ber merl onjerng today nak na chneas ?
Join the forum, it's quick and easy
@~*Dane*~@ wrote:paoun Taing neng Heroine Holland robos paoun tang pi vech arv tov pteas bat heuy , anit pourk kei dae min kour mork janh Russie
taing wrote: Nystelrooy leng douch lorb
@~*Dane*~@ wrote:paoun Taing neng Heroine Holland robos paoun tang pi vech arv tov pteas bat heuy , anit pourk kei dae min kour mork janh Russie
dol knea janh tha knea leng douch lob kal nov chneas sot tha pourk neng leng louy hahaahataing wrote: Nystelrooy leng douch lorb
@~*Dane*~@ wrote:dol knea janh tha knea leng douch lob kal nov chneas sot tha pourk neng leng louy hahaahataing wrote: Nystelrooy leng douch lorb@~*Dane*~@ wrote:paoun Taing neng Heroine Holland robos paoun tang pi vech arv tov pteas bat heuy , anit pourk kei dae min kour mork janh Russie
@~*Dane*~@ wrote:ahahahaha mork pi kei leng la(or jeang
bong ban merl ter pourk Russia tor sour nass tngeiy nong keunh ball nov ta pourk Russia neng aeng
ReaLKhmeR wrote:haha Holland are OUT...... Jeyyoorrrrrrrrr Russia hehe
Heroine wrote:ReaLKhmeR wrote:haha Holland are OUT...... Jeyyoorrrrrrrrr Russia hehe
Onh vai pa'el LK ei lov heuy jes mor jey yoo Russia nov ning keot, hahahaha Russia tov min ban chhngay teh kung tae Spain vai dourl a dael hahahahha!!!!
ReaLKhmeR wrote:Heroine wrote:ReaLKhmeR wrote:haha Holland are OUT...... Jeyyoorrrrrrrrr Russia hehe
Onh vai pa'el LK ei lov heuy jes mor jey yoo Russia nov ning keot, hahahaha Russia tov min ban chhngay teh kung tae Spain vai dourl a dael hahahahha!!!!
haha russia is cool ............ spain got no hope
hehe
pourk kei mork dol 1/2 heuy Heroine ban ney tah kei kei ban dol chngay lolzzHeroine wrote:ReaLKhmeR wrote:haha Holland are OUT...... Jeyyoorrrrrrrrr Russia hehe
Heroine wrote:ReaLKhmeR wrote:Heroine wrote:ReaLKhmeR wrote:haha Holland are OUT...... Jeyyoorrrrrrrrr Russia hehe
haha russia is cool ............ spain got no hope
hehe
Russia terb tae janh Spain thmey thmey ning 4 -1 , hahhahha tream tortourl 4 kroib teat tov lol
Go to page : 1, 2, 3, 4
Similar topics