I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 44939

Join the forum, it's quick and easy

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ

+9
NySai
khm3rsh3iha
Ani Chnass
lonely_girl
chvaksnae
ReaLKhmeR
PheaKdeySnaeh
2405
Boros Slodbod
13 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 12:37 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

poun srey mitpak jedet kyom mnak ke nerg rearb.ka nov knong kae 3 carg mok nis.
huy ke kor perg peark kyom oy tver jear neark korm dor knong tgay nos del.
pimun mok kyom min del tver jear nak korm dor ay te. jerg huy barn jear kyom
gnerg chorl tha, ter kar.ta.pi.kej nak kom dor ke tver ay klas?
rirkor kron tae chor sormlerg merl mok zey zey saart tae bon nos te? ber jerg man vear jear ka laor...lolzzz
your comment is highly appriciated.

In return here it is I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 339632 (somrab zey zey)
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 718724 (somrab bros bros)

2I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 3:19 pm

2405

2405
LK VIP
LK VIP

min deng jea sa ei te....jing jing kor min de de.... I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

3I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 10:15 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

tomada neak komdor kir mean tour neaty ,
baing chhat oy koun komlos, bork phlet oy koun komlos pel kdov , jrobach jeung oy koun komlos pel ptrerm prous angkuy yu sronon jeung . :D

http://www.srolanhkhmer.com/

4I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 10:47 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

koun komdor...... kir nak merl khos trov kom ouy man srey snaeh robos koun komlos mor cha chav neng na......... lolzzzzzzz

trov tae ka pea reung neng ouy ban. ber srey snaeh mor rok koun komlos. nak koun komdor trov ... lolzzzz tortoul yok

Last edited by ReaLKhmeR on 2nd February 2010, 11:05 pm; edited 1 time in total

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

5I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 10:55 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

hahaha rk

http://www.khmermidi.com

6I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:06 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

rosehonn wrote:hahaha rk

lolzzzzzz trov te rose.... bat muk moit tov na neng rose srey.

7I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:09 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

kir trov nas somrab lbong rk
mean tov na somngom nov tae neng jam mer khlach ke ot dak paloum lork neng hehe

8I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:10 pm

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

BOROS SOM TEARN wrote:poun srey mitpak jedet kyom mnak ke nerg rearb.ka nov knong kae 3 carg mok nis.
rirkor kron tae chor sormlerg merl mok zey zey saart tae bon nos te? ber jerg man vear jear ka laor...lolzzz

In return here it is I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 339632 (somrab zey zey)

hahahhaha.........boros smom yab men mong hery nis...kron tae jeung kor rok oy ke jouy brab del...... neak komdor kar ke mean toun neaty jouy merl koun komlos hery pel na koun komlos trov ka ey rir jong ban ey mouy neak komdor neak tov rok yok mok oy ke,,hehehehehehe hery kor trov jouy kan nis kan nus hoch nis hoch nus jea deum del....... ber nov tae min yol teat dol thngai nus deng hery tha ke brer oy tver ey klass............ I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

9I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:11 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

rosehonn wrote:kir trov nas somrab lbong rk

jom merl ke............ hean tha ouy rk phong......tov prab Sak sen.

10I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:15 pm

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

boros smom aeng min plech mong reurng srey sa art....ahahah srey sa art kor ke jam oy boros smom merl del,, tae payatt phong payatt pas robors ke kheav pnek tech leng tov smom ke leng kert tov..lololzzzz

11I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:32 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

ani thlorb tver nak kom dor ke der kir kron ter ong kuy jea muy koun kro mom kom dor ke ro hot hey tov and kuy merl bross sa art ter pon neng erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Rire kom dor ka ke 3 dong sos merl bross sa art lerng jong khoch pnerk os a ling I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

http://www.khmercity.net/profile/Ani

12I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:37 pm

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:ani thlorb tver nak kom dor ke der kir kron ter ong kuy jea muy koun kro mom kom dor ke ro hot hey tov and kuy merl bross sa art ter pon neng erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Rire kom dor ka ke 3 dong sos merl bross sa art lerng jong khoch pnerk os a ling I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

ahhahahaha ani ber jeung lerk kroy brab bros sa art vinh oy merl ani vinh mdong tov, kom oy pnek jong khoch teat...lolzzz

13I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:40 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:ani thlorb tver nak kom dor ke der kir kron ter ong kuy jea muy koun kro mom kom dor ke ro hot hey tov and kuy merl bross sa art ter pon neng erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Rire kom dor ka ke 3 dong sos merl bross sa art lerng jong khoch pnerk os a ling I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

ahhahahaha ani ber jeung lerk kroy brab bros sa art vinh oy merl ani vinh mdong tov, kom oy pnek jong khoch teat...lolzzz
hahahaahahaa ani jong prab oy ke merl vinh der ter ot hean dad ani kuy yeam ani ot oy kleat muy kro ser pnerk te som bey ter jong rom slow kor min hean phong I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Rire lolzzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

14I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 2nd February 2010, 11:58 pm

Guest

Anonymous
Guest

Tver kon domdor pibak tech heuy hehehe

1) Pel dai mkang bang chart ouy kon komlos, dai mkang teat trov kan dai kon komdor srey ouy job (min jong kan pon marn te, tae min derng tver mech jes tae trom tov lolzz :P )
2) Pel sompeas pterm, kom ongkuy pi jomheang kon komlos ey. Tov bongkuy pi kroy kon komlos vinh terb ban arch jouy joot nhers ouy kon komdor srey. (nis ke hav tha sopheap boros :P )
3) Pel bork plet, trov kan plet 1 pi nak kon komdor srey dermbey pheap samaki knea jea ka joon por dol ku svamey pheakriyear tmey. (pel kan plet kom kan dai kleat pi dai kon komdor srey pek. kan pi ler dai ke dermbey tomnang pheap kork kdav jea ka joon por dol kom komlos & kon kromom) hehehe

Kyom derng tae pon nerng te lolzzz

15I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 12:18 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:

hahahaahahaa ani jong prab oy ke merl vinh der ter ot hean dad ani kuy yeam ani ot oy kleat muy kro ser pnerk te som bey ter jong rom slow kor min hean phong I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Rire lolzzzzzzzzzz

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 541875 jerng ani nov louch merl bros sa art tor tov teat tov jerng ber min hean nus..hehehheee tae payatt pnek khoch os leng mean neak lanh ani hery...lol

16I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 12:41 am

khm3rsh3iha

khm3rsh3iha
Senior Member
Senior Member

you need help ....? i cant help you cuz i dont understand khmer words ahhaahah ....

17I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 2:12 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

ReaLKhmeR wrote:

haahaha prab tov ke ot mork lk teat te. jong j mej kor tah barn dae haha

18I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 2:13 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

hydrophilistic wrote:Tver kon domdor pibak tech heuy hehehe

1) Pel dai mkang bang chart ouy kon komlos, dai mkang teat trov kan dai kon komdor srey ouy job (min jong kan pon marn te, tae min derng tver mech jes tae trom tov lolzz :P )
2) Pel sompeas pterm, kom ongkuy pi jomheang kon komlos ey. Tov bongkuy pi kroy kon komlos vinh terb ban arch jouy joot nhers ouy kon komdor srey. (nis ke hav tha sopheap boros :P )
3) Pel bork plet, trov kan plet 1 pi nak kon komdor srey dermbey pheap samaki knea jea ka joon por dol ku svamey pheakriyear tmey. (pel kan plet kom kan dai kleat pi dai kon komdor srey pek. kan pi ler dai ke dermbey tomnang pheap kork kdav jea ka joon por dol kom komlos & kon kromom) hehehe

wow bong jes mes.

19I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 3:16 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

rosehonn wrote:
ReaLKhmeR wrote:

haahaha prab tov ke ot mork lk teat te. jong j mej kor tah barn dae haha

haha i pdeng nov yahoo mech llolzzzzzz

20I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 9:51 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

240509 wrote:min deng jea sa ei te....jing jing kor min de de.... I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

tha ber min juy te, tov oy char'y.... proyart kmeng het kav dench jarb boch sork.....lolzzzzzzzzz

21I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 9:54 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:tomada neak komdor kir mean tour neaty ,
baing chhat oy koun komlos, bork phlet oy koun komlos pel kdov , jrobach jeung oy koun komlos pel ptrerm prous angkuy yu sronon jeung . I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Icon_biggrin

oh ber oy kyom tver jerng man, kyom min tov tes, tol ta yu hor..lolzzz

22I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 9:58 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

ReaLKhmeR wrote:koun komdor...... kir nak merl khos trov kom ouy man srey snaeh robos koun komlos mor cha chav neng na......... lolzzzzzzz

trov tae ka pea reung neng ouy ban. ber srey snaeh mor rok koun komlos. nak koun komdor trov ... lolzzzz tortoul yok

yol bol laor.... tok jet ler kyom jos rearg nerg...lolzzz

23I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 9:59 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

rosehonn wrote:hahaha rk

ort mearn yobol, tov oy char'y.....lolzzzzz

24I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:01 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
240509 wrote:min deng jea sa ei te....jing jing kor min de de.... I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

tha ber min juy te, tov oy char'y.... proyart kmeng het kav dench jarb boch sork.....lolzzzzzzzzz
ning beb arng thonea rab rong mort hoy merl tov...lolzzz

25I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:03 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

kyom mearn yab ay kyom, ort mearn jompeark luy na ma real tes.....lolzzzzzz
oh jerng!!!, tgay nong, kyom ker jear karch jears darj tlay hor....hahahah

lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:poun srey mitpak jedet kyom mnak ke nerg rearb.ka nov knong kae 3 carg mok nis.

hahahhaha.........boros smom yab men mong hery nis...kron tae jeung kor rok oy ke jouy brab del...... neak komdor kar ke mean toun neaty jouy merl koun komlos hery pel na koun komlos trov ka ey rir jong ban ey mouy neak komdor neak tov rok yok mok oy ke,,hehehehehehe hery kor trov jouy kan nis kan nus hoch nis hoch nus jea deum del....... ber nov tae min yol teat dol thngai nus deng hery tha ke brer oy tver ey klass............ I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Lol

26I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:07 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

lonely_girl wrote:boros smom aeng min plech mong reurng srey sa art....ahahah srey sa art kor ke jam oy boros smom merl del,, tae payatt phong payatt pas robors ke kheav pnek tech leng tov smom ke leng kert tov..lololzzzz

boros sorgha kech min pot pi dormnak zey saart....kyom klun aeg kor juy min barn des. sok jet kaev pnak.....lolzzz
yay jerng lonely_girl saart ort????lolzzzzzzzzz

27I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:12 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

oh yay jerng, knong ma chark jivit yerg tver nak komdor barn tor 3 dorng te hor. kyom lir mitpak kyom tha jerg del.. ber tver lers pi 3 dorng ker vear min laor somrab yerg....hehehe

huy mearn som number boros songha del rir ort???

28I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:14 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

240509 wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

ning beb arng thonea rab rong mort hoy merl tov...lolzzz

kyom ortyul 9 aeg niyay pi ay. 09 juy somrul tej barn te??? lolzzzz
min man kompong J kom te hor???hehehe

29I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:18 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

hydrophilistic wrote:Tver kon domdor pibak tech heuy hehehe

1) Pel dai mkang bang chart ouy kon komlos, dai mkang teat trov kan dai kon komdor srey ouy job (min jong kan pon marn te, tae min derng tver mech jes tae trom tov lolzz I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Icon_razz )
2) Pel sompeas pterm, kom ongkuy pi jomheang kon komlos ey. Tov bongkuy pi kroy kon komlos vinh terb ban arch jouy joot nhers ouy kon komdor srey. (nis ke hav tha sopheap boros I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Icon_razz )

lolzzzzzzz... yobol laor bong. kym nerg r-noo-wat tver tarm...lolz

30I NEED HELP AGAIN..............LOLZ Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:21 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

khm3rsh3iha wrote:you need help ....? i cant help you cuz i dont understand khmer words ahhaahah ....

that's alright bro..I dont think you can help me either.......lolzzzzz

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next