pros bous heuy beur tver avey khos..kir kan teh mean bab tngon klang jeang nek min toan bous...

_ nik yeay onh-jirng som svakom kar virl trolob mork vinh robos DANE aeng...bart muk pon man tngay, kyom kheunh tha neakna, neakna kor nirk DANE aeng deh nah...keh krop knear sman teh DANE aeng chhir(get sick)..reur kor norna keh KIDNAPED(jabb) bart tov heuy. kyom khom teh pring tam dan France News, kreng mean nikyeay avey pi.."missing a beautiful asian female"...tha leng teh nah...DANE min ngeay nor nah jabb ban pdes pdas nus teh...men teh DANE jabb keh vinh kor min deung....hahaah....mouy jong krouy nis kir nikyeay leng men...somtos.

9Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 11:46 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lok ta mean putdeka trov heuy , min bach dol lok tei ta kyom kor merl derng dae tha theara min torn arch bours ban hahahaha .
tae kyom vinh kyom derng kloun aeng kir kyom arch tov bours ban , eiylov niss jet kompong jang tov bours dol heuy tae tors reung koun chov kom ei tov nov wat bat .

Orkun dael ban svakom kyom . trov heuy kmean neak na jab kyom ban tai prous ei kyom ott mean tov na nov ta knong pteas tver mech jab kyom ban tov ?
hahahaa ah reung jab kei vinh kir pit nas tae neak dael kyom jab kir sot tae jea srey sa'art :P hehehe

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

10Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 5th June 2008, 11:55 pm

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ Onh...nus, song say nas neak...mej kor DANE aeng jabb srey saart, saart tov vinh?....Oy...kirt min jenh teh...mej tov jear onh jirng tov...DANE aeng jabb srey saart, saart yok tov tver avey???....lous proleung kyom os heuy...pothor...pothor..

_ kyom kompong teh kirt tha beur DANE aeng tov bous nov Watt nah, jbas jear lork nenn nov Watt ning "get in trouble" heuy.

11Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 12:11 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzz yiss jes sour jab srey sa'art mork tver ei
kir jab york mork merl neng na , pel merl srey sa'art tver oy kyom mean arorm la'or , ber kyom merl pros pros douch min si knea sos keunh mok pros pros kir lak chhong morng hahahaha

kyom tov bours nov wat na dael mean tae lok jass jass onjerng rohas jes , hhahahaa lork nen lolzzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 12:25 am

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ kheunh mork pros, pros lak chhong yang mej....min trov knear men teh...doj nek prodal Mike Tyson ning Holyfiel men teh...lak chhong ning knear...pel kheunh muk knear kir vay knear, kham trojeak knear...jos DANE aeng lak chhong ning pros, pros....beb kham trojek deh heuy...trojeak mean teh pi teh...dol os trojeak tov kham avey vinh tov noh?....rok teay meul sin...teh tmer nis nov France beb yob jrov heuy...jol keng tov...kom nov yob jrov pek ...pro-yat khoj somros os nah...

Good night...som kom ouy yol sob kheunh kyom ey nah...klaj lak chhong ning knear nas....
*** som prab tha kyom slot teh nah...pon teh..teh kham kyom, kyom som tos kham vinh heuy nah....ouy prir rom nas lork ta euy jouy jao phong...

13Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 12:32 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

seuch seuch douch Mike Tyson ei na hahahahaa
kyom mean ei kham tov theara ber tmenh kyom bak oss heuy neng , rorl tngeiy nham bai torl tae klen oy morte ban nham kert hehehee. tours mean tmenh kor min kham dae prous min jol jet leng kham tei .
lak chong kir tver oy soy neng na .

yes yop heuy moung 00:32 am , tech ban tov keng jam preas svamey jol mork nham bai sen ban tov keng .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

14Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 12:48 am

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ Jos Bong Pros svamey DANE aeng tov nah ey kor yob males....hmhmmhm DANE aeng pirt jear srey krob leak men...jam svamey mork terb ban bai tirk jear mouy knear ...heuy ban jol keng. som sor-seh douy smos.

Good night.

** ar-mun, mun nus kyom nikyeay leng ouy ban seurj teh nah...som rab song kar del bart DANE aeng pon man tngay mork nis min ban nikyeay knear leng.

15Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 1:16 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

kir kort tver ka neng na theara , he tver ka yop onjerng heuy ban theara keunh kyom nov online dol yop jrov , ber min jam him klas tei mean tae kmean pel ban jourb mok niyeay knea leng ei heuy .

Oh ott ei tei kom barorm i know theara niyeay leng , kom barorm ei jam ta prouy tov ban heuy hehehe

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

16Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 1:18 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

LK eiylov sngat ott sov ban ou or douch mon , kei norm knea rort tov konlaeng pserng oss , onjerng theara jouy knea ma dai ma jeung dermbey oy mean pheap ou or leung vinh na

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

17Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 1:27 am

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ DANE aeng jes nikyeay onh jirng kirt deh, ouy kyom jouy Mouy day, heuy Mouy jeurng teat....Mean neak nah keh hean ouy jouy tov lork euy....Mouy day+ Mouy jeurng = klang os jah nas nah...slab keh heuy...heuy kyom kor min hean deh...ort del jlos knear ey phong, srab teh ouy keh Mouy day, Mouy jeurng...teh...teh...vay ngoab kor kyom min jouy DANE aeng robeab ning deh....bab nas nah, Bab nas...sok, sok ouy keh mnek, mnek Mouy day, Mouy jeurng...

_ Kyom ort mean lak chhong jear mouy neak nah teh...som tos.

18Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 1:37 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yiiiiiiiiiiii niyeay kach kyom men theara nis
mouy dai mouy jeung tov oy kvol tov na , mean tov ei , rir mouy kor klach kouch dai jeung kloun aeng ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

19Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 2:10 am

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ Hakk! nik yeay men ten ka pit sos ning nah, tov jear tha kyom kaj DANE aeng eh nah tov vinh tov.

_ Nek, jam kyom nikyeay reung Jouy mouy day, mouy jeurng ning ouy sdap nah...heuy ban deung tha het avey ban jear kyom min arj jouy ban:

Keh tha Phum mouy ning mean bon kathin pi tver jirt knear, bon kathin mouy nus mean monus tov ou-or nas, eh mouy teat ning tver rong min toan heuy srolboul, min sov mean monus mork ou-or ponman teh...kheunh doj jnes ta ar-jar ning kor tha rok monus pros meat thom, thom pineak jouy mouy day mouy jeurng ouy ban chhab heuy arl ning ban mean monus mork ou-or ning keh.

Mean ey, Ar pi neak meat thom, thom ning kor sour ta ar-jar tha " ta ta..ouy kyom jouy mouy day, mouy jeurng pi khang nah mun", ta ar-jar tha " nus, pi khang nus mun". Joun pel ey,mean krom yeay, yeay...ning monus pon man neak kom pong teh deur dom rong mork jol bon...ar pi neak meat thom ning srab teh loeurn slav tov teh mdong....bon toab mork leur snoh teh...POP, POP,POPPOP..BUP, BUPBUPBUPP ....
ouy, ouy...jouy phong..jouy phong, mej kor aeng mork dark anh mouy day heuy mouy jeung teat onh jirng, anh tver ey aeng......ar pi neak meat thom nus pouy yeay yeay, ning krom monus nus...mneak mouy day mouy jeurng men.....heuy mean klas vea bon them leus mouy day, mouy jeung pik pros ey klas tor day ....dol jirng tov vear kor them tov....

_ Nik yeay pi ban doj jirt...kir kroy mork OU-OR men ...monus mork meurl treab tra...teang lan pet, lan siren, lan police, meh khum, meh phum...mork os heuy...bon ning pirt jear OU-OR men...teh kroy mork sngart jreab...keh ouy birt bon...jab ar pi neak meat thom ning tov dark kuk bat tov. JOPP....END.

Som tos het doj jnes heuy ban jear kyom min hean jouy DANE aeng mouy day, mouy jeung teh.....som tos nah...

20Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 2:23 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

dol moung tov keng heuy
jam sa'aek jam mork ann vinh
orkun jreun theara
good day
jourb knea tngeiy sa'aek ok

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

21Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 2:29 am

thearavuth99

avatar
Senior Member
Senior Member

_ Mean ney tha sa-ek ning, ning mork tor-tang ning kyom teat men te?.
kyom klaj heuy, som jos janh mun....min hean tor-tang teat teh sa-ek nis.

_ Som ouy tro-jek jirt som-ran ouy ban soben laor.

22Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 8:05 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

@~*Dane*~@ wrote:
Heroine wrote:Hahahahaha ber ot mean khmaing jak koot teh baeb ma yub tul phleu morng merl tov lol

thanks bong Dane !!!
men neng Heroine , lok sout thor mdorng mdorng rorb moung nov neng ott derng kei thonh lolz

Thlorb tver bon mdong mdong tum roim ban ram vong hehehehe roib morng prous tae thor tesana ning pirous pek yeay ta trov chet ors ma reung heuy mareung teat , pel klas a khmeng khmeng ors ning vea tov dek sen ma satus kraoy noh ban vea mork meul vinh bok tang khnom daer hahahahhaha seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch

http://www.violetriver.wordpress.com

23Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 10:05 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:lolzzz yiss jes sour jab srey sa'art mork tver ei
kir jab york mork merl neng na , pel merl srey sa'art tver oy kyom mean arorm la'or , ber kyom merl pros pros douch min si knea sos keunh mok pros pros kir lak chhong morng hahahaha

kyom tov bours nov wat na dael mean tae lok jass jass onjerng rohas jes , hhahahaa lork nen lolzzzzz

slab heuy Dane tov wat ning bap kan tae thngon ....jess tov tver bap jas jas tov kert....yiiii

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

24Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 10:27 am

vimeansnaeh

vimeansnaeh
Miss LK 2008
Miss LK 2008

paoun klach bab nas bong dane .yang na yang na paoun sok jet traom ouy dol job heuy ment doch heroine te. lol!

@~*Dane*~@ wrote:
vimeansnaeh wrote:bapakam bapakam...... seuch seuch
hehe taol taeh jeng ban prorm banh job.komnet la'or men. good
orkun bong srey nov reoung komlaeng mouy nis. lol! :thanks1:
vimean jam rean tam pourk kei tov hahhahaha

25Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 10:41 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

seuch seuch seuch seuch seuch
lok ta ar-jar thearavuth pukae proo mean ....kyom seuch chok pous tae mdong .....mean heuy bon ning ur-or ! kroy pi ur-or sngatt os......
hee...pen bro-sop mean ...ti bom phot veat tnea yeay yeay tov vinh..... chol chet tver bap yeay yeay mean theara niiik.......

thearavuth99 wrote:_ Hakk! nik yeay men ten ka pit sos ning nah, tov jear tha kyom kaj DANE aeng eh nah tov vinh tov.

_ Nek, jam kyom nikyeay reung Jouy mouy day, mouy jeurng ning ouy sdap nah...heuy ban deung tha het avey ban jear kyom min arj jouy ban:

Keh tha Phum mouy ning mean bon kathin pi tver jirt knear, bon kathin mouy nus mean monus tov ou-or nas, eh mouy teat ning tver rong min toan heuy srolboul, min sov mean monus mork ou-or ponman teh...kheunh doj jnes ta ar-jar ning kor tha rok monus pros meat thom, thom pineak jouy mouy day mouy jeurng ouy ban chhab heuy arl ning ban mean monus mork ou-or ning keh.

Mean ey, Ar pi neak meat thom, thom ning kor sour ta ar-jar tha " ta ta..ouy kyom jouy mouy day, mouy jeurng pi khang nah mun", ta ar-jar tha " nus, pi khang nus mun". Joun pel ey,mean krom yeay, yeay...ning monus pon man neak kom pong teh deur dom rong mork jol bon...ar pi neak meat thom ning srab teh loeurn slav tov teh mdong....bon toab mork leur snoh teh...POP, POP,POPPOP..BUP, BUPBUPBUPP ....
ouy, ouy...jouy phong..jouy phong, mej kor aeng mork dark anh mouy day heuy mouy jeung teat onh jirng, anh tver ey aeng......ar pi neak meat thom nus pouy yeay yeay, ning krom monus nus...mneak mouy day mouy jeurng men.....heuy mean klas vea bon them leus mouy day, mouy jeung pik pros ey klas tor day ....dol jirng tov vear kor them tov....

_ Nik yeay pi ban doj jirt...kir kroy mork OU-OR men ...monus mork meurl treab tra...teang lan pet, lan siren, lan police, meh khum, meh phum...mork os heuy...bon ning pirt jear OU-OR men...teh kroy mork sngart jreab...keh ouy birt bon...jab ar pi neak meat thom ning tov dark kuk bat tov. JOPP....END.

Som tos het doj jnes heuy ban jear kyom min hean jouy DANE aeng mouy day, mouy jeung teh.....som tos nah...

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

26Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 11:48 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

seuch seuch seuch pi neak neng tenh pi prey neng ban ott jes yol pheasa kei niyeay ,
yiiiiiiiiiiii theara aeng jam merl na
tae tours theara jang jouy ma dai ma jeung robeab neng kor klach dae prous kyom kor mean dai jeung tor vinh dae, jang sak khev lov neng

orkun thom thom for your komplaeng good cheers
thearavuth99 wrote:_ Hakk! nik yeay men ten ka pit sos ning nah, tov jear tha kyom kaj DANE aeng eh nah tov vinh tov.

_ Nek, jam kyom nikyeay reung Jouy mouy day, mouy jeurng ning ouy sdap nah...heuy ban deung tha het avey ban jear kyom min arj jouy ban:

Keh tha Phum mouy ning mean bon kathin pi tver jirt knear, bon kathin mouy nus mean monus tov ou-or nas, eh mouy teat ning tver rong min toan heuy srolboul, min sov mean monus mork ou-or ponman teh...kheunh doj jnes ta ar-jar ning kor tha rok monus pros meat thom, thom pineak jouy mouy day mouy jeurng ouy ban chhab heuy arl ning ban mean monus mork ou-or ning keh.

Mean ey, Ar pi neak meat thom, thom ning kor sour ta ar-jar tha " ta ta..ouy kyom jouy mouy day, mouy jeurng pi khang nah mun", ta ar-jar tha " nus, pi khang nus mun". Joun pel ey,mean krom yeay, yeay...ning monus pon man neak kom pong teh deur dom rong mork jol bon...ar pi neak meat thom ning srab teh loeurn slav tov teh mdong....bon toab mork leur snoh teh...POP, POP,POPPOP..BUP, BUPBUPBUPP ....
ouy, ouy...jouy phong..jouy phong, mej kor aeng mork dark anh mouy day heuy mouy jeung teat onh jirng, anh tver ey aeng......ar pi neak meat thom nus pouy yeay yeay, ning krom monus nus...mneak mouy day mouy jeurng men.....heuy mean klas vea bon them leus mouy day, mouy jeung pik pros ey klas tor day ....dol jirng tov vear kor them tov....

_ Nik yeay pi ban doj jirt...kir kroy mork OU-OR men ...monus mork meurl treab tra...teang lan pet, lan siren, lan police, meh khum, meh phum...mork os heuy...bon ning pirt jear OU-OR men...teh kroy mork sngart jreab...keh ouy birt bon...jab ar pi neak meat thom ning tov dark kuk bat tov. JOPP....END.

Som tos het doj jnes heuy ban jear kyom min hean jouy DANE aeng mouy day, mouy jeung teh.....som tos nah...

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

27Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 11:50 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

seuch seuch seuch min torn sak pgorng klach mon bat heuy ahhaahaha seuch tech sen
thearavuth99 wrote:_ Mean ney tha sa-ek ning, ning mork tor-tang ning kyom teat men te?.
kyom klaj heuy, som jos janh mun....min hean tor-tang teat teh sa-ek nis.

_ Som ouy tro-jek jirt som-ran ouy ban soben laor.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

28Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 11:53 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

tver bab reung ei bong ?
bong euu monus yeung ta korr sork sleak peak sor tov kir vea leng douch mon heuy , heuy ber sen klach ta ah ja rir lok nen dach arorm york kronat sbei peak mok jit douch pourk cham tov na hahahahahahaha
jolie wrote:
@~*Dane*~@ wrote:lolzzz yiss jes sour jab srey sa'art mork tver ei
kir jab york mork merl neng na , pel merl srey sa'art tver oy kyom mean arorm la'or , ber kyom merl pros pros douch min si knea sos keunh mok pros pros kir lak chhong morng hahahaha

kyom tov bours nov wat na dael mean tae lok jass jass onjerng rohas jes , hhahahaa lork nen lolzzzzz

slab heuy Dane tov wat ning bap kan tae thngon ....jess tov tver bap jas jas tov kert....yiiii

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

29Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 3:33 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yes douch bong kal tov srok khmer lerk mon tver bonh pel la ngeach lok tessna mnak mnak angkuy jam lerng ha mort jam lok tes jorb ban rorm hhahaa , lerk krory bit tvea oy jit oy lok neng yeay yeay tessna sdab ta pourk kort heuy kmeng kmeng norm knea rorm hehehe
Heroine wrote:

Thlorb tver bon mdong mdong tum roim ban ram vong hehehehe roib morng prous tae thor tesana ning pirous pek yeay ta trov chet ors ma reung heuy mareung teat , pel klas a khmeng khmeng ors ning vea tov dek sen ma satus kraoy noh ban vea mork meul vinh bok tang khnom daer hahahahhaha seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

30Mean Khmaing Jak Koot Empty Re: Mean Khmaing Jak Koot 6th June 2008, 3:36 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong klach lok phorm dak kbal lolz
vimeansnaeh wrote:paoun klach bab nas bong dane .yang na yang na paoun sok jet traom ouy dol job heuy ment doch heroine te. lol!

@~*Dane*~@ wrote:
vimeansnaeh wrote:bapakam bapakam...... seuch seuch
hehe taol taeh jeng ban prorm banh job.komnet la'or men. good
orkun bong srey nov reoung komlaeng mouy nis. lol! :thanks1:
vimean jam rean tam pourk kei tov hahhahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum