Oyyyy Chhir Heuy 44939

Join the forum, it's quick and easy

Oyyyy Chhir Heuy 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Oyyyy Chhir Heuy

+5
bambam
taing
sweet_lovely
linda85
MjasSnaehSomnop
9 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Oyyyy Chhir Heuy Empty Oyyyy Chhir Heuy 18th November 2008, 3:28 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Sousdey neak tang oss knea
kyom sangkherm tha neak tang oss knea sok sabaiy tomada .
kyom ott mean ei somkhan niyeay tei krorn jang prab neak tang oss knea tha kyom chhir onjerng pon man tngeiy niss kyom ott ban mork post avey nov LK tei , ( kyom mork post tae news RFA ) .
pel na kyom Jea kyom neng post avey tmey tmey .

Take care

bye

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 18th November 2008, 11:17 pm

linda85

New Active
New Active

Hello bong dane, sum ouy bong ban chea kyong pel charp charp. Get well soon na bong srey, take good care of yourself bye bye see you soon. Doy kdey barorm ning rob an pi kyom linda85 thanks! kit

3Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 19th November 2008, 1:42 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love orb bong srey kert ey ning bong?som ouy bong jea chab chab na pouk yerng tang oss knear jam bong nov LK niss ott tov na te,kyom barom pi bong na terb orb love
@~*Dane*~@ wrote:Sousdey neak tang oss knea
kyom ott mean ei somkhan niyeay tei krorn jang prab neak tang oss knea tha kyom chhir onjerng pon man tngeiy niss kyom ott ban mork post avey nov LK tei , ( kyom mork post tae news RFA ) .

Take care

bye

http://sweetlovely.hi5.com

4Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 19th November 2008, 2:41 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

chhir ie tov borng? chhir dai hey barn post ortt barn :D

chhab jear sas'sbeiy nar

5Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 19th November 2008, 11:41 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

linda85 wrote:Hello bong dane, sum ouy bong ban chea kyong pel charp charp. Get well soon na bong srey, take good care of yourself bye bye see you soon. Doy kdey barorm ning rob an pi kyom linda85 thanks! kit

SadSadSadSad rodov neng jea rodov chhir kech min del rouch sos SadSadSadSad orkun paoun srey

6Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 19th November 2008, 11:42 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

sweet_lovely wrote:love orb bong srey kert ey ning bong?som ouy bong jea chab chab na pouk yerng tang oss knear jam bong nov LK niss ott tov na te,kyom barom pi bong na terb orb love

Take care

bye

Bong krum thom SadSadSad min ei tei krorn bong min hean nov mok pc , ott hean jol online onjerng mean pel keng ann prolorm lok :D

orkun paoun srey

7Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 19th November 2008, 11:44 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

taing wrote:chhir ie tov borng? chhir dai hey barn post ortt barn :D

chhab jear sas'sbeiy nar

ott chhir dai tei taing bong krum , pel krum oss komlaing neng na heuy nov mok pc yu min ban onjerng ban bong ott jol nov keng york komlaing oy ban chhab jea ber min proyat kir yap prous khae niss khae trojeak ber min jea chhab kir kam heuy kmean neak na joun koun tov rean

8Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 20th November 2008, 3:31 am

linda85

New Active
New Active

you very welcome bong srey :D

9Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 20th November 2008, 3:58 am

bambam

bambam
Junior Member
Junior Member

Take care

bye

Puthooooo...euy...min toin tang kdech phorng nis......sraek tha oiyyy chhir huey....lolz...nis barn jom jear....moha....moha.....chhlart....mane....lolz

10Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 20th November 2008, 4:26 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love welcome na bong srey jea ti srolanh terb orb love
@~*Dane*~@ wrote:
sweet_lovely wrote:love orb bong srey kert ey ning bong?som ouy bong jea chab chab na pouk yerng tang oss knear jam bong nov LK niss ott tov na te,kyom barom pi bong na terb orb love

Take care

bye

Bong krum thom SadSadSad min ei tei krorn bong min hean nov mok pc , ott hean jol online onjerng mean pel keng ann prolorm lok :D

orkun paoun srey

11Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 20th November 2008, 4:41 am

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

bonsoir bong srey somlang dane!!
comment allez vous bong dane?!!
teur bong srey bane krorn ber nov ning?!!bong bat chir heuy rir nov bong dane?!!!jespere que vous allez bien!!en très bonne santé et tjrs souriante nah bong dane!!

kyom some oy bong srey mean sok kapheap laor jeanich heuy chab jear nah bong dane!!

hmmm!!ber tame kyom kit!!bong srey chbass jear chir doy sar ah pourk seam ning heuy merl tov!!!pourk ah seam tver oy bong srey kyom chir!!jay pourk seam torl taeh chir kloun morng!!! :D cham merl kyom tov kob pourk seam pi bey domtmor oy kapit kbal kom oy pourk vear krorn ber pek nah!! :D

prenez bien soin de vous nah bong srey!!
get well soon nah bong dane!!
:pka:

Take care

bye

12Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 20th November 2008, 4:47 am

vimeansnaeh

vimeansnaeh
Miss LK 2008
Miss LK 2008

sour sdey bong dane .I'm very sad pel del lir tha bong srey chir .som ouy bong chab jear sas sbeuy knong pel chab chab nis na. i miss you. kit missU

13Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 20th November 2008, 7:14 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

dane chhir....
chhom-ngir jas..nirk song-sar jas te deng.................blurp blurp blurp

https://www.dailymotion.com/7wonder

14Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 22nd November 2008, 5:48 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

bambam wrote:

Take care

bye

Puthooooo...euy...min toin tang kdech phorng nis......sraek tha oiyyy chhir huey....lolz...nis barn jom jear....moha....moha.....chhlart....mane....lolz

Ber min sraek mon kyom klach jorm sach kyom neng na :D

15Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 22nd November 2008, 5:50 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

tngeiy kroy bong chhir rork pich kous kjol oy :D :D
sweet_lovely wrote:love welcome na bong srey jea ti srolanh terb orb love
@~*Dane*~@ wrote:

Take care

bye

orkun paoun srey

16Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 22nd November 2008, 5:53 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

bonsoir thansour

je vais bien maintenant ,
khae neng jol dol khae trojeak onjerng mouy mouy kir trov ta chhir jeas min phot tei bong sok jet chhir oy heuy mech mech kom oy chhir pel noel ou pel new year prous chhir pel neng nham ei ott ban chnganh neng kei :D bong chhir rohors jea tei prous bong tver niss tver noss min oy jomngir vea jorn bong klaing :D , reung seam pa kach neng min bach niyeay tei bong jang tov mourl kor pourk vea oy slab os
drbophathansour wrote:bonsoir bong srey somlang dane!!
comment allez vous bong dane?!!
teur bong srey bane krorn ber nov ning?!!bong bat chir heuy rir nov bong dane?!!!jespere que vous allez bien!!en très bonne santé et tjrs souriante nah bong dane!!

kyom some oy bong srey mean sok kapheap laor jeanich heuy chab jear nah bong dane!!

hmmm!!ber tame kyom kit!!bong srey chbass jear chir doy sar ah pourk seam ning heuy merl tov!!!pourk ah seam tver oy bong srey kyom chir!!jay pourk seam torl taeh chir kloun morng!!! :D cham merl kyom tov kob pourk seam pi bey domtmor oy kapit kbal kom oy pourk vear krorn ber pek nah!! :D

prenez bien soin de vous nah bong srey!!
get well soon nah bong dane!!
:pka:

17Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 22nd November 2008, 5:53 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

vimeansnaeh wrote:sour sdey bong dane .I'm very sad pel del lir tha bong srey chir .som ouy bong chab jear sas sbeuy knong pel chab chab nis na. i miss you. kit missU
orkun paoun srey , bong now jea heuy :D

18Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 22nd November 2008, 5:54 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

KAP ANG wrote:dane chhir....
chhom-ngir jas..nirk song-sar jas te deng.................blurp blurp blurp

lolzz kap niss rork reung men , jomngir jas jomngir tmey ei na t t t

19Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 22nd November 2008, 10:50 pm

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

:D soir bong srey dane!!!
je suis happy to see bong srey bat chir nah!!
si!!sombey taeh mayrork(bacteries) kor klach bong srey daeh!!ahahaa!!mayrork klach bong srey kach kor vear bak bane jear bong srey chab jear pi chir nah!!ehehehe!! :D
bontich teat, ah pourk seam vear trov tov than norork heuy bong srey!!tver barb bane barb!!tver born bane born!!douch movies seam vear laeng nah bong srey dane!!movies thai vear laeng tha neak nah tver laor bane laor!!neak nah tver ahkrork, a la fin, neak ahrkrork trov taeh viness ahmass yang klang!trov totoul nov barb pakam daeh vear bane tver mok leu neak laor!!well!kir douch ah seam vear tver ahrkrok mok leu khmer yeung jung nah bong srey!!ah pourk lop oss ning ot mean kour kbal kit teh!!neyeay reung ning leung!!kyom jong taeh tov kob pouk vear oy baek kbal oss teh!! vaiy
@~*Dane*~@ wrote:bonsoir thansour

je vais bien maintenant ,
khae neng jol dol khae trojeak onjerng mouy mouy kir trov ta chhir jeas min phot tei bong sok jet chhir oy heuy mech mech kom oy chhir pel noel ou pel new year prous chhir pel neng nham ei ott ban chnganh neng kei :D bong chhir rohors jea tei prous bong tver niss tver noss min oy jomngir vea jorn bong klaing :D , reung seam pa kach neng min bach niyeay tei bong jang tov mourl kor pourk vea oy slab os

20Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 23rd November 2008, 3:09 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love jah bong mean ey ban ter seuch love
@~*Dane*~@ wrote:tngeiy kroy bong chhir rork pich kous kjol oy :D :D
sweet_lovely wrote:love welcome na bong srey jea ti srolanh terb orb love
@~*Dane*~@ wrote:

Take care

bye

orkun paoun srey

21Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 24th November 2008, 3:00 am

bambam

bambam
Junior Member
Junior Member

@~*Dane*~@ wrote:
bambam wrote:

Take care

bye

Ber min sraek mon kyom klach jorm sach kyom neng na :D

lolz..osja mane...pen tver put...douch koun tonsaiy...der...

22Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 24th November 2008, 12:51 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

min men tver put tei kir kei chlat min oy chhir torn neng na

23Oyyyy Chhir Heuy Empty Re: Oyyyy Chhir Heuy 29th November 2008, 8:55 pm

smeykao

smeykao
LK VIP
LK VIP

yab man bong dane, nhom eoy nham Vitamine C eoy barn ral tngey kom eoy chhir, ott jer kyom te, a lov chhir man

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]