peak 3 matt min krorb krorn te, one love story! 44939


Join the forum, it's quick and easy

peak 3 matt min krorb krorn te, one love story! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

peak 3 matt min krorb krorn te, one love story!

+5
vimeansnaeh
NySai
Mealea_doungjet
chvaksnae
taing
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

taing

taing
LK VIP
LK VIP

peak 3 matt min krorb krorn te

mean song'sar muoy koo dob knear deu leng lom'hae kaiy nov tarm chneh tun'le doiy sabbaiy rik reay.

min dirng jear nirk yang mich, yuvakneary kor suor tov kann song'sa kluon tha "bong, bong srolanh oun maen rir?". yuvakboros hak douch jear tveu rirk thomada ruoch kor torb tov vinh "pit prakort nas!". yuvaktey hak douch jear sror'ngark chit born'tich kor torb vinh "oun chorng oiy borng niyeay tha, bong srolanh oun." boros nov tae thomada "bong mean haet porl ie trov niyeay nos teh!" chormleuy nis tveu oiy neary touch chit jear klaing "Haet ie tov borng?". Boros kor torb "Pi pruos..." mear'norb kor borng'ak somdey, tveu oiy neary torb vinh "oun krorn tae chorng sdab peak pit chenh pi mort borng pun nos." "borng min arch niyeay barn teh..." boros kor torb doiy klei. tirk pnaek manavy kor hou srork mor jear muoy nirng som'leng uol deum kor "oun... dirng hey... tha borng min barn... sror'lanh oun nos teh..."

puok keh tang 2 neak kor sngeam sngatt nov tarm dorng plov. min yoo pun marn morto rorbors yovakjun kor barn mork dorl ptas song'sa srey kluon. kroiy pi chos pi leu motor bontich, neary kor suor tov boros tang tirk pnaek nov jork thporl "teu haet ie tov? rir bong srolanh neary pseng?" Yuvakboros kor torb vinh "Oun pit jear chorng dirng maen rir?" neary run'thut'chit klaing nas kor torb "Pit maen heuy". boros kor dir tov jit song'sa kluon ruoch kor kror'sorb reang kaiy nearng yang tnorm, york dai joot tirk netra dael nov tae srork, ruoch kor theub neang yang srarl banh'jeak nov kdey snaeh dor jreal jrov dael mean chompuos song'sa kluon "pi'pruos peak 3 matt min krorb krorn chorm puos kdey sror'lanh dael borng mean leu oun jear mjas jivit borng tae 1 kortt nos teh."



Last edited by taing on 1st April 2008, 3:49 am; edited 1 time in total

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

ohhoo.. barn jeng louy nas.. louy os tous, tae mean tae nov knong reung te.

http://www.khmermidi.com

taing

taing
LK VIP
LK VIP

roeung pit kor mean dae, louy jeang nov knong roeung nirng teat nors. oun aeng nov kmeng chirng ortt dirng teh. dance3


rosehonn wrote:ohhoo.. barn jeng louy nas.. louy os tous, tae mean tae nov knong reung te.

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

jeng? ber deng prab moh jeng.. oun kuy sdab

http://www.khmermidi.com

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

Very Happy Very Happy

taing

taing
LK VIP
LK VIP

paoun srey borng nov kmeng, kom torn chorng dirng ar roeung snaeha nirng. kom tae rean oiy barn pak'rinha mork oiy borng meul mork. jam pel nirng jam borng prabb.

rosehonn wrote:jeng? ber deng prab moh jeng.. oun kuy sdab

taing

taing
LK VIP
LK VIP

onh... niyeay tha mich tov nis, kheunh tae mortt ma'horb ma'horb... song'sai peak 2 matt ortt krorn kron hey seuch .


Mealea_doungjet wrote:Very Happy Very Happy

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

oiii yu nas....

http://www.khmermidi.com

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

kom yab pek. coz i don't any idea neng na yisss,,,, pon neng kor seurch daer
blurp

taing wrote:onh... niyeay tha mich tov nis, kheunh tae mortt ma'horb ma'horb... song'sai peak 2 matt ortt krorn kron hey seuch .


Mealea_doungjet wrote:Very Happy Very Happy

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

haha. som mok hery bong aeng

http://www.khmermidi.com

taing

taing
LK VIP
LK VIP

min yoo teh, khom tae rean tov na pov pror'lirng...


rosehonn wrote:oiii yu nas....

taing

taing
LK VIP
LK VIP

knhom smarn tae peak 2 matt ortt krorb krorn ta... kheunh beuk mortt ma'horb ma'horb... beu ortt idea teh dakk "ok", "good", "bad" kom tveu mortt chirng, knhom chror'lorm.

Mealea_doungjet wrote:kom yab pek. coz i don't any idea neng na yisss,,,, pon neng kor seurch daer
blurp

taing wrote:onh... niyeay tha mich tov nis, kheunh tae mortt ma'horb ma'horb... song'sai peak 2 matt ortt krorn kron hey seuch .


Mealea_doungjet wrote:Very Happy Very Happy

taing

taing
LK VIP
LK VIP

muk borng mean dael min som karl na, meul tae pict tov, min trirm tae som muk teh, som roub, som reang teat nor... lol!


rosehonn wrote:haha. som mok hery bong aeng

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

Pukae nas kharng yol jrolom ler ke yab nas. min jes kit mon niyeay sos :P :P
taing wrote:knhom smarn tae peak 2 matt ortt krorb krorn ta... kheunh beuk mortt ma'horb ma'horb... beu ortt idea teh dakk "ok", "good", "bad" kom tveu mortt chirng, knhom chror'lorm.

Mealea_doungjet wrote:kom yab pek. coz i don't any idea neng na yisss,,,, pon neng kor seurch daer
blurp

taing wrote:onh... niyeay tha mich tov nis, kheunh tae mortt ma'horb ma'horb... song'sai peak 2 matt ortt krorn kron hey seuch .


Mealea_doungjet wrote:Very Happy Very Happy

taing

taing
LK VIP
LK VIP

min chorng oiy vaeng chhngaiy sors jear 1 morn tmey... soom chorb pun nirng chors kom oiy tha mork dorl tmey neak nov LK ort svakorm.

kuo tae dakk nov NEW MEMBER oiy borng paoun barn skorl pa'horng, min torn barn jab krong 14 tngai pahorng mork rott leng jear 1 keh tov heuy.


Mealea_doungjet wrote: Pukae nas kharng yol jrolom ler ke yab nas. min jes kit mon niyeay sos :P :P
taing wrote:knhom smarn tae peak 2 matt ortt krorb krorn ta... kheunh beuk mortt ma'horb ma'horb... beu ortt idea teh dakk "ok", "good", "bad" kom tveu mortt chirng, knhom chror'lorm.

Mealea_doungjet wrote:kom yab pek. coz i don't any idea neng na yisss,,,, pon neng kor seurch daer
blurp

taing wrote:onh... niyeay tha mich tov nis, kheunh tae mortt ma'horb ma'horb... song'sai peak 2 matt ortt krorn kron hey seuch .


Mealea_doungjet wrote:Very Happy Very Happy

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

jong jart tok kyom tha jea morn maen te? Mnos re morn niyeay ouy chhbas tov mers?
taing wrote:min chorng oiy vaeng chhngaiy sors jear 1 morn tmey... soom chorb pun nirng chors kom oiy tha mork dorl tmey neak nov LK ort svakorm.

kuo tae dakk nov NEW MEMBER oiy borng paoun barn skorl pa'horng, min torn barn jab krong 14 tngai pahorng mork rott leng jear 1 keh tov heuy.


Mealea_doungjet wrote: Pukae nas kharng yol jrolom ler ke yab nas. min jes kit mon niyeay sos :P :P
taing wrote:knhom smarn tae peak 2 matt ortt krorb krorn ta... kheunh beuk mortt ma'horb ma'horb... beu ortt idea teh dakk "ok", "good", "bad" kom tveu mortt chirng, knhom chror'lorm.

Mealea_doungjet wrote:kom yab pek. coz i don't any idea neng na yisss,,,, pon neng kor seurch daer
blurp

taing wrote:onh... niyeay tha mich tov nis, kheunh tae mortt ma'horb ma'horb... song'sai peak 2 matt ortt krorn kron hey seuch .


Mealea_doungjet wrote:Very Happy Very Happy

taing

taing
LK VIP
LK VIP

som'tors tean! hmm... beu tarm knhom dirng tov min maen morn hey kor min maen monos dae... jear tep apsor dor srors saart jos mork leng knong suon LK nis.

Mealea_doungjet wrote: jong jart tok kyom tha jea morn maen te? Mnos re morn niyeay ouy chhbas tov mers?
taing wrote:min chorng oiy vaeng chhngaiy sors jear 1 morn tmey... soom chorb pun nirng chors kom oiy tha mork dorl tmey neak nov LK ort svakorm.

kuo tae dakk nov NEW MEMBER oiy borng paoun barn skorl pa'horng, min torn barn jab krong 14 tngai pahorng mork rott leng jear 1 keh tov heuy.

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Question Question Question

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

oii niyey trov nas.. saart som sros bovoh laor kour ouy paetei
taing wrote:muk borng mean dael min som karl na, meul tae pict tov, min trirm tae som muk teh, som roub, som reang teat nor... lol!


rosehonn wrote:haha. som mok hery bong aeng

http://www.khmermidi.com

taing

taing
LK VIP
LK VIP

lab heuy... meul neak min dael niyeay peak kuor som, dorl tae niyeay ma'dorng oiy chhkorng sdab ortt chorng barn... sra

rosehonn wrote:oii niyey trov nas.. saart som sros bovoh laor kour ouy paetei
taing wrote:muk borng mean dael min som karl na, meul tae pict tov, min trirm tae som muk teh, som roub, som reang teat nor... lol!


rosehonn wrote:haha. som mok hery bong aeng

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

pdor peak leurn mles? niyeay houy min hean tortuol khos trov jeng khorm niyeay daer ot ban kar maen seuch seuch
taing wrote:som'tors tean! hmm... beu tarm knhom dirng tov min maen morn hey kor min maen monos dae... jear tep apsor dor srors saart jos mork leng knong suon LK nis.

Mealea_doungjet wrote: jong jart tok kyom tha jea morn maen te? Mnos re morn niyeay ouy chhbas tov mers?
taing wrote:min chorng oiy vaeng chhngaiy sors jear 1 morn tmey... soom chorb pun nirng chors kom oiy tha mork dorl tmey neak nov LK ort svakorm.

kuo tae dakk nov NEW MEMBER oiy borng paoun barn skorl pa'horng, min torn barn jab krong 14 tngai pahorng mork rott leng jear 1 keh tov heuy.

taing

taing
LK VIP
LK VIP

nis min maen peak 3 matt min krorb korn teh tae sanha suor 3 min krorb krorn vinh hey nis... :scratch: :scratch: :scratch:


Monalysa wrote: Question Question Question

NySai

avatar
Administrator
Administrator

jos u dak peak 3 mat kyom dak question mark 3 daer tov hahaha,,,,,
seuch seuch seuch
taing wrote:nis min maen peak 3 matt min krorb korn teh tae sanha suor 3 min krorb krorn vinh hey nis... :scratch: :scratch: :scratch:


Monalysa wrote: Question Question Question

taing

taing
LK VIP
LK VIP

tha yang na tha tov... knhom ta dirng khos kae heuy... ortt tor tuol mich tov beu ortt mean neak york mork oiy... :20: :20: :20:

Mealea_doungjet wrote: pdor peak leurn mles? niyeay houy min hean tortuol khos trov jeng khorm niyeay daer ot ban kar maen seuch seuch
taing wrote:som'tors tean! hmm... beu tarm knhom dirng tov min maen morn hey kor min maen monos dae... jear tep apsor dor srors saart jos mork leng knong suon LK nis.

Mealea_doungjet wrote: jong jart tok kyom tha jea morn maen te? Mnos re morn niyeay ouy chhbas tov mers?
taing wrote:min chorng oiy vaeng chhngaiy sors jear 1 morn tmey... soom chorb pun nirng chors kom oiy tha mork dorl tmey neak nov LK ort svakorm.

kuo tae dakk nov NEW MEMBER oiy borng paoun barn skorl pa'horng, min torn barn jab krong 14 tngai pahorng mork rott leng jear 1 keh tov heuy.

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

yab

taing

taing
LK VIP
LK VIP

mich kor neary neary joul chit tha knhom YAB yang nis... soom3 tea Mealea_2jet.

Mealea_doungjet wrote: yab

NySai

avatar
Administrator
Administrator

seuch kyom kit tha prohel u jea mnos pro phet neng deng ban jea ke jol jet tha ouy baeb nis hahaha,,,,,,,,

taing

taing
LK VIP
LK VIP

song'sai chirng dirng seuch , cham yob nis tov keng kit tae knhom nirng yab pun na tissue .

Monalysa wrote:seuch kyom kit tha prohel u jea mnos pro phet neng deng ban jea ke jol jet tha ouy baeb nis hahaha,,,,,,,,

vimeansnaeh

vimeansnaeh
Miss LK 2008
Miss LK 2008

Kom Mot Kom Mot kit kit

taing

taing
LK VIP
LK VIP

mean nai yang na tov prorlirng
pel dak roub nirng ream min dirng
hak douch reh kit rir kor khirng
tir baeb yang nirng rir yang na.
vimeansnaeh wrote:Kom Mot Kom Mot kit kit

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum