Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Bong Puon kitt doch Vechra teh?

+7
sreyneang1984
sweet_lovely
Chompey
ReaLKhmeR
Lovekhmer2009
Jettra
Vechra
11 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 3:40 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

hydrophilistic wrote:
Vechra wrote:
hydrophilistic wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon teang ors.


Bong Puon kitt doch Vechra teh tha sromai evlouy mnus la"ror kom"or rok ban nass.

sromai evlouy yok louy jea thom. min doch pi jom non min min oss .

sneaha sneahurt ey kor angjung del khenh tea louy .
Ah sort dol kor heuy bong. Nhom hear terk morth hehe...
Kyom ort derng tha luy somkan reu kor ort te prous ort del mean na ke ouy luy kyom phong... hehe. Ey lov kit jes, bong sark ouy luy kyom lo merh...ber kyom mean feeling mech heuy jam kyom prab. :P
Puon cham hear tirk mort tver ey mtor nuv kbear nuss nham tuo .... bong ort louy ouy te komphong son"som louy tuv srok leang. hehe
Bong jong tov srok tver ey dae? Min men tov prous tae... :P hehehe Ber jerng men kyom som jol roum reak reay phong hehe
nirk srok peak tum jong tuv leang....puon arng khuch mean Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Icon_smile

32Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 3:49 am

Guest

Anonymous
Guest

Vechra wrote:
hydrophilistic wrote:
Vechra wrote:
hydrophilistic wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon teang ors.


Bong Puon kitt doch Vechra teh tha sromai evlouy mnus la"ror kom"or rok ban nass.

sromai evlouy yok louy jea thom. min doch pi jom non min min oss .

sneaha sneahurt ey kor angjung del khenh tea louy .
Ah sort dol kor heuy bong. Nhom hear terk morth hehe...
Kyom ort derng tha luy somkan reu kor ort te prous ort del mean na ke ouy luy kyom phong... hehe. Ey lov kit jes, bong sark ouy luy kyom lo merh...ber kyom mean feeling mech heuy jam kyom prab. :P
Puon cham hear tirk mort tver ey mtor nuv kbear nuss nham tuo .... bong ort louy ouy te komphong son"som louy tuv srok leang. hehe
Bong jong tov srok tver ey dae? Min men tov prous tae... :P hehehe Ber jerng men kyom som jol roum reak reay phong hehe
nirk srok peak tum jong tuv leang....puon arng khuch mean Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Icon_smile
Ber jerng kyom ort ton ban nham kbal jrouk te hor? hehe Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Icon_razz

33Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 4:28 am

sreyneang1984

sreyneang1984
LK Member
LK Member

neng kyom kit luy sen heuy ja.

34Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 7:51 am

Guest

Anonymous
Guest

sreyneang1984 wrote:neng kyom kit luy sen heuy ja.
Men heuy, mean luy ker mean srey nhi oun bong heuy lolzzzzz

35Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 8:43 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Hahahahaha... Ah reung neung som ort mean yol bol te bart. Pruos ort sov deung. Beu ke trov kar loy khlang pek jeung, oy ke tov dek jam nov bank morng tov. heheheheheheh

36Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 2:48 pm

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:trov klas men trov klas bart

tae kyom prom tortual tha...samai ei'lov ma nos thet krorm or'wart robos wat'tho'ni'yom (materialism) jea jeang sel'la'thor'ni'yom

niyey ouy chom kir khenh wat'tho jea jeang jet ma nos

kom'nit dael thet krom kar bong'kob neay wat'tho'ni'yom jia kom'nit teas'sa'kor rir tea'sei neay ton'na'ha'ni'yom bart

kom'nit dael leak'kha'na doch nis via taeng tae son'dorng neng kor ouy kert nov

kom'nit at'tma ni yom
luy niyom
kar sabai (ler kom'nor tok neak dor teay) niyom
men ches yok chet ke mor dak chet yerng
ma'hech'chha'tar huas kom'ret
york snae'ha mor tver jia lbaeng (tver ouy kert snae (houy hurt ...reang reang kluan)
etc...

dor'rab na ma nos nov tae lus knong om'narch wat'tho'niyom ....

bong srey neng khenh part'ta'phoot doch'chnes kert lerng jia reang rohot...neng t'ngon t'ngor tov t'ngon t'ngor tov bart

dol pel houy deng dael yerng trov bae mor niyey rerng sel'la'thor ,kun'na'thor

bon'das bon'dal ouy kert mean lerng knong chet yerng

...tarm kar pit tov ma nos yerng krob roob romaeng taeng tae trov kar Peace ...esp. Peace in their hearts...

prus chet sok kai sok..kai sok chet sok ...(tae mool'la'than neay sech'kdei sok thet nov ler chet jia jeang reang kai )

chet kom'nit sel'la'thor niyom neng kun'na'thor niyom bondos bondarl barn douy chab pderm pi kluan yerng....krom kruasa...sala rean..social environment...

ber men chong khenh song'kom dael yerng ar'srai rous nov mean leak'kha'na doch dael mjas topic niyeay ...nov yirt tver ei bart

chab pderm tov...

chab pderm kor sarng kor sarng Moral Society ...doy mean kluan yerng jia starting point

kmean pel tha yirt somrab neak dael kom'nit chong aphi'wat kluan aeng te bart

or kun bart
pk

hmmm, tony comment veng veng nass kjil arn dol heuy.... niss tony rean sorse taeng sach kdey men te ning?? Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Lol

37Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 4:23 pm

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Amour ter ber paoun ding pi samai mon noss kor vea min lers pi alov der na Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Amour
Vechra wrote:
sweet_lovely wrote:Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Amour ter bong kit tha samai niss ri samai mon ki douch ter knear ning na nov ter mel luy jea thom dor del ning. Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Amour
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon teang ors.


Bong Puon kitt doch Vechra teh tha sromai evlouy mnus la"ror kom"or rok ban nass.

sromai evlouy yok louy jea thom. min doch pi jom non min min oss .

sneaha sneahurt ey kor angjung del khenh tea louy .
Tea puon khenh samai evlouy vea jreun jean nah bong sweet. Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Icon_smile

http://sweetlovely.hi5.com

38Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 4:38 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

khemandy wrote:
Lovekhmer2009 wrote:trov klas men trov klas bart

tae kyom prom tortual tha...samai ei'lov ma nos thet krorm or'wart robos wat'tho'ni'yom (materialism) jea jeang sel'la'thor'ni'yom

niyey ouy chom kir khenh wat'tho jea jeang jet ma nos

kom'nit dael thet krom kar bong'kob neay wat'tho'ni'yom jia kom'nit teas'sa'kor rir tea'sei neay ton'na'ha'ni'yom bart

kom'nit dael leak'kha'na doch nis via taeng tae son'dorng neng kor ouy kert nov

kom'nit at'tma ni yom
luy niyom
kar sabai (ler kom'nor tok neak dor teay) niyom
men ches yok chet ke mor dak chet yerng
ma'hech'chha'tar huas kom'ret
york snae'ha mor tver jia lbaeng (tver ouy kert snae (houy hurt ...reang reang kluan)
etc...

dor'rab na ma nos nov tae lus knong om'narch wat'tho'niyom ....

bong srey neng khenh part'ta'phoot doch'chnes kert lerng jia reang rohot...neng t'ngon t'ngor tov t'ngon t'ngor tov bart

dol pel houy deng dael yerng trov bae mor niyey rerng sel'la'thor ,kun'na'thor

bon'das bon'dal ouy kert mean lerng knong chet yerng

...tarm kar pit tov ma nos yerng krob roob romaeng taeng tae trov kar Peace ...esp. Peace in their hearts...

prus chet sok kai sok..kai sok chet sok ...(tae mool'la'than neay sech'kdei sok thet nov ler chet jia jeang reang kai )

chet kom'nit sel'la'thor niyom neng kun'na'thor niyom bondos bondarl barn douy chab pderm pi kluan yerng....krom kruasa...sala rean..social environment...

ber men chong khenh song'kom dael yerng ar'srai rous nov mean leak'kha'na doch dael mjas topic niyeay ...nov yirt tver ei bart

chab pderm tov...

chab pderm kor sarng kor sarng Moral Society ...doy mean kluan yerng jia starting point

kmean pel tha yirt somrab neak dael kom'nit chong aphi'wat kluan aeng te bart

or kun bart
pk

hmmm, tony comment veng veng nass kjil arn dol heuy.... niss tony rean sorse taeng sach kdey men te ning?? Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Lol

hahahah ...mean tae neak kjil arn phos knia Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Lol ...knia tha knia on taeng sech'kdei knia rean tae Mathematics neng...tae tirs tech kir sroveng tirk moit neng kbal mei'kro hehehehe Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Icon_razz

39Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 15th September 2009, 9:46 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

BIR OTT LUY mearn ey tinh diamond ring oy vechra peak tov hor...yab nis yab..
Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Lol Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 184611


Vechra wrote:Soursdey Bong Puon teang ors.


Bong Puon kitt doch Vechra teh tha sromai evlouy mnus la"ror kom"or rok ban nass.

sromai evlouy yok louy jea thom. min doch pi jom non min min oss .

sneaha sneahurt ey kor angjung del khenh tea louy .

https://www.dailymotion.com/7wonder

40Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 16th September 2009, 9:07 pm

ctell7260

avatar
New Active
New Active

HAHAHAH.
SAMAI NIS KEH MIN YOR LUY JEA THOM MECH, BER SAMAI POL POT
MIN TUNG MEAN LUY PHONG. OY YOR KATORK JEA THOM JOS?
LOLZZZZZZZZZZZZ

41Bong Puon kitt doch Vechra teh? - Page 2 Empty Re: Bong Puon kitt doch Vechra teh? 16th September 2009, 9:11 pm

ctell7260

avatar
New Active
New Active

i HAVE ONE MORE COMMT
Vechra tha. samai elov keh yor jea thom,
te kyom tha ANUS thom jeang luy tiet.
protes jeat os dey tli doy sa ANUS
lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum