Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Pibak Jet Nas Kyom

+12
KAP ANG
NeakTheakCyclo
Chompey
khemandy
Jettra
ReaLKhmeR
Chettanavich
lisa
Lovekhmer2009
Yumareach
chvaksnae
MjasSnaehSomnop
16 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 3:49 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
ReaLKhmeR wrote:
hydrophilistic wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong poun taing oss knea
kyom pibak jet nas angkuy tae sra sra sra tei mouy royeak niss prous ei kyom mean reung rav kit min jenh mean rouk besdoung prous :
Kyom ban lourch srolanh neary mneak , kyom derng tha khmer yeung pheak jreun kir min yol srob neng reung srolanh phet douch knea douch chnes heuy kir vea pibak nas somrab kyom . neary mnak noss min derng tha kyom louch srolanh neang tei .
kit tov nov pel dael yeung srolanh knong jet jang tae joub kei , niyeay neng kei , jang lir somleng kei .

Ter oy kyom tver yarng na tov ber sen pel kyom prab neang heuy neang min srolanh kyom vinh prous yeung jea srey douch knea .

Pibak jet nas preah euyyyyyyyyyyyyyyy

soum bong paoun jouy dol kyom phang

Ter kyom kour leb tnam ( Tnam vitamine C) rir kor tov lout tirk ( Lout tirk knong ptil ) rir mouy kor jang kor nor ( jang kor jeung )

Besdoung kyom rorl tngai kompong tae pres sram Mad Sad Sad
Jerng ban jea kyom jes tae chngol tha het ey LK = LoveKteuy jerng! Derng ey webmaster jea mekloung ke sors lolzzz

onh onh hydro tov na ban ot deng.....
Kyom jea pnak ngea CIA dae, tae dol pel jrern pek jerng serb ongket ort ton dae hehe

ber jeung hydro kuo te trov banh'juon oy tov rean nov sala CIA ma'dong teat heuy lolzz dance

32Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 4:45 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

ber bang dane min hean sa'ropheap tok oy Chompey sa'ropheap brab kor ban,oun louch srolanh bang tang pi thgnai dail yeurng ban nat joub knea dombaung,ker nov ma'lop por bak khaing,thaim terng ban "cha chhmous oun nerng bang" nov ti nos teat....lolzzz Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Bisou5

http://bradlinda.hi5.com

33Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 5:42 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

JOm chompey lanh bros phong lanh srey phong, ey kor sava mes oun hahahhaha.

Chompey wrote:ber bang dane min hean sa'ropheap tok oy Chompey sa'ropheap brab kor ban,oun louch srolanh bang tang pi thgnai dail yeurng ban nat joub knea dombaung,ker nov ma'lop por bak khaing,thaim terng ban "cha chhmous oun nerng bang" nov ti nos teat....lolzzz Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Bisou5

34Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 6:03 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

svai tram wrote:JOm chompey lanh bros phong lanh srey phong, ey kor sava mes oun hahahhaha.

Chompey wrote:ber bang dane min hean sa'ropheap tok oy Chompey sa'ropheap brab kor ban,oun louch srolanh bang tang pi thgnai dail yeurng ban nat joub knea dombaung,ker nov ma'lop por bak khaing,thaim terng ban "cha chhmous oun nerng bang" nov ti nos teat....lolzzz Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Bisou5
nhom mean sava na,bros kor nhom cha'lanh,srey kor nhom cha'lanh. Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Rire

http://bradlinda.hi5.com

35Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 6:08 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

khemandy wrote:
hydrophilistic wrote:
ReaLKhmeR wrote:
hydrophilistic wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong poun taing oss knea
kyom pibak jet nas angkuy tae sra sra sra tei mouy royeak niss prous ei kyom mean reung rav kit min jenh mean rouk besdoung prous :
Kyom ban lourch srolanh neary mneak , kyom derng tha khmer yeung pheak jreun kir min yol srob neng reung srolanh phet douch knea douch chnes heuy kir vea pibak nas somrab kyom . neary mnak noss min derng tha kyom louch srolanh neang tei .
kit tov nov pel dael yeung srolanh knong jet jang tae joub kei , niyeay neng kei , jang lir somleng kei .

Ter oy kyom tver yarng na tov ber sen pel kyom prab neang heuy neang min srolanh kyom vinh prous yeung jea srey douch knea .

Pibak jet nas preah euyyyyyyyyyyyyyyy

soum bong paoun jouy dol kyom phang

Ter kyom kour leb tnam ( Tnam vitamine C) rir kor tov lout tirk ( Lout tirk knong ptil ) rir mouy kor jang kor nor ( jang kor jeung )

Besdoung kyom rorl tngai kompong tae pres sram Mad Sad Sad
Jerng ban jea kyom jes tae chngol tha het ey LK = LoveKteuy jerng! Derng ey webmaster jea mekloung ke sors lolzzz

onh onh hydro tov na ban ot deng.....
Kyom jea pnak ngea CIA dae, tae dol pel jrern pek jerng serb ongket ort ton dae hehe

ber jeung hydro kuo te trov banh'juon oy tov rean nov sala CIA ma'dong teat heuy lolzz dance

trim trov trim trov andy

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

36Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 7:02 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
khemandy wrote:
hydrophilistic wrote:
ReaLKhmeR wrote:
hydrophilistic wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong poun taing oss knea
kyom pibak jet nas angkuy tae sra sra sra tei mouy royeak niss prous ei kyom mean reung rav kit min jenh mean rouk besdoung prous :
Kyom ban lourch srolanh neary mneak , kyom derng tha khmer yeung pheak jreun kir min yol srob neng reung srolanh phet douch knea douch chnes heuy kir vea pibak nas somrab kyom . neary mnak noss min derng tha kyom louch srolanh neang tei .
kit tov nov pel dael yeung srolanh knong jet jang tae joub kei , niyeay neng kei , jang lir somleng kei .

Ter oy kyom tver yarng na tov ber sen pel kyom prab neang heuy neang min srolanh kyom vinh prous yeung jea srey douch knea .

Pibak jet nas preah euyyyyyyyyyyyyyyy

soum bong paoun jouy dol kyom phang

Ter kyom kour leb tnam ( Tnam vitamine C) rir kor tov lout tirk ( Lout tirk knong ptil ) rir mouy kor jang kor nor ( jang kor jeung )

Besdoung kyom rorl tngai kompong tae pres sram Mad Sad Sad
Jerng ban jea kyom jes tae chngol tha het ey LK = LoveKteuy jerng! Derng ey webmaster jea mekloung ke sors lolzzz

onh onh hydro tov na ban ot deng.....
Kyom jea pnak ngea CIA dae, tae dol pel jrern pek jerng serb ongket ort ton dae hehe

ber jeung hydro kuo te trov banh'juon oy tov rean nov sala CIA ma'dong teat heuy lolzz dance

trim trov trim trov andy

jeung RK juoy sorse peak dak oy tov nah... Wink

37Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 3:19 pm

lisa

lisa
LK Member
LK Member

ReaLKhmeR wrote:
lisa wrote:
ReaLKhmeR wrote:Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 56213 Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 484235

RK mech bark prosrei thom maless...ort hean nuv chith te...tuv hauy hahahaha Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Rire 

hehe berk merl mok lisa ouy chhbas neng na...... saart mleng mleng nak na min merl lolzzzzzzzzzz

Lolzzz kyom viss ning chanh bonjor roboss RK tuv hauy....tae deng khloun toan pel haha :D Min toanh kheunh kyom nuv kharng kraw min deng te...tich pibark dak me phayyy seuch 

38Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 3:34 pm

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

ngob mer bong dane pha teatt Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Kneu_dri Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Rire

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

39Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 4:56 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

smarn ti mearn sa'ey tom-dom....reoung snea-ha te hor...
mej jam jole jet lourch srolanh tver ey...tov brab ke nov mok trong trong tov rourch srach but heuy...min pebak kit jrenh ott proyorch... nisPibak Jet Nas Kyom - Page 2 Boiss020 mm moy sen tov...(bos koun kyom na) kyom lourch york oy dane. Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Blurp Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 874105



PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong poun taing oss knea
kyom pibak jet nas angkuy tae sra sra sra tei mouy royeak niss prous ei kyom mean reung rav kit min jenh mean rouk besdoung prous :
Kyom ban lourch srolanh neary mneak , kyom derng tha khmer yeung pheak jreun kir min yol srob neng reung srolanh phet douch knea douch chnes heuy kir vea pibak nas somrab kyom . neary mnak noss min derng tha kyom louch srolanh neang tei .
kit tov nov pel dael yeung srolanh knong jet jang tae joub kei , niyeay neng kei , jang lir somleng kei .

Ter oy kyom tver yarng na tov ber sen pel kyom prab neang heuy neang min srolanh kyom vinh prous yeung jea srey douch knea .

Pibak jet nas preah euyyyyyyyyyyyyyyy

soum bong paoun jouy dol kyom phang

Ter kyom kour leb tnam ( Tnam vitamine C) rir kor tov lout tirk ( Lout tirk knong ptil ) rir mouy kor jang kor nor ( jang kor jeung )

Besdoung kyom rorl tngai kompong tae pres sram Mad Sad Sad

https://www.dailymotion.com/7wonder

40Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 9:10 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

JUM Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 484235 ot leng chol te....

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

41Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 9:14 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

jolie wrote:JUM Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 484235 ot leng chol te....

klarch ey tov bong? Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Icon_redface

42Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 10:33 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

bong dane srolanh nak na ke del? brab kyom pong cham kyom help ouy jobol na. ouy doch chear chomleak moless srolanh srey doch knear?

43Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Empty Re: Pibak Jet Nas Kyom 11th September 2009, 11:28 pm

Mtes

Mtes
Junior Member
Junior Member

PheaKdeySnaeh wrote:srolanh ei rose nos ber paoun mean mjas besdoung rouch tov heuy
paoun aeng bong tok oy paoun Sak vinh lolzzzzzzzzzzzzz
hehehe kom nyaye tha bong Dane lanh Mtes ? lolz
Mtes kor doch chea jup jet nerng bong too Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Icon_razz
Prous alov nis 1 tngey min ban naye chea bong tich tae Mtes nov min sok sos bong Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 2869 Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Rire Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Rire Pibak Jet Nas Kyom - Page 2 Rire

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum