Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 44939

Join the forum, it's quick and easy

Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous

+11
jolie
Yumareach
nearikhmer
khemandy
Netra
chvaksnae
Lovekhmer2009
KounDomreY
ReaLKhmeR
Chettanavich
MjasSnaehSomnop
15 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 2:00 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Sousdey all
kal tngai 11 kyom ban sdab radio RFA krorn tae derng tha thai vea ban berk kontom ruy tov banh reas ler reas khmer dael jol tov kap chher heuy slab mneak heuy mean robours , but kyom ott derng tha thai ban dot khmer tei.

Teub today kyom merl tv kei niyeay pi reung neng , kir teahean thai nos ban banh reas ler reas khmer heuy trov robours 2 neak ,mnak ban rort rouch taing trov robous heuy mnak teat trov ah seam jab ban heuy vea ban jab jong heuy york tov dot taing rous .
khmer dael trov ah seam dot noss mean ayuk teub tae 16 years tei Sad ,
knong tv kei ban prab tha ov pok robos kmeng pros nos ban jol tov jouy tae avey dael kort ban mork vinh kir komnat dai komnay jeung dael nov ses sol ka ka dot robos pourk ah chkae seam vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy .

when kyom ban sdab news niss heuy tver oy besdoung kyom chhir psa heuy kan tae sa'ob kperm pourk ah beisach seam kan tae klaing .

banh1 banh1 banh1 banh1 banh1

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

The author of this message was banned from the forum - See the message

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

OK jam RK jouy

banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Chettanavich wrote:Sorry to hear! We should think critical in time like this and not allow our emotion to take control. It will only fuel the fire if we fight back with hatred and harsh words and insults.

chet euy pel kyom lir onjerng onjerng tver oy doung jet kyom Sad Sad nas tours kei noss min men jea bong paoun kyom kor doy
tae kei mean jeat jea khmer douch kyom dae

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

banh tae pros pros men tei rean ? srey srey real tok ?
ReaLKhmeR wrote:OK jam RK jouy

banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1 banh1

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Nhom kroin ta an chomnong cheung kor shock dae bong euy! Anit knea mern tern Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Icon_sad
Ah pouk norouk siam nus pit chea sahav nas! vea neng mean kampea Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

bong sdab news heuy trorm ott ban kor mork post tov

SadSadSadSad khmer tver ei vea pourk ah kmouch neng ban jea tver bab khmer mles

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Taing pi deum mor vea saob khmer yeung nas prus vea chang ban eth bos khmer tae yok ot ban. bong dael lir ot? pel vea khoeng kon vea vea J tha oy tov keut chea Khmer tov!

Nhom kpeum pouk vea nas! ta dey vea min chang choin phong!

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

or kun bart bong srey

chom ei kor sahave mar les ...let's me check news nis sen

pel nis kompong tae mean power play nov srok thai phong

por'da'mean...kar pror'leng por'da'mean derm bei bet bang por'da'mean pseng kert jreun nov srok siam

cham pa oun check sen cham mor niyey teat...

10Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 5:01 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

putho mej kor dol tnak neng dot monus tang rous. nis min men pel tver ei barn tae jet te mej kor ke tver dol tnak neng.

http://www.khmermidi.com

11Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 5:17 am

Guest

Anonymous
Guest

Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 484235 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 533226 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 778734

12Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 5:20 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

hehee srey srey tok ouy LK2009 and Dy and Sak tov na.......... haha

13Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 5:53 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Khmer Govt. kua tae prer kar toot knong leak'kha'na jia sak'kam jeang nis(Approach Diplomacy) nov ler ve'te'kar on'ta'rak'jeat ouy klang jeang chom'puas ko'ra'nei nis

arch jia nom neak rong'kruas mor tver son'ne'set kar saet rir nom neak yok sa'por'da'mean chos tov dol kon'laeg kert haet

doch dael tloib tver Approach Diplomacy teak tong rerng Preah Vihea Temple

kron tae jia kom'not haet plov kar toot ot ton kar te

tver ouy chanh doy terk tarng pror'kaek leng barn

tver ouy barn la or doch tver rerng preah'vihear merl

14Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 6:01 am

Netra

Netra
LK Member
LK Member

PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey all
kal tngai 11 kyom ban sdab radio RFA krorn tae derng tha thai vea ban berk kontom ruy tov banh reas ler reas khmer dael jol tov kap chher heuy slab mneak heuy mean robours , but kyom ott derng tha thai ban dot khmer tei.

Teub today kyom merl tv kei niyeay pi reung neng , kir teahean thai nos ban banh reas ler reas khmer heuy trov robours 2 neak ,mnak ban rort rouch taing trov robous heuy mnak teat trov ah seam jab ban heuy vea ban jab jong heuy york tov dot taing rous .
khmer dael trov ah seam dot noss mean ayuk teub tae 16 years tei Sad ,
knong tv kei ban prab tha ov pok robos kmeng pros nos ban jol tov jouy tae avey dael kort ban mork vinh kir komnat dai komnay jeung dael nov ses sol ka ka dot robos pourk ah chkae seam vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy .

when kyom ban sdab news niss heuy tver oy besdoung kyom chhir psa heuy kan tae sa'ob kperm pourk ah beisach seam kan tae klaing .

banh1 banh1 banh1 banh1 banh1

Nhom read news neng pi Koshsantepheap heuy bong. Kron tae read, Grrrrr.....tous nhom slap tov jea kmouch, jab jeat mor 100 jeat teat, kor kmien tgai nhom jol jet ah pouk joar plon oss neng dae Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Bash Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Bash . Pouk eng neng tortoul nov avey dael pouk eng tver mor ler khmer yerng Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297 Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 976297

15Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 6:04 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

min smarn te tha thai kom rouk dol tnak neng. tver tov keut noh doch jea khmean khour kbal kit sos. kkhyom som bon domnarng ouy jeat khmer, ber mean vatho saksit man, som ouy pouk tang nos dae tver barb ke baeb nis sorm ouy slab toun hon, slap douy khmean machhos korb, slab yarng vetanea bomphot, jea pises sorm ouy kar psorng barn dol ah meh ke tae madorng neng korn jao ke.

http://www.khmermidi.com

16Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 6:38 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

hmmm, nis heuy mork pi yeung min ton reung mom, ning heuy konlaneg ta kit reung sit monus... dol merl tov puok vea vinh vea mean ban kit reung sit monus ey... banh yeung jol douch chhkae douch chhmar jeung.... heuy nov jab dot taing ros teat pit jea prey tha'sai men.... dol pel jeung puok a sit monus batt moit douch ke jok ort mean a na mouy hean niyeay ey sos.... puok a sit monus oss ning uot ang ban ta jeamouy knea aeng ort mean ban ka ey sos.... ber min jeu sak teahean yeung tver jeung vinh merl ber min puok sit monus oss nus sraek lola rok yutithor baek a'kas lov ning.....

rothaphibal kor mean komhus mouy dae del min ban jat vithean'kar nov tam prumdaen oy ban la'or... teahean siam arch banh brojeajun khmer del jol dey ke jus reung ey del teahean yeung min arch banh puok vea del jol dey yeung.... aning niyeay tov niyeay mork kor mork pi puok sit monus oss ning a'dael....

kyom kit tha pi pel nis tor tov min bach mean thor'meta jeamouy puok a siam oss ning pek te ber khernh vea jol dey yeung banh jol banh1 heuy york khmoch mok tuk jam oy rotha'phibal vea mork dos sray somtos rouch rol jam oy york khmoch tov vinh... banh1

17Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 10:31 am

Guest

Anonymous
Guest

Oyyyyyy ke leng sot tae kab jak knea jerng kyom klach nas neak! Ladies jol first tov, jam hydro tov tam kroy :P

Teahean Thai tae jerng eng. Kyom tlop mean botpisot jo jort pi teahean Thai jrern nas. Ke tver avey tam tae omper jet. Rouch heuy jong kroy mean tae peak tha: mistake. Any soldier who doesn't take a responsibility on his own action is a cow. I have nothing against Thailand, but I sure damn hate the role which is taken under control by the border, black Thai troops.

Tam pit teahean Khmer are also chicken. Kal pi ponmhan khae mun, teahean Thai kan prodab avut jol dey Khmer, pontae min kernh mean kmouch teahean Khmer na mneak hean ert kbal rang skat phong. Ka chlong del del mean aek sonthan jea teahean, mean prodab avut, del kmean na anunhat ker jea reoung khos chbab tang srong. Somnang heuy kal nov ke min mok banh kbal teahean Khmer joul ors nos. Nov kit sonti vithee rontas banh sa'ey teat ber ke brer avut heuy nos.

Kyom kor tortoul skol dae tha Khmer yerng chlong daen tov dey ke louch lak vea jea ka khos chbab. Pontae ber ke jes kit sonti vithee vinh, ke min tver jerng te. Rotha phibal Khmer kour tae berk pnaek berk prosrey kit ku ouy ban dit dol pi panhaha nis. Kom ouy doch rol dong kroy ka projum pi omper herngsa nov jeay daen mdong mdong, avey del rotha phibal Khmer ban mok vinh nov kron tae peak: som tos.

Min derng jea mean sompeat avey pi Thai ban jea Khmer doch jea klach Thai khos tomnong jerng. Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Icon_mad

18Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 10:45 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

hmmm, mork pi kal ning min ton ban tream kluon tream bran.... avuth kor min ton mean krop ning nah.... a ning ber tam kyom kit. tae duoch tony tha jeung... tver jet trojak heuy york chhnas doy pranha broser jeang pruos ber breab theab knea tov yeung nov janh ke chhngay nas... rol thngey nis ber vea mean less tae bontich vea vai yeung batt tov heuy...

19Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 10:57 am

Guest

Anonymous
Guest

Kyom som romlerk bong pa'oun roeung mouy teat. Bong pa'oun prohel jea nov jam klas klas heuy. Kal pi chnam 1999, tean l'bat prom daen samuth robos Khmer projam khaet Koh Kong ban jrol berk neavea jol daen samuth robos Thai. Lathapol jong kroy ker trov marine jerng terk Thai banh ches neavea slab kmean ses sorl mouy. Kyom kor tortoul skol dae tha teahean yerng chlong daen mean prodab avut vea jea ka khos chbab, jetana kdey min jetana kdey. Jos pi reoung teahean jerng kook Thai der chlong daen tang krom nos vinh, mean tang avut krob dai, ter teahean Khmer na mneak hean jenh mok kapea terk dey te?

Vea min men jea komnom kom kourn rir jea ka songserk avey te. Pontae prosen ber teahean Thai pel nos jol mok knong bomnong banh tver bab projea polrot Khmer nos vinh? Ter teahean Khmer mean mok ey hean ert kbal mok tortoul ka khos trov te? Jam dol tae plerng ches pteas heuy ban mean ka prong proyat reoung plerng jongkeang. Lathapol ban ey mok vinh....ban kmouch! Ban kmouch men heuy prous projea polrot Khmer trov ke mok tver bab, banh somlab dol pteas.

20Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 11:24 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Kyom som romlerk bong pa'oun roeung mouy teat. Bong pa'oun prohel jea nov jam klas klas heuy. Kal pi chnam 1999, tean l'bat prom daen samuth robos Khmer projam khaet Koh Kong ban jrol berk neavea jol daen samuth robos Thai. Lathapol jong kroy ker trov marine jerng terk Thai banh ches neavea slab kmean ses sorl mouy. Kyom kor tortoul skol dae tha teahean yerng chlong daen mean prodab avut vea jea ka khos chbab, jetana kdey min jetana kdey. Jos pi reoung teahean jerng kook Thai der chlong daen tang krom nos vinh, mean tang avut krob dai, ter teahean Khmer na mneak hean jenh mok kapea terk dey te?

Vea min men jea komnom kom kourn rir jea ka songserk avey te. Pontae prosen ber teahean Thai pel nos jol mok knong bomnong banh tver bab projea polrot Khmer nos vinh? Ter teahean Khmer mean mok ey hean ert kbal mok tortoul ka khos trov te? Jam dol tae plerng ches pteas heuy ban mean ka prong proyat reoung plerng jongkeang. Lathapol ban ey mok vinh....ban kmouch! Ban kmouch men heuy prous projea polrot Khmer trov ke mok tver bab, banh somlab dol pteas.

good good good

21Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 16th September 2009, 9:25 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

nhom ban read news nis nov everyday tgnai mun tve oy nhom mean arom tokslot kdok kdoul knong jet klaing nas pit jear chhir chab ning ahnorch ahtorm dol chun rong krous klaing nas dae pok thai tve bab khmer yeng heuy gov't yeang min arch rok yutethor ning dors sray oy ban. Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Icon_sad
pok nis pit jear khor khaov prey psey klaing nas chhab m'nos dot taing ros...pok am'nos thor taing nis slab tov keut jear pret kmean tgnai chab jeat te.

22Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 17th September 2009, 12:38 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

nearikhmer wrote:nhom ban read news nis nov everyday tgnai mun tve oy nhom mean arom tokslot kdok kdoul knong jet klaing nas pit jear chhir chab ning ahnorch ahtorm dol chun rong krous klaing nas dae pok thai tve bab khmer yeng heuy gov't yeang min arch rok yutethor ning dors sray oy ban. Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Icon_sad
pok nis pit jear khor khaov prey psey klaing nas chhab m'nos dot taing ros...pok am'nos thor taing nis slab tov keut jear pret kmean tgnai chab jeat te.

eyya bat mok moit yu heuy pel mok mor vinh khang mlessssss lolzzzzzzzz

23Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 17th September 2009, 1:29 pm

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kjum ban meul news nis heuy der. Puok ah Siem ors neung min men monus te ban jea vea tveu yang nis. Kuor oy kheung khlang nas.

24Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 17th September 2009, 10:03 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

ReaLKhmeR wrote:
nearikhmer wrote:nhom ban read news nis nov everyday tgnai mun tve oy nhom mean arom tokslot kdok kdoul knong jet klaing nas pit jear chhir chab ning ahnorch ahtorm dol chun rong krous klaing nas dae pok thai tve bab khmer yeng heuy gov't yeang min arch rok yutethor ning dors sray oy ban. Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Icon_sad

mean bat mok moit aena jes tae tha mong rk nis....lolz.
sure, i got shock and hurt when read this news. Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Icon_mad

25Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 17th September 2009, 10:16 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Soum oy tevada pdon tea tos dol ah neak dael mean jet kach sahav onjerng
niss kir mork pi reas khmer kror khorm rork luy mork jenh jerm jivit
kheam te yuttethor knong lok niss

26Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 18th September 2009, 2:21 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

nearikhmer wrote:
ReaLKhmeR wrote:

mean bat mok moit aena jes tae tha mong rk nis....lolz.
sure, i got shock and hurt when read this news. Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Icon_mad

so nearikhmer u man joub yeay songsvet te neng???
ahahha ke man nom der leng te??

27Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 21st September 2009, 10:26 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

nake tov yeay songvet nos? bong jolie maen te?
ot toin ban joub koit te.

28Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 22nd September 2009, 1:04 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

hahaha......plech merl post nis. yiiiiiiiiii ta ka'poung rk...... Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Gwlt_23

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

29Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 22nd September 2009, 3:00 am

MCSE

MCSE
Junior Member
Junior Member

Pouk Saim jet ahkrok teng noos pith jear ahkrok man...kyom min dael lir khmer somlap Saim soss maen tae Saim somlap khmer tver bap khmer....peal kyom ban lir news nis..p'sanh janh tam trojeak... Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Benfache

30Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous Empty Re: Tea Hean Thai Ban Dot Reas Khmer Taing Rous 22nd September 2009, 3:15 am

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

komherng pdom jea komlang, broyut pouk kmang kapea tirk dey, khmer trov samaky tla tlai, smos smak phekdey men jam pel jun.

http://www.4khmers.blogspot.com

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next