Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Srey Khmer Vs. Srey Youn..........

+17
HONGDANH
NornaPdeyOun
XtesanX
bii
chvaksnae
A Ry
Chettanavich
Mr thansour
Lovekhmer2009
PheaKdeySnaeh
Jettra
2405
sokhayun
Lamour
KounDomreY
sreymomrith
ReaLKhmeR
21 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 2 of 5]

31Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 6:11 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

svai tram wrote:jeng kos knea trong tha: srey youn cheluy tha "er!!!" and srey khmer cheluy tha "Jah"
trov ott lolz????

ReaLKhmeR wrote:
svai tram wrote:Kos knea trong tha srey khmer yeay khmer jbas, srey youn yeay khmer ott jbas
Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Rire
ReaLKhmeR wrote:Lolzzzzzzzzzz seuch mouy sen.....

Karl RK tov srok khmer. RK ban merl kheunh tha " Srey Khmer neng Srey Youn" man ka khos knea.
Ter Bong paoun na man ka Jab Arom tha khos knea trong na te............
Het Avey ban khos knea ber pouk ke sot tae srey srey douch knea.
Ter bong paoun na deng arch jouy punyol phong ban te ???

LOLZ...............
Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Icon_biggrin Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Icon_biggrin

ummmmmmmm trov myang dae....... tae jomleuy nis RK ot jong ban lolzzzzzzzzz

nov tae khos teat.........

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

32Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 6:27 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

I chleuy!

Nov khmer mean srey youn chreun
Tae nov youn ot mean srey khmer chreun te

Trov ot ta map?

33Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 6:34 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:I chleuy!

Trov ot ta map?

yiiiiiiiiiiii chhleuy douch koun kmeng beam dai mech jesssssssss. tov rok nirk teat tov...

34Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 6:42 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:I chleuy!

Trov ot ta map?

yiiiiiiiiiiii chhleuy douch koun kmeng beam dai mech jesssssssss. tov rok nirk teat tov...

Yahiiiiiiiiii beu knea kmeng men oy chleuy mech jos???? ke min men jasssssssssssss doch ta map na hahahah blurp

35Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 6:53 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

ouy ey kor pibak mes rok jomleuy bos ta RK nis!!!

36Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 7:14 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

svai tram wrote:ouy ey kor pibak mes rok jomleuy bos ta RK nis!!!

Jomleuy & nak sou yab doch knea neng na bong :P

37Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 7:19 am

Guest

Anonymous
Guest

Khos knea trong tha zey youn j ch'ngoy jeang zey smher. :P Zey smher j min ch'ngoy ey te. :P Zey smher kmean jes j ey ma tech te, dol tae hydro bongrean heuy nov tae min jes teat. hmmm... bak mok mort kru ors :P lolzz.

38Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 7:26 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Khos knea trong tha zey youn j ch'ngoy jeang zey smher. :P Zey smher j min ch'ngoy ey te. :P Zey smher kmean jes j ey ma tech te, dol tae hydro bongrean heuy nov tae min jes teat. hmmm... bak mok mort kru ors :P lolzz.

Zory euy....... an ot deng hahahhah

39Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 7:32 am

Guest

Anonymous
Guest

Kannitha2009 wrote:
hydrophilistic wrote:Khos knea trong tha zey youn j ch'ngoy jeang zey smher. :P Zey smher j min ch'ngoy ey te. :P Zey smher kmean jes j ey ma tech te, dol tae hydro bongrean heuy nov tae min jes teat. hmmm... bak mok mort kru ors :P lolzz.

Zory euy....... an ot deng hahahhah
em di dov kor duk deur tech trov ma dey dom :P lolzz

40Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 7:36 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Hahahahah jab padaet kboun tov vinh ahlov heuy seuch

41Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 7:44 am

Guest

Anonymous
Guest

Kannitha2009 wrote:Hahahahah jab padaet kboun tov vinh ahlov heuy seuch
Joi euy... zey smher kart kart mes. jam ouy joub bok kouw arv lov nerng :P

42Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 11:05 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

hahaha.... hydruoch teay jet trov heuy :D sark rok nirk teat tov na. hydruoch knhom alov chhlat dorl heuy nor :P :P

43Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 11:14 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:

Lolzzzz min trim bok khor arv te bok tang monus teat hahahaah

44Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 12:17 pm

Mr thansour

New Active
New Active

Lolz RK ot dirng teh oh tha srey youn ning srey khmer khos khnear trong na ????

ber tha ot dirng man ban kyom brab lolz

45Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 8:17 pm

Guest

Anonymous
Guest

vyvy wrote:

hahaha.... hydruoch teay jet trov heuy :D sark rok nirk teat tov na. hydruoch knhom alov chhlat dorl heuy nor :P :P
Jom, khorm teay ma yob heuy ort trov teat. Chob teay heuy, ouy viva chlouk terk teay mdong jos hehe

46Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 8:18 pm

Guest

Anonymous
Guest

Kannitha2009 wrote:
hydrophilistic wrote:

Lolzzzz min trim bok khor arv te bok tang monus teat hahahaah
Ah nhe ah nhai vai prav lov nerng hahaha...

47Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 11:03 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Mr thansour wrote:Lolz RK ot dirng teh oh tha srey youn ning srey khmer khos khnear trong na ????

ber tha ot dirng man ban kyom brab lolz

RK ot deng sos...... merl Mr Thansour jouy nae nom tich merl....

48Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 11:05 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

hahaaaaaaaaa ber rok sroul RK min dak ouy rok te........

49Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 11:07 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:

jomleuy sroul te....... tae nak chhleuy min hean chhleuy lolzzzzzz

50Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 11:10 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

vyvy wrote:

hahaa yeahhhhhhhh jit trov heuy............ jit ma jerng mek eynos lolzzzzzzzzzzz

The author of this message was banned from the forum - See the message

52Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 4:36 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Chettanavich wrote:Khmer nung youn douch tae knea te. Oh hello bong paoun tang oss knea. Kyom chat mork phi T&C cafe shop nov Phnom Penh. Oh later tov sen.

nis barn som jia jerng chas maen koit sak mor os heoy hhahhaha barn koit deng Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 541875

53Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 5:34 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:

Jom mean nak ot hean chleuy teat. hahaha prab knhom mor knhom chleuy oy kor ban :P

54Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 5:51 am

A Ry

A Ry
Senior Member
Senior Member

Karl RK tov srok khmer. RK ban merl kheunh tha " Srey Khmer neng Srey Youn" man ka khos knea.

LOLZ...............
Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Icon_biggrin Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Icon_biggrin

khos khnea trong chak rik. srey khmer mean chak rik reab sar, niyeay sdey ton ploin. jom neak srey youn niyeay sdey kom ros kom reuy, pel niyeay khnea niyeay nhuab sa'aek, douch chhlos khnea j khnea jirng, min ton poin douch khmer yeung te.
trov ott RK?

55Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 6:22 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Lovekhmer2009 wrote:
Chettanavich wrote:Khmer nung youn douch tae knea te. Oh hello bong paoun tang oss knea. Kyom chat mork phi T&C cafe shop nov Phnom Penh. Oh later tov sen.

nis barn som jia jerng chas maen koit sak mor os heoy hhahhaha barn koit deng Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 541875

HAHA ber min jerng jas kor jerng yu dae..........

56Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 6:22 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:

Jom mean nak ot hean chleuy teat. hahaha prab knhom mor knhom chleuy oy kor ban :P

haha merl ke... nov khmer neng ke dae ot deng ey sos........... lolzzzzzzzzzzz

57Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 6:24 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

A Ry wrote:

LOLZ...............

khos khnea trong chak rik. srey khmer mean chak rik reab sar, niyeay sdey ton ploin. jom neak srey youn niyeay sdey kom ros kom reuy, pel niyeay khnea niyeay nhuab sa'aek, douch chhlos khnea j khnea jirng, min ton poin douch khmer yeung te.
trov ott RK?

Dole YUUUUUUUUUUUUUUUU nor ban Trov lolzzzzzzzzzzzz Tov sour VY merl klach she deng lolzzzzzzzz

58Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 6:31 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:

Nov mor tha oy ke teat vaiy vaiy vaiy

59Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 6:36 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Kannitha2009 wrote:

Nov mor tha oy ke teat vaiy vaiy vaiy

min tha ouy u tha ouy nak na vinh.......... kmean deng sa-ey maen u nis...............

60Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... - Page 2 Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 26th November 2009, 6:39 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:min tha ouy u tha ouy nak na vinh.......... kmean deng sa-ey maen u nis...............

Yiiiiiiiiiiiiiii khom jol mor chleuy heuy nov tha oy aeng teat! vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy vaiy

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next