jolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
pouk yeung kompong ter bork sray peak kiss!! :D
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5
jolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
Pontae peak "kiss" nerng kor jea peasa angais dae. Ouy tae anglais, peak ey kor ban dae (ber peak srodeang knea nerng "kiss" rith tae la'or) hahhahahajolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
hydrophilistic wrote:Pontae peak "kiss" nerng kor jea peasa angais dae. Ouy tae anglais, peak ey kor ban dae (ber peak srodeang knea nerng "kiss" rith tae la'or) hahhahahajolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
Kyom rean may rean min sov mhan te, tae ber rean anouvot vinh hean teanear job lek 1 mhong.darakhmer2009 wrote:hydrophilistic wrote:Pontae peak "kiss" nerng kor jea peasa angais dae. Ouy tae anglais, peak ey kor ban dae (ber peak srodeang knea nerng "kiss" rith tae la'or) hahhahahajolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
kyom kor joljit reun peak ey jeung der prouss reun chab jess
kom pey ey Dara. style kiss bos ke mean khos khos knea jeng heuy.. nis mork pi ke khnanh Dara aeng klaing pek... cham kit ey teat..? merl hydro ro'ou rongea roil thngai.........darakhmer2009 wrote:jolie wrote:darakhmer2009 wrote:
hahhaa ohh neary neary kiss berb kalib eyjeung erng ?? wow tgney kroy jam kitt meul sene mon neung kiss
Dara paoun ot deng te? ke tver jeng ke jong stong chet paoun merl. tha ter paoun klaing pon naaa..? ter arch trom tro ning ke ban ot hahaha...
sak jitt hahha ,kiss leuk ti 1 trov 2 kompleang tom rom rorb chnarm min rik tporl kyom oss tov heuy min men ter deung sahav mless lok heuy snerha sameil mley niss
jam kit meul sene mon yok sansa
bong tha min bach arnuwat kor ban dae. somrach tha yol tov chos. ter pel na rean peak thmey teat ??hydrophilistic wrote:Kyom rean may rean min sov mhan te, tae ber rean anouvot vinh hean teanear job lek 1 mhong.darakhmer2009 wrote:hydrophilistic wrote:Pontae peak "kiss" nerng kor jea peasa angais dae. Ouy tae anglais, peak ey kor ban dae (ber peak srodeang knea nerng "kiss" rith tae la'or) hahhahahajolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
jolie wrote:kom pey ey Dara. style kiss bos ke mean khos khos knea jeng heuy.. nis mork pi ke khnanh Dara aeng klaing pek... cham kit ey teat..? merl hydro ro'ou rongea roil thngai.........darakhmer2009 wrote:jolie wrote:darakhmer2009 wrote:
hahhaa ohh neary neary kiss berb kalib eyjeung erng ?? wow tgney kroy jam kitt meul sene mon neung kiss
Dara paoun ot deng te? ke tver jeng ke jong stong chet paoun merl. tha ter paoun klaing pon naaa..? ter arch trom tro ning ke ban ot hahaha...
sak jitt hahha ,kiss leuk ti 1 trov 2 kompleang tom rom rorb chnarm min rik tporl kyom oss tov heuy min men ter deung sahav mless lok heuy snerha sameil mley niss
jam kit meul sene mon yok sansa
jolie wrote:bong tha min bach arnuwat kor ban dae. somrach tha yol tov chos. ter pel na rean peak thmey teat ??hydrophilistic wrote:Kyom rean may rean min sov mhan te, tae ber rean anouvot vinh hean teanear job lek 1 mhong.darakhmer2009 wrote:hydrophilistic wrote:Pontae peak "kiss" nerng kor jea peasa angais dae. Ouy tae anglais, peak ey kor ban dae (ber peak srodeang knea nerng "kiss" rith tae la'or) hahhahahajolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
kru na teat yeung sot ta kru heuy..darakhmer2009 wrote:jam meul krou dak oyy senejolie wrote:
bong tha min bach arnuwat kor ban dae. somrach tha yol tov chos. ter pel na rean peak thmey teat ??
Ber pas krue srey vey kmeng tov sroul derng jet sirs komlos hydro tech. hehehehe. Dak peak mok sroul rean, ouy chab jes. :Pdarakhmer2009 wrote:jolie wrote:bong tha min bach arnuwat kor ban dae. somrach tha yol tov chos. ter pel na rean peak thmey teat ??hydrophilistic wrote:Kyom rean may rean min sov mhan te, tae ber rean anouvot vinh hean teanear job lek 1 mhong.darakhmer2009 wrote:hydrophilistic wrote:Pontae peak "kiss" nerng kor jea peasa angais dae. Ouy tae anglais, peak ey kor ban dae (ber peak srodeang knea nerng "kiss" rith tae la'or) hahhahahajolie wrote:pouk yeung kompong niyeay pi ey ning ??? pouk yeung kompong rean english ri ???
jam meul krou dak oyy sene
jolie wrote:kru na teat yeung sot ta kru heuy..darakhmer2009 wrote:jam meul krou dak oyy senejolie wrote:
bong tha min bach arnuwat kor ban dae. somrach tha yol tov chos. ter pel na rean peak thmey teat ??
Neak na tha kyom rongea Kyom chop rongea tang pi u nor. :Pjolie wrote:
kom pey ey Dara. style kiss bos ke mean khos khos knea jeng heuy.. nis mork pi ke khnanh Dara aeng klaing pek... cham kit ey teat..? merl hydro ro'ou rongea roil thngai.........
Pel dak sra ors pi bey dorp tov doul trong jerng plerng, ke hav tha "good night"jolie wrote:ooy hot nas ... ke hav ey ???
Linda kom jes, nov ouy sngeam tov. Tech jrobach jromos ey lov nerng :Pcuthbertson wrote:Bang dane ery,merl tov bang kour tai bit English class nis tov..ber student sot tai jea bros hery teacher ker jea srey sa'rt phong, student rean jes tai peak kiss jeung. Vey vor hery student chang kiss Teacher jeung nos... Neak kru baib trov rot chol student hery merl tov...
Bang hydro nov oy sgheam tov kom phdes phas broyat khyom chab toit doch bal lov nov Nerng baib kiss neak kru ot ban hery merl tov ban jea mok rok rerng khyom.hydrophilistic wrote:Linda kom jes, nov ouy sngeam tov. Tech jrobach jromos ey lov nerng :Pcuthbertson wrote:Bang dane ery,merl tov bang kour tai bit English class nis tov..ber student sot tai jea bros hery teacher ker jea srey sa'rt phong, student rean jes tai peak kiss jeung. Vey vor hery student chang kiss Teacher jeung nos... Neak kru baib trov rot chol student hery merl tov...
Linda, jol chatroom. Joup knea nov ti lean proyut. :Pcuthbertson wrote:Bang hydro nov oy sgheam tov kom phdes phas broyat khyom chab toit doch bal lov nov Nerng baib kiss neak kru ot ban hery merl tov ban jea mok rok rerng khyom.hydrophilistic wrote:Linda kom jes, nov ouy sngeam tov. Tech jrobach jromos ey lov nerng :Pcuthbertson wrote:Bang dane ery,merl tov bang kour tai bit English class nis tov..ber student sot tai jea bros hery teacher ker jea srey sa'rt phong, student rean jes tai peak kiss jeung. Vey vor hery student chang kiss Teacher jeung nos... Neak kru baib trov rot chol student hery merl tov...
hydrophilistic wrote:Linda, jol chatroom. Joup knea nov ti lean proyut. :Pcuthbertson wrote:Bang hydro nov oy sgheam tov kom phdes phas broyat khyom chab toit doch bal lov nov Nerng baib kiss neak kru ot ban hery merl tov ban jea mok rok rerng khyom.hydrophilistic wrote:Linda kom jes, nov ouy sngeam tov. Tech jrobach jromos ey lov nerng :Pcuthbertson wrote:Bang dane ery,merl tov bang kour tai bit English class nis tov..ber student sot tai jea bros hery teacher ker jea srey sa'rt phong, student rean jes tai peak kiss jeung. Vey vor hery student chang kiss Teacher jeung nos... Neak kru baib trov rot chol student hery merl tov...
@~*Dane*~@ wrote:
kyom kit tha nov LK niss mean neak jess english jreun nas , krorn tae neak klas jes tech neng jreun ta pon neng aeng .
kyom mean som noum por mouy dol bong paoun dael jes english ban jreun jouy bang rean dol neak dael min jes heuy mean jet jang jes pheaksa niss phorng ,
ter bong paoun arch jouy ban tei ? ber arch kyom neng berk konlaeng mouy somrab rean .
kyom kor trov ka rean dae prous kyom jang jes oy ban jreun pheaksa :D
orkun tok jea mon
cuthbertson wrote:Bang hydro& bang dara mich kor rot chol khyom oss jerng? Cham merl chhob leng chol hery.
man huey..bot neng kyom kor thlob sdab daé.... jes ta YES NO OK :DSokreth wrote:Ann post mouy nis tver oy khnom neuk khernh bot mouy jreang doy Minh Sothy Vann. Ta rean angleh min jes teh pibak nass
Sokreth wrote:Ann post mouy nis tver oy khnom neuk khernh bot mouy jreang doy Minh Sothy Vann. Ta rean angleh min jes teh pibak nass
onjerng you tver jea krou ?ReaLKhmeR wrote:learn english?????? kyom neng heuy kru english ter....... mech min mor sour kyom.....
@~*Dane*~@ wrote:bot neng kyom skal kyom tlob sdab kal kyom nov khmerSokreth wrote:Ann post mouy nis tver oy khnom neuk khernh bot mouy jreang doy Minh Sothy Vann. Ta rean angleh min jes teh pibak nass
NiSaiySnaeh wrote:
I want to learn France as well, if paoun Dane can teach me France I will teach u English u think good I dea paoun????????
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics