Join the forum, it's quick and easy
Cha bang srey, pouk koit ker jea srey sa'art brocham chhnam 2009 nos ey....hehehehePheaKdeySnaeh wrote:oh niss paoun chompey pourk kei klay jea kteuy os heuy hor ? hahahaa
hak kraing bang eing chol sdey don derng srey sak hery tah hey,tver bdey srey sak morng tov...hydrophilistic wrote: Mneak nerng jea Sithisak ter hahaha
Nae kom pdes pdas. Klach keav pnaek bos boyfriend ke nas lolzzzChompey wrote:hak kraing bang eing chol sdey don derng srey sak hery tah hey,tver bdey srey sak morng tov...hydrophilistic wrote: Mneak nerng jea Sithisak ter hahaha
hydrophilistic wrote:Nae kom pdes pdas. Klach keav pnaek bos boyfriend ke nas lolzzzChompey wrote:hak kraing bang eing chol sdey don derng srey sak hery tah hey,tver bdey srey sak morng tov...hydrophilistic wrote: Mneak nerng jea Sithisak ter hahaha
Tony tha tov merl echography heuy. Lir tha mean kon plous teat nor :Psithisak wrote:Jom, bang srey ban reung nis pi na mork, douch jea trov reung pit dol heuy neak hehehehehe (niyay jeung khlach ke jrolorm kjum jea kteuy men ten) heheheh.
Hydro ning Chompey jol dai jol jeung knea pi kal? Jes mork pha oy eng tov keut der. :koot:yiiii... Manak neung knea tha Tony te ban trov, pruos mean tum gnun phorng, trov chhab rok pdey tich tov.
Onh nos. Kan tae tov padoy. Dol kor mhong vey hahahaChompey wrote:hydrophilistic wrote:Nae kom pdes pdas. Klach keav pnaek bos boyfriend ke nas lolzzzChompey wrote:hak kraing bang eing chol sdey don derng srey sak hery tah hey,tver bdey srey sak morng tov...hydrophilistic wrote: Mneak nerng jea Sithisak ter hahaha
srey sak ott toin mean na peit'tey te,nov saov kair yu hery!
koit brab tha louch cha'lanh bang hydro eing na..troim troim york tov bang hydro...lolzzzzzz
Chompey wrote:hak kraing bang eing chol sdey don derng srey sak hery tah hey,tver bdey srey sak morng tov...hydrophilistic wrote: Mneak nerng jea Sithisak ter hahaha
Ber jerng men nos yab heuy.sithisak wrote:Chompey wrote:hak kraing bang eing chol sdey don derng srey sak hery tah hey,tver bdey srey sak morng tov...hydrophilistic wrote: Mneak nerng jea Sithisak ter hahaha
Jiiii.. kheunh eng min moit min moit pruot knea kan ter khlang heuy teu. Tich knea tram min ban tov hao krum kteuy jol penh LK nis lov.
Chompey wrote:
srey sak ott toin mean na peit'tey te,nov saov kair yu hery!
koit brab tha louch cha'lanh bang hydro eing na..troim troim york tov bang hydro...lolzzzzzz
oy doch prer sombol nas kroin tai leur ktery....hydrophilistic wrote:Ber jerng men nos yab heuy.sithisak wrote:Chompey wrote:hak kraing bang eing chol sdey don derng srey sak hery tah hey,tver bdey srey sak morng tov...hydrophilistic wrote: Mneak nerng jea Sithisak ter hahaha
Jiiii.. kheunh eng min moit min moit pruot knea kan ter khlang heuy teu. Tich knea tram min ban tov hao krum kteuy jol penh LK nis lov.LK = Lovekherm--> LK = LoveKteuy hahaha
hydrophilistic wrote:
Ber jerng men nos yab heuy.LK = Lovekherm--> LK = LoveKteuy hahaha
Chompey wrote:oy doch prer sombol nas kroin tai leur ktery....
hydrophilistic wrote:Knea sok jet obsok slab kor min jol LK dae ber jerng men nos haha
dol thnak nerng phong bang hydro?hydrophilistic wrote:Knea sok jet obsok slab kor min jol LK dae ber jerng men nos haha
tha ey jes khos,ot mean na cha'lanh tam orng'vor ke oy cha'lanh kloun...sithisak wrote:hydrophilistic wrote:Knea sok jet obsok slab kor min jol LK dae ber jerng men nos haha
Jom, mech ban niyay jeung? heuy jus kteuy neung ort besdoung. Mean songsa srey jreun heuy, sak pdou tov jea kteu madorng lor meu. hehehehehehe :pka:
Chompey wrote:
tha ey jes khos,ot mean na cha'lanh tam orng'vor ke oy cha'lanh kloun...
min bach tver chrolom ey te kloun! banh jenh theat pit morng tov ke derng oss hery...lolzzzzzsithisak wrote:Chompey wrote:
tha ey jes khos,ot mean na cha'lanh tam orng'vor ke oy cha'lanh kloun...
Jam ter ang vor teu, ke kran ter oy yol bol te jah (jom ja lorm chhleuy jah). heheheheh
Chompey wrote:
min bach tver chrolom ey te kloun! banh jenh theat pit morng tov ke derng oss hery...lolzzzzz
yahee dol morng nham thnam klang hery tah nek...sithisak wrote:Chompey wrote:
min bach tver chrolom ey te kloun! banh jenh theat pit morng tov ke derng oss hery...lolzzzzz
Jom, leak leak khlas tov, khlach ke tha srey jet ngeay neung na.
ke kom pong brokas tam rok neak brer kamplerng khos chbab phong,alov rok mok khernh hery. cham merl nhom call tov post police oy tov cham srey sak sin,...lolzzzsithisak wrote:Jom, preu ter dai teu, jeung kjum preu kampleung meul, na ke khlang jean
Ber tous jea krun janh kor min nhor kloun dol pon nis dae hahahasithisak wrote:hydrophilistic wrote:Knea sok jet obsok slab kor min jol LK dae ber jerng men nos haha
Jom, mech ban niyay jeung? heuy jus kteuy neung ort besdoung. Mean songsa srey jreun heuy, sak pdou tov jea kteu madorng lor meu. hehehehehehe :pka:
Go to page : 1, 2
» General » Jokes » Jokes Daily » Rork Chhab Chhab Tov
Similar topics