neak lir kyom neakkhernh pi sakam pheap kyom tae neak mer kyom min khernh ter chea avei?????????????????????????????????????????????????????
Join the forum, it's quick and easy
khos heuy jah@~*Dane*~@ wrote:neak niyeay radio hahaahahahahaa
KAP ANG wrote:mearn saey teart.....ker Leak ning eng..
mer ban ey khernh ber nov far pi knea yahiKAP ANG wrote:onh....bir kyom merl Leak ott kernh men...
BoNG_LeaK wrote:neak lir kyom neakkhernh pi sakam pheap kyom tae neak mer kyom min khernh ter chea avei?????????????????????????????????????????????????????
BoNG_LeaK wrote:onh jos ber somnour ke jeng , ? ouy sour mech ving?
tha min man te, yahiii nov ta jeng teatKAP ANG wrote:ker Leak ning eng...
BoNG_LeaK wrote:neak lir kyom neakkhernh pi sakam pheap kyom tae neak mer kyom min khernh ter chea avei?????????????????????????????????????????????????????
tha na tang see hongKAP ANG wrote:jos kyom min tha jeng Leak...
Monalysa wrote:ber ke min ouy khernh houy ouy tha mech trov tov leak?
BoNG_LeaK wrote:tha na tang see hongKAP ANG wrote:jos kyom min tha jeng Leak...
oy kmas ke nas, ber thamin min deng tov mork eng ey na oy kmassss nasssssssssKAP ANG wrote:Kyom ott hearn tha jom jom ning na...klach leak koub ma-dom-tmor.. :D
BoNG_LeaK wrote:tha na tang see hongKAP ANG wrote:jos kyom min tha jeng Leak...
jos leak mean tov orn ey klolzzzzzzzzKAP ANG wrote:hahahah.aaaaaa...leak kroun bir dea tir....kyom min tun brab pong...deng tha kperm but huey...
Go to page : 1, 2
» General » Jokes » Som sour 1
Similar topics