Pet Kmean Silathor 44939

Join the forum, it's quick and easy

Pet Kmean Silathor 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Pet Kmean Silathor

+11
Chompey
2405
NeakTheakCyclo
KAP ANG
maki
KounDomreY
khemandy
sweet_lovely
MjasSnaehSomnop
Lovekhmer2009
Yumareach
15 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Pet Kmean Silathor Empty Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:20 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Silathor robors kro pet nov srok khmer mor ha yab, peak samdey niyay jenh mor douch jes arch tang ka thor dak jeung (somtos preu peak akrok tich, ter kjum vea huos jet pek). Masil minh paoun srey kjom york koun tov pet Kuntheak bopha (public hospital), srab ter krou preu peak samdey douch monus bat psa jeung, kjum kran ter leu kdao chhev morng. Nis beu mean kampleung nov dai seung ter tov banh jorl morng. Mean nak khlas pel der puok pet ors neung j, knea min hean tor vinh te, pruos khlach ke jak thnam pdes pdas tveu oy koun slab. Nis ban tha yab men ten.

Kjum kheung khlang pek, kjum tov rok muk pet der niyay neung teu, ter rok ort kheunh, kom ey rok reung oy na ney morng. Douch kmean silathor knung khluon sos, niyay sdey douch nak ort ban rean sout ey ma tich.

2Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:24 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

srok khmer yerng tol tae rer propon kar serksa teang prorpon bart

ber men jeng te kir yab nas bart

3Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:27 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

monus chleuy jang rean dol na nov chleuy , myarng kei mean ka ngea tver somdey kan chleuy teat , paoun aeng teas oy pa kach tov :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

4Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:29 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:monus chleuy jang rean dol na nov chleuy , myarng kei mean ka ngea tver somdey kan chleuy teat , paoun aeng teas oy pa kach tov Pet Kmean Silathor Icon_biggrin

Kjum kheung khlang men teu bang. Beu tam ter jet kheung ning, kjum min trim ter tes te, banh jol morng. Yab nas Pet Kmean Silathor Bash

5Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:31 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

yiss kei akrork heuy paoun komtov tver akrork tamkei noss vea ott ban ka tei
tngai kroy komtovkonlaeng nong tov na
kei arng kei pet kir kmean neak na dol ,

6Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:41 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

Pet Kmean Silathor Amour yeay ey pet ning nark na kor ke tha der,kyom kor mean kmoy terb ning kert yok tov pet ning der kru pet srey srey som dey jeang arch tov teat min som jea klun arng ning pet te Pet Kmean Silathor Amour
sithisak wrote:Silathor robors kro pet nov srok khmer mor ha yab, peak samdey niyay jenh mor douch jes arch tang ka thor dak jeung (somtos preu peak akrok tich, ter kjum vea huos jet pek). Masil minh paoun srey kjom york koun tov pet Kuntheak bopha (public hospital), srab ter krou preu peak samdey douch monus bat psa jeung, kjum kran ter leu kdao chhev morng. Nis beu mean kampleung nov dai seung ter tov banh jorl morng. Mean nak khlas pel der puok pet ors neung j, knea min hean tor vinh te, pruos khlach ke jak thnam pdes pdas tveu oy koun slab. Nis ban tha yab men ten.

Kjum kheung khlang pek, kjum tov rok muk pet der niyay neung teu, ter rok ort kheunh, kom ey rok reung oy na ney morng. Douch kmean silathor knung khluon sos, niyay sdey douch nak ort ban rean sout ey ma tich.

http://sweetlovely.hi5.com

7Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:45 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

prohel kort nham ah neng derng ban somdey onjerng pich ahhahaa
sweet_lovely wrote:Pet Kmean Silathor Amour yeay ey pet ning nark na kor ke tha der,kyom kor mean kmoy terb ning kert yok tov pet ning der kru pet srey srey som dey jeang arch tov teat min som jea klun arng ning pet te Pet Kmean Silathor Amour
sithisak wrote:Silathor robors kro pet nov srok khmer mor ha yab, peak samdey niyay jenh mor douch jes arch tang ka thor dak jeung (somtos preu peak akrok tich, ter kjum vea huos jet pek). Masil minh paoun srey kjom york koun tov pet Kuntheak bopha (public hospital), srab ter krou preu peak samdey douch monus bat psa jeung, kjum kran ter leu kdao chhev morng. Nis beu mean kampleung nov dai seung ter tov banh jorl morng. Mean nak khlas pel der puok pet ors neung j, knea min hean tor vinh te, pruos khlach ke jak thnam pdes pdas tveu oy koun slab. Nis ban tha yab men ten.

8Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:55 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

hmmm, sak aeng tov pet public vea jeung aeng..... tver merl tae min skol srok khmer... yab men!!

9Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:56 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:prohel kort nham ah neng derng ban somdey onjerng pich ahhahaa
sweet_lovely wrote:Pet Kmean Silathor Amour yeay ey pet ning nark na kor ke tha der,kyom kor mean kmoy terb ning kert yok tov pet ning der kru pet srey srey som dey jeang arch tov teat min som jea klun arng ning pet te Pet Kmean Silathor Amour

ke ot mean keah'neak kam'mar'kar char'ri'ya'thor robos pet te rir

doch nov nis pet niyey piruas nas pruas

sala rean ke verk hat mor yarng la or
verk hat teang kai neng chet
songkeit khenh tha nov sala rean facutly dael tov wat chreun jeang ke kir puak neak rean pet nis houy

tuas ke verk hat jeng houy ke nov mean keak'nak'kam'ma'kar truat pi'net sel'la'thor kun'na'thor neng chak'ri'yeak'thor robos pet teat

ber mean rerng bon'deng ei teak tong pet ber klach pdeng tov director robos mon'ti pet karn jerng knia ouy tov pderng neng this committee

ke neng kos hao pet nos tov pleam ber serb ong'keit houy tha khos ke neng dok license rir ber tver ei khos chbas ke neng pderng tarm chbab teat

tae dol khenh pet khmer barn tae dork dong'herm thommmmmmmmmmmmmmmm

10Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 12:01 pm

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:prohel kort nham ah neng derng ban somdey onjerng pich ahhahaa

ke ot mean keah'neak kam'mar'kar char'ri'ya'thor robos pet te rir

doch nov nis pet niyey piruas nas pruas

sala rean ke verk hat mor yarng la or
verk hat teang kai neng chet
songkeit khenh tha nov sala rean facutly dael tov wat chreun jeang ke kir puak neak rean pet nis houy

tuas ke verk hat jeng houy ke nov mean keak'nak'kam'ma'kar truat pi'net sel'la'thor kun'na'thor neng chak'ri'yeak'thor robos pet teat

ber mean rerng bon'deng ei teak tong pet ber klach pdeng tov director robos mon'ti pet karn jerng knia ouy tov pderng neng this committee

ke neng kos hao pet nos tov pleam ber serb ong'keit houy tha khos ke neng dok license rir ber tver ei khos chbas ke neng pderng tarm chbab teat

tae dol khenh pet khmer barn tae dork dong'herm thommmmmmmmmmmmmmmm

HMMMMMMMM, tuk oy knea juoy doek dong'herm thommm jea muoy phong....

11Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 12:10 pm

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ah thun neng mean kat bontoy ban chreun heuy sith euy! pi mun sombo cheang nis teat. Knea cham ban tha nov Labo Paster kor mean monus somdey ot puch jeng dae. Leuk mun my sister noim my grandma tov chak thnam vea niyeay leugn chhleuy mong doch vea ot mean mae ov reu vea ot ches chas jeng! Friend knea prab tha leuk na nus niyeay chom nak thom srab ta ke hao angkarak mor tam vai rut poun penh paster mong. Poning heuy kor ot kae dae. Knea kit tha prus vea keut mor yok pheap akrok mok tam kloun heuy meul tov.

Roeung beb nis team tea pelvelea knong ka obrum u nas teub arch bombat ban.

Knea tha sith aeng kou complain tov pert nus tov oy tae doeng name pit prakot. Ke pit chea mean vitheanaka min khan.

12Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 12:30 pm

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

hmmm, preah lok tha tver bun ban bun tver bab ban bab... pea romngob doy kar min jorng pea nah nhom.... khantey klass tov... ber vea jrul jea huos heuy oy vea huos tov jus nah...somlanh

13Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 12:39 pm

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Monus klas kou tae mean ka promean. Min jeng join ke join aeng slab heuy!

14Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 2:13 pm

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Kannitha2009 wrote:Monus klas kou tae mean ka promean. Min jeng join ke join aeng slab heuy!

jeung yeung kom tov oy ke join tov nah.... leuk ti mouy jeung ort ban kor ort sen tov Pet Kmean Silathor Icon_basketball

15Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 2:16 pm

maki

maki
Senior Member
Senior Member

PheaKdeySnaeh wrote:monus chleuy jang rean dol na nov chleuy , myarng kei mean ka ngea tver somdey kan chleuy teat , paoun aeng teas oy pa kach tov :D
Haha nhom kom tro bong Dane monuss klass ang kloun mean mok mean mort tver aeng louy nas min anet neak dael knea ti torl kro lombak ei te.

16Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 2:21 pm

Guest

Anonymous
Guest

Ber tam jerng lek pet nis jorn pe ke ter Pet Kmean Silathor Icon_biggrin Jam arja dors krours oy.

17Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 6:32 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

RK tov na heuy ..tov prodao kru pet ning oy sith tik merl... Pet Kmean Silathor Lol

https://www.dailymotion.com/7wonder

18Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 6:45 pm

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Hmmmmmmm jeng heuy bor chir morm morm na krorn lir peak somdei jeng slab morng ..... nov nis na kropet ke nieuy mok yeung doch nieuy mouy baby jeng jea pises pel nieuy mouy jas jas ke loum lorm oy nham thnarm oyy heuy ott pay ke ma riel phong ...srok khmer yeung .... kyom ott deng der min del tov pet phong kal nov rok khmer prous nov ter wat ott del chir ey phong ! Pet Kmean Silathor Kneu_dri

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

19Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 7:43 pm

2405

2405
LK VIP
LK VIP

Eiyaaaa..... Pet Kmean Silathor 331525 ksak nis pu ke j ke doy min broyol kron ber.....

20Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:13 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Pet nerng ker lbey yu hery a reung somdeiy robos kru pet nos,arng tai kloun jea pet kit tha kloun ors'jar nas jerng. Pet Kmean Silathor Bash

http://bradlinda.hi5.com

21Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 12th October 2009, 11:17 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Arja Kmouch wrote:Ber tam jerng lek pet nis jorn pe ke ter Pet Kmean Silathor Icon_biggrin Jam arja dors krours oy.
Pet Kmean Silathor 916932 mich kor tov dors krous tov vinh lok ajar kmoach Pet Kmean Silathor 56213

http://bradlinda.hi5.com

22Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 13th October 2009, 3:26 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

khemandy wrote:hmmm, sak aeng tov pet public vea jeung aeng..... tver merl tae min skol srok khmer... yab men!!

Mun ning tov public hospital ning, paoun srey knea nam koun tov private clinis ors jreun heuy, ter ort batt sos. Jeung paoun kjum kor dach jet tov public hospital tov.

23Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 13th October 2009, 3:33 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Kjum kampong ter jatt kar ning puok pet neung heuy. Kjum tov tam rok chhmuos, heuy kjum thort roob tuk. Ey lov kjum kampong ter sose article pi reung neung, heuy york tov psay tam newspaper oy deung khluon ma dorng. Yab men te.

Phlech prab, mean reung muoy tiet. Som bey ter nak yeam tvea roborng pet neung kor chhleuy nas der. Kjum tov kheunh ptol phnek sot ter mean kan dom borng, tveu meul ter nak der tov pet neung jea nak tous jeung. Kuor oy anit nas pheak jreun nak der tov public hospital neung keu jea nak mork pi khet chhngay chhngay, heuy jeung puok kort khlach ke nas, min hean tor mort tor kor te.
Kjum leu ke srek oy nak der tov pet neung tha "der pdes pdas anh vai bak jeung ey lov neung". Kjum leu heuy huos jet, seung tha beu mean kamphleung nov neung khluon ey banh jol der jol kuk khluon eng morng. Yab huos pek, min deung jea rok peak ey mork niyay keut.

24Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 13th October 2009, 3:38 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Arja Kmouch wrote:Ber tam jerng lek pet nis jorn pe ke ter Pet Kmean Silathor Icon_biggrin Jam arja dors krours oy.
Jom ajar khmoch jes dors kruos tiet Pet Kmean Silathor 56213 Pet Kmean Silathor Bash

25Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 15th October 2009, 5:38 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

oy tae toss jet banh joarl oy oss tov, kal nah papun i kert koun i tov pirng yeay bos ah sok mok somral koun i mdorng... lolzzzzz.... jomnorn ah pot konlorng hous 30 plai jeang heuy nov prer ah robiep prei psai nirng tiet veuy lolzzz....

Yumareach wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:monus chleuy jang rean dol na nov chleuy , myarng kei mean ka ngea tver somdey kan chleuy teat , paoun aeng teas oy pa kach tov Pet Kmean Silathor Icon_biggrin

Kjum kheung khlang men teu bang. Beu tam ter jet kheung ning, kjum min trim ter tes te, banh jol morng. Yab nas Pet Kmean Silathor Bash

26Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 15th October 2009, 6:14 pm

morly

morly
Senior Member
Senior Member

hery mean krob beab yang ..nak klas knea knean luy ver sok jit tok oy ke slab kor mean der ,ni yey tov tram min ban te ...Pet Kmean Silathor Icon_sad

27Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 15th October 2009, 6:57 pm

KounKhmer

KounKhmer
Senior Member
Senior Member

Bong Pa oun roum cheat.. Chea khmer douch knea sors.
Heat a vey kor tver jeng?

hery ti nous chea hospital teat..
hery pouk ke chea krou pet teat..hmmmmm.

douch chea kmean education knong kloun sos...Yab Nasssssss

28Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 15th October 2009, 7:05 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jess srob knear tang oss tov kert nor kron tae ah pek yumareach tha kru pek somdey doch jess arch tang ka thor. lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...... i ott jong niyeay zuern teh lov... hahahahahahahahahaha

29Pet Kmean Silathor Empty Re: Pet Kmean Silathor 15th October 2009, 7:37 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

paoun srey euy
srok yeung paoun derng srab heuy neak thom vai rirk merl ngeay neak kror
heuy neak jes derng klas ban tver ka reang kpous kir domdai onjerng aeng .
kal bong nov khmer mak bong chhir tov keng pet pourk pet os neng somdey pourk kei kir kmean neak na dol tei , prous kei arng kei jea phet kei kit tha kei neng osja nas .

sansan wrote:Bong Pa oun roum cheat.. Chea khmer douch knea sors.
Heat a vey kor tver jeng?

hery ti nous chea hospital teat..
hery pouk ke chea krou pet teat..hmmmmm.

douch chea kmean education knong kloun sos...Yab Nasssssss

The author of this message was banned from the forum - See the message

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]