neak baraing min oiy kann jeung baraing mich, min bach chhngorl teh
Join the forum, it's quick and easy
no taing min men onjerng tei , bong karn kharng baring mork pi pourk kei jea krum la'or ber kei orn kei min men ban word cup and jorb euro 1988 and 2000 tei . ber baring leng orn bong kor min krorm tor kei dae , bong merl keunh mech tha onjerng min men bong nov here karn jeung kei tours kei khos rir orn bong tha klaing nos tei , bong niyeay avey kir tam tae bong merl keunh . kir pheap yuttethortaing wrote:neak baraing min oiy kann jeung baraing mich, min bach chhngorl teh
taing wrote:baraing ortt Zidane tov kmean ie klaing teh, tich teat tar Henry chhob teat, chorb morng baraing.
@~*Dane*~@ wrote:yes bong derng heuy tae nov mean neak krory teat pourk kei kor leng la'or dae pourk kei sot tae tinh doy equipe labey labey douch jea (Ribéry ,Benzema) yop minh Benzema leng good nas heuy Ribéry leng ban 5mns trov robours . taing mean ban merl dae ? ber ban merl prohel taing derng mork pi avey ban onjerng , ber bong nov jit arbit bong neng theak oy pakach
Heroine wrote:@~*Dane*~@ wrote:yes bong derng heuy tae nov mean neak krory teat pourk kei kor leng la'or dae pourk kei sot tae tinh doy equipe labey labey douch jea (Ribéry ,Benzema) yop minh Benzema leng good nas heuy Ribéry leng ban 5mns trov robours . taing mean ban merl dae ? ber ban merl prohel taing derng mork pi avey ban onjerng , ber bong nov jit arbit bong neng theak oy pakach
Yub menh khnom ban merl pi brokourt pel ta mouy jeng ot sov ban deng sach reoung teh , tae yob menh Karim Benzema pit jea leng ban la'or main , khnom tha keh pit jea phlas club pi lyon chhab chhab nis min khan leuy, hahhaha Baraing ot Viaera , ot mean Silvestre , oy kvas jreon nas soy jom Ribery trov robous teat oyyy anaoch athom main !!!!
@~*Dane*~@ wrote:
pour Italy derng tha Ribéry klaing pourk vea tver oy robours he jenh bat leng ban 5mns , tomada ta neak klaing jenh 1 tov kir vea douch kvas ei heuy , Viaera kor jea neak klaing knong equipe neng dae .
Yes Benzema he leng la'or nass yop minh kal tngeiy mon he kor leng la'or too , tov tngeiy mok kir kei jea jeung klaing knohng equipe baring heuy . soy nass , na heuy kjil kit ott ban ka , niss kir jea jeux trov mean chneas neng janh
@~*Dane*~@ wrote:mouy neng bong skal kei pel he mork équipe baring tei . eiylov leng kvol na chnea kor chnea tov prous baring janh heuy noss ahhahaa
@~*Dane*~@ wrote:hahahahahaaha oyyyyy yap men bong skal ta na leng poukae reung sa'art rir ott ott derng tei
@~*Dane*~@ wrote:lolz ber niyeay reung sa'art pourk baring sot eak eak prous sot ta ah kmov ahhahahaa
ok Heroine bong dou laptop sen
@~*Dane*~@ wrote:lolzzzzzzzz srey sa"art kei trov ka skal pros sa'art hahaha
@~*Dane*~@ wrote:lolzzzzzzzzz no eiylov mean baring jol pon man dae but pourk kei min sov jea jeung klaing tae keunh kei beau ter , hahahaa pourk kei kmov but kei jea junjeat baring lolzzzzz
taing wrote:ha Heorine dorl ta sa'art barn skorl teat nor
taing wrote:neak ortt sa'art douch knhom sorl hey chirng nors
@~*Dane*~@ wrote:lolzzzzzzzz srey sa"art kei trov ka skal pros sa'art hahaha
Heroine wrote:
sol rue ors ei Taing ? lolzz keh niyeay reung Football tah , Taing aeng kom phey min sol teh ....
taing wrote: sa'thu sa'thu sa'thu..., som oiy chirng chors.
Heroine wrote:
sol rue ors ei Taing ? lolzz keh niyeay reung Football tah , Taing aeng kom phey min sol teh ....
Heroine wrote:
Ngorb seuch mouy sen mean neak klach sol lolzzz
taing wrote: mork pi ortt mean nirng barn klach...
Heroine wrote:
Ngorb seuch mouy sen mean neak klach sol lolzzz
Heroine wrote:
Dol pel mean heuy Taing euy kom bach phey hehehhehe!!!
@~*Dane*~@ wrote:lolzzzzzz min ban merl foot phorng mork jayoo dae
Go to page : 1, 2, 3, 4
Similar topics