mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 44939


Join the forum, it's quick and easy

mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ???

+11
Chompey
Jettra
Devinn
layloet
PheaKdeySnaeh
Ani Chnass
Lovekhmer2009
pig pig
SreySros85
KounDomreY
XtesanX
15 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 1 of 6]

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

Soursdey bong pa'oun bros srey ta yeay pu ming ah'hear ahmouy ah'ty kteuy bros kteuy srey taing os ....

kyom chong dirng tha nov knong chhnam nis kheah 7 ning 8 khang muk nis ter mean bong pa'oun na mok leang srok khmer khlas deal tov????
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Knhom nov srok khmer lahot ot tov na te :P

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

knhom nov srok khmer chnam 12 khaeh heuy ot tov na te....... xtesanx. mok leng khmer khaeh na del ? lolz

pig pig

pig pig
New Active
New Active

KounDomreY wrote:Knhom nov srok khmer lahot ot tov na te :P
kon somlanh men toin keng te heh?

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

pig pig wrote:
KounDomreY wrote:Knhom nov srok khmer lahot ot tov na te :P
kon somlanh men toin keng te heh?

Ot toin keng te... jam mama bompe sin :P

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

KounDomreY wrote:
pig pig wrote:
KounDomreY wrote:Knhom nov srok khmer lahot ot tov na te :P
kon somlanh men toin keng te heh?

Ot toin keng te... jam mama bompe sin :P
jerng jam oun tov bompe oundomrey na ?lolzz

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

SreySros85 wrote:
KounDomreY wrote:
pig pig wrote:
KounDomreY wrote:Knhom nov srok khmer lahot ot tov na te :P
kon somlanh men toin keng te heh?

Ot toin keng te... jam mama bompe sin :P
jerng jam oun tov bompe oundomrey na ?lolzz

Ta hean mor bong ot oy tov vinh te naaaaaaaa jab tuk heuy lolzzzzzzzz (hahaha deu tou prean som te bart mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 )

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Pu Tesan sur tver ei lolzzzzzzzzz

neang knhom mean prolorng kondal chhor meas (mid-term exam) pel khae nos dae kom ei tov choul ruam tver bon neng bong dane neng bong paoun pro'jea jon LK hery jah

sdai dae chong khenh vong pheak dor sros prem prei robos zey zey LK ma'rorng ter somphois la or aek chreik thor'reak'nee pon'na lolzzzzzzz

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad tang pi kert pi pous mae mok ot derl tov bo ra tes phong nov ter jrok jrae jrot jrov neng ot derl tov na ruch sos hik hik hik jeng ban khom jol mok LK derm bey jong joub nak bo ra tes neng na mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz ber bong pa oun na nov khmer som pnher khlun pnher pran neng puk kort morng neng derm bey janh jerm kro peas lolzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

KounDomreY wrote:
SreySros85 wrote:
KounDomreY wrote:
pig pig wrote:
KounDomreY wrote:Knhom nov srok khmer lahot ot tov na te :P
kon somlanh men toin keng te heh?

Ot toin keng te... jam mama bompe sin :P
jerng jam oun tov bompe oundomrey na ?lolzz

Ta hean mor bong ot oy tov vinh te naaaaaaaa jab tuk heuy lolzzzzzzzz (hahaha deu tou prean som te bart mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 )

hahahhaha som nas bartt....... mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Rire
tae hean jam oun tuk..mak pa oun yum sdaiy oun heuy....lolzz ey ya dol pel tver kteuy teat heuy khnom lolzzz

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

Ani Chnass wrote:mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad tang pi kert pi pous mae mok ot derl tov bo ra tes phong nov ter jrok jrae jrot jrov neng ot derl tov na ruch sos hik hik hik jeng ban khom jol mok LK derm bey jong joub nak bo ra tes neng na mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz ber bong pa oun na nov khmer som pnher khlun pnher pran neng puk kort morng neng derm bey janh jerm kro peas lolzzzz

jerng ani lanh bong tov oun.. bong nov borotes ko...som khnea ning oun nov srae del na.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz lolzzzzzz

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

SreySros85 wrote:
Ani Chnass wrote:mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad tang pi kert pi pous mae mok ot derl tov bo ra tes phong nov ter jrok jrae jrot jrov neng ot derl tov na ruch sos hik hik hik jeng ban khom jol mok LK derm bey jong joub nak bo ra tes neng na mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz ber bong pa oun na nov khmer som pnher khlun pnher pran neng puk kort morng neng derm bey janh jerm kro peas lolzzzz

jerng ani lanh bong tov oun.. bong nov borotes ko...som khnea ning oun nov srae del na.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz lolzzzzzz
hahahahhaha oun nov srok srae der ter kir son thet nov khnong khert pea reang na bong hey rot kir rot ta nak ki rimean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Rire hao oun lanh jeng berb kirt tha oun jet ngeay hey merl tov ( hey ptas bong nov na der jam oun tov rok dol ptas na ok )? lolzzzzzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Bong tov bong tov lolzzzzzzzzzzzzzzz lean ondat
heuy tesan tov tngai na ? tinh sombot yonhos nov ?

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Lovekhmer2009 wrote:Pu Tesan sur tver ei lolzzzzzzzzz

neang knhom mean prolorng kondal chhor meas (mid-term exam) pel khae nos dae kom ei tov choul ruam tver bon neng bong dane neng bong paoun pro'jea jon LK hery jah

sdai dae chong khenh vong pheak dor sros prem prei robos zey zey LK ma'rorng ter somphois la or aek chreik thor'reak'nee pon'na lolzzzzzzz
nov srok nong chomlaek mles
tomada khae 7 kei vacance heuy mech ban tov prolorng khae neng onjerng

http://www.srolanhkhmer.com/

layloet

avatar
New Active
New Active

Hello LoveKhmer Please post (Song Kran Chnam Thmey) i would like to read it and want to know what is this new te vada thmey name too, Thank You !!! ^..^

Devinn

Devinn
Senior Member
Senior Member

XtesanX wrote:Soursdey bong pa'oun bros srey ta yeay pu ming ah'hear ahmouy ah'ty kteuy bros kteuy srey taing os ....

kyom chong dirng tha nov knong chhnam nis kheah 7 ning 8 khang muk nis ter mean bong pa'oun na mok leang srok khmer khlas deal tov????
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz

kjom tov deum khae 8.,, mech jang joub knea nov PP rir ?.hahaha

http://1heart1soniya.hi5.com

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

layloet wrote:Hello LoveKhmer Please post (Song Kran Chnam Thmey) i would like to read it and want to know what is this new te vada thmey name too, Thank You !!! ^..^
sousdey bong srey
jam kyom search sen pel rork ban paoun neng post nov knong LK niss

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

SreySros85 wrote:ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...
oun ot mean ku te bong kir tom ne jesssssss morng neng na ter tom ne nis min men khlun muy te kir me mai koun 4 na bong mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 541875 ( pdey slab jorl) hahahahaaa

http://www.khmercity.net/profile/Ani

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

koun 4 neng na kor mean dae paoun srey euy :P

http://www.srolanhkhmer.com/

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ani Chnass wrote:
SreySros85 wrote:ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...
oun ot mean ku te bong kir tom ne jesssssss morng neng na ter tom ne nis min men khlun muy te kir me mai koun 4 na bong mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 541875 ( pdey slab jorl) hahahahaaa

Yerssss oun sreysros, bong rovol ma prek sos hean tov nhae ani teat mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_mad
Tich bong ot min ban jab yok mor ptes tang 2 nak ahlov mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Lovekhmer2009 wrote:Pu Tesan sur tver ei lolzzzzzzzzz

neang knhom mean prolorng kondal chhor meas (mid-term exam) pel khae nos dae kom ei tov choul ruam tver bon neng bong dane neng bong paoun pro'jea jon LK hery jah

sdai dae chong khenh vong pheak dor sros prem prei robos zey zey LK ma'rorng ter somphois la or aek chreik thor'reak'nee pon'na lolzzzzzzz
nov srok nong chomlaek mles
tomada khae 7 kei vacance heuy mech ban tov prolorng khae neng onjerng

nov sala rot somrab neak rean propon semester (kir 1 chnam mean 2 chhor meas)

ke varkorng touch chong khae 9-derm khae 10
varkorng thom derm khae rir peak'kondarl rir chong khae 3-derm khae 5

derm khae 5 dol chong khae 9 rean term ti 1(trei meas rir chhor meas ti 1)

derm khae 10 dol khae derm rir kondal rir chong khae 3 term ti 2 (trei meas rir chhor meas ti 2)

ber neak na mean rean summer rir rean propon trimester (kir muay chnam rean 3 dong ) teat ot barn chhup te

jia tua tov ,ke mean prolorng 2 kir kondal chhor meas rir trei meas neng prolorng bom'nach chhor meas rir trei meas.

kom'long khae 7-8 neng prolorng peak kondal chhor meas hery
chong khae 9 prolrong bom'nach chhor meas
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 170197

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:koun 4 neng na kor mean dae paoun srey euy :P
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Rire ter ani mean ter 4 neng janh jerm vea ma yu hey nov ter pon neng ot see thom sos ber thom tov ang neng ka puk vea derm bey ban kbal jruk nham lolzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
SreySros85 wrote:ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...
oun ot mean ku te bong kir tom ne jesssssss morng neng na ter tom ne nis min men khlun muy te kir me mai koun 4 na bong mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 541875 ( pdey slab jorl) hahahahaaa

Yerssss oun sreysros, bong rovol ma prek sos hean tov nhae ani teat mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_mad
Tich bong ot min ban jab yok mor ptes tang 2 nak ahlov mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 484235 jeng bong srey sros jea ro bos bong koun domrey te jeng? oun min sok jet te oun min sok jet te bong srey sros hean bork yok prum ma ja ra oun hey ko hok tha min thlorb mean ma jass tet a lov bong koun dom rey mok rok reung ani hey hik hik hik bong koun dom rey ber jab yok ani tov torl ter oy ani tver ti 1 ban prom na? hahahahahahaa ani ot jong tver nak bon torb ke nus te lolzzzzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

ott ban tov te kae 7 or 8 nos ! cuz rovol nov take care papun mien ptey pos lolzzzz.....

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

XtesanX wrote:Soursdey bong pa'oun bros srey ta yeay pu ming ah'hear ahmouy ah'ty kteuy bros kteuy srey taing os ....

kyom chong dirng tha nov knong chhnam nis kheah 7 ning 8 khang muk nis ter mean bong pa'oun na mok leang srok khmer khlas deal tov????
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 133801 kom brab neak na oy derng na bang tesan,nhom ot tov te..lolzzz

http://bradlinda.hi5.com

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
SreySros85 wrote:ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...
oun ot mean ku te bong kir tom ne jesssssss morng neng na ter tom ne nis min men khlun muy te kir me mai koun 4 na bong mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 541875 ( pdey slab jorl) hahahahaaa

Yerssss oun sreysros, bong rovol ma prek sos hean tov nhae ani teat mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_mad
Tich bong ot min ban jab yok mor ptes tang 2 nak ahlov mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz
mok pi oun domrey tuk,knhom jorl yoo pek. dol khernh ani ke der kat muk kor sour noum leng tov ning na.... mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Rire
tae besdong knhom mean tae ah oun komdey aeng tae 1 te,ber mean 2 leak 1 tuk,lolzz

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
SreySros85 wrote:ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...
oun ot mean ku te bong kir tom ne jesssssss morng neng na ter tom ne nis min men khlun muy te kir me mai koun 4 na bong mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 541875 ( pdey slab jorl) hahahahaaa

Yerssss oun sreysros, bong rovol ma prek sos hean tov nhae ani teat mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_mad
Tich bong ot min ban jab yok mor ptes tang 2 nak ahlov mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 484235 jeng bong srey sros jea ro bos bong koun domrey te jeng? oun min sok jet te oun min sok jet te bong srey sros hean bork yok prum ma ja ra oun hey ko hok tha min thlorb mean ma jass tet a lov bong koun dom rey mok rok reung ani hey hik hik hik bong koun dom rey ber jab yok ani tov torl ter oy ani tver ti 1 ban prom na? hahahahahahaa ani ot jong tver nak bon torb ke nus te lolzzzzzzzzzzzz
ey yerssss.....muk kroy ke jong som tver tii 1 teat... mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 07

tam leak reang,ani aeng tii 3 te bat..nov mean srey vy 1 teat nor..
jong tver songsa koundomrey.tol jes onn thon tich ah oun.........lolzz

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

SreySros85 wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
SreySros85 wrote:ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...
oun ot mean ku te bong kir tom ne jesssssss morng neng na ter tom ne nis min men khlun muy te kir me mai koun 4 na bong mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 541875 ( pdey slab jorl) hahahahaaa

Yerssss oun sreysros, bong rovol ma prek sos hean tov nhae ani teat mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_mad
Tich bong ot min ban jab yok mor ptes tang 2 nak ahlov mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz
mok pi oun domrey tuk,knhom jorl yoo pek. dol khernh ani ke der kat muk kor sour noum leng tov ning na.... mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Rire
tae besdong knhom mean tae ah oun komdey aeng tae 1 te,ber mean 2 leak 1 tuk,lolzz
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_mad see ke slot mok woo ke jorl jam merl tov bong srey sros bong erng pa kort jea mean bab lerng tov nov than sour hey jam merl mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Rire lolzzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

SreySros85 wrote:
Ani Chnass wrote:
KounDomreY wrote:
Ani Chnass wrote:
SreySros85 wrote:ptess bong nov krom..tirk ko oun srey sros..........
jos oun mean ku rir nov tom neh oun srey.. mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 56213 ouy tver kteuy yoo yoo jong doch men heuy ta knhom...
oun ot mean ku te bong kir tom ne jesssssss morng neng na ter tom ne nis min men khlun muy te kir me mai koun 4 na bong mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 541875 ( pdey slab jorl) hahahahaaa

Yerssss oun sreysros, bong rovol ma prek sos hean tov nhae ani teat mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_mad
Tich bong ot min ban jab yok mor ptes tang 2 nak ahlov mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_razz
mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 484235 jeng bong srey sros jea ro bos bong koun domrey te jeng? oun min sok jet te oun min sok jet te bong srey sros hean bork yok prum ma ja ra oun hey ko hok tha min thlorb mean ma jass tet a lov bong koun dom rey mok rok reung ani hey hik hik hik bong koun dom rey ber jab yok ani tov torl ter oy ani tver ti 1 ban prom na? hahahahahahaa ani ot jong tver nak bon torb ke nus te lolzzzzzzzzzzzz
ey yerssss.....muk kroy ke jong som tver tii 1 teat... mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? 07

tam leak reang,ani aeng tii 3 te bat..nov mean srey vy 1 teat nor..
jong tver songsa koundomrey.tol jes onn thon tich ah oun.........lolzz
oh my god mean bong pa'oun na mok leang srok khmer kheah 7 8 teh ??? Icon_sad ani ot tver ti 3 te jong tver ti1 hik hik hik hik min deng te min deng te jong tver ti1 ber tver ti3 nus oun sok jet tov rok nak thmey hey jeng min trom te lolzzzzzzzzzzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 6]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum