_ smeykao min toan jol keng te ey ning, mong pon man heuy nov kon leng smeykao aeng?.
Join the forum, it's quick and easy
smeykao wrote:jom kap mork pi kal? ott help te, tov chhor merl vinh
[/quote]KAP ANG wrote: tuk jet jos jolie...ti kom chhor chngai pek na..
oooooh..... mean boros songha nov LK. trung daek ka pea heuy kyom laeng phey klach avey tang os. orkun chreun......... :pka:
KAP ANG wrote:hahahaaaaaaaaaaa.....chhor merl jamm dol smey torn dia jamm kyom joy tyme..smeykao wrote:jom kap mork pi kal? ott help te, tov chhor merl vinh
min aoy chhor chngay .....?[/quote]jolie wrote:min aoy chhor chngay .....? chhor chom-ngay na ? ob kor ban te ? :DKAP ANG wrote: tuk jet jos jolie...ti kom chhor chngai pek na..
oooooh..... mean boros songha nov LK. trung daek ka pea heuy kyom laeng phey klach avey tang os. orkun chreun......... :pka:
thearavuth99 wrote:
_ hahak ...bong jolie min toan jol keng te bong?. reur kor terb ning ngeub pi keng...So Good morning bong jolie...
ngob heuy mean voha tae kroy knorng ke ... min aoy niyeay ae'na chat room nov INDEX LK. kron tae sor-se ning ... yab ......thearavuth99 wrote:_ ott tov tei Bong, kyom min del CHAT phong, heuy doj jear ean moat mej tei dol tul muk knear onh jirng...
kikik....... bros ey khlach ke.... dak ke min aoy ke dak mor vinh.....kikikthearavuth99 wrote:_ nirng kor doj knear dei nah bong...pros-ey dak mouy tov...mouy song mork vinh pleam, pleam....
ryyan wrote:I try to register but it keep asking for my password I used to register before but I lost my password and username thankyou.
KAP ANG wrote:hahahaaaaaaaaaaa.....chhor merl jamm dol smey torn dia jamm kyom joy tyme..smeykao wrote:jom kap mork pi kal? ott help te, tov chhor merl vinh
thearavuth99 wrote:KAP ANG wrote:hahahaaaaaaaaaaa.....chhor merl jamm dol smey torn dia jamm kyom joy tyme..smeykao wrote:jom kap mork pi kal? ott help te, tov chhor merl vinh
_ Ton dai ey, kir ton jeung ning nah...ber kyom kan jeung joab tov heuy...
jolie wrote:kikik....... bros ey khlach ke.... dak ke min aoy ke dak mor vinh.....kikikthearavuth99 wrote:_ nirng kor doj knear dei nah bong...pros-ey dak mouy tov...mouy song mork vinh pleam, pleam....
smeykao wrote:ReaLKhmeR wrote:smeykao wrote:jos mej min yeay tov nov dol na teat
jos min kheunh niyeay te ey????????? yab
ott kernh niyeay phorng :P :P
smeykao wrote:KAP ANG wrote:hahahaaaaaaaaaaa.....chhor merl jamm dol smey torn dia jamm kyom joy tyme..smeykao wrote:jom kap mork pi kal? ott help te, tov chhor merl vinh
Kapppppppppppppppp ....... mork niss bro-yut with nhom, karn bro-yut knear u hery
min aoy chhor chngay .....?[/quote]jolie wrote:min aoy chhor chngay .....? chhor chom-ngay na ? ob kor ban te ? :DKAP ANG wrote: tuk jet jos jolie...ti kom chhor chngai pek na..
thearavuth99 wrote:_ Hakkk, neak Karate, Taekwando ey jam baj preur Nho-nhour thom males....kbaj kun tov nar oss tov?.
[/quote]KAP ANG wrote:hong obkor tol ti som merl rearng sen heuy jolie euy....klach dack ksea brang kyom oss...
min aoy chhor chngay .....?jolie wrote:min aoy chhor chngay .....? chhor chom-ngay na ? ob kor ban te ? :DKAP ANG wrote: tuk jet jos jolie...ti kom chhor chngai pek na..
jolie wrote:yang mech khlach tro min rouch maen te ? 48 kilo ter.........
kyom ot york tver jea Bodyguard te. ber pun-ning tro min rouch... onn nassss......
smeykao wrote:hery kap kour eoy srolanh dol hery sok jet eoy neary chnes ......... but ott jong barn ah ror-beab chnes easy jeung te ...........
KAP ANG wrote:yob mong smey...jole jet ti ah-yob ah-yob ning mong..smeykao wrote:hery kap kour eoy srolanh dol hery sok jet eoy neary chnes ......... but ott jong barn ah ror-beab chnes easy jeung te ...........
KAP ANG wrote:hahahaa...oooh ponning ponning trom-tro ban jolie.. kyom oy jis kor makang moy teart nos...
jolie wrote:yang mech khlach tro min rouch maen te ? 48 kilo ter.........
kyom ot york tver jea Bodyguard te. ber pun-ning tro min rouch... onn nassss......
Similar topics