Nom Min Thom Jeang Neal 44939


Join the forum, it's quick and easy

Nom Min Thom Jeang Neal 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Nom Min Thom Jeang Neal

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Nom Min Thom Jeang Neal Empty Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 5:09 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Ter haet avey dol samai niss tov heuy nov mean ov pok mday mouy chomnoun nov tae der tours jea neak rers kou preng oy koun , oy koun ka neng monus del koun min skal koun min srolanh .
kyom kit tha kour tok oy koun knea jrers rers kou srokor doy kloun aeng ( tae kor min men ov pok mday pdol oy sit dol koun taing srong nos dae kir ov pok mday trov tae merl koun too neng jes ponyol ber sen koun robos kloun teak tong srolanh neng neak na dael min sov la'or )

kal dael yeung ka neng monus dael yeung min srolanh kir vea kmean sopheak mongkol tei rours nov jit knea 1nearty kir vetanea douch mouy chnam onjerng . neary pheak jreun taeng jang sang kun ov pok mday sok jet ka neng boros dael ov pok mday pech jet tae kloun aeng ott srolanh , pel ka heuy sok jet rours nov taing pheap our ap , prous jet neary dael borisot kir pourk neang min jang oy jivit chlang kat svamey jreun nos tei onjerng trov tae trorm neng ka rours nov doy kmean sopheak mongkol .

kyom somnang nas mean ov pok mday dor la'or kort tver avey krorb yarng dermbey koun kort heuy lok taing pi pdol sit oy koun jres rers kou srokor doy kloun aeng .

i hope ovpok mday dor tey teat dael nov mean komnit Nom min thom jeang neal kort neng pdol sit dol koun kort ban reab ka neng rours nov jea mouy neak dael pourk kei srolanh .

Snaeha Min Trov Prokan Vannak Nos Tei
Somkhan kir kei srolanh knea doy smos nos kei neng mean sopheak mongkol
luy arch tinh avey avey ban krorb yarng tae luy min arch tinh snaeha dor borisot neng sopheak mongkol ban dae

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 5:51 pm

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

Parent moy moy yul kern kos knea na bong Dane. Prosen ber yerg mean parents mean prom vihear tur laor and jes yul jet yerg nos, prokot jea somnarng jea ti bopot.

Parents srolanh koun pek del jong ouy koun koun mean ah-na-kut laor jeng tov jes horng heang koun and jong reab jop tuk dak ah-na-kut koun, doy min pdol set jrers rers ku-ah-na-kut.

Parents trov ban get influence from envirnoment surround them. Ber culture is strict and old tradition like in srok khmer, ah ning kor koit nov tae tver tham knea ning eng. Parents del mor pi srok khmer mor nov srok ke, kor rean tham srok ke klas klas, doy pdol set ouy koun dae.

Nis mean leakenas jrern beab nas and kyom jer tha monos maneak kor yul kern kos knea dae.

Ber kyom tgei kroy klai jea parents kyom kor pdol sen ouy koun koun kyom jrer rers ku-ah-na-kut tae min mean kvol pi koun nos te.

3Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 5:53 pm

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

Bong Dane sur jrern ouy jrern rok tae kyom answered ott jong torn lolz j/k muazhhhh bong Dane.

4Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 6:04 pm

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

ngorb ott kvol te bong euy oy ter puk yeung lanh knea men nov 1 pa mak na lollz
jun kal papon pa mak reab oy yeung ott lanh phong pibak mer mok knea nas ott protoy te lok euy reus kloun erng vinh seuch sra

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

5Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 6:17 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

svai tram wrote:Parent moy moy yul kern kos knea na bong Dane. Prosen ber yerg mean parents mean prom vihear tur laor and jes yul jet yerg nos, prokot jea somnarng jea ti bopot.

Parents srolanh koun pek del jong ouy koun koun mean ah-na-kut laor jeng tov jes horng heang koun and jong reab jop tuk dak ah-na-kut koun, doy min pdol set jrers rers ku-ah-na-kut.

Parents trov ban get influence from envirnoment surround them. Ber culture is strict and old tradition like in srok khmer, ah ning kor koit nov tae tver tham knea ning eng. Parents del mor pi srok khmer mor nov srok ke, kor rean tham srok ke klas klas, doy pdol set ouy koun dae.

Nis mean leakenas jrern beab nas and kyom jer tha monos maneak kor yul kern kos knea dae.

Ber kyom tgei kroy klai jea parents kyom kor pdol sen ouy koun koun kyom jrer rers ku-ah-na-kut tae min mean kvol pi koun nos te.
yes bong derng paoun srey kir parents mean ka yol keunh khos knea
tae ber tam bong yol bong kit tha ber sen jea parents dae mean ka jes derng kir pourk kort kit ban la'or proser nas .
bong keunh neak klas jab oy koun ka neng neak koun ot srolanh knea nov kmeng ott torn derng ei ka heuy ban pon man kor leng knea koun kor mei may , srok khmer yeung sattrey mai may kmean neak na york pnek merl tei .

yeung pdol sit oy koun kir yeung kor merl tov tam neng dae , min men kei tov srolanh mai jor yeung jea parents tam kei nos tei

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 6:18 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

svai tram wrote:Bong Dane sur jrern ouy jrern rok tae kyom answered ott jong torn lolz j/k muazhhhh bong Dane.

bong jes dak oy mean new topic tov na ber ott dak kir sngat lolzzzzzzzz
neak pserng ott prorm dak new topic ei

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

7Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 6:20 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

darakhmer2009 wrote:ngorb ott kvol te bong euy oy ter puk yeung lanh knea men nov 1 pa mak na lollz
jun kal papon pa mak reab oy yeung ott lanh phong pibak mer mok knea nas ott protoy te lok euy reus kloun erng vinh seuch sra

bong niyeay pi parents ter , paoun aeng jea pros mean ei but srey pserng , neary klas mean pa mak yap jang ban luy joun kal lerk koun oy neak nis neak noss koun min srolanh dermbey dou york prak

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

8Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 9th July 2009, 7:03 pm

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:
darakhmer2009 wrote:ngorb ott kvol te bong euy oy ter puk yeung lanh knea men nov 1 pa mak na lollz
jun kal papon pa mak reab oy yeung ott lanh phong pibak mer mok knea nas ott protoy te lok euy reus kloun erng vinh seuch sra

bong niyeay pi parents ter , paoun aeng jea pros mean ei but srey pserng , neary klas mean pa mak yap jang ban luy joun kal lerk koun oy neak nis neak noss koun min srolanh dermbey dou york prak


men heuy bong Sad trang nis paoun del kheunh de nov srok khmer hum... pibak nas kloun jea srey doch ott mean ka jreus reus kou sakor sos ..
nirk dol reung nis kyom doch anit neary khmer yeung nov srok khmer nas bong euy ,,sok jit tam pa mak reab ka jea mouy mnus del kloun min srolanh 1 ji vit ros nov doy ott sabai jit sra

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

9Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 10th July 2009, 12:03 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

tae ptoy tov vinh ,neak dael yeung srolanh nass kor trov robort bat pi khloun yeung dae....pel ning ka chhir jab kor pibak ning trorm ban..tver avey kor khos dae jomposs neak klass ..nis mok pi avey???? "nom min dael thom jeang neal" krorn tae jea word pon'noss.. thvey tbit thae jea peak dor jass komrirl, tae khmer yeung tver pithi avey mouy mouy taeng tae kor'rob tver tam ch'bab propaiyneiy min dael khan leuy...hehehehe

http://tagged.com/sokhayun

10Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 10th July 2009, 7:49 am

Netra

Netra
LK Member
LK Member

Av puk ma dai krup roub taeng tae jong oy kone la or ,ban kpung kpous,rous nov sok sronok sroul..nhom jer tha tirk jet nek mdai krup roub kir men khos knea te! Pon tae pel klass,nov knog song kum krusa klass koit joub protass ka kvass khat, kone kor chrouen! Ber mien oarkass reap jom tuk dark kone, koit kor tver tov pros koit ach kitt tha men dirng rous nov ban yu pon na .
Mien reung jea chreoun dael kert lerng knong krusar nimouy nimouy. But yerng men dirng pi haet phal pitt prakot roboss krusa ke, yerng kor jess tae kitt tha krusa niss yang niss,krusa nos yang nos jeng tov lolzzz... blurp
Nhom men torn chlorng kat jivet jea mdai ke te, But nhom yul pi tirk jet roboss nek mdai krup roub.
Ber tgai na nhom mien krusa mien kone, nhom kor pdal sitt oy kone nhom jrers ku srokor doy kloun ke dae.But kron tae nhom jouy mer neng jouy neh nom ke ber mien avey mer tov men laor. Ber ke sdap kir la or,ber ke men sdap, ke kir jea nek tortoul doy kloun eng tov tgai muk.
Yahee lolzzz....sromai dal na jess hahahahahhahaa... dance3 dane2

11Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 10th July 2009, 8:01 am

Netra

Netra
LK Member
LK Member

svai tram wrote:Parent moy moy yul kern kos knea na bong Dane. Prosen ber yerg mean parents mean prom vihear tur laor and jes yul jet yerg nos, prokot jea somnarng jea ti bopot.

Parents srolanh koun pek del jong ouy koun koun mean ah-na-kut laor jeng tov jes horng heang koun and jong reab jop tuk dak ah-na-kut koun, doy min pdol set jrers rers ku-ah-na-kut.

Parents trov ban get influence from envirnoment surround them. Ber culture is strict and old tradition like in srok khmer, ah ning kor koit nov tae tver tham knea ning eng. Parents del mor pi srok khmer mor nov srok ke, kor rean tham srok ke klas klas, doy pdol set ouy koun dae.

Nis mean leakenas jrern beab nas and kyom jer tha monos maneak kor yul kern kos knea dae.

Ber kyom tgei kroy klai jea parents kyom kor pdol sen ouy koun koun kyom jrer rers ku-ah-na-kut tae min mean kvol pi koun nos te.

Propeyni yerng khos pi propeyni sass ke lolzzz...ey lov kron heuy,kal pi derm ban tirng taeng jeang niss. Srok ke, kone jab pi ayu 18 chnam tov, kir lerng nov kroum ka krup krorng robos av puk mdai heuy. Jong tov jab bongkhom kone oy reap ka,tich kone call 911 oy jab dak kuk lolzzzz...jeng heuy ban jea parents klass men sov hean,tous bey jea jong tver lolzzzz dav

12Nom Min Thom Jeang Neal Empty Re: Nom Min Thom Jeang Neal 10th July 2009, 9:15 am

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Netra wrote:Av puk ma dai krup roub taeng tae jong oy kone la or ,ban kpung kpous,rous nov sok sronok sroul..nhom jer tha tirk jet nek mdai krup roub kir men khos knea te! Pon tae pel klass,nov knog song kum krusa klass koit joub protass ka kvass khat, kone kor chrouen! Ber mien oarkass reap jom tuk dark kone, koit kor tver tov pros koit ach kitt tha men dirng rous nov ban yu pon na .
Mien reung jea chreoun dael kert lerng knong krusar nimouy nimouy. But yerng men dirng pi haet phal pitt prakot roboss krusa ke, yerng kor jess tae kitt tha krusa niss yang niss,krusa nos yang nos jeng tov lolzzz... blurp
Nhom men torn chlorng kat jivet jea mdai ke te, But nhom yul pi tirk jet roboss nek mdai krup roub.
Ber tgai na nhom mien krusa mien kone, nhom kor pdal sitt oy kone nhom jrers ku srokor doy kloun ke dae.But kron tae nhom jouy mer neng jouy neh nom ke ber mien avey mer tov men laor. Ber ke sdap kir la or,ber ke men sdap, ke kir jea nek tortoul doy kloun eng tov tgai muk.
Yahee lolzzz....sromai dal na jess hahahahahhahaa... dance3 dane2



wow puker ting leng game puker ting deng teatt nor seuch seuch b
hahha laor nas jom kru oy point na seuch seuch :study:

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum