Join LK : 2009-02-04 Number of Posts : 5350 Localisation : usa Emploi : merl derm chher dos Hair Color : White Gray Eyes Color : Just Beautiful I\'m here for : Just Look Around Language : Khmer/
English
Romjong euy ber ke min trolob chhob jam ke teat tov....trov ding tha avey avey min komnot te..
Join LK : 2006-01-11 Number of Posts : 44722 Age : 47 Localisation : Phnom Penh Status : Married Hair Color : Light Brown Eyes Color : Brown I\'m here for : Make Friends
Pirous klaing nas romjong kei min mork tei bach rong jam tei
Orkun del ban jek pourk yeung ban ann
bat nak taeng komnap yu heuy , lov mean romrong ban komnap tmey ann sangkherm tha romjong neng taeng jek pouk yeung ban ann nov komap tmey tmey teat
Join LK : 2009-11-24 Number of Posts : 275 Localisation : texas Hair Color : Dark Brown Eyes Color : Brown I\'m here for : Just Look Around Language : Khmer , English and France
Oh ! pirous nas oun . orkun heuy del ban share oy ann na . If tomorrow never come please don't vest your time na oun look for new guy . the river flow never return .
Join LK : 2009-11-24 Number of Posts : 275 Localisation : texas Hair Color : Dark Brown Eyes Color : Brown I\'m here for : Just Look Around Language : Khmer , English and France
[quote="tasika"]
Oh ! pirous nas oun . orkun heuy del ban share oy ann na . If tomorrow never come please don't vest your time na oun look for new guy . the river flow never return .