jom jom niyeay janh ke denh vai ke lolzzzzzzzz
Join the forum, it's quick and easy
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5
cuthbertson wrote:Neak kru ery..Neak kru nov na tov? Sirs vai knea penh sala hery prous tai neak kru kro mok peik. Thgnai nerng baib rean may rean "Sach klaim jea mouy Sra bas jerng" hery merl tov...hahahahaha
ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Neak kru ery..Neak kru nov na tov? Sirs vai knea penh sala hery prous tai neak kru kro mok peik. Thgnai nerng baib rean may rean "Sach klaim jea mouy Sra bas jerng" hery merl tov...hahahahaha
KOM TORNH bas jerng ey na linda...... proyart chkae lit moit na lolzzzzzzz
kir kort ning heuy peth ti 4. sour ot khos monos te.cuthbertson wrote:ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Neak kru ery..Neak kru nov na tov? Sirs vai knea penh sala hery prous tai neak kru kro mok peik. Thgnai nerng baib rean may rean "Sach klaim jea mouy Sra bas jerng" hery merl tov...hahahahaha
chao ott dail thloib mean rerng jerng kert lerng phong...Nerng song sey lok ta thloib trov dog lit moit hery ......Niyeay jerng lok ta tha mean phet ti 4 nos ey..lok ta arch brab chao phong ban te?
cuthbertson wrote:ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Neak kru ery..Neak kru nov na tov? Sirs vai knea penh sala hery prous tai neak kru kro mok peik. Thgnai nerng baib rean may rean "Sach klaim jea mouy Sra bas jerng" hery merl tov...hahahahaha
chao ott dail thloib mean rerng jerng kert lerng phong...Nerng song sey lok ta thloib trov dog lit moit hery ......Niyeay jerng lok ta tha mean phet ti 4 nos ey..lok ta
arch brab chao phong ban te?
cuthbertson wrote: Ott yol ey ma tich sos lok ta! Lok ta mean Dictionary ott oy chao kchey bok brai tich.. :study:
ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote: Ott yol ey ma tich sos lok ta! Lok ta mean Dictionary ott oy chao kchey bok brai tich.. :study:
MAN mor pteas ta mor........ ta ouy lolz
cuthbertson wrote:ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote: Ott yol ey ma tich sos lok ta! Lok ta mean Dictionary ott oy chao kchey bok brai tich.. :study:
Chos ptas lok ta nov madom na dair tov...tich lor nov phum sgat sangkat bok deiy...chao ott hean tov te na lok ta
Phum rongit? a nerng chao rit tai ott hean tov teat hery...lok ta jouy send oy chao tam LK kor ban dai..chao chang bok brai phet ti4 nis oy chenh nas... :study: :yeah:ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote: Ott yol ey ma tich sos lok ta! Lok ta mean Dictionary ott oy chao kchey bok brai tich.. :study:
Chos ptas lok ta nov madom na dair tov...tich lor nov phum sgat sangkat bok deiy...chao ott hean tov te na lok ta
oh lokta nov phum rongit sangkat plir neng na
cuthbertson wrote:Phum rongit? a nerng chao rit tai ott hean tov teat hery...lok ta jouy send oy chao tam LK kor ban dai..chao chang bok brai phet ti4 nis oy chenh nas... :study: :yeah:ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote: Ott yol ey ma tich sos lok ta! Lok ta mean Dictionary ott oy chao kchey bok brai tich.. :study:
oh lokta nov phum rongit sangkat plir neng na
onh nak proo sraék tha janh. thaem 3 4 tiet tovhydrophilistic wrote:Oyyyyyyy. Kyom som janh heuy. Ort ban merl tae ma plet sors, taem lerng 3-4 pages teat heuy.
Kyom rovol tae dern kors tvea nov tam profile bos ke minh. hahhahaha. Comment penh na penh ney ors bat heuy. hahahhasaline wrote:onh nak proo sraék tha janh. thaem 3 4 tiet tovhydrophilistic wrote:Oyyyyyyy. Kyom som janh heuy. Ort ban merl tae ma plet sors, taem lerng 3-4 pages teat heuy.
cuthbertson wrote:Chao klach lok ta chab chao tok ott oy mok ptas vinh...hahahaha
Prous tai lok ta kom pong rok baiy yhnam ott kroin nerng hery ban jea chang haov chao tov ptas derm3 kak tok lok oy ke derm3 yok luy tinh baiy hob..ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Chao klach lok ta chab chao tok ott oy mok ptas vinh...hahahaha
LOLZZZZZ lokta min jab jao te...... jab tver ey nom tae oss baiy lokta te kompong tae rok baiy nham min kron phong........
cuthbertson wrote:Prous tai lok ta kom pong rok baiy yhnam ott kroin nerng hery ban jea chang haov chao tov ptas derm3 kak tok lok oy ke derm3 yok luy tinh baiy hob..ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Chao klach lok ta chab chao tok ott oy mok ptas vinh...hahahaha
LOLZZZZZ lokta min jab jao te...... jab tver ey nom tae oss baiy lokta te kompong tae rok baiy nham min kron phong........
chao ott derng ban man dai....Chos nov konlaing lok ta ke tinh neary mok pi na vinh tov???ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Prous tai lok ta kom pong rok baiy yhnam ott kroin nerng hery ban jea chang haov chao tov ptas derm3 kak tok lok oy ke derm3 yok luy tinh baiy hob..ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Chao klach lok ta chab chao tok ott oy mok ptas vinh...hahahaha
BER lok ter man punman dae???????? nov ti ke min sov tinh te neary khmer nous...... lolz
cuthbertson wrote:chao ott derng ban man dai....Chos nov konlaing lok ta ke tinh neary mok pi na vinh tov???ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Prous tai lok ta kom pong rok baiy yhnam ott kroin nerng hery ban jea chang haov chao tov ptas derm3 kak tok lok oy ke derm3 yok luy tinh baiy hob..ReaLKhmeR wrote:cuthbertson wrote:Chao klach lok ta chab chao tok ott oy mok ptas vinh...hahahaha
BER lok ter man punman dae???????? nov ti ke min sov tinh te neary khmer nous...... lolz
Kon sirs rong cham bang kru mok nerng na...ey lov mean kon sirs chos chhmous chreun nas... Mean neak kru sa'rt jerng terb sirs chol chit rean...hehehehe@~*Dane*~@ wrote:onh topic niss douch jea teub post dae ter , kyom ott torn ban niyeay ei phorng leng kei 15page bat heuy
sahav mles
ReaLKhmeR wrote:
PHEAK jreunh ke tinh pi Youn...... prous pouk youn saart jreunh lolzzzzzz
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics