Jommmm Jommmmm Merl Kei J Kyom Ot Derng Kjol Ei - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Jommmm Jommmmm Merl Kei J Kyom Ot Derng Kjol Ei - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Jommmm Jommmmm Merl Kei J Kyom Ot Derng Kjol Ei

+10
sreyneang1984
SreySros85
Jettra
kim mala
NeakTheakCyclo
bong loy
sokhayun
Ani Chnass
cherie
PheaKdeySnaeh
14 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

bong loy wrote:
lolzzz loy ahh taing skal cherie mork nis jea lerk ti 1 bong keunh Cherie banh jenh nov eithipol dor osja lolzzzzzzzzzz

hehehehe kyom deng tang prik nor ma cherie oy ka lean nas bong saat hehehe ma cherie kung klang jeang bong saat teat nor ban kernh jing ban kyom deng tha ma cherie kor min tomada dae seuch seuch super super super ma cherie super super [/quote]
lolzzzz tam pit cherie neak kherng jous bong
bong ott mean arorm kherng kei tei bong krorn nirk hous jet bong ott dern ei kei mork J bong

http://www.srolanhkhmer.com/

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

bong loy wrote:
cherie wrote:
bong loy wrote:
lolzzz loy ahh taing skal cherie mork nis jea lerk ti 1 bong keunh Cherie banh jenh nov eithipol dor osja lolzzzzzzzzzz

hehehehe kyom deng tang prik nor ma cherie oy ka lean nas bong saat hehehe ma cherie kung klang jeang bong saat teat nor ban kernh jing ban kyom deng tha ma cherie kor min tomada dae seuch seuch super super super ma cherie super super
onh onh mer ke serch jomhork oy bong jos ber mnus khing neng mnus min khing vea kos knea na paoun pross Zut ok kom oy ke deng tha bong jes j Very Happy Razz

ma cherie oy luy mor kyom ot brab ke tha ma cherie j pi ros nas pukae j main lov nis ma cherie laeng dom naeng kir queen j b b b pka1 biyear biyear dane2 dane2 dane2 [/quote]


Jom ke J bong dane norm knea joul koav sra
Oy Dog kham dach koot bong ott loy neng bong cherie lov sra

Sok kay sabai jet te bong cherie and bong ot loy? sra

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

cherie

cherie
LK Member
LK Member

bong loy wrote:
cherie wrote:
bong loy wrote:
lolzzz loy ahh taing skal cherie mork nis jea lerk ti 1 bong keunh Cherie banh jenh nov eithipol dor osja lolzzzzzzzzzz

hehehehe kyom deng tang prik nor ma cherie oy ka lean nas bong saat hehehe ma cherie kung klang jeang bong saat teat nor ban kernh jing ban kyom deng tha ma cherie kor min tomada dae seuch seuch super super super ma cherie super super
onh onh mer ke serch jomhork oy bong jos ber mnus khing neng mnus min khing vea kos knea na paoun pross Zut ok kom oy ke deng tha bong jes j Very Happy Razz

ma cherie oy luy mor kyom ot brab ke tha ma cherie j pi ros nas pukae j main lov nis ma cherie laeng dom naeng kir queen j b b b pka1 biyear biyear dane2 dane2 dane2 [/quote]

ort luy oy te paoun pross euy yom yey jeng u nov japeak bong thlai song na prous bong tag oy pi song teat heuy ngai mej oy luy oy leun mok paoun pross Razz

cherie

cherie
LK Member
LK Member

NeakTheakCyclo wrote:


Jom ke J bong dane norm knea joul koav sra
Oy Dog kham dach koot bong ott loy neng bong cherie lov sra

Sok kay sabai jet te bong cherie and bong ot loy? sra

hahahaha bong mean ban biyear na paoun pross kir paoun loy te del biyear nos na bong ort deng ey te seuch loy ha yo komhos ta nak eng tov na ok



Last edited by cherie on 20th June 2011, 11:50 pm; edited 1 time in total

bong loy

bong loy
LK VIP
LK VIP

cherie wrote:
NeakTheakCyclo wrote:


Jom ke J bong dane norm knea joul koav sra
Oy Dog kham dach koot bong ott loy neng bong cherie lov sra

Sok kay sabai jet te bong cherie and bong ot loy? sra

jah bong sok sabay te orkun .... Very Happy jos paoun pross vin sok tok yan na del Question


kyom sok nas jos ta clo sok rok c mean ban te ngai nis errr lir tha mean lan bak pong ey ta clo chup thaek clo rot taxi vinh tov tuk konlang tve ey ey pseng hehehehehehe dead dead dead dead

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

nor na ey kor thlem peas merk hean j bong thom vaiy vaiy ber mhom skal a kiot ning mhom chab chong hey youk tov touk leu sombok sromouch phleung madong merl VP VS

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

nis ott dung rung ey tich!!!! douch kout mor J bong jet laor kyom!!

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

sa'ob nas. mnus bros jes j nus.... min laor sos... Mad

sreyneang1984

sreyneang1984
LK Member
LK Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Jommmmm mork J aeng free free vaiy vaiy vaiy
Msil minh LK_security banned guest..11 nov chatroom meebo .
he bae jea mork J kyom del ott deung kjol ei tov vinh


rabunnga(20/06/11 0h54min32s) : mi pakach yor
rabunnga(20/06/11 0h54min36s) : mi labol yor
rabunnga(20/06/11 0h54min39s) : mi srey sa-pung
rabunnga(20/06/11 0h54min41s) : bitch
rabunnga(20/06/11 0h54min43s) : go die
rabunnga(20/06/11 0h54min46s) : stupid whore
rabunnga(20/06/11 0h54min50s) : cheap prostitute


Video kharng krorm nis kir jea him
Ber neak na der tov joub him rir kor nov jit pteas him theak him oy kyom 3 jeung . nov min nov mork J kyom ott derng reung ei sos





mok jing sos jes J... mnus bross jing min sam jea bross te....yab morng... vaiy

Lita88

Lita88
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:Jommmmm mork J aeng free free vaiy vaiy vaiy
Msil minh LK_security banned guest..11 nov chatroom meebo .
he bae jea mork J kyom del ott deung kjol ei tov vinh


rabunnga(20/06/11 0h54min32s) : mi pakach yor
rabunnga(20/06/11 0h54min36s) : mi labol yor
rabunnga(20/06/11 0h54min39s) : mi srey sa-pung
rabunnga(20/06/11 0h54min41s) : bitch
rabunnga(20/06/11 0h54min43s) : go die
rabunnga(20/06/11 0h54min46s) : stupid whore
rabunnga(20/06/11 0h54min50s) : cheap prostitute


Video kharng krorm nis kir jea him
Ber neak na der tov joub him rir kor nov jit pteas him theak him oy kyom 3 jeung . nov min nov mork J kyom ott derng reung ei sos




jom yak....mich kor j ey kor sahav mes surpris surpris surpris jeng ban ke tha kom oy veay domley monus neng rob reang , bong Dane mich heuy bong...kom kit jreun ey na bong jea mouy monus somdey min laor jeng nos....nirk bong thum thum na...big hugs n kisses from lita na bong orb terb :pka:

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

ohh Dané ha..khmeng mnak niss nhom skoil ke..ke nov USA..ke jear khmeng ott sov krop tirk te..pi mun ke thlop jeng mdorng heuy..pon tae nhom ban nè noim ke..ke kor chhop tov..dol ey lov srab tè mork J Dané tè mdorng nor..ah khmeng niss Jommmm Jommmmm Merl Kei J Kyom Ot Derng Kjol Ei - Page 2 Bash

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:oun know bong........kort nov usa...hey tov kort neng oy ter boring deng ter J ke hey min tha ka laeng na te... ber ni yeay ptorl jea muy kort vinh kir som dey la or doch monus krub khnea dae ter ber chat vinh kir chleuy nas J min deng srey or bross te...ni yeay rum rok oy ter ke chlous jea muy ............
yes bong know he nov USA
ber kei boring mech kor min angkuy teas kapleang kloun aeng tov or angkuy J kloun aeng mok kajok tov mork lob j kei j aeng ,
msil minh bong min ban leng chat rir kor tver ei kei phorng heuy kei mork j bong ot derng reung , msil minh he niyeay somdey chleuy nov room heuy trov LK_security banned , kei bae mork j bong
ta mean lerk kroy teat bong neng dak kei jol Black List leng oy jol LK website rohout tae mdang
hmmmm srach ter bong srey te prous ey oun kor tlorb trov kort J dae ter dol oun deng tha jea kort tov oun tha oy vinh terb som tous oun...hey kort tha boring pek kor J ke leng...yab men kae ot lerng te bong srey euy

http://www.khmercity.net/profile/Ani

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

seuch seuch seuch ....mjas ptes ti poning..


https://www.dailymotion.com/7wonder

KKLy

KKLy
Junior Member
Junior Member

a mouy neng lob te bong Dane, min sman tha vear lob jeng sos mok J ke nov LK. min som kert jear koun khmer te, chkout hey lob ta ti teat. block acc mneak neng jaol tov bong. lob men ten a chkout nis som ta vai vai vai ban som , a lob mouy nis

jaidon

Anonymous
Guest

tha ory ke. tae klon eng je ke pinh mout dea.
Zut

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

jaidon wrote:tha ory ke. tae klon eng je ke pinh mout dea.
Zut
you tha oy na kei ?

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kyom anit pa mak him del khorm bangkert him mork neng tver ka jenh jerm him oy ban thom douch kei aeng tae kort min mean somnang del ban koun prokorb doy konlorng thor , mean sojovathor neng silathor douch kei

http://www.srolanhkhmer.com/

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum