nis ban tha rork'see ott derm maen..bong paoun lolzz - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

nis ban tha rork'see ott derm maen..bong paoun lolzz - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

nis ban tha rork'see ott derm maen..bong paoun lolzz

+2
Lovekhmer2009
sokhayun
6 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:
sokhayun wrote:
Chompey wrote:Song sey tai lok pu rork'see robor ott derm nerng te derng...hahahaha seuch
rok'see robor ning klass klass dae, tae min kai'bror'vanh rir bork'brass neak dor'taiy te Chompey...
Rok see robor nerng hery,nov tha ott bork brass ke teat...yahee,lok pu bork ke oss roib lean neak hery nov tha kloun sa'art sa'om teat... t

luk srar neng kir khos sel'la'thor

hahah

niyeay rerng muay pa ou chompey sdab

puak mark mar neak jia niset dae

via nom knia rok see chol hun knia berk harng luk sra kbae university (ke bor bual dae bong srey srar barei labaeng nis ot leng chol te tae bong doy tha jia puak mark knia kor nov pipheak sar neng ke dae)

dol rok see dom'bong barn chom'nenh via nom knia tov der merl harng srar pseng pseng nov neng bangkok teang os neng tov merl nov singapore klas nar tov merl nov england

mor vinh aphiwat harng srar (estimate tha neng barn derm ton knong 5 ch'nam houy krao pi nus chom'nenh :D )

dol barn 3 ch'nam (yerng rean nov ch'nam ti 3 dae nov university)

puak mark pseng pseng sers sala nom knia mor see pherk chom peak

chom peak houy chompeak teat ot song

dol leng ouy chom'peak srab tae ot mean puak sers sala nar mor tinh mean dae tae muay muay

u u tov chab pderm khart derm ton tlai jual kon'laeng tlai kor tlai

houy nar muay ke chenh laws thmei men ouy harng srar nov kbae sala

puak neng khart chong khart deng ar 'klas nar khoch jet som lea rean tov buas 2-3 neak hahhaa

ah nis ke hao tha barb

alov reang leng rok see abai ya mok houy

lol!

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:
sokhayun wrote:
Chompey wrote:Song sey tai lok pu rork'see robor ott derm nerng te derng...hahahaha seuch
rok'see robor ning klass klass dae, tae min kai'bror'vanh rir bork'brass neak dor'taiy te Chompey...
Rok see robor nerng hery,nov tha ott bork brass ke teat...yahee,lok pu bork ke oss roib lean neak hery nov tha kloun sa'art sa'om teat... t
rok'see mean kich soniya trim trov..ber min jeung ke mech ouy luy yeung .. bork brass neakna ban sob'thngai nis .. monous yeung chh'lart chh'lart nas..brohael jea neak jess ding slab kal pi samai pol pot mok jab jeat heuy merl tov...lolzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Netra

Netra
LK Member
LK Member

sokhayun wrote:
Chompey wrote:
sokhayun wrote:
Chompey wrote:Song sey tai lok pu rork'see robor ott derm nerng te derng...hahahaha seuch
rok'see robor ning klass klass dae, tae min kai'bror'vanh rir bork'brass neak dor'taiy te Chompey...
Rok see robor nerng hery,nov tha ott bork brass ke teat...yahee,lok pu bork ke oss roib lean neak hery nov tha kloun sa'art sa'om teat... t
rok'see mean kich soniya trim trov..ber min jeung ke mech ouy luy yeung .. bork brass neakna ban sob'thngai nis .. monous yeung chh'lart chh'lart nas..brohael jea neak jess ding slab kal pi samai pol pot mok jab jeat heuy merl tov...lolzzzz

hahahahahaahahaha seuch seuch .. slab pi samai pol pot mok jab jeat hahahahahahaa.. seuch seuch seuch seuch

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Netra wrote:
sokhayun wrote:
Chompey wrote:
sokhayun wrote:
Chompey wrote:Song sey tai lok pu rork'see robor ott derm nerng te derng...hahahaha seuch
rok'see robor ning klass klass dae, tae min kai'bror'vanh rir bork'brass neak dor'taiy te Chompey...
Rok see robor nerng hery,nov tha ott bork brass ke teat...yahee,lok pu bork ke oss roib lean neak hery nov tha kloun sa'art sa'om teat... t
rok'see mean kich soniya trim trov..ber min jeung ke mech ouy luy yeung .. bork brass neakna ban sob'thngai nis .. monous yeung chh'lart chh'lart nas..brohael jea neak jess ding slab kal pi samai pol pot mok jab jeat heuy merl tov...lolzzzz

hahahahahaahahaha seuch seuch .. slab pi samai pol pot mok jab jeat hahahahahahaa.. seuch seuch seuch seuch
netra pit jea mean jomngir seuch baksa sa'eiy ke ning heuy ban jea seuch ott chhop sos ... mean neak jab jeat maen dae ott nor????lolzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum