Seam Banh Somlab Reas Khmer Mouy Neak Teat 44939


Join the forum, it's quick and easy

Seam Banh Somlab Reas Khmer Mouy Neak Teat 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Seam Banh Somlab Reas Khmer Mouy Neak Teat

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Seam Banh Somlab Reas Khmer Mouy Neak Teat Empty Seam Banh Somlab Reas Khmer Mouy Neak Teat 21st October 2009, 12:01 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey all
kyom min derng tha bong paoun ban derng domnerng niss dae rir tei .
Kal pi tngai Chan Ti 19 pourk seam ban banh somlab Projea Jeas khmer oss mouy neak teat . reung kir min khis pi reung dot kmeng pros kal lerk mon nos leuy .
reas khmer kir trov ban chmounh pay luy tov ous chheur nov knong Dey seam , pel nos kor trov teahean seam dennh banh , pourk kei mean knea 4 neak heuy mnak trov ban slab .

Kal dael jol tov tirk dey kei kab prey ei onjerng kir khos chbab tae kyom kit tha pourk ah seam vea pit jea kho khhov nas . srok mean chbab ber kei tver khos kir jab york mork dak tos . Tae nis oy tae khmer jol dey vea kir vea banh somlab khmer .
nis sor banh jeak pi pheap khho khhov robos pourk ah seam jang rey dael sa'ob kperm khmer vea jang tae somlab tver bab khmer .

i hope khmer dael rous nov jit srok ah seam bai sach neng kit ban veng chngay min trov doy sa luy bon tech bon touch york jivit tov pdou , prous pourk ah seam vea kir sot tae jea pourk ah chhkae ; ah 3 sach . banh1 banh1 banh1 banh1

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Knong neam kyom jea koun khmer mneak dael srolanh jeat khmer, srolanh pol rorth khmer douch knea , kyom mean arorm chhir jab nas nov pel keunh kei merl ngeay tver bab keab sangkob khmer yarng niss .
heuy kyom kor kherng neng rotha pibal dael min mean ka oeu peur neng reung oss niss sos .

Ter nis yuttethor tei somrab khmer slot trang min del chhneas nis neak na , kei jes tae mork tver bab yarng niss .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Min bach chngol te bong keu vea mean jetana somlab. Prus vea saob khmer seung ey heuy. Sad Sad Sad kit tov deumbey jiveak'pheap sok jit prorthoy jivit kou oy anit nas.

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sad i know paoun srey
ter khmer yeung dae tver avey vea ban vea sa'ob khmer
bong jang tov dak bome oy pourk vea slab oss pi thaen dey neng tei

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

som somdaeng kar sork sdai dol krom kruasa jon jeat khmer dael bat bong jivit phong dae bart

tarm pit rerng jeng jeng pa oun deng chreun nas bong srey

pa oun men bon'tos pro'jea pol rot dael knia mean kar serksa tech neng kvas orkas knong song'kom nos te .pruas kong'vas khart khang seth'tha'kech dom'rov ouy ke bong'khom kluan aeng trov tov srok siam

pa oun chong bon'tos Toot khmer neng kong'sul khmer(khmer ambassador and consul general) pel mean ei teak tong neng khmer nov ler dei thai tver kar yab nas bong srey

kjil sorsei jreun kron tae ouy tov sur Toot neng kong'sul khmer tov ke tver kar ei klas....toot neng kongsul khmer nov tae merl ngeay khmer doch knia chos tom'rom siam



Last edited by Lovekhmer2009 on 21st October 2009, 1:46 pm; edited 1 time in total

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Seam Banh Somlab Reas Khmer Mouy Neak Teat Icon_sad i know paoun srey
ter khmer yeung dae tver avey vea ban vea sa'ob khmer
bong jang tov dak bome oy pourk vea slab oss pi thaen dey neng tei

Tam phaoun deng karaney dot khmer leuk mun keu mean domosray tam jab jun dai dol. Tae jab ban reu ot phaoun ot deng te.

Phaoun kor saob pouk ah siam doch knea bong! ta dey vea min chang join phong.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum