peak 3 matt min krorb krorn te, one love story! - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

peak 3 matt min krorb krorn te, one love story! - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

peak 3 matt min krorb krorn te, one love story!

+5
vimeansnaeh
NySai
Mealea_doungjet
chvaksnae
taing
9 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

Guest

Anonymous
Guest

3 matt yang kley krorn tae niyeay kmean nei min krob krorn nos te

taing

taing
LK VIP
LK VIP

ka niyeay nor na kor arch tveu barb dae, tae somkhan tov leu chit... chirng hey barn mean song "mort speng chit speng" knhom tha boros nirng keh srorlanh neary nirng klang jear peak 3 matt nirng tov teat. chirng tov peak 3 matt nirng min krorb krorn chom'puos keh teh.

Guest wrote: 3 matt yang kley krorn tae niyeay kmean nei min krob krorn nos te

Guest

Anonymous
Guest

jeng ban kyom tha peak 3 mat neng tos niyeay jreun lek jreun sa kor khmean nei daer ber min mean tirk jet roum jea mouy nos

taing

taing
LK VIP
LK VIP

knhom yol hey chirng... orkun guess dael joul mork arn... nov mean chreun teat, tang komsott nirng sabbaiy.

Guest wrote: jeng ban kyom tha peak 3 mat neng tos niyeay jreun lek jreun sa kor khmean nei daer ber min mean tirk jet roum jea mouy nos

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:peak 3 matt min krorb krorn te

mean song'sar muoy koo dob knear deu leng lom'hae kaiy nov tarm chneh tun'le doiy sabbaiy rik reay.

min dirng jear nirk yang mich, yuvakneary kor suor tov kann song'sa kluon tha "bong, bong srolanh oun maen rir?". yuvakboros hak douch jear tveu rirk thomada ruoch kor torb tov vinh "pit prakort nas!". yuvaktey hak douch jear sror'ngark chit born'tich kor torb vinh "oun chorng oiy borng niyeay tha, bong srolanh oun." boros nov tae thomada "bong mean haet porl ie trov niyeay nos teh!" chormleuy nis tveu oiy neary touch chit jear klaing "Haet ie tov borng?". Boros kor torb "Pi pruos..." mear'norb kor borng'ak somdey, tveu oiy neary torb vinh "oun krorn tae chorng sdab peak pit chenh pi mort borng pun nos." "borng min arch niyeay barn teh..." boros kor torb doiy klei. tirk pnaek manavy kor hou srork mor jear muoy nirng som'leng uol deum kor "oun... dirng hey... tha borng min barn... sror'lanh oun nos teh..."

puok keh tang 2 neak kor sngeam sngatt nov tarm dorng plov. min yoo pun marn morto rorbors yovakjun kor barn mork dorl ptas song'sa srey kluon. kroiy pi chos pi leu motor bontich, neary kor suor tov boros tang tirk pnaek nov jork thporl "teu haet ie tov? rir bong srolanh neary pseng?" Yuvakboros kor torb vinh "Oun pit jear chorng dirng maen rir?" neary run'thut'chit klaing nas kor torb "Pit maen heuy". boros kor dir tov jit song'sa kluon ruoch kor kror'sorb reang kaiy nearng yang tnorm, york dai joot tirk netra dael nov tae srork, ruoch kor theub neang yang srarl banh'jeak nov kdey snaeh dor jreal jrov dael mean chompuos song'sa kluon "pi'pruos peak 3 matt min krorb krorn chorm puos kdey sror'lanh dael borng mean leu oun jear mjas jivit borng tae 1 kortt nos teh."


louy nas nor . sman te aei tham pit romatic boss ke man
thank you
i like it

taing

taing
LK VIP
LK VIP

romatic chirng Ravy orkun nirng choul chit, dort tae komsott torvar nas... seuch

prettyravy wrote:

louy nas nor . sman te aei tham pit romatic boss ke man
thank you
i like it

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:romatic chirng Ravy orkun nirng choul chit, dort tae komsott torvar nas... seuch

prettyravy wrote:

louy nas nor . sman te aei tham pit romatic boss ke man
thank you
i like it


kyom arn mon dombong wonder ter.
why he don't say he loves her?
the last, it is so romatic and amazing ! love love

taing

taing
LK VIP
LK VIP

seuch seuch

prettyravy wrote:
taing wrote:romatic chirng Ravy orkun nirng choul chit, dort tae komsott torvar nas... seuch

prettyravy wrote:

louy nas nor . sman te aei tham pit romatic boss ke man
thank you
i like it


kyom arn mon dombong wonder ter.
why he don't say he loves her?
the last, it is so romatic and amazing ! love love

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

taing wrote:peak 3 matt min krorb krorn te

mean song'sar muoy koo dob knear deu leng lom'hae kaiy nov tarm chneh tun'le doiy sabbaiy rik reay.

min dirng jear nirk yang mich, yuvakneary kor suor tov kann song'sa kluon tha "bong, bong srolanh oun maen rir?". yuvakboros hak douch jear tveu rirk thomada ruoch kor torb tov vinh "pit prakort nas!". yuvaktey hak douch jear sror'ngark chit born'tich kor torb vinh "oun chorng oiy borng niyeay tha, bong srolanh oun." boros nov tae thomada "bong mean haet porl ie trov niyeay nos teh!" chormleuy nis tveu oiy neary touch chit jear klaing "Haet ie tov borng?". Boros kor torb "Pi pruos..." mear'norb kor borng'ak somdey, tveu oiy neary torb vinh "oun krorn tae chorng sdab peak pit chenh pi mort borng pun nos." "borng min arch niyeay barn teh..." boros kor torb doiy klei. tirk pnaek manavy kor hou srork mor jear muoy nirng som'leng uol deum kor "oun... dirng hey... tha borng min barn... sror'lanh oun nos teh..."

puok keh tang 2 neak kor sngeam sngatt nov tarm dorng plov. min yoo pun marn morto rorbors yovakjun kor barn mork dorl ptas song'sa srey kluon. kroiy pi chos pi leu motor bontich, neary kor suor tov boros tang tirk pnaek nov jork thporl "teu haet ie tov? rir bong srolanh neary pseng?" Yuvakboros kor torb vinh "Oun pit jear chorng dirng maen rir?" neary run'thut'chit klaing nas kor torb "Pit maen heuy". boros kor dir tov jit song'sa kluon ruoch kor kror'sorb reang kaiy nearng yang tnorm, york dai joot tirk netra dael nov tae srork, ruoch kor theub neang yang srarl banh'jeak nov kdey snaeh dor jreal jrov dael mean chompuos song'sa kluon "pi'pruos peak 3 matt min krorb krorn chorm puos kdey sror'lanh dael borng mean leu oun jear mjas jivit borng tae 1 kortt nos teh."


Ber peak 3 matt min krorb krorn te, jeng tarm mouy matt teat tov ouy ban boun matt

seuch seuch seuch seuch seuch

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

NySai

avatar
Administrator
Administrator

yab nas RK nis mech min tov thaem kloun aeng tov. jes der thaem peak ouy ke nas kroyat ke dak mok vinh blue eyes
seuchseuch seuchseuch

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love ber you min yap te kom tov kit ey veng chanv na jah love
mich kor neary neary joul chit tha knhom YAB yang nis... soom3 tea Mealea_2jet.

Mealea_doungjet wrote:
yab

http://sweetlovely.hi5.com

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Monalysa wrote: yab nas RK nis mech min tov thaem kloun aeng tov. jes der thaem peak ouy ke nas kroyat ke dak mok vinh blue eyes
seuchseuch seuchseuch

nak na hean vai kyom khiev phneak ber kyom min chhir kyom ouy vai vinh

haha...

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

taing

taing
LK VIP
LK VIP

ches tae kit hey kraeng kluon knhom nirng YAP douch jear keh tha maen na... Barey

sweet_lovely wrote:love ber you min yap te kom tov kit ey veng chanv na jah love
mich kor neary neary joul chit tha knhom YAB yang nis... soom3 tea Mealea_2jet.


Mealea_doungjet wrote:
yab

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

onh bong ott torn ban ann ei phorng kei 5 page bat heuy lolz tam na torn tov lolz

orkun for sharing paoun taing

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

taing

taing
LK VIP
LK VIP

5 pages nirng mork pi keh mork choul ruom romantic jear 1 knear... seuch seuch seuch

@~*Dane*~@ wrote:onh bong ott torn ban ann ei phorng kei 5 page bat heuy lolz tam na torn tov lolz

orkun for sharing paoun taing

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

heuy romantic ei klas tov ban veng mles ? min men chlous knea tei hor taing ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

taing

taing
LK VIP
LK VIP

borng ortt barn arn teh? romantic nas na borng. :lol:

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

jes tae tha houy taing nis kar pit min sov romantic phong neng na :D

taing

taing
LK VIP
LK VIP

:scratch: pun nirng hey min sov romantic teat, min dirng jear tov rork nov na tov oiy romantic jeang nirng nos teh.


Mealea_doungjet wrote: jes tae tha houy taing nis kar pit min sov romantic phong neng na :D

Mealea_doungjet

Mealea_doungjet
Junior Member
Junior Member

ber ot kor ot tov hahahahaha,,,,,,,,,,,,
taing wrote::scratch: pun nirng hey min sov romantic teat, min dirng jear tov rork nov na tov oiy romantic jeang nirng nos teh.


Mealea_doungjet wrote: jes tae tha houy taing nis kar pit min sov romantic phong neng na :D

taing

taing
LK VIP
LK VIP

mork pi u min dael skorl romantic nirng na barn min dirng tha ar nirng romantic nors seuch

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

taing wrote:borng ortt barn arn teh? romantic nas na borng. :lol:
bong mean ann na krorn tae merl page ter keung 5 hahaahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Mealea_doungjet wrote: jes tae tha houy taing nis kar pit min sov romantic phong neng na :D
seuch ber tha min sov kir ban ney tha knong neng mean romantic heuy seuch hahahaahha jang seuch heheehe

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

taing

taing
LK VIP
LK VIP

arn tov borng Romantic nas dance ...

@~*Dane*~@ wrote:
taing wrote:borng ortt barn arn teh? romantic nas na borng. :lol:
bong mean ann na krorn tae merl page ter keung 5 hahaahaha

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum