[quote="jolie"]
thearavuth99 wrote: jolie wrote: lok ta ar-jar thearavuth pukae proo mean ....kyom seuch chok pous tae mdong .....mean heuy bon ning ur-or ! kroy pi ur-or sngatt os......
hee...pen bro-sop mean ...ti bom phot veat tnea yeay yeay tov vinh..... chol chet tver bap yeay yeay mean theara niiik.......
_ Kir jear reurng teh nah Bong Jolie, min men kyom te.....kyom eh nah tov hean tver bab yeay, yeay onh jirng nus, tloab nov Watt 5-6 kheh ban yeay yeay dam bai ouy nham deh ning.
_ Jear pikses kyom som tos ber ban tver oy Bong Jolie jok pous doy-sa kyom....ber ban nov jirt kyom teat prohel jear jok pous roal tngay heuy meurl tov..
ooy....som-nang thom heuy kyom dael min nov jit thearavuth ....ber min enjeng te ...vivor slab doy sa seuch theara proooo
kal pi kyom kheunh chhmos dom-boong theara theara kyom tha srey ..., dol thaem vuth ......, min ding jea .....
Hmmm.... kyom trov chhleuy ning som-nour si'jom'rov robos theara yang mech ........
theara nov cham te ? kir Subject (som jea tor aek knong besdoung bong )
eylov skol heuy kir lok ta ar jar proo......pen bro-sop mean......
_ Hi Bong Julie rub saart som dey sopheap,
som tos nah Bong, kyom pon man tngay nis rovol bon tej min ban jol mork LK nis teh....doj jnes min ban tob tov Bong ban pleam, pleam....som tos mdong teat nah Bong.
_ Bart, kyom nov jam teh ter....mej kor tha plej tov keurt....pik pros kyom yol tha ber mean tour ek, trov teh mean tour rong....jos Bong sok jirt deh reur ey........
sa-may nis, srey srey mean sirt smer boros, reur kor leurs boros phong nah Bong...jea pikses srey, srey nov US nah...ber keh jear tour ek heuy, keh min ouy boros mean tour rong teat teh nah....
_ Opps, nik yeay pi kyom vinh mdong....kir ak-phoap jirng teh mdong...kir kmean nery na mouy jong nov jirt...kirt meurl meurl ...som bey teh Bong Jullie aeng del min toan teng ban joub muk kyom phong tha " somnang heuy...del min ban nov jirt kyom"....kyom tha leng teh nah...somtos bong....tam kar pirt tov kyom kor jol jirt nov mnek aeng deh teh ter...pros ey arl ning mean se-rey pheap penh lenh...knong kar tver dom neur tov nah mork nah...