Dany LS wrote:Kour oay anit nas nor... bath songsa taing kompong srolanh
hasssss haaa trov hery dany ery kompong jalanh
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5
Dany LS wrote:Kour oay anit nas nor... bath songsa taing kompong srolanh
SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
hassssssss ha mor pi i cute peak nerng na........ mneak mneak hao i kounsva jerng tov......
tae me min dae lir na sor'serh sva cute phong...thlop lir ke pha'op knea heuy pa doch muk doch sva.tha ek ek nas min kour lanh te...lolzz
nerng hery. mor pi ke tha muk sva saart nerng na ban ke Fab tha muk douch sva.. hasss haaaaaaa
na tha sva sart seth tae pnek sa'oiy......me min tha te,,
natasa wrote:KounSva wrote:natasa wrote:KounSva wrote:Bat songsa kounsva hery. min derng chear Chor rir Chhkae louch te.
Sva nhee kompong dae leng seak nov Kos Kong with kounsva. srab tae mek ngor ngert heuy dach plerng teat. dole plerng mor vinh sarb bat songsa khnom mong.
lov mor dol Wat Phnom der rok nov tae min kheuh sos.
som jouy rok ouy kounsva phong ban te.......
rkun tuk pel krouy........ hasss ha
kmeng lov update lern dol heuy terb tae 14years sors mean songsa heuy
heuy beu batt mich kor min tov ror nov madom wat phnom tov jeng kraeng lor khernh ,
kmeng kmang tam samai internet ber min update klas te mech tonh ke tov horrrrr.
mdom neng tov hery..........
mdom neng heuy hor , jeng mean tae nov knong prey hemmapean heuy :P jiss ah polo tov ror tov payat kingkong jab yor tve meh
kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
hassssssss ha mor pi i cute peak nerng na........ mneak mneak hao i kounsva jerng tov......
tae me min dae lir na sor'serh sva cute phong...thlop lir ke pha'op knea heuy pa doch muk doch sva.tha ek ek nas min kour lanh te...lolzz
nerng hery. mor pi ke tha muk sva saart nerng na ban ke Fab tha muk douch sva.. hasss haaaaaaa
hassssssss ha jam merl na ouy papasva tov bouch sork u hery........
SreySros85 wrote:kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
heuy kounsva aeng kor jerng dae kom der rohett rohot penh LK pek,tinh me jam bouch sork tuk mouy konlaeng lov ning..
AvaTouch wrote:ngob! koun sva ayuk 10 years? duch min jeur ....10 years ei muk kjass mess lok .....
lok ta lok ta...na yeay kahok soum ouy..........gik gik gik gik :P
sak oy mummy sva mok mer boch oy tom pek jeang me teat.....tor oy kounsva mok jouy mummy sva teat kor i min klach phong....KounSva wrote:SreySros85 wrote:kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
heuy kounsva aeng kor jerng dae kom der rohett rohot penh LK pek,tinh me jam bouch sork tuk mouy konlaeng lov ning..
nak ke nisssssssssssss skoil papasva i teat nor................ jong jab dak trong pteas sreysros hor......... oy mummy sva i boch sork ouy kbal tom pek alov
hassss haaaaaa
Ani Chnass wrote:bat bat tov song sa khlun sos neng mok oy ke juy rok ber juy tov ke oy kjey bon der tov kron kirt merlk klas lolzzzzzz ter ani khmean poel neng tov juy rok phong ma ngai ma ngai a vul woo jong ngob hey
SreySros85 wrote:sak oy mummy sva mok mer boch oy tom pek jeang me teat.....tor oy kounsva mok jouy mummy sva teat kor i min klach phong....KounSva wrote:SreySros85 wrote:kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
nak ke nisssssssssssss skoil papasva i teat nor................ jong jab dak trong pteas sreysros hor......... oy mummy sva i boch sork ouy kbal tom pek alov
hassss haaaaaa
KounSva wrote:SreySros85 wrote:sak oy mummy sva mok mer boch oy tom pek jeang me teat.....tor oy kounsva mok jouy mummy sva teat kor i min klach phong....KounSva wrote:SreySros85 wrote:kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
hassss haaaaaa
hasssssssss haaaaaaaa sreysros klang ter..... mummysva hery ot klach teat....... tov klach papasva vinh hor
SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:sak oy mummy sva mok mer boch oy tom pek jeang me teat.....tor oy kounsva mok jouy mummy sva teat kor i min klach phong....KounSva wrote:SreySros85 wrote:kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
hassss haaaaaa
hasssssssss haaaaaaaa sreysros klang ter..... mummysva hery ot klach teat....... tov klach papasva vinh hor
papasvar kor me min klach dae....jam dak trong tang mummy tang daddy sva eylov ning...
70 tae ahyuk te..tae kom joe, kounsva jong hao tang yeay ta mok teat kor ot klach dae....jam dak trong tang os ning heuy yok tov dak nov phnom ta mao.kom oy ah rott ah reay penh LK pek..KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:sak oy mummy sva mok mer boch oy tom pek jeang me teat.....tor oy kounsva mok jouy mummy sva teat kor i min klach phong....KounSva wrote:SreySros85 wrote:kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
hassss haaaaaa
papasvar kor me min klach dae....jam dak trong tang mummy tang daddy sva eylov ning...
hissssssssss heeeee srey sros jahav jeang mummy kla teat...... ayuk 70 tov roch ot...... hassssshaaaa
torl ter yu na jasssssssssssssssssss ber jrul woo hey woo yok ter bross sa art te pdey ke or kteuy oy free tet min yok phong lolzzzzzKounSva wrote:Ani Chnass wrote:bat bat tov song sa khlun sos neng mok oy ke juy rok ber juy tov ke oy kjey bon der tov kron kirt merlk klas lolzzzzzz ter ani khmean poel neng tov juy rok phong ma ngai ma ngai a vul woo jong ngob hey
haaaaaaaaaaaaaaaa hasssssss ani woo kteuy nov meebo hor????
SreySros85 wrote:70 tae ahyuk te..tae kom joe, kounsva jong hao tang yeay ta mok teat kor ot klach dae....jam dak trong tang os ning heuy yok tov dak nov phnom ta mao.kom oy ah rott ah reay penh LK pek..KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:sak oy mummy sva mok mer boch oy tom pek jeang me teat.....tor oy kounsva mok jouy mummy sva teat kor i min klach phong....KounSva wrote:SreySros85 wrote:kounsva,, oy papasva mok jam mer me chab papasva dak troong mong.KounSva wrote:SreySros85 wrote:KounSva wrote:SreySros85 wrote:ngorb heuy jes out teat......KounSva wrote:SreySros85 wrote:ohh....jeung ber 10 chnam komlors heuy haet ey oy ke hao kounsva teat ?
hassss haaaaaa
hissssssssss heeeee srey sros jahav jeang mummy kla teat...... ayuk 70 tov roch ot...... hassssshaaaa
Ani Chnass wrote:torl ter yu na jasssssssssssssssssss ber jrul woo hey woo yok ter bross sa art te pdey ke or kteuy oy free tet min yok phong lolzzzzzKounSva wrote:Ani Chnass wrote:bat bat tov song sa khlun sos neng mok oy ke juy rok ber juy tov ke oy kjey bon der tov kron kirt merlk klas lolzzzzzz ter ani khmean poel neng tov juy rok phong ma ngai ma ngai a vul woo jong ngob hey
bach song sai te ter ani tha mech kir jeng hey mok nis nher ter bross sa art te kteuy ot pdey ke min deng jea nher yok mok tver ey te norm ter khat pelKounSva wrote:Ani Chnass wrote:torl ter yu na jasssssssssssssssssss ber jrul woo hey woo yok ter bross sa art te pdey ke or kteuy oy free tet min yok phong lolzzzzzKounSva wrote:Ani Chnass wrote:bat bat tov song sa khlun sos neng mok oy ke juy rok ber juy tov ke oy kjey bon der tov kron kirt merlk klas lolzzzzzz ter ani khmean poel neng tov juy rok phong ma ngai ma ngai a vul woo jong ngob hey
hassssssss haaaaaaa songsaiy nasssssss jeng.....
KounSva wrote:vyvy wrote:Eh... bart song'sar kounsva rir? bong kheunh mouy del.. kheunh kompong tor thley ey'van nov madom phsar sorya, tae bong merl tov jea douch svar kteuy chrern jeang baeb men man mouy nis te nor
phsar soriya nov mdom na dael tov. sva terb jole ti krong ot derng kalang na phsar soriya rir kor phsar sorivy ey ke te....
hahahahaha sorivy nov mdom derm por jeung khal nus ey bong? lolzzzzzvyvy wrote:KounSva wrote:vyvy wrote:Eh... bart song'sar kounsva rir? bong kheunh mouy del.. kheunh kompong tor thley ey'van nov madom phsar sorya, tae bong merl tov jea douch svar kteuy chrern jeang baeb men man mouy nis te nor
phsar soriya nov mdom na dael tov. sva terb jole ti krong ot derng kalang na phsar soriya rir kor phsar sorivy ey ke te....
bong nov PP jeang 20 chhnam heuy kor men del lir mean phsar sorivy del... mean tae mit pkeak chhmos soravy
Ani Chnass wrote:bach song sai te ter ani tha mech kir jeng hey mok nis nher ter bross sa art te kteuy ot pdey ke min deng jea nher yok mok tver ey te norm ter khat pelKounSva wrote:Ani Chnass wrote:torl ter yu na jasssssssssssssssssss ber jrul woo hey woo yok ter bross sa art te pdey ke or kteuy oy free tet min yok phong lolzzzzzKounSva wrote:Ani Chnass wrote:bat bat tov song sa khlun sos neng mok oy ke juy rok ber juy tov ke oy kjey bon der tov kron kirt merlk klas lolzzzzzz ter ani khmean poel neng tov juy rok phong ma ngai ma ngai a vul woo jong ngob hey
hassssssss haaaaaaa songsaiy nasssssss jeng.....
vyvy wrote:KounSva wrote:vyvy wrote:Eh... bart song'sar kounsva rir? bong kheunh mouy del.. kheunh kompong tor thley ey'van nov madom phsar sorya, tae bong merl tov jea douch svar kteuy chrern jeang baeb men man mouy nis te nor
bong nov PP jeang 20 chhnam heuy kor men del lir mean phsar sorivy del... mean tae mit pkeak chhmos soravy
Ani Chnass wrote:yeay jeng koun sva free der te ? ber free jam ani norm tov der leng na kir der leng nov ka lerng na derl mean sva nhi jreun derm bey oy koun sva nhae lolzzzzzz
jes tov ani plas jet hey jeng koun sva nov prey tet jos na prous ey ani yul tha sva nov prey sa art sa art jeang sva srokKounSva wrote:Ani Chnass wrote:yeay jeng koun sva free der te ? ber free jam ani norm tov der leng na kir der leng nov ka lerng na derl mean sva nhi jreun derm bey oy koun sva nhae lolzzzzzz
sva always freeee times no working doch munous na. sva nov tae tae prey tov na mor na no1 harm hassssss haaaaaa
Ani Chnass wrote:jes tov ani plas jet hey jeng koun sva nov prey tet jos na prous ey ani yul tha sva nov prey sa art sa art jeang sva srokKounSva wrote:Ani Chnass wrote:yeay jeng koun sva free der te ? ber free jam ani norm tov der leng na kir der leng nov ka lerng na derl mean sva nhi jreun derm bey oy koun sva nhae lolzzzzzz
sva always freeee times no working doch munous na. sva nov tae tae prey tov na mor na no1 harm hassssss haaaaaa
ok ok tuk tha ani ja lom jos i don't care jong pro kor min thaKounSva wrote:Ani Chnass wrote:jes tov ani plas jet hey jeng koun sva nov prey tet jos na prous ey ani yul tha sva nov prey sa art sa art jeang sva srokKounSva wrote:Ani Chnass wrote:yeay jeng koun sva free der te ? ber free jam ani norm tov der leng na kir der leng nov ka lerng na derl mean sva nhi jreun derm bey oy koun sva nhae lolzzzzzz
hassssss ha ani der tae jalom ke jalom ang os heryyyyyy.
yab nasssssssss
Ani Chnass wrote:ok ok tuk tha ani ja lom jos i don't care jong pro kor min thaKounSva wrote:Ani Chnass wrote:jes tov ani plas jet hey jeng koun sva nov prey tet jos na prous ey ani yul tha sva nov prey sa art sa art jeang sva srokKounSva wrote:Ani Chnass wrote:yeay jeng koun sva free der te ? ber free jam ani norm tov der leng na kir der leng nov ka lerng na derl mean sva nhi jreun derm bey oy koun sva nhae lolzzzzzz
yab nasssssssss
nak na ke 240509 neng koun sva ? ani ot jam teKounSva wrote:Ani Chnass wrote:ok ok tuk tha ani ja lom jos i don't care jong pro kor min thaKounSva wrote:Ani Chnass wrote:jes tov ani plas jet hey jeng koun sva nov prey tet jos na prous ey ani yul tha sva nov prey sa art sa art jeang sva srokKounSva wrote:Ani Chnass wrote:yeay jeng koun sva free der te ? ber free jam ani norm tov der leng na kir der leng nov ka lerng na derl mean sva nhi jreun derm bey oy koun sva nhae lolzzzzzz
yab nasssssssss
hasss haaa ani nov jam 240509 ot nerng??????? lir tha 240509 rok nor. hass haaa
Ani Chnass wrote:nak na ke 240509 neng koun sva ? ani ot jam teKounSva wrote:Ani Chnass wrote:ok ok tuk tha ani ja lom jos i don't care jong pro kor min thaKounSva wrote:Ani Chnass wrote:jes tov ani plas jet hey jeng koun sva nov prey tet jos na prous ey ani yul tha sva nov prey sa art sa art jeang sva srokKounSva wrote:Ani Chnass wrote:yeay jeng koun sva free der te ? ber free jam ani norm tov der leng na kir der leng nov ka lerng na derl mean sva nhi jreun derm bey oy koun sva nhae lolzzzzzz
yab nasssssssss
hasss haaa ani nov jam 240509 ot nerng??????? lir tha 240509 rok nor. hass haaa
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics