Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha  Tae Snaeha Min Arch Klay Jea 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha  Tae Snaeha Min Arch Klay Jea 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha Tae Snaeha Min Arch Klay Jea

+5
NiSaiySnaeh
Heroine
jolie
Vechra
MjasSnaehSomnop
9 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey everyone
neak tang oss knea pit jea tlob lir peak kharng krorm niss heuy kir kei tha :
Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha Tae Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy
Ter neak tang oss knea yol yarng mech dae chompous peak mouy klea neng ? ter vea pit jea trov dae rir tei ?
somrab kyom peak mouy klea kharng mok Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha kyom yol srob tam kir pit jea trov 100% but peak mouy klea chong kroy Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy kir min trerm trov 100% tei prous mean neak klas pel kei baek pi knea heuy kir kei nov rorb knea jea mitt dol la'or, kyom tha ah neng kir si sang ler tirk jet robos monus heuy neng pheap baek bak robos pourk kei .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey everyone
neak tang oss knea pit jea tlob lir peak kharng krorm niss heuy kir kei tha :
Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha Tae Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy
Ter neak tang oss knea yol yarng mech dae chompous peak mouy klea neng ? ter vea pit jea trov dae rir tei ?
somrab kyom peak mouy klea kharng mok Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha kyom yol srob tam kir pit jea trov 100% but peak mouy klea chong kroy Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy kir min trerm trov 100% tei prous mean neak klas pel kei baek pi knea heuy kir kei nov rorb knea jea mitt dol la'or, kyom tha ah neng kir si sang ler tirk jet robos monus heuy neng pheap baek bak robos pourk kei .

Soursdey Bong srey ! Happy new year !

Puon kor yol srob doch Bong srey del .
Peak tha Sneaha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leay. peak nung min trem trov teh pruos tha neak tang 2 ban srolanh knea tea juon kail mean ruong klass yang min arch juob knea ban jung heay yang niyeay knea doil la'or nung krob knea tuv ving tov mork, ah_sray tuv ler mnus mnak mnak yul jet knea.

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

Mitt Arch Klay tov Jea Snaeha...! YES....
Heuy Mitt Kor Arch Nov Jea Mitt Dor La-or Kom-ror Rok Ban Dae.....! la-or jeang nak Dael saep'kub Mitt "Bros&Bros" & Mitt"Srey&Srey" tov teat.....
Wink

Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban..! Chom pous nak dael ke srolanh knea nass.... tok chet knea nas... tae ber dorl pel ke sa-op knea vinh.. kor sa-op dorl cha-eung dae....
heuy kor arch klay jea mitt dorl la-or ban dae......
Wink

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Mitt arch klay jea snaeha ..... som rab khnhom neak dael khnhom roib arn jea mitt heuy , kmhean thgai arch klay jea snaeha robos khnhom teh somrab khnhom kir khos 100% , tae somrab neak dortey khnhom ot deng .


Snaeha min arch klay jea mitt.... som rab khnhom kir min trem trov teh , prous khnhom yol tha mornus yeung thlorb srolanh, kir mornus yeung yul chet knea ban jreun kroin tae yeung mean het phol reang klaun dael min arch nov jea mouy knea ban yoo, rir kor chet srolanh yeung dol prum daen komnot rir kor yeung mean jumreus la'or jeang kou snaeh jas tae ponneng, ber khnhom baek bak pi norna manak heuy,khnhom nov roib arn keh doch deum. Thomada jorng mitt jea jeang jorng sattrov , ber baek knea heuy kom chhlours knea ey .

http://www.violetriver.wordpress.com

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey everyone
neak tang oss knea pit jea tlob lir peak kharng krorm niss heuy kir kei tha :
Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha Tae Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy
Ter neak tang oss knea yol yarng mech dae chompous peak mouy klea neng ? ter vea pit jea trov dae rir tei ?
somrab kyom peak mouy klea kharng mok Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha kyom yol srob tam kir pit jea trov 100% but peak mouy klea chong kroy Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy kir min trerm trov 100% tei prous mean neak klas pel kei baek pi knea heuy kir kei nov rorb knea jea mitt dol la'or, kyom tha ah neng kir si sang ler tirk jet robos monus heuy neng pheap baek bak robos pourk kei .

Sorm nor os ning ber paoun chloy os houy ter oy bong chloy mitch tet...I agree with u paoun.

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey everyone
neak tang oss knea pit jea tlob lir peak kharng krorm niss heuy kir kei tha :
Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha Tae Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy
Ter neak tang oss knea yol yarng mech dae chompous peak mouy klea neng ? ter vea pit jea trov dae rir tei ?
somrab kyom peak mouy klea kharng mok Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha kyom yol srob tam kir pit jea trov 100% but peak mouy klea chong kroy Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy kir min trerm trov 100% tei prous mean neak klas pel kei baek pi knea heuy kir kei nov rorb knea jea mitt dol la'or, kyom tha ah neng kir si sang ler tirk jet robos monus heuy neng pheap baek bak robos pourk kei .



Kyom kor jol srob del tha peak mit arch klach chear snaeha ban.
pheak chrean nas kyom kunh nak del chab pdeum srolanh knear dombong kir chaj mork pi peak tha mit mon ke. theub krouy mork kor srolanh knear noss kor bongkert tov chear snaeha te mouydong tov. kyom mean mit mnak te som min show name te , she rob arn boross mnak huy kor min del mean chit srolanh ke aei del. pel kyom sour tov her ,she tha min mean songsa aei te he just my friend ture. but dol yu yu tov kor tov chear snaeha bondouy tov. chomnaek ae peak tha snaeha min arch klach chear mit ban luy noss kyom som arkthibaj ban . kyom chol tha peak nis kor trov klass huy kor koss klass del. kyom thlob ban kunh kor songha 1 kor srolanh knear klang nass but srab te one day she louch mean songsa new mouy teart srab te songsa chas mork torn kunh kor bdach ka tak tong tov. she try to tell him can we become friend? that songsa tha ok but leuy lom neang ka angry , sa ob nas. mit del but mit min doch chear mit to tov te :D
nak klass vinh tha min arch te .............. Mad kyom min arch tve chit ban te so i still love u eventhough you did something wrong to me. I still love u darling. :pka:


ka athibay roboss kyom mean te bunneang te bong. bur mean ka koss chkong trong na som me tha kom jork tosss tol aei.
som bdol chobol mork vinh please . how do u think about my idear? :D
thank

Guest

Anonymous
Guest

lol na ke kor arch klay tov jea mith kyom ban dea hahhaha

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

you can hate as much as you love. i think i agree with that sentence ! and the sentence above is depend. if you're the kind of person that live in the past, then you might never become friend again. but, if you're the kind of person who forgive and forget, then you possibly might . if you decide to love forever, you also decide to hate forever. if you're the kind of person who serious.

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

hahhahahaaaah ot dirng deal ning na lolzzzzzzzzzzzzz
prous ot deal mean sneah snouk ey ning ke phong ning lolzzzzzzzzzzzz

heuy ber jear mitt heat ey ban jear tov jear srolanh khnear tov vinh??????

heuy ber rerng sneah ha ning kyom jir tha veal min arch khlaiy jear mitt ban teh lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

good good good ...niyeay trov.

yab ti Hydro moy.. seuch

https://www.dailymotion.com/7wonder

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

XtesanX wrote:hahhahahaaaah ot dirng deal ning na lolzzzzzzzzzzzzz
prous ot deal mean sneah snouk ey ning ke phong ning lolzzzzzzzzzzzz

heuy ber jear mitt heat ey ban jear tov jear srolanh khnear tov vinh??????

heuy ber rerng sneah ha ning kyom jir tha veal min arch khlaiy jear mitt ban teh lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


lol! JOmnas ning heuy min torn skoil snaeh snouk ey ning keh lolzzzz aknijah vattasongkhara main hahahaha !

http://www.violetriver.wordpress.com

Guest

Anonymous
Guest

Kyom kor yol srop tov tam proyok tha "Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha Tae Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy" Pontea mean pel klas jivit pit kor arch kos pi ka kit yol kernh robos yerng ban dea doy reung nimouy nimouy teng tea mean moullahet tam job mok jea nich. Kyom min men jea neak eakkates khang jomnorng plov jet roveang boros nerng satrey heuy kor min men jea neak mean ka yol derng jrern ormpi vibat snaeha dea, kor pontea kyom som jol roum banhjenh mathe nerng yobol klas dea knong reung nis pi prous vea kour ouy jab arom.

"Mitt Arch Klay Tov Jea Snaeha" Kmean komnoos jea plov ka na mouy del beng jaek jea prom den tha mitt kour tea srolanh knea dol komreth na heuy kor min mean ti jap pderng dor pit prakort tha ka jea songsa nerng knea nos keu trov jap pderm pi jomnoch na dea. Reung teang nis keu thet nov leu jet nerng besdong jea neak somrech. Thomada pel ban rop arn knea jea mitt rohot dol jitt sneth nerng knea heuy nos, teng tea mean ka barom pi knea min tha mitt nos mean peth doch reu kor kos knea nos te. Somrap mittapheap roveang boros nerng satrey, vea jea rueng del thommajeat jea neak tak teng. Min men tha jeas min pot nos te, pontea monosanhjethana tver ouy monous reak reach terp komro mean neak padeseth nerng ka kit. Ban derng pon nis, jong derng pon nos. Jitt sneth pon nis, jong jitt sneth pon nos. Nis min men mean ney tha jea ka lop lon nos te, tea monous lok teng tea yang nis heuy. Thom rom nerng derng kloun tha ban skol mitt mneak nos jitt sneth jeang mitt ea teat, min derng tha kloun eng ban chlong prom den pi mittapheap mok snaeha tang pi pel na mok. Jomnoch trong nis heuy del kyom tha kmean prom den pit prakort somrap kort somkorl nos.

" Snaeha Min Arch Klay Jea Mitt Ban Leuy" Pel klas kor trov dea tea pel klas kor min men jea ey jerng teang ors nos te. Kyom mean ka rompey kit mouy derng tha het ey ban jea monous peak jrern pjea yeam kech ves pi reung nis. Thomada knong pel del kom pong tea srolanh knea nos, mean reung jea jrern jea mouy knea del pibak nerng bomplech ban. Kroy pel bek knea tov, avey avey keu min doch mon teat te tous bey jea nov mean jet dot sres rohot dol pel klas mean arom tha min derng tha kour jap pderm vitey tmey knong jivit pi jomnoch na teat kor doy. Ka pit keu nov tea jea ka pit... kmean peak tha snaeha teat leuy. Het nis heuy terp mean nean klas pjea yeam kech knea...min jong joub teat te pi prous vea tver ouy nerk kernh dol reung adet...del norm mok nov ka dork dong heum toch dork dong heum thom. Pontea ka tver beb nis keu tver bab kloun eng tov vinh te. Dorrap na yerng nov tea rot kech pi knea, keu knong jet yerng nov min torn dach srolas nerng ka cheu jap te. Nov tea beam took tombak job kloun del norm mok nov vipadeserey rohot joun pel klas arch norm ouy jet nov tea kit tha min arch bomplech monous mneak nos ban ber tous jea derng tha kmean plov reu kor min jong trolop tov doch derm kor doy. Ka del nov jong komnom nov kerng nis, keu kmean avey kos pi ka del bomplech min ban nos te. Het doch chnes heuy terp kyom kit tha yerng kour tea tver jet ouy too leay...rop arn mitt doy min jam bach kit tha tlop mean provoth nerng monous mneak nos yang mech. Ka del rop arn jea mitt nis kyom min men mean ney tha jab bach trov srolanh reu kor barom pi knea nos te, tea rop arn jea mitt del min jam bach kech ves pi knea. Tver beb nis u u tov, kyom jeu tha jet robos yerng pit jea arch bomplech monous mneak nos ban doy min bach kom preung. Nov pel del jet chreas srolas pi reung jas heuy, yerng kor arch tortoul yok reung tmet doy min mean ka romkan plov jet doch mon teat te.


Yobol kyom mean tea pon nerng. Ber mean trong na min somrom reu kor kos chkong, som atjeasrai doy kdey anoukrous phong.

Oy hort nas... kit tov rok stouch srey....oh no.. stouch trey tech sen. :D

Hydrophilistic
:D



Last edited by hydrophilistic on 27th January 2009, 6:29 pm; edited 2 times in total

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

ngorb tae ponneng hahahhahaha khnhom arn mouy atit ban chob hidro euy !

http://www.violetriver.wordpress.com

Guest

Anonymous
Guest

hahhahahah lol! ey kor kom sot mes Heroine? :pka:
Heroine wrote:ngorb tae ponneng hahahhahaha khnhom arn mouy atit ban chob hidro euy !

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

ot yul ey matech... prous ot kheunh sarup sakdey phorng.....YES , NO or OK ! chos ot mean but te ???
HYdro mean mitt srey dae ot ? dael chat tok neang jea mitt heuy neang kor chat tok u jea mitt dae ??? kyom tha pit jea mitt.!!! or kor dael kheunh nak dor-tey dael ke jea mitt ning knea pit brakod....
hehe.... ark'thy'bay ban lo-or kron ber....
good good good good good brohael thlorb joub roeung vibat snaeha heuy merl tov......... :D

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

Guest

Anonymous
Guest

tov mean ea na kyom... kyom tlop leu tea ke tha dea nerng na hahahhah seuch
jolie wrote:ot yul ey matech... prous ot kheunh sarup sakdey phorng.....YES , NO or OK ! chos ot mean but te ???
HYdro mean mitt srey dae ot ? dael chat tok neang jea mitt heuy neang kor chat tok u jea mitt dae ??? kyom tha pit jea mitt.!!! or kor dael kheunh nak dor-tey dael ke jea mitt ning knea pit brakod....
hehe.... ark'thy'bay ban lo-or kron ber....
good good good good good brohael thlorb joub roeung vibat snaeha heuy merl tov......... :D

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

hydrop niyeay ban la;or ter.....kron tha niyeay jong heuy kleay arn jong moy tngay tuob job. hehehe

Guest

Anonymous
Guest

orkun bong srey del ban sor seu hahahhaha
tea reung del arn u kror job nos, kyom ort derng jouy mech dea lol!
Vechra wrote:hydrop niyeay ban la;or ter.....kron tha niyeay jong heuy kleay arn jong moy tngay tuob job. hehehe

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum