I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 44939

Join the forum, it's quick and easy

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ

+9
NySai
khm3rsh3iha
Ani Chnass
lonely_girl
chvaksnae
ReaLKhmeR
PheaKdeySnaeh
2405
Boros Slodbod
13 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

61I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 7th February 2010, 8:05 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:boros smom aeng min plech mong reurng srey sa art....ahahah srey sa art kor ke jam oy boros smom merl del,, tae payatt phong payatt pas robors ke kheav pnek tech leng tov smom ke leng kert tov..lololzzzz

boros sorgha kech min pot pi dormnak zey saart....kyom klun aeg kor juy min barn des. sok jet kaev pnak.....lolzzz
yay jerng lonely_girl saart ort????lolzzzzzzzzz

saart ta...merl tae preay derm jek saart mech , kyom saart jeung...lololzzzzzzzzzzz

oh saart dorl tnak nerg hor... lolzzz

hahahhaahahha jah kyom saart dol tnak neng,mech jong nhae hor ????lolzzz

oh ort hean te, klaj nas!!! lolzzzzzzz

boros smom haet ey ban klach kyom jerng ? lololzzzz mech ban klach srey saart jerng khernh u sour me saart ot,, dol brab heuy tov klach vinh,,,lolzzzz

62I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 7th February 2010, 12:14 pm

2405

2405
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
240509 wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
240509 wrote:baj sopeap hao nhom dol thnak ning te...tomada tomada ban hoy...lolzz
min torn dol thnak jong slab na heii...trim doj ke doj aeng ta.....

tormada pak klarj vear min som nerg na...lolzzzz
kmeng het kav kor vear jes brer pak bong oun des..... huy sopheap neary doj 09 ort jes te hor.....heheheheh
yeay min jes a mex..ta khmeng thnak ti 1 kor vea jes de...tom rom ta nhom 28 chhnam hoy...lolzzzz

orb r-yu 28 chnam hoy. 09 aeg mearn pday mearn koun nov nerg?
mean hoy

63I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 8th February 2010, 4:08 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:yeah.... slart nas paoun srey..hehehhehe ani lerk krouy ber joub bros saart teat merl pnher bong phong....lolzzzzzzzzz
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire hahahahahaa orkun bong srey sor ser pon nis jam ani rok bross sa art oy ter ber pi bak pek yok bong bros smom morng tov bong ?? lolzzzzz j/k

hahahaha,, ot te, boros smom jenh jerm bong min rous te,prous him smom ke ban tae ma nham kloun ke mnaek aeng neng..ehhehe bong klach ot baiy slap nas..lolol
hahhahaahaa ok jeng bong kom yok bong bross smom ey rok nak na derl ot smom tov terb jon jerm bong rous hhahahaahahha I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_biggrin
oh bong ha ot deng nak na te ke tha puk yeung rok ter bross sa art ke tha jong comment sdey oy puk yeung der ter klach ke skorl muk I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 235317 I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 235317 I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 235317 pel bong ot nov ke mok tha oy oun ang ter oun slot lolzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

64I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 12:16 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

hahahahhahha... jom na ke hean tha oy oun ? brab bong mor jam bong tov vai ke oy..lolzzzzz ohh oun brab ke vinh tov tha jerng heuy bong paoun kyom rok tae bors saart jerng aeng...bros ah krok rok tver ey...lolz

65I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 3:21 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

BOROS SOM TEARN wrote:
vyvy wrote:hahaha.... men ding douch knea pruos ort del ban tver jea neak kom-dor koun kro-mom phong lolzzz

jerg hor? mok pi kmearn na ke jorng oy vyvy tver nerg na..lolzzzz

hahaha.... khus heuy khus heuy, mork pi ke tha knhom sa-art jeang koun kro-mom ning na lolzzz

66I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 3:38 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

BOROS SOM TEARN wrote:
ReaLKhmeR wrote:koun komdor...... kir nak merl khos trov kom ouy man srey snaeh robos koun komlos mor cha chav neng na......... lolzzzzzzz

trov tae ka pea reung neng ouy ban. ber srey snaeh mor rok koun komlos. nak koun komdor trov ... lolzzzz tortoul yok

yol bol laor.... tok jet ler kyom jos rearg nerg...lolzzz

lolzzzzz rk always man yol bol laor tang pi yu mles..... hehe
tae ber mor tae srey min ey te kom mor tang Kambit Pang Tor teat vee vor heuy...... koun komdor rot mun to na. lolzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

67I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 10:34 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

no na no na kor ke klaj preay del, jos tomrom tor kyom, rot hoy day. I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_biggrin

boros smom haet ey ban klach kyom jerng ? lololzzzz mech ban klach srey saart jerng khernh u sour me saart ot,, dol brab heuy tov klach vinh,,,lolzzzz[/quote]

68I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 10:35 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

240509 wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
240509 wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
240509 wrote:baj sopeap hao nhom dol thnak ning te...tomada tomada ban hoy...lolzz
min torn dol thnak jong slab na heii...trim doj ke doj aeng ta.....

tormada pak klarj vear min som nerg na...lolzzzz
kmeng het kav kor vear jes brer pak bong oun des..... huy sopheap neary doj 09 ort jes te hor.....heheheheh
yeay min jes a mex..ta khmeng thnak ti 1 kor vea jes de...tom rom ta nhom 28 chhnam hoy...lolzzzz

orb r-yu 28 chnam hoy. 09 aeg mearn pday mearn koun nov nerg?
mean hoy

I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_sad I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_sad I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_sad mean hoy hor I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_sad I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_sad I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_sad , zey marn, bros marn? I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_biggrin

69I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 10:38 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

vyvy wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
vyvy wrote:hahaha.... men ding douch knea pruos ort del ban tver jea neak kom-dor koun kro-mom phong lolzzz

hahaha.... khus heuy khus heuy, mork pi ke tha knhom sa-art jeang koun kro-mom ning na lolzzz

jes tae tha huy! tarm pit tov, ke klarj pnaev rort ors te derg? pros ay saart pak.....lolzzzzzzzz

Last edited by BOROS SOM TEARN on 9th February 2010, 10:45 am; edited 1 time in total

70I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 10:41 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
Ani Chnass wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
Ani Chnass wrote:kert mok ot torn mean thngai doch ke te ban ter trem nak kan dor ke hahahahahahha lolzzzzzzzzzzz
hey tov ey ke nis nus neng? ot yul te hahahaha sdai nas derl ani ot yul ney nis I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Lol

zey na del tver per min yul, ker ja hav nas na....lolzzzz
yaheeeeeeeeeeeeeee hahahahahaha bong bros smom bong erng ni yeay peak nis ban kor min thomada der na lolzzzzz

hhahha....bong ker jear sopheap boros rumtum kmearn pi ler lok, tay min thormada...oun kert merl.. I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_biggrin
I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire ber ro pheab boros rum tum ke min ni yeay peak jeng te bong bross smom kom yul ja lom nus tol ter monus khel khoch ban deng hahahahahaahahah lolzzz

tae bong ort derng pong, jerng barn bong kert tha, bong nerng jear sompheap boros kmearn pi ler lok.... bong min jes peark si-jom-rov ay tes.. ani jorng sor-ser bong pi ay del nerng......lolzzzzzzzzz

71I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 10:44 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

ReaLKhmeR wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
ReaLKhmeR wrote:koun komdor...... kir nak merl khos trov kom ouy man srey snaeh robos koun komlos mor cha chav neng na......... lolzzzzzzz

trov tae ka pea reung neng ouy ban. ber srey snaeh mor rok koun komlos. nak koun komdor trov ... lolzzzz tortoul yok

yol bol laor.... tok jet ler kyom jos rearg nerg...lolzzz

lolzzzzz rk always man yol bol laor tang pi yu mles..... hehe
tae ber mor tae srey min ey te kom mor tang Kambit Pang Tor teat vee vor heuy...... koun komdor rot mun to na. lolzzz

oh ort ay tes, kyom mearn orgka-reak zey zey merl tae kyom jrern nas... kom pey pukmak....tor hean jol mok, kyom oy zey zey vai knear aeg jos....lolzzzzzzzzz

72I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 10:43 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:hahahahhahha... jom na ke hean tha oy oun ? brab bong mor jam bong tov vai ke oy..lolzzzzz ohh oun brab ke vinh tov tha jerng heuy bong paoun kyom rok tae bors saart jerng aeng...bros ah krok rok tver ey...lolz
oun ot deng tha nak na te bong ber ke nus tver khlun doch on derk khnong snok tha tha oy ke sot ter lak muk tet ot hean jenh mok tha trong trong te klach trong nus ey? hahahhahaahaha
men hey bong jam oun tha oy ke jeng vinh ter ke tha ke handsome nas ter ke jong jouy ka pea monus derl ot handsome neng na bong deng tha nak na te derl lerk khlun erng tha haandsome hey jol jet jes deng reung ke nus ? I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire ber sen jea ke read tov see ke angry dach kbal and kon tuy hey mel tov lolzzzzzzzz

73I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 10:46 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

hahahahahaha ber ot deng tha ke ni yeay a vey mech deng tha ke sor ser ? yissssssssssssss bong bros smom jol jet lak kom nuch nas bong erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_smile

74I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 11:39 pm

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:hahahahhahha... jom na ke hean tha oy oun ? brab bong mor jam bong tov vai ke oy..lolzzzzz ohh oun brab ke vinh tov tha jerng heuy bong paoun kyom rok tae bors saart jerng aeng...bros ah krok rok tver ey...lolz
oun ot deng tha nak na te bong ber ke nus tver khlun doch on derk khnong snok tha tha oy ke sot ter lak muk tet ot hean jenh mok tha trong trong te klach trong nus ey? hahahhahaahaha
men hey bong jam oun tha oy ke jeng vinh ter ke tha ke handsome nas ter ke jong jouy ka pea monus derl ot handsome neng na bong deng tha nak na te derl lerk khlun erng tha haandsome hey jol jet jes deng reung ke nus ? I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire ber sen jea ke read tov see ke angry dach kbal and kon tuy hey mel tov lolzzzzzzzz
mnos del min hean jenh muk tha oy ke trong trong jeung onn nas...men te ani ?lololzzzzz

Last edited by lonely_girl on 9th February 2010, 11:48 pm; edited 1 time in total

75I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 9th February 2010, 11:42 pm

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

BOROS SOM TEARN wrote:no na no na kor ke klaj preay del, jos tomrom tor kyom, rot hoy day. I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_biggrin

boros smom haet ey ban klach kyom jerng ? lololzzzz mech ban klach srey saart jerng khernh u sour me saart ot,, dol brab heuy tov klach vinh,,,lolzzzz
[/quote]

hahahhaa jeung jam kyom tov pro'lach boros smom mun ke heuy..jam merl rot dol na del tov..lol

76I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 10th February 2010, 3:48 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

BOROS SOM TEARN wrote:
vyvy wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

jes tae tha huy! tarm pit tov, ke klarj pnaev rort ors te derg? pros ay saart pak.....lolzzzzzzzz

yeay douch men del kheunh knhom jeong lolzzz

77I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 10:27 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:hahahahahaha ber ot deng tha ke ni yeay a vey mech deng tha ke sor ser ? yissssssssssssss bong bros smom jol jet lak kom nuch nas bong erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_smile

bong jes jes tae smarn smarn tov, pros ay ke jrern tae sor.ser bong tha bong nerg laor, sopheap boros.... mearn jrern teart...hehhehe

78I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 10:31 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
Ani Chnass wrote:hahahahahaha ber ot deng tha ke ni yeay a vey mech deng tha ke sor ser ? yissssssssssssss bong bros smom jol jet lak kom nuch nas bong erng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_smile

bong jes jes tae smarn smarn tov, pros ay ke jrern tae sor.ser bong tha bong nerg laor, sopheap boros.... mearn jrern teart...hehhehe
jas ani deng ta tha bong bross smom erng slot sopheab jes kor rub jas tum ter ber jom pous kro mom vinh kir ja lerm nas doch monkey jeng hahahahahhaa j/k lolzzz

79I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 11:01 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

lonely_girl wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:no na no na kor ke klaj preay del, jos tomrom tor kyom, rot hoy day. I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Icon_biggrin

hahahhaa jeung jam kyom tov pro'lach boros smom mun ke heuy..jam merl rot dol na del tov..lol[/quote]

tor haen mok bonlarj kyom, proyart ckae kyom carm....ckae baek.sae pong, tej rort klun aeg venj min torn...lolzzzz

80I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 11:03 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

vyvy wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
vyvy wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

ber min del kheunh man. send picture vyvy oy kyom kheunh pong barn te....OK!!!hehehe

81I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 11:06 am

Boros Slodbod

Boros Slodbod
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

jas ani deng ta tha bong bross smom erng slot sopheab jes kor rub jas tum ter ber jom pous kro mom vinh kir ja lerm nas doch monkey jeng hahahahahhaa j/k lolzzz

oh orkun ani del sor-ser, jastum bong trov tae korub jerng hoy. tae ber neary neary venj bong tov sopheap mej nerng kert tov hor. tov ort rouj. hahhaha

82I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 11:22 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

BOROS SOM TEARN wrote:
vyvy wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:
vyvy wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

ber min del kheunh man. send picture vyvy oy kyom kheunh pong barn te....OK!!!hehehe

hahaha... jos roub nov avata ning men man roub knhom te rir lolzzz

83I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 12:35 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:
mnos del min hean jenh muk tha oy ke trong trong jeung onn nas...men te ani ?lololzzzzz
wow hahahhahahahaha bong srey ni yeay trov jet oun nas bong nak derl min hean jenh mok tha oy ke trong trong nus min men jea koun bross te lolzzzzzzzzzz

84I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 11th February 2010, 12:47 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

BOROS SOM TEARN wrote:
Ani Chnass wrote:
BOROS SOM TEARN wrote:

oh orkun ani del sor-ser, jastum bong trov tae korub jerng hoy. tae ber neary neary venj bong tov sopheap mej nerng kert tov hor. tov ort rouj. hahhaha
hahahahahhahaha jeng ban tha neng na bong bross smom erng kor min noy der see srey sa art ot ban te doch kro 3 see derm jek lolzzzzzzzzz

85I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 12th February 2010, 3:55 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:
lonely_girl wrote:
Ani Chnass wrote:
wow hahahhahahahaha bong srey ni yeay trov jet oun nas bong nak derl min hean jenh mok tha oy ke trong trong nus min men jea koun bross te lolzzzzzzzzzz

hahahhahaha ani bong rok mnos tov tha oy oun khernh heuy,, ke kor sdey oy bong chreun nas del,, tae ke pdab oy bong mor brab oun tha,,ke min men onderk leak muk ey te, tae ke min hean jenh muk klach tang bong tang ani long snaeh ler ke, ....lololzzzzzz

Last edited by lonely_girl on 12th February 2010, 4:15 am; edited 1 time in total

86I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 12th February 2010, 4:02 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

BOROS SOM TEARN wrote:
lonely_girl wrote:

hahahhaa jeung jam kyom tov pro'lach boros smom mun ke heuy..jam merl rot dol na del tov..lol

tor haen mok bonlarj kyom, proyart ckae kyom carm....ckae baek.sae pong, tej rort klun aeg venj min torn...lolzzzz[/quote]

hahahaha jam knhom yok thnam pol tov jea mouy, dak oy chae boros smom sii jam merl na rot min toin tov knhom rir boros smom..ehehhehe

87I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 12th February 2010, 1:58 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

wa hahahahahahhaa realy bong ? ke jea nak na prab oun phong merl ????? oy ter deng ot ruch khlun te tam ta deng oy ban morng oy ter u ker tha oy ke jeng I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire ( tous min men on derk khnong snok kor pro hak pro herl neng on derk der neng ) I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Lol

88I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 13th February 2010, 1:05 am

lonely_girl

lonely_girl
Junior Member
Junior Member

ke jea neak leng nov KL del ning na,,, heuy ke nov jam merl ani ning bong yeay pi ey klass ? ke sdey oy bong teat tha min jouy nae noum paoun kom oy merl tae bros saart pek ot ,, bae tov brab ani oy merl bros saart pnher phong teat..lololzzz ke jea neak na ani kong skol te,,,ehhehee tae bong min hean brab chmous ke nov knong nis oy oun skol nos te, bong klach ke kherng bong.

89I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 13th February 2010, 1:29 am

borin kloth

borin kloth
Junior Member
Junior Member

ak nik ya kon neak srao mean sach kdey snea toe min hean prab ban toe lourch snea sross jom nab

90I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Empty Re: I NEED HELP AGAIN..............LOLZ 13th February 2010, 12:44 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

lonely_girl wrote:ke jea neak leng nov KL del ning na,,, heuy ke nov jam merl ani ning bong yeay pi ey klass ? ke sdey oy bong teat tha min jouy nae noum paoun kom oy merl tae bros saart pek ot ,, bae tov brab ani oy merl bros saart pnher phong teat..lololzzz ke jea neak na ani kong skol te,,,ehhehee tae bong min hean brab chmous ke nov knong nis oy oun skol nos te, bong klach ke kherng bong.
hahahhahahahaa ke nov khlorm merl yeung hor? oun song sai ter luch lanh yeung te deng bong ban jea chhir ja al reung yeung mless? I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire I NEED HELP AGAIN..............LOLZ - Page 3 Rire j/k

Sponsored content

Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next