To all Admins and Members: NO THAI WORD, call them AH SIEM 44939


Join the forum, it's quick and easy

To all Admins and Members: NO THAI WORD, call them AH SIEM 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

To all Admins and Members: NO THAI WORD, call them AH SIEM

+7
smeykao
khmerkondal
BoNG_LeaK
Jasline
Heroine
Mariline
kolapmouytorng
11 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

kolapmouytorng

avatar
New Active
New Active

mic soursdey all,

kolap som brokass doarl neak teng oss tha, stop using "thai" word, if you want to call ah jonrey siem, call them AH SIEM, AH JONREY SIEM, AH CHKAEH SIEM, AH LOB SIEM, AH CHOIR(VOLEUR) SIEM, AH PAKACH SIEM, ETC....call them whatever you want, but dont call them thai. Pouk ah siem jonrey siem trov ka oy yeung calll vear jear pouch choir(voleur, thief), yeung jear khmer min trov hon kbal tov hanvor vea teh....nov avey dae vea tver dak khmer kir pouk vea ahkrork jeang sat tov teat...vea trov tae totoul barb pakam yang ahkrork bomphot...brotess roboss vea trov tae rolaiy heuy vinessss han houch nov ampeu dor sahav kohkhov dae vea bane tver dak khmer yeung teng pi generation tov generation mok dorl eylov niss.

ah chkaeh siem vea mean pouch jear choir deur louch tirk dey khmer, brotess roboss vea neng trov rolaiy sab douch tirk nov tgnaiy nah mouy.

yeung jear khmer....dach kart min trov hon kbal angvor pourk ah chkaek choir siem neng teh....right now, pouk ah chkaeh siem ming harch tver ey khmer yeung ban teat teh.....preas vihear jear robos khmer heuy tirk dey daeh pouk vear rouss nov kor jear tirk dey khmer daeh....tgnaiy nah mouy...brotess roboss vea neng trov tlaek jol tov knong than norouk doy ka chir jab vitanear nov avey dae vea tver dak khmer.

khmer samaki knea komjat ah chkaeh choir siem jaeng pi tirk dey khmer.

kolap

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

good kolap niyeay trov , haov vea tha achkea siem, khmaoch siem, oy tam pit tov peak orss vea kour som pek phorng somrab pourk vea, kour tea rok nirk peak na aoy som ning vea jeang niss teat,

http://moylim.shutterfly.com

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Oy pourk vea rork peak dak aoy som min ban teh, a nis ahkrok khmean chhmous dak heuy tah nis !!!!

Tae sros Kolap poukae jeh kour som nis , heuy jeh ban pirous teat kekekekekke
som tver pourk mark manak phong na !!!!

http://www.violetriver.wordpress.com

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

hahahhahhaahhah jing ban kyom jong tov rok salar rean J arng rok peak na mork J vea aoy som ning na

http://moylim.shutterfly.com

Jasline

avatar
New Active
New Active

hav vear "ah lor-louy knong Siem" prous vear la-r tae karng krav, tae karng knong douch lea-mouk or hav "ah la-vear Siem"

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

wow kach mes , ok i wont
klolzzzz

http://www.khmerzone.org

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

nah! heuy ber yeung chhlous knea tae neak touch tach nous kor vea ot ban pro'youch euy dae nah! ber oss lauk thom thom trov rov knea oss heuy tver ma'dech ning kert .. douch peak ke tha trey thom thom ke min sov chab ban te tae ber trey jongva phleang vinh nous
chhbas jea ke chab ban ngeay ngaey nas nah!! kom plech nah...

smeykao

smeykao
LK VIP
LK VIP

kolapmouytorng wrote:mic soursdey all,

kolap som brokass doarl neak teng oss tha, stop using "thai" word, if you want to call ah jonrey siem, call them AH SIEM, AH JONREY SIEM, AH CHKAEH SIEM, AH LOB SIEM, AH CHOIR(VOLEUR) SIEM, AH PAKACH SIEM, ETC....call them whatever you want, but dont call them thai. Pouk ah siem jonrey siem trov ka oy yeung calll vear jear pouch choir(voleur, thief), yeung jear khmer min trov hon kbal tov hanvor vea teh....nov avey dae vea tver dak khmer kir pouk vea ahkrork jeang sat tov teat...vea trov tae totoul barb pakam yang ahkrork bomphot...brotess roboss vea trov tae rolaiy heuy vinessss han houch nov ampeu dor sahav kohkhov dae vea bane tver dak khmer yeung teng pi generation tov generation mok dorl eylov niss.

ah chkaeh siem vea mean pouch jear choir deur louch tirk dey khmer, brotess roboss vea neng trov rolaiy sab douch tirk nov tgnaiy nah mouy.

yeung jear khmer....dach kart min trov hon kbal angvor pourk ah chkaek choir siem neng teh....right now, pouk ah chkaeh siem ming harch tver ey khmer yeung ban teat teh.....preas vihear jear robos khmer heuy tirk dey daeh pouk vear rouss nov kor jear tirk dey khmer daeh....tgnaiy nah mouy...brotess roboss vea neng trov tlaek jol tov knong than norouk doy ka chir jab vitanear nov avey dae vea tver dak khmer.

khmer samaki knea komjat ah chkaeh choir siem jaeng pi tirk dey khmer.

kolap

kaj mess kolap? nhom tha ber Siem neng jong jeung eoy ke tver tarm jet tov ... the truth always wins!

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

kolapmouytorng wrote:mic soursdey all,

kolap som brokass doarl neak teng oss tha, stop using "thai" word, if you want to call ah jonrey siem, call them AH SIEM, AH JONREY SIEM, AH CHKAEH SIEM, AH LOB SIEM, AH CHOIR(VOLEUR) SIEM, AH PAKACH SIEM, ETC....call them whatever you want, but dont call them thai. Pouk ah siem jonrey siem trov ka oy yeung calll vear jear pouch choir(voleur, thief), yeung jear khmer min trov hon kbal tov hanvor vea teh....nov avey dae vea tver dak khmer kir pouk vea ahkrork jeang sat tov teat...vea trov tae totoul barb pakam yang ahkrork bomphot...brotess roboss vea trov tae rolaiy heuy vinessss han houch nov ampeu dor sahav kohkhov dae vea bane tver dak khmer yeung teng pi generation tov generation mok dorl eylov niss.

ah chkaeh siem vea mean pouch jear choir deur louch tirk dey khmer, brotess roboss vea neng trov rolaiy sab douch tirk nov tgnaiy nah mouy.

yeung jear khmer....dach kart min trov hon kbal angvor pourk ah chkaek choir siem neng teh....right now, pouk ah chkaeh siem ming harch tver ey khmer yeung ban teat teh.....preas vihear jear robos khmer heuy tirk dey daeh pouk vear rouss nov kor jear tirk dey khmer daeh....tgnaiy nah mouy...brotess roboss vea neng trov tlaek jol tov knong than norouk doy ka chir jab vitanear nov avey dae vea tver dak khmer.

khmer samaki knea komjat ah chkaeh choir siem jaeng pi tirk dey khmer.

kolap

bong eiylov lir rir keunh peak Thai bong jang vomir
bong tov paris lir pheasa ah seam neng bong jang theak oy pa kach pourk ah kmouch oss neng , pourk kei klaing ei neng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Heroine wrote:Oy pourk vea rork peak dak aoy som min ban teh, a nis ahkrok khmean chhmous dak heuy tah nis !!!!

Tae sros Kolap poukae jeh kour som nis , heuy jeh ban pirous teat kekekekekke
som tver pourk mark manak phong na !!!!

lolzzzzz heroine yap

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

khmerkondal wrote:nah! heuy ber yeung chhlous knea tae neak touch tach nous kor vea ot ban pro'youch euy dae nah! ber oss lauk thom thom trov rov knea oss heuy tver ma'dech ning kert .. douch peak ke tha trey thom thom ke min sov chab ban te tae ber trey jongva phleang vinh nous
chhbas jea ke chab ban ngeay ngaey nas nah!! kom plech nah...
min men pourk yeung chlous knea tei kk kir pourk yeung krorn jang banh hanh pi jet robos pourk yeung dael srolanh jeat khmer , jang banh harnh pi komkherng dael yeung mean tov karn pourk seam , kyom kit tha ber yeung kert jea koun khmer yeung srolanh jeat pel kei tver onjerng somrab jeat yeung heuy yeung bit pnek bit trojeak tver min lir vea kour oy kmas nass ,
ber yeung jea khmer min mean smaredey neng komherng prochaing neng neak dael lop lon srok yeung kir vea min jea khmer srolanh jeat tei vea krorn jea koun khmer kert mork oy tae ban jea khmer tours srok mich neak na jang tver mech nov tver min derng , ber sen jea yeung jes tae kit neak thom min tver ei heuy yeung bit pnek min merl neak srok pseng mork tver bab yeung ah neng neak srok krov krov teat vea seuch yeung , pourk kyom ott douch khmer mouy chomnourn dael ah seam vea tver onjerng heuy mouy mouy nov bit pnek tver min derng heuy nov krorm tror ah seam nov merl kun smean nov sdab song seam nov niyeay seam, ber kyom jea kei kir kyom kmas kloun aeng nass heuy kyom min mean mok avey tov jorn srok khmer dae .

kei tha jang kers mouy kei arch kach ban tae ber jang kers jreun kei mina rch kach ban tei , heuy ber khmer min jess srolanh knea min jes roum komnit knea srok spenrg kei merl ngeay enng bomplanh srok yeung .

Kyom niyeay krorn knong neam kyom jea koun khmer tours bey kyom nov srok kei kor doy kyom nov jea koun khmer komnit khmer rohout

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

yes kyom yul srorb tame bong kolap!!before kyom ming daeh mean jet saob saem klang yang niss teh!!kyom knew tha siem tver barb khmer klang nass everyday!!!kor poun taeh kyom ming nirk smane tha pourk siem rohot mok dorl samaiy niss heuy nov taeh mean jet tver barb khmer heuy jong bane tirk dey khmer teat douch karl pi moun!!now when pourk siem nov taeh tame tver barb khmer tha avey jear roboss khmer tha jear roboss vear tov ving!!niss kir jear ka hean kmass jear ti bomphote daeh siem tver ming kmass kloun aeng daeh mean blood jear thief already nov taeh ming daeng kloun tha kloun jear neak nah mok pi nah!!

beur tame news daeh kyom bane read mok dorl eylov niss!!kyom kit tha pourk siem ming harch yok tirk dey khmer bane douch karl pi samaiy moun teat teh!because cambodia kir jear country mouy daeh mean countries jear chreun teat totoul skoul tha jear country daeh mean saellathor dor laor kir jear country daeh ming jess louch tirk dey keh tver barb keh like pourk siem tver nuss teh!!and cambodia kir jear country daeh mean trobsombat dor mean domleiy chreun moha maich(sky)!!

right now!!nov avey daeh pourk siem tver dak khmer about preas vihear temple, kyom kit tha, pourk siem ming harch yok preas vihear bane teh!!pouk siem dak soldiers vear mok knong tirk dey khmer heuy prepare for the war kir pouk siem jong komream khmer oy klach and brokol preas vihear oy tov vear!!kor poun taeh!!khmer kor mean chreun daeh!!!khmer samaiy niss ot klach pourk siem nuss teh!!plus siem norm soldiers jol knong dey khmer plus siem ning bane totoul nov pheap dor ahmass jear ti bomphote in the world!!right now, around the world, neak nah kor keh daeng daeh tha siem vear ahkrork yang nah!!moun ning krouy!siem trov taeh dork soldiers chaen pi dey khmer heuy brokol nov avey daeh jear roboss khmer mok oy khmer ving!!they are alot of countries daeh komtro cambodia, neak daeh keh mean jet yuttethor!!neak daeh mean jet jess kit tha avey laor avey ming laor, neak taing ning ming karn jeung kang siem teh!!cambodia trov taeh chness siem because cambodia ming daeh mean jet jong bane roboss keh rir tver barb keh deumbey yok tirk dey keh nuss leuy!!

oy siem korm dak soldiers teat tov!!brotess siem ning trov mean pheap ahmass pi piphop lok taing moul!!siem ning trov bat borng nov avey daeh somkarn somrab country siem!!keah chmouss roboss siem ning trov thaouy joss heuy even siem mean chmouss tver jear thom kor douy kor siem ming harch tver avey bane daeh!!siem ning trov kmass brotess dortey heuy ning trov piphop lok taing moul merl khaiy teat phorng!!

even siem mean labech chreun yang nah kor douy!!!kor siem ming harch yok dey khmer bane teat leuy!!pourk siem ning bane totoul nov pheap ahmasss yang klang bomphote pi brotess dortey teat!!

pouk siem kor vear ming jong tver war daeh but everyday daeh pourk siem add their soldiers mok knong dey khmer, they only want to komream khmer oy klach and brokol preas vihear oy tov vear!!tame ka pit tov, pourk siem kor vear daeng tha kloun tver niss kir koss chbab horntarrakjeat!!jung heuy bane jear siem ming oy khmer dak peak borndung tov tnak leu!!pourk siem tver yang niss kir jong komream khmer oy klach pourk vear taeh poun nuss!!!vear smane taeh khmer samaiy eylov klach vear douch karl pi moun!!

if siem han begin the war and tver oy mean ka ptouss havut first!!siem kir jear neak thoss and jear neak lost and kir jear neak koss taing srorng!!because siem and khmer bane soniya knear ot oy mean ka ptouss ahvut jear dach kard and brotess dortey teat kor keh daeng lir daeh!!siem trov taeh brokol trorbsombatt roboss khmer daeh siem louch tov, siem trov taeh brokol mok oy khmer ving!!nov avey daeh siem bane louch yok tov dak knong brotess vear!!siem trov taeh brokol oy khmer ving!!

well!!i think my message is long to read!!sorry bong kolap!!kyom thinking so much that kyom plich merl la longueur de mon message!!

bon weekend everyone!!
khmer rorm daiy knear deumbey bdorl tirk jet smoss mack dorl our soldiers and our country!!kert jear koun khmer trov taeh mean jet srolang knear mean tirk jet dorl knear!!jear pisess dorl our soldiers daeh nov kapear tirk dey preas vihear roboss yeung!!yeung jear khmer nov brotess krav trov taeh bdorl komlang jet dorl our soldiers and our khmer pples daeh nov kapear tirk dey roboss yeung!!!kyom anit our khmer soldiers klang nass!!kyom some oy thevada jouy thaeh reakk sar our khmers soldiers, some oy preas vihear nov bane sok sane knong tirk dey khmer jear reang rohot!!


kolapmouytorng wrote:mic soursdey all,

kolap som brokass doarl neak teng oss tha, stop using "thai" word, if you want to call ah jonrey siem, call them AH SIEM, AH JONREY SIEM, AH CHKAEH SIEM, AH LOB SIEM, AH CHOIR(VOLEUR) SIEM, AH PAKACH SIEM, ETC....call them whatever you want, but dont call them thai. Pouk ah siem jonrey siem trov ka oy yeung calll vear jear pouch choir(voleur, thief), yeung jear khmer min trov hon kbal tov hanvor vea teh....nov avey dae vea tver dak khmer kir pouk vea ahkrork jeang sat tov teat...vea trov tae totoul barb pakam yang ahkrork bomphot...brotess roboss vea trov tae rolaiy heuy vinessss han houch nov ampeu dor sahav kohkhov dae vea bane tver dak khmer yeung teng pi generation tov generation mok dorl eylov niss.

ah chkaeh siem vea mean pouch jear choir deur louch tirk dey khmer, brotess roboss vea neng trov rolaiy sab douch tirk nov tgnaiy nah mouy.

yeung jear khmer....dach kart min trov hon kbal angvor pourk ah chkaek choir siem neng teh....right now, pouk ah chkaeh siem ming harch tver ey khmer yeung ban teat teh.....preas vihear jear robos khmer heuy tirk dey daeh pouk vear rouss nov kor jear tirk dey khmer daeh....tgnaiy nah mouy...brotess roboss vea neng trov tlaek jol tov knong than norouk doy ka chir jab vitanear nov avey dae vea tver dak khmer.

khmer samaki knea komjat ah chkaeh choir siem jaeng pi tirk dey khmer.

kolap

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

@~*Dane*~@ wrote:
Heroine wrote:Oy pourk vea rork peak dak aoy som min ban teh, a nis ahkrok khmean chhmous dak heuy tah nis !!!!

Tae sros Kolap poukae jeh kour som nis , heuy jeh ban pirous teat kekekekekke
som tver pourk mark manak phong na !!!!

lolzzzzz heroine yap

yab yoo heuy ot deng teh hor ? lolzz

http://www.violetriver.wordpress.com

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Ngorb drbophathansour ei kor ban vaeng la'or mles ? khnhom nham bay sen jam mork merl vinh lolzzz

http://www.violetriver.wordpress.com

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

drbophathansour wrote:yes kyom yul srorb tame bong kolap!!before kyom ming daeh mean jet saob saem klang yang niss teh!!kyom knew tha siem tver barb khmer klang nass everyday!!!kor poun taeh kyom ming nirk smane tha pourk siem rohot mok dorl samaiy niss heuy nov taeh mean jet tver barb khmer heuy jong bane tirk dey khmer teat douch karl pi moun!!now when pourk siem nov taeh tame tver barb khmer tha avey jear roboss khmer tha jear roboss vear tov ving!!niss kir jear ka hean kmass jear ti bomphote daeh siem tver ming kmass kloun aeng daeh mean blood jear thief already nov taeh ming daeng kloun tha kloun jear neak nah mok pi nah!!

beur tame news daeh kyom bane read mok dorl eylov niss!!kyom kit tha pourk siem ming harch yok tirk dey khmer bane douch karl pi samaiy moun teat teh!because cambodia kir jear country mouy daeh mean countries jear chreun teat totoul skoul tha jear country daeh mean saellathor dor laor kir jear country daeh ming jess louch tirk dey keh tver barb keh like pourk siem tver nuss teh!!and cambodia kir jear country daeh mean trobsombat dor mean domleiy chreun moha maich(sky)!!

right now!!nov avey daeh pourk siem tver dak khmer about preas vihear temple, kyom kit tha, pourk siem ming harch yok preas vihear bane teh!!pouk siem dak soldiers vear mok knong tirk dey khmer heuy prepare for the war kir pouk siem jong komream khmer oy klach and brokol preas vihear oy tov vear!!kor poun taeh!!khmer kor mean chreun daeh!!!khmer samaiy niss ot klach pourk siem nuss teh!!plus siem norm soldiers jol knong dey khmer plus siem ning bane totoul nov pheap dor ahmass jear ti bomphote in the world!!right now, around the world, neak nah kor keh daeng daeh tha siem vear ahkrork yang nah!!moun ning krouy!siem trov taeh dork soldiers chaen pi dey khmer heuy brokol nov avey daeh jear roboss khmer mok oy khmer ving!!they are alot of countries daeh komtro cambodia, neak daeh keh mean jet yuttethor!!neak daeh mean jet jess kit tha avey laor avey ming laor, neak taing ning ming karn jeung kang siem teh!!cambodia trov taeh chness siem because cambodia ming daeh mean jet jong bane roboss keh rir tver barb keh deumbey yok tirk dey keh nuss leuy!!

oy siem korm dak soldiers teat tov!!brotess siem ning trov mean pheap ahmass pi piphop lok taing moul!!siem ning trov bat borng nov avey daeh somkarn somrab country siem!!keah chmouss roboss siem ning trov thaouy joss heuy even siem mean chmouss tver jear thom kor douy kor siem ming harch tver avey bane daeh!!siem ning trov kmass brotess dortey heuy ning trov piphop lok taing moul merl khaiy teat phorng!!

even siem mean labech chreun yang nah kor douy!!!kor siem ming harch yok dey khmer bane teat leuy!!pourk siem ning bane totoul nov pheap ahmasss yang klang bomphote pi brotess dortey teat!!

pouk siem kor vear ming jong tver war daeh but everyday daeh pourk siem add their soldiers mok knong dey khmer, they only want to komream khmer oy klach and brokol preas vihear oy tov vear!!tame ka pit tov, pourk siem kor vear daeng tha kloun tver niss kir koss chbab horntarrakjeat!!jung heuy bane jear siem ming oy khmer dak peak borndung tov tnak leu!!pourk siem tver yang niss kir jong komream khmer oy klach pourk vear taeh poun nuss!!!vear smane taeh khmer samaiy eylov klach vear douch karl pi moun!!

if siem han begin the war and tver oy mean ka ptouss havut first!!siem kir jear neak thoss and jear neak lost and kir jear neak koss taing srorng!!because siem and khmer bane soniya knear ot oy mean ka ptouss ahvut jear dach kard and brotess dortey teat kor keh daeng lir daeh!!siem trov taeh brokol trorbsombatt roboss khmer daeh siem louch tov, siem trov taeh brokol mok oy khmer ving!!nov avey daeh siem bane louch yok tov dak knong brotess vear!!siem trov taeh brokol oy khmer ving!!

well!!i think my message is long to read!!sorry bong kolap!!kyom thinking so much that kyom plich merl la longueur de mon message!!

bon weekend everyone!!
khmer rorm daiy knear deumbey bdorl tirk jet smoss mack dorl our soldiers and our country!!kert jear koun khmer trov taeh mean jet srolang knear mean tirk jet dorl knear!!jear pisess dorl our soldiers daeh nov kapear tirk dey preas vihear roboss yeung!!yeung jear khmer nov brotess krav trov taeh bdorl komlang jet dorl our soldiers and our khmer pples daeh nov kapear tirk dey roboss yeung!!!kyom anit our khmer soldiers klang nass!!kyom some oy thevada jouy thaeh reakk sar our khmers soldiers, some oy preas vihear nov bane sok sane knong tirk dey khmer jear reang rohot!!


kolapmouytorng wrote:mic soursdey all,

kolap som brokass doarl neak teng oss tha, stop using "thai" word, if you want to call ah jonrey siem, call them AH SIEM, AH JONREY SIEM, AH CHKAEH SIEM, AH LOB SIEM, AH CHOIR(VOLEUR) SIEM, AH PAKACH SIEM, ETC....call them whatever you want, but dont call them thai. Pouk ah siem jonrey siem trov ka oy yeung calll vear jear pouch choir(voleur, thief), yeung jear khmer min trov hon kbal tov hanvor vea teh....nov avey dae vea tver dak khmer kir pouk vea ahkrork jeang sat tov teat...vea trov tae totoul barb pakam yang ahkrork bomphot...brotess roboss vea trov tae rolaiy heuy vinessss han houch nov ampeu dor sahav kohkhov dae vea bane tver dak khmer yeung teng pi generation tov generation mok dorl eylov niss.

ah chkaeh siem vea mean pouch jear choir deur louch tirk dey khmer, brotess roboss vea neng trov rolaiy sab douch tirk nov tgnaiy nah mouy.

yeung jear khmer....dach kart min trov hon kbal angvor pourk ah chkaek choir siem neng teh....right now, pouk ah chkaeh siem ming harch tver ey khmer yeung ban teat teh.....preas vihear jear robos khmer heuy tirk dey daeh pouk vear rouss nov kor jear tirk dey khmer daeh....tgnaiy nah mouy...brotess roboss vea neng trov tlaek jol tov knong than norouk doy ka chir jab vitanear nov avey dae vea tver dak khmer.

khmer samaki knea komjat ah chkaeh choir siem jaeng pi tirk dey khmer.

kolap

trov heuy drthansuor kyom yul srob tam niyeay pi roeung Siem nous khmer yeung ker mean prowat chuo chot jea muoy pouk Siem nous nas tvey thbet tae khmer yeung mean job phum phong robong jea muoy men pet tae avai avaiy kor pouk Siem min dael ban juy khmer yeung
aoy chob jong chob derm te avaiy avaiy dae pouk nous juy nous ker vea sot tae mean kom rai terp ban pouk nous juy ,outea hor srap heuy kal dael khmer yeung ban pheas kloun mok jruk korn nov tirk dey robos ke nous douy sa tae ka ban kom rai rir kor thavika yang jroeung son therk sonthob douy rob min oss pi Angkar UNHCR haet nis heuy ban pouk nis yok less tver jea juy khmer yeung tov vinh ,heuy mayang teat douch jea sobthngai nis jerng kir nov khaet Siemareap preah vihea ter pouk nis ban kom rai yang jroeun douy rob min oss dae haet douch jnas heuy ban jea pouk nis khet khom torwa jong ban khaet preah vihea jea art. heuy mayang vinh teat ber niyeay pi tver vithungsina jea muoy projeajun khmer chuon peas kloun nous yeung kou tae chier chab nov krup ormper dael pouk nis tver mok lier khmer juon pheas kloun (khmer refugee).

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

kolapmouytorng wrote:mic soursdey all,

kolap som brokass doarl neak teng oss tha, stop using "thai" word, if you want to call ah jonrey siem, call them AH SIEM, AH JONREY SIEM, AH CHKAEH SIEM, AH LOB SIEM, AH CHOIR(VOLEUR) SIEM, AH PAKACH SIEM, ETC....call them whatever you want, but dont call them thai. Pouk ah siem jonrey siem trov ka oy yeung calll vear jear pouch choir(voleur, thief), yeung jear khmer min trov hon kbal tov hanvor vea teh....nov avey dae vea tver dak khmer kir pouk vea ahkrork jeang sat tov teat...vea trov tae totoul barb pakam yang ahkrork bomphot...brotess roboss vea trov tae rolaiy heuy vinessss han houch nov ampeu dor sahav kohkhov dae vea bane tver dak khmer yeung teng pi generation tov generation mok dorl eylov niss.

ah chkaeh siem vea mean pouch jear choir deur louch tirk dey khmer, brotess roboss vea neng trov rolaiy sab douch tirk nov tgnaiy nah mouy.

yeung jear khmer....dach kart min trov hon kbal angvor pourk ah chkaek choir siem neng teh....right now, pouk ah chkaeh siem ming harch tver ey khmer yeung ban teat teh.....preas vihear jear robos khmer heuy tirk dey daeh pouk vear rouss nov kor jear tirk dey khmer daeh....tgnaiy nah mouy...brotess roboss vea neng trov tlaek jol tov knong than norouk doy ka chir jab vitanear nov avey dae vea tver dak khmer.

khmer samaki knea komjat ah chkaeh choir siem jaeng pi tirk dey khmer.

kolap
tours bey jear yerng kom jer vear yang na kor douy kor a pouk oss nis vear min kvol derl !pouk nis tarlter rontassban slab nov ning kunlerng terb vear klach!

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

pouk vea min klach te, cos pheap lorb lon ban korb dondob khour kbal pouk vea oss huey,

pourk a keut mork york khou kbal chkea mork tam

http://moylim.shutterfly.com

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

Mariline wrote:pouk vea min klach te, cos pheap lorb lon ban korb dondob khour kbal pouk vea oss huey,

pourk a keut mork york khou kbal chkea mork tam
pouk anis ban ter sompong vear ouy bakkbal mdong ta!

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

kyom tha ban tea york khoub pouk jinh mork huey boss aoy chkear si ban som

http://moylim.shutterfly.com

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

Mariline wrote:kyom tha ban tea york khoub pouk jinh mork huey boss aoy chkear si ban som
vaiy vaiy vaiy

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

banh banh banh1 banh1 vaiy vaiy

http://moylim.shutterfly.com

yanna hour

yanna hour
LK VIP
LK VIP

Mariline wrote:banh banh banh1 banh1 vaiy vaiy
lamorm lamorm ban hery na tok ouy tolaka kat tos pouk vear tov ban hery!

http://www.myspace.com/keven_love_you_forever

smeykao

smeykao
LK VIP
LK VIP

jom mej banh knear vai knear penh neng hery ?

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolz nak na vai nak na yanna ? mariline banh seam ter

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

yes yes bong dane!!kyom agree with bong srey nah jah!!
kert
mok mean blood jear khmer!!yeung trov taeh mean tirk jet srolang jeat
kloun aeng!!touss bey jear yeung rouss nov krav brotess kdey!kor jet
komnit yeung nov taeh khmer jeanich nah!!bong paoun khmer taing oss
komplich tha we have khmer blood so everywhere we go we have always
khmer blood with us forever nah!!pael daeh our country has problems,
yeung jear koun khmer trov taeh samakki knear deumbey jouy thaehrrakk
sar tirk dey khmer roboss yeung oy bane konvong jear reang rohot
nah!!yeung trov taeh jouy oy komlang jet dorl our khmer soldiers daeh
nov kapear tirk dey kay morodork khmer oy nov konvong jear reang rohot!!

khmer
taing oss daeh nov krob ti konlaeng!!some kom plich tha kloun jear
khmer heuy mean blood jear khmer!!yeung trov taeh rorm sammekki knear
oy tirk jet knear pdorl komlang jet knear deumbey kapear tirk dey khmer
roboss yeung nah!! orb

VIVE LE CAMBODGE!!!

@~*Dane*~@ wrote:
khmerkondal wrote:nah! heuy ber yeung chhlous knea tae neak touch tach nous kor vea ot ban pro'youch euy dae nah! ber oss lauk thom thom trov rov knea oss heuy tver ma'dech ning kert .. douch peak ke tha trey thom thom ke min sov chab ban te tae ber trey jongva phleang vinh nous
chhbas jea ke chab ban ngeay ngaey nas nah!! kom plech nah...
min men pourk yeung chlous knea tei kk kir pourk yeung krorn jang banh hanh pi jet robos pourk yeung dael srolanh jeat khmer , jang banh harnh pi komkherng dael yeung mean tov karn pourk seam , kyom kit tha ber yeung kert jea koun khmer yeung srolanh jeat pel kei tver onjerng somrab jeat yeung heuy yeung bit pnek bit trojeak tver min lir vea kour oy kmas nass ,
ber yeung jea khmer min mean smaredey neng komherng prochaing neng neak dael lop lon srok yeung kir vea min jea khmer srolanh jeat tei vea krorn jea koun khmer kert mork oy tae ban jea khmer tours srok mich neak na jang tver mech nov tver min derng , ber sen jea yeung jes tae kit neak thom min tver ei heuy yeung bit pnek min merl neak srok pseng mork tver bab yeung ah neng neak srok krov krov teat vea seuch yeung , pourk kyom ott douch khmer mouy chomnourn dael ah seam vea tver onjerng heuy mouy mouy nov bit pnek tver min derng heuy nov krorm tror ah seam nov merl kun smean nov sdab song seam nov niyeay seam, ber kyom jea kei kir kyom kmas kloun aeng nass heuy kyom min mean mok avey tov jorn srok khmer dae .

kei tha jang kers mouy kei arch kach ban tae ber jang kers jreun kei mina rch kach ban tei , heuy ber khmer min jess srolanh knea min jes roum komnit knea srok spenrg kei merl ngeay enng bomplanh srok yeung .

Kyom niyeay krorn knong neam kyom jea koun khmer tours bey kyom nov srok kei kor doy kyom nov jea koun khmer komnit khmer rohout

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

Mariline wrote:banh banh banh1 banh1 vaiy vaiy
ers hers kach nas

http://www.khmerzone.org

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

oui thansour mais tu sais les autres ne pensent pas comme nous
ils s'en fou , kei mean si kei mean luy kei rours sroul kei min kvol ei douch yeung norm chhir kbal .
sont des gens qu'ils psensent qu'un eux même
drbophathansour wrote:yes yes bong dane!!kyom agree with bong srey nah jah!!
kert
mok mean blood jear khmer!!yeung trov taeh mean tirk jet srolang jeat
kloun aeng!!touss bey jear yeung rouss nov krav brotess kdey!kor jet
komnit yeung nov taeh khmer jeanich nah!!bong paoun khmer taing oss
komplich tha we have khmer blood so everywhere we go we have always
khmer blood with us forever nah!!pael daeh our country has problems,
yeung jear koun khmer trov taeh samakki knear deumbey jouy thaehrrakk
sar tirk dey khmer roboss yeung oy bane konvong jear reang rohot
nah!!yeung trov taeh jouy oy komlang jet dorl our khmer soldiers daeh
nov kapear tirk dey kay morodork khmer oy nov konvong jear reang rohot!!

khmer
taing oss daeh nov krob ti konlaeng!!some kom plich tha kloun jear
khmer heuy mean blood jear khmer!!yeung trov taeh rorm sammekki knear
oy tirk jet knear pdorl komlang jet knear deumbey kapear tirk dey khmer
roboss yeung nah!! orb

VIVE LE CAMBODGE!!!

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

channa_

channa_
Senior Member
Senior Member

ok yo yo yo kalip kalip kalip..!!

http://khmerboys.blogspot.com/

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

yanna hour wrote:
Mariline wrote:banh banh banh1 banh1 vaiy vaiy
lamorm lamorm ban hery na tok ouy tolaka kat tos pouk vear tov ban hery!

huey tuk nos tuk huey borng ,tea klach tea vea min sdab tolakar teat na, cos ey lov tolakar ke aoy vea dok torb vea minn khjet sdab phorng banh banh banh banh banh banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 kab kab kab kab kab kab kab box box box box V V V V

http://moylim.shutterfly.com

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

BoNG_LeaK wrote:
Mariline wrote:banh banh banh1 banh1 vaiy vaiy
ers hers kach nas

jea mouy pourk a joa chleung team ors ning, slot min ban te borng banh1 banh1 banh1 banh banh banh

http://moylim.shutterfly.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum