I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ

+9
NySai
khm3rsh3iha
Ani Chnass
lonely_girl
chvaksnae
ReaLKhmeR
PheaKdeySnaeh
2405
Boros Slodbod
13 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

31I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:22 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
kyom ortyul 9 aeg niyay pi ay. 09 juy somrul tej barn te??? lolzzzz
min man kompong J kom te hor???hehehe
nhom sopheap seng ei...min del jes tov j ke mun te...lolzz
nhom jong tha mort u aeng ning mean insurance mong ban yeay ei ot klaj ke vai...lolzzz yul nov???

32I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:30 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

240509 wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
kyom ortyul 9 aeg niyay pi ay. 09 juy somrul tej barn te??? lolzzzz
min man kompong J kom te hor???hehehe
nhom sopheap seng ei...min del jes tov j ke mun te...lolzz
nhom jong tha mort u aeng ning mean insurance mong ban yeay ei ot klaj ke vai...lolzzz yul nov???

haaha...sopheap hor.. kom mok por kyom, tgay mun kyom doj kerch 09 aeg kom J na ke nov mok hotal.....heheh
ber ke venj, kyom jes tae klarj huy. tae nis 09 ter, kyom mearn haet phol ay tov klarj..lolzzzzz

33I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 10:41 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

luch tam dan nhom phong nor....tae nis brohel jalom monus hoy merl tov..lolzzz
ban ei klaj..prus nhom jea monus sopheap ot del tov jes pa lach na ke phong.....

34I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 11:52 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

240509 wrote:luch tam dan nhom phong nor....tae nis brohel jalom monus hoy merl tov..lolzzz
ban ei klaj..prus nhom jea monus sopheap ot del tov jes pa lach na ke phong.....

pa mak oun aeg oy bong tarm darn nerg nas? bong jet laor luj brab 09 aeg te nas...lolzzzzzzzz
sopheap ay tes, chler'y jorng ngob huy...
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 916932

35I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 11:58 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

baj sopeap hao nhom dol thnak ning te...tomada tomada ban hoy...lolzz
min torn dol thnak jong slab na heii...trim doj ke doj aeng ta.....

36I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 12:14 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

240509 wrote:baj sopeap hao nhom dol thnak ning te...tomada tomada ban hoy...lolzz

tormada pak klarj vear min som nerg na...lolzzzz
kmeng het kav kor vear jes brer pak bong oun des..... huy sopheap neary doj 09 ort jes te hor.....heheheheh

37I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 12:18 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:ani thlorb tver nak kom dor ke der kir kron ter ong kuy jea muy koun kro mom kom dor ke ro hot hey tov and kuy merl bross sa art ter pon neng erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire kom dor ka ke 3 dong sos merl bross sa art lerng jong khoch pnerk os a ling I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Lol

ahhahahaha ani ber jeung lerk kroy brab bros sa art vinh oy merl ani vinh mdong tov, kom oy pnek jong khoch teat...lolzzz
hahahaahahaa ani jong prab oy ke merl vinh der ter ot hean dad ani kuy yeam ani ot oy kleat muy kro ser pnerk te som bey ter jong rom slow kor min hean phong I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire lolzzzzzzzzzz

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 541875 jerng ani nov louch merl bros sa art tor tov teat tov jerng ber min hean nus..hehehheee tae payatt pnek khoch os leng mean neak lanh ani hery...lol
hahahahahhaa ot ey te oun trom ban ber khoch pnerk doy sa merl bross sa art nus oun sok jet ter ber khoch pnerk doy sa leng internet nus ot sok jet te lolzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

38I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 12:26 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
Ani Chnass wrote:ani thlorb tver nak kom dor ke der kir kron ter ong kuy jea muy koun kro mom kom dor ke ro hot hey tov and kuy merl bross sa art ter pon neng erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire kom dor ka ke 3 dong sos merl bross sa art lerng jong khoch pnerk os a ling I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Lol

oh yay jerng, knong ma chark jivit yerg tver nak komdor barn tor 3 dorng te hor. kyom lir mitpak kyom tha jerg del.. ber tver lers pi 3 dorng ker vear min laor somrab yerg....hehehe

huy mearn som number boros songha del rir ort???
jas ani kor lir jass jass tha jeng der ber kom dor les pi 3 dong kir a phorb hey ber les 3 tov 5 nus ot ey vinh ter ani kor ot chbas der I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Icon_smile
hey tov min trem ter phone number te ban teang address tet nor hahahaahaha ( ke hao oy te not ani nak som) I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Lol

39I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 12:38 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

oh yay jerng, knong ma chark jivit yerg tver nak komdor barn tor 3 dorng te hor. kyom lir mitpak kyom tha jerg del.. ber tver lers pi 3 dorng ker vear min laor somrab yerg....hehehe

huy mearn som number boros songha del rir ort???
jas ani kor lir jass jass tha jeng der ber kom dor les pi 3 dong kir a phorb hey ber les 3 tov 5 nus ot ey vinh ter ani kor ot chbas der I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Icon_smile
hey tov min trem ter phone number te ban teang address tet nor hahahaahaha ( ke hao oy te not ani nak som) I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Lol

ummm.. very interesting, bong brohael tver torma dorng te merl tov...lolzzzzz
huy ani mearn nes nos jear muy boros songha nos nov???lolzzzzzzzz

40I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 1:11 pm

2405

2405
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
240509 wrote:baj sopeap hao nhom dol thnak ning te...tomada tomada ban hoy...lolzz

kmeng het kav kor vear jes brer pak bong oun des..... huy sopheap neary doj 09 ort jes te hor.....heheheheh
yeay min jes a mex..ta khmeng thnak ti 1 kor vea jes de...tom rom ta nhom 28 chhnam hoy...lolzzzz

41I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 3rd February 2010, 1:27 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kert mok ot torn mean thngai doch ke te ban ter trem nak kan dor ke hahahahahahha lolzzzzzzzzzzz
hey tov ey ke nis nus neng? ot yul te hahahaha sdai nas derl ani ot yul ney nis I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Lol

42I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 4th February 2010, 12:42 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:boros smom aeng min plech mong reurng srey sa art....ahahah srey sa art kor ke jam oy boros smom merl del,, tae payatt phong payatt pas robors ke kheav pnek tech leng tov smom ke leng kert tov..lololzzzz

boros sorgha kech min pot pi dormnak zey saart....kyom klun aeg kor juy min barn des. sok jet kaev pnak.....lolzzz
yay jerng lonely_girl saart ort????lolzzzzzzzzz

saart ta...merl tae preay derm jek saart mech , kyom saart jeung...lololzzzzzzzzzzz

43I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 4th February 2010, 12:48 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:

ahhahahaha ani ber jeung lerk kroy brab bros sa art vinh oy merl ani vinh mdong tov, kom oy pnek jong khoch teat...lolzzz
hahahaahahaa ani jong prab oy ke merl vinh der ter ot hean dad ani kuy yeam ani ot oy kleat muy kro ser pnerk te som bey ter jong rom slow kor min hean phong I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire lolzzzzzzzzzz

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 541875 jerng ani nov louch merl bros sa art tor tov teat tov jerng ber min hean nus..hehehheee tae payatt pnek khoch os leng mean neak lanh ani hery...lol
hahahahahhaa ot ey te oun trom ban ber khoch pnerk doy sa merl bross sa art nus oun sok jet ter ber khoch pnerk doy sa leng internet nus ot sok jet te lolzzzzzz

yes, ani niyeay jerng kor trov del..hehehe

44I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 4th February 2010, 3:12 am

NySai

Administrator
Administrator

BOROS SOM TEARN wrote:poun srey mitpak jedet kyom mnak ke nerg rearb.ka nov knong kae 3 carg mok nis.
huy ke kor perg peark kyom oy tver jear neark korm dor knong tgay nos del.
pimun mok kyom min del tver jear nak korm dor ay te. jerg huy barn jear kyom
gnerg chorl tha, ter kar.ta.pi.kej nak kom dor ke tver ay klas?
rirkor kron tae chor sormlerg merl mok zey zey saart tae bon nos te? ber jerg man vear jear ka laor...lolzzz
your comment is highly appriciated.

In return here it is I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 339632 (somrab zey zey)
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 718724 (somrab bros bros)

U should try to do it's and than u''ll know tha ter kal dael u tver jea neak komdor koun komlos nos tver ey klas tae min lombark te hehehe,,, seuch

45I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 4th February 2010, 8:16 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

mech mech kom tae bonlorm ke som tearn nov konlaeng ning ..koun komloss ke kmass ke ngoib heuy.... ke trov ka jam bach rir ban jea york neak som tearn mork ouy komdor jeung????? heng soy maen mong ...lolzzzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

46I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 4th February 2010, 9:53 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

hahaha.... men ding douch knea pruos ort del ban tver jea neak kom-dor koun kro-mom phong lolzzz

47I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 1:30 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

240509 wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

yeay min jes a mex..ta khmeng thnak ti 1 kor vea jes de...tom rom ta nhom 28 chhnam hoy...lolzzzz

orb r-yu 28 chnam hoy. 09 aeg mearn pday mearn koun nov nerg?

48I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 1:32 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:kert mok ot torn mean thngai doch ke te ban ter trem nak kan dor ke hahahahahahha lolzzzzzzzzzzz
hey tov ey ke nis nus neng? ot yul te hahahaha sdai nas derl ani ot yul ney nis I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Lol

zey na del tver per min yul, ker ja hav nas na....lolzzzz

49I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 1:34 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:boros smom aeng min plech mong reurng srey sa art....ahahah srey sa art kor ke jam oy boros smom merl del,, tae payatt phong payatt pas robors ke kheav pnek tech leng tov smom ke leng kert tov..lololzzzz

boros sorgha kech min pot pi dormnak zey saart....kyom klun aeg kor juy min barn des. sok jet kaev pnak.....lolzzz

saart ta...merl tae preay derm jek saart mech , kyom saart jeung...lololzzzzzzzzzzz

oh saart dorl tnak nerg hor... lolzzz

50I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 1:36 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

Monalysa wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:poun srey mitpak jedet kyom mnak ke nerg rearb.ka nov knong kae 3 carg mok nis.
huy ke kor perg peark kyom oy tver jear neark korm dor knong tgay nos del.
pimun mok kyom min del tver jear nak korm dor ay te. jerg huy barn jear kyom
gnerg chorl tha, ter kar.ta.pi.kej nak kom dor ke tver ay klas?
rirkor kron tae chor sormlerg merl mok zey zey saart tae bon nos te? ber jerg man vear jear ka laor...lolzzz
your comment is highly appriciated.

In return here it is I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 339632 (somrab zey zey)
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 718724 (somrab bros bros)

U should try to do it's and than u''ll know tha ter kal dael u tver jea neak komdor koun komlos nos tver ey klas tae min lombark te hehehe,,, I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire

yeah, i'm in it. that's y i'm seeking your help for ideas.

51I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 1:40 pm

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

vyvy wrote:hahaha.... men ding douch knea pruos ort del ban tver jea neak kom-dor koun kro-mom phong lolzzz

jerg hor? mok pi kmearn na ke jorng oy vyvy tver nerg na..lolzzzz

52I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 4:52 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:

yes, ani niyeay jerng kor trov del..hehehe
oun chlart ot bong? hahahahahhaa lolzzz

53I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 4:54 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
Ani Chnass wrote:kert mok ot torn mean thngai doch ke te ban ter trem nak kan dor ke hahahahahahha lolzzzzzzzzzzz

yaheeeeeeeeeeeeeee hahahahahaha bong bros smom bong erng ni yeay peak nis ban kor min thomada der na lolzzzzz

54I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 10:59 pm

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

yeah.... slart nas paoun srey..hehehhehe ani lerk krouy ber joub bros saart teat merl pnher bong phong....lolzzzzzzzzz

Last edited by lonely_girl on 5th February 2010, 11:02 pm; edited 1 time in total

55I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 5th February 2010, 11:01 pm

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

hahahhaahahha jah kyom saart dol tnak neng,mech jong nhae hor ????lolzzz

56I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 6th February 2010, 2:39 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:yeah.... slart nas paoun srey..hehehhehe ani lerk krouy ber joub bros saart teat merl pnher bong phong....lolzzzzzzzzz
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire hahahahahaa orkun bong srey sor ser pon nis jam ani rok bross sa art oy ter ber pi bak pek yok bong bros smom morng tov bong ?? lolzzzzz j/k

57I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 7th February 2010, 1:33 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

yaheeeeeeeeeeeeeee hahahahahaha bong bros smom bong erng ni yeay peak nis ban kor min thomada der na lolzzzzz

hhahha....bong ker jear sopheap boros rumtum kmearn pi ler lok, tay min thormada...oun kert merl.. I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Icon_biggrin

58I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 7th February 2010, 1:34 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

hahahhaahahha jah kyom saart dol tnak neng,mech jong nhae hor ????lolzzz

oh ort hean te, klaj nas!!! lolzzzzzzz

59I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 7th February 2010, 5:06 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
Ani Chnass wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

hhahha....bong ker jear sopheap boros rumtum kmearn pi ler lok, tay min thormada...oun kert merl.. I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Icon_biggrin
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire ber ro pheab boros rum tum ke min ni yeay peak jeng te bong bross smom kom yul ja lom nus tol ter monus khel khoch ban deng hahahahahaahahah lolzzz

60I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 7th February 2010, 8:02 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:yeah.... slart nas paoun srey..hehehhehe ani lerk krouy ber joub bros saart teat merl pnher bong phong....lolzzzzzzzzz
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 2 Rire hahahahahaa orkun bong srey sor ser pon nis jam ani rok bross sa art oy ter ber pi bak pek yok bong bros smom morng tov bong ?? lolzzzzz j/k

hahahaha,, ot te, boros smom jenh jerm bong min rous te,prous him smom ke ban tae ma nham kloun ke mnaek aeng neng..ehhehe bong klach ot baiy slap nas..lolol

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next