Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy

+2
sopheabboros
PheaKdeySnaeh
6 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

Guest

Anonymous
Guest

sreymomrith wrote:Hello hydro yok bong mok jeamouy dae ott kroin jouy ka pea.tov rean kbach kun nov wat yeayjee ling jop heuy nov?............haaa
bong kyom tha na ke hean rok reoung kyom kort eav kyom tov vai dol pteas lolzz

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote: Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Bash cham paoun jouy banh jenh komherng oy bang..lolzzz
Het avey kor monus mouy chomnoun jol jit york ka srolanh nerng terk jit robos neak dorteiy tov join chhlee baib nis,song seiy tai ke mean vi'charonak'nhean nov knong kloun te merl tov.
Lolzzz jounh teat heuy :P Linda yat ke vai yom na lolzz Tuk pel tov tapae proser jeang lolzz
paoun min klach te...ber bang eing klach chhor pi kroy cham paoun neak rong..lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
jom, pon nis bong leng klach ey heuy hehehe. bong mean ongkareak heuy lolzz
angkareak mean tai dombong,kambit,nhor nhour te tai ber ke brer kam plerng tok oy bang hydro jea neak rong..ok? Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Lol

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote: Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Bash cham paoun jouy banh jenh komherng oy bang..lolzzz
Het avey kor monus mouy chomnoun jol jit york ka srolanh nerng terk jit robos neak dorteiy tov join chhlee baib nis,song seiy tai ke mean vi'charonak'nhean nov knong kloun te merl tov.
Lolzzz jounh teat heuy :P Linda yat ke vai yom na lolzz Tuk pel tov tapae proser jeang lolzz
paoun min klach te...ber bang eing klach chhor pi kroy cham paoun neak rong..lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
jom, pon nis bong leng klach ey heuy hehehe. bong mean ongkareak heuy lolzz
angkareak mean tai dombong,kambit,nhor nhour te tai ber ke brer kam plerng tok oy bang hydro jea neak rong..ok? Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Lol
Jom, ongkareak robeab nis jam ta berk prak khae ouy ter lolzz
Ort jes jouy kapea somdech hydro :P

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jom, ongkareak robeab nis jam ta berk prak khae ouy ter lolzz
Ort jes jouy kapea somdech hydro :P
brak khai tous jea tha oy kor min derng jea berk nov na dair,nas hery somdech preas kru hydro kapea kloun eing tov..lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 1

http://bradlinda.hi5.com

Ouɗam

Ouɗam
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzz kei bork kloun kor bong merl ott keunh dae , min ei tei tous bork kor kei bork nov ler pouk dae hahaha

bong kit kenh dauch kiom dae lolz

(^_^;

Ouɗam

Ouɗam
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:Jom, ongkareak robeab nis jam ta berk prak khae ouy ter lolzz
Ort jes jouy kapea somdech hydro :P
brak khai tous jea tha oy kor min derng jea berk nov na dair,nas hery somdech preas kru hydro kapea kloun eing tov..lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 1

Lolz

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

L.R.Oudam wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzz kei bork kloun kor bong merl ott keunh dae , min ei tei tous bork kor kei bork nov ler pouk dae hahaha

bong kit kenh dauch kiom dae lolz

(^_^;
bong tov bat mais LK nov dordel tei

http://www.srolanhkhmer.com/

Guest

Anonymous
Guest

Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:Jom, ongkareak robeab nis jam ta berk prak khae ouy ter lolzz
Ort jes jouy kapea somdech hydro :P
brak khai tous jea tha oy kor min derng jea berk nov na dair,nas hery somdech preas kru hydro kapea kloun eing tov..lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 1
pon nis chob pav nham borbor sor heuy, jam merl hehe

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:Jom, ongkareak robeab nis jam ta berk prak khae ouy ter lolzz
Ort jes jouy kapea somdech hydro :P
brak khai tous jea tha oy kor min derng jea berk nov na dair,nas hery somdech preas kru hydro kapea kloun eing tov..lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 1
pon nis chob pav nham borbor sor heuy, jam merl hehe
Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 541875 Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 541875 jerng pav nham borbor kchol vinh tov..lolzzzz

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:Jom, ongkareak robeab nis jam ta berk prak khae ouy ter lolzz
Ort jes jouy kapea somdech hydro :P
brak khai tous jea tha oy kor min derng jea berk nov na dair,nas hery somdech preas kru hydro kapea kloun eing tov..lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 1
pon nis chob pav nham borbor sor heuy, jam merl hehe
Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 541875 Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 541875 jerng pav nham borbor kchol vinh tov..lolzzzz
Ey ke "borbor kchol"? arn ort dach lolzz

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

borbor kchol ker mean ney tha ban tai haov,min dail ban nham nerng na...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Chompey wrote:borbor kchol ker mean ney tha ban tai haov,min dail ban nham nerng na...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
jong nham ey ber min prom tver ka sen nos lolzz

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:borbor kchol ker mean ney tha ban tai haov,min dail ban nham nerng na...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
jong nham ey ber min prom tver ka sen nos lolzz
oy tver ka ey ber kmean neak na jong tver bab bang eing phong...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:borbor kchol ker mean ney tha ban tai haov,min dail ban nham nerng na...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
jong nham ey ber min prom tver ka sen nos lolzz
oy tver ka ey ber kmean neak na jong tver bab bang eing phong...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
Jom yeak, niyeay jos lerng mok jong tver bab bong te hor? hahaha
Pa'oun eng hean tver bab bong chbas jea vivor heuy lolzz. Bong norm mit pheak tov nham cafe nov pteas pa'oun eng rol tngai dol tae ors nerng, kom jo :P

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 35
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:borbor kchol ker mean ney tha ban tai haov,min dail ban nham nerng na...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
jong nham ey ber min prom tver ka sen nos lolzz
oy tver ka ey ber kmean neak na jong tver bab bang eing phong...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
Jom yeak, niyeay jos lerng mok jong tver bab bong te hor? hahaha
Pa'oun eng hean tver bab bong chbas jea vivor heuy lolzz. Bong norm mit pheak tov nham cafe nov pteas pa'oun eng rol tngai dol tae ors nerng, kom jo :P
mor mor min toin jol dol klaong tvear phong paoun palaing chhkai oy denh kham bas sork morng...kom jo..lolzz

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Chompey wrote:Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 35
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:
hydrophilistic wrote:
Chompey wrote:borbor kchol ker mean ney tha ban tai haov,min dail ban nham nerng na...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
jong nham ey ber min prom tver ka sen nos lolzz
oy tver ka ey ber kmean neak na jong tver bab bang eing phong...lolzzzz Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire
Jom yeak, niyeay jos lerng mok jong tver bab bong te hor? hahaha
Pa'oun eng hean tver bab bong chbas jea vivor heuy lolzz. Bong norm mit pheak tov nham cafe nov pteas pa'oun eng rol tngai dol tae ors nerng, kom jo :P
mor mor min toin jol dol klaong tvear phong paoun palaing chhkai oy denh kham bas sork morng...kom jo..lolzz
Kham tov, kham tam jet. Bong ouy pouk mark bong peak jerng daek. Chkae pa'oun eng chbas jea bak tmenh ors lolzz

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

bang hydro mor noim nhom do topic bang dane tich koit denh vai penh LK lov hery...hahahaha Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire

koit kom pong tai min sabbay jit phong mor jenh peak jerng deik oy chhkai kham bak thmenh na nos vinh...lolzzz,oy serch lerng jok pous hery! Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 35

http://bradlinda.hi5.com

Guest

Anonymous
Guest

Chompey wrote:bang hydro mor noim nhom do topic bang dane tich koit denh vai penh LK lov hery...hahahaha Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Rire

koit kom pong tai min sabbay jit phong mor jenh peak jerng deik oy chhkai kham bak thmenh na nos vinh...lolzzz,oy serch lerng jok pous hery! Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 35
Heuy pa'oun min sabai jet roeung ey ke? Preas svamey ort nov pteas hor? :P hehe
Ber min sabai jet jerng jol mok topic nis ker min khos te prous bong Dane dak topic nis kor prous tae kort min sabai jet dae. Mean khos topic na, kernh ort? lolzz

look_a_way

avatar
Senior Member
Senior Member

Nhom soum joun reung 1 somrab friend tang os arn hey tres ris pijaro na tarm panha reang reang kloun jos !!

PANHA

Mean reung mouy dom nal tha mean kla mouy kbal dor kach sa hav taeng der svaeng rok jab satt dor tey tver jea jom ney tngai mouy kla nos ban khernh mnos brer kro bey oy pjour srae hey vai kro bey thaem tet chleat pel mjas kro bey min nov kla kor ban tov sour kro bey tha ;

Kla : kro bey aeng thom jeang mnos snaeng oy mut sroul mech kor klach mnos oy mnos brer vai srach chit jeung ?

Krobey : nhom min hean jea mouy mnos te prous mnos ke mean panha jeang yerng

Kla ; kohok ! yerng min jeur te tha mean panha ey nos

krobey ; ber min jeur te lbong kla aeng tov sour mjas nhom tov

Kla kor tov sour ta dael jea mjas kro bey :

Kla : ne ! ta ta aeng mean panha pit men te ban brer kro bey ban

Ta : oh nhom mean panha men

Kla ; aeh na tov panha ta aeng nos mech min khernh

Ta : panha robos nhom tuk nov pteas aeh nos

Kla ; jeung ta aeng tov yok mok yerng jong merl

Ta : nhom tov yok kor ban pun tae lbong kla aeng oy nhom jong sin ban nhom jeur prous ber nhom yok mok jbas jea lbong kla aeng rott min hean merl panha nhom te

Kla : ok ok ok ! jong jos jeung yerng min klach panha ta aeng te ( lolzzzz @ kla jes English ),

Nov pel jong kla hey ta kor ongkuy jouk barey sleuk song kae tver pro ngeuy kla khernh doch nos kor sour ta tha :

Kla ; kal ban tov yok panha mor ber min khernh panha te yerng neugn c ta aeng hey ,

ta kor der som dov kla rouch kor reutt jom nong jong kla kan tae klang rer lerng hey thaem tang yok dom bong som pong kla nos hey brab tha ;

Ta ; nis hey panha nhom ….anh neung som pong henh oy lap mong ha ….lolzzzzzz

Ta kor som pong kla nos rohot dol ksai song kha tov .



Reung nis jong bong hanh tha satt neung mnos mean sak phea veak doch knea tang os tae khos trong mnos mean vi ja no nak nhean panha :

1 - ber mnos na mneak tver avey doy min brer panha mnos nos kor min khos ey pee satt dae



2 – ber mnos na mneak mean panha hey yok panha nos tov brer khos plov pro’ breut min treum trov kor min khos ey pee sat nos dae prous satt min skiol la or ah krok min skoil min yol ka chhir jab robos neak dor tey nos te

Nis kron tae jea kom nett dor tohc 1 robos nhom bart te Ber mean khos chkong trong na soum friend tang os metta ak phey tos oy nhom bart hey ach pdol jea ka kae som roul nov kom hos khos chkong robos nhom bart doy ak nokrous phong jos .

Guest

Anonymous
Guest

look_a_way wrote: Nhom soum joun reung 1 somrab friend tang os arn hey tres ris pijaro na tarm panha reang reang kloun jos !!

PANHA

Mean reung mouy dom nal tha mean kla mouy kbal dor kach sa hav taeng der svaeng rok jab satt dor tey tver jea jom ney tngai mouy kla nos ban khernh mnos brer kro bey oy pjour srae hey vai kro bey thaem tet chleat pel mjas kro bey min nov kla kor ban tov sour kro bey tha ;

Kla : kro bey aeng thom jeang mnos snaeng oy mut sroul mech kor klach mnos oy mnos brer vai srach chit jeung ?

Krobey : nhom min hean jea mouy mnos te prous mnos ke mean panha jeang yerng

Kla ; kohok ! yerng min jeur te tha mean panha ey nos

krobey ; ber min jeur te lbong kla aeng tov sour mjas nhom tov

Kla kor tov sour ta dael jea mjas kro bey :

Kla : ne ! ta ta aeng mean panha pit men te ban brer kro bey ban

Ta : oh nhom mean panha men

Kla ; aeh na tov panha ta aeng nos mech min khernh

Ta : panha robos nhom tuk nov pteas aeh nos

Kla ; jeung ta aeng tov yok mok yerng jong merl

Ta : nhom tov yok kor ban pun tae lbong kla aeng oy nhom jong sin ban nhom jeur prous ber nhom yok mok jbas jea lbong kla aeng rott min hean merl panha nhom te

Kla : ok ok ok ! jong jos jeung yerng min klach panha ta aeng te ( lolzzzz @ kla jes English ),

Nov pel jong kla hey ta kor ongkuy jouk barey sleuk song kae tver pro ngeuy kla khernh doch nos kor sour ta tha :

Kla ; kal ban tov yok panha mor ber min khernh panha te yerng neugn c ta aeng hey ,

ta kor der som dov kla rouch kor reutt jom nong jong kla kan tae klang rer lerng hey thaem tang yok dom bong som pong kla nos hey brab tha ;

Ta ; nis hey panha nhom ….anh neung som pong henh oy lap mong ha ….lolzzzzzz

Ta kor som pong kla nos rohot dol ksai song kha tov .



Reung nis jong bong hanh tha satt neung mnos mean sak phea veak doch knea tang os tae khos trong mnos mean vi ja no nak nhean panha :

1 - ber mnos na mneak tver avey doy min brer panha mnos nos kor min khos ey pee satt dae



2 – ber mnos na mneak mean panha hey yok panha nos tov brer khos plov pro’ breut min treum trov kor min khos ey pee sat nos dae prous satt min skiol la or ah krok min skoil min yol ka chhir jab robos neak dor tey nos te

Nis kron tae jea kom nett dor tohc 1 robos nhom bart te Ber mean khos chkong trong na soum friend tang os metta ak phey tos oy nhom bart hey ach pdol jea ka kae som roul nov kom hos khos chkong robos nhom bart doy ak nokrous phong jos .
Ey ya, loy nas ter. Pit jea mean athaney tulom tuleay men.
Arn reoung nis job, kyom chngol 1. Songkerm tha nak (bong rir po'oun, om, pu, ta, ta tout... prous ort derng ayuk pon marn :P ) min ters tol ey jos.

Som ouy bork srai pi monous kohok tech ban te? Somrab monous del mean panha (khang jomnoch na 1) heuy der kohok bok pras nak del mean panha tech jeang kloun (trong jomnoch dordel nos), ter yuthethor dae rir te? Ter nak del kohok tver khos dae rir ort? Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Icon_wink

51Monus dael mean jet jea plae lavea kir vea min arch dou ban leuy - Page 2 Empty Monus dael mean ....... 16th February 2010, 6:39 am

look_a_way

avatar
Senior Member
Senior Member

oh hyddro ach hov tha pa oun bros kor ban hov tha friend kor la or dae !!
nhom som bork sraiy tha dael hydro yeay nos kir min arch tha yute thor rir min yotte thor ban te thomajeat bong kert oy mnos mean panha krob krob knea avey dael som khan nos trong mnos klas kmean or kas brer panha oy os mnos klas kmean orkas pong reek panha aeh mnos klas tet ban brer panha hey tae brer derm bey tae arom kloun aeng phol pro'yoch kloun aeng min kvol pee neak dor tey . mnos baeb nos ach tov rous nov prey pnom jea mouy satt ban hey ach chneas satt rohot prous tae satt ot panha ,mnos pro 'phet nos jol jom noch tee 2 dael me ban niyeay kharng ler rouch hey.
hydro ach dak som nour tov sour mnos nos vinh tha : jos ber mean ke kbot u kohok bork bras u ter u mean ah rom baeb na dae ? ber ke chleuy tha ke chhir jab nas ke sa ob nas neak kohok bork bras jeung ke kor min kour bomplanh chit neak dor tey dae prous neak dor tey kor jea mnos dae . tae ber ke chleuy tha min care te min chhir kbarl ey te mnos nos jbas jea ach pro'preut tong ver dael bomplanh tirk chit neak dor tey prous tae ke min skiol ka chir jit phong. ** ( mnos dael tliob yom doy sa mak pa vai jbas jea min skiol rous jeat ney ka chhir jab yom prous reung snae ha te ).

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum