Bang paoun jouy kit khyom phong? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Bang paoun jouy kit khyom phong? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Bang paoun jouy kit khyom phong?

+10
MjasSnaehSomnop
KAP ANG
Julasar
visal_bross
sweet_lovely
sokhayun
Yumareach
drbophathansour
Lovekhmer2009
Chompey
14 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Bang paoun jouy kit khyom phong? 9th August 2009, 4:11 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?

http://bradlinda.hi5.com

2Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 9th August 2009, 4:57 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

sur sdei pa oun srey Linda jia tee srorlanh

ton'na'har ,pheap la mob lob lon jia sar'ra'jeat kert joib kluan ma nos tang pi u yea nas mok houy kir tang pi mean kom'nert ma nos knong lok

jia robos koo neng ma nos

jia sach'cha'thor robos lok yerng

kmean neak nar cheas phot te bart...

bong chong ouy pa oun srey yol ch'bas pi lok'ka'thor robos ma nos neng tver chet jia kon'dal

pel pa oun srey juab up'pa'sak rir panh'ha pa oun srey neng mean kom'lang chet,chet rerng perng neng men kob nov knong jrus rir phok chrom neay panh'ha rir sech'kdei tok sok

ngerb phot rir ruach chenh pi panh'ha dermbei mean or'kas neng pi'cha'ra'na rok vithi rir dom'nos sray neay panh'ha bart

tver chet ouy sa 'ngob ouy sa art ouy plir tlar pa oun srey neng pror'teas nov dom'nos srai dor la or bart

niyeay doch srual tae tver via pibark ...kar pit nas pa oun srey

tae ber yerng hat tver bong jir tha tver barn bart

mean 1 barn mean 100

jir tha knong kar dom'ner jivit neay yerng ma neak ma neak neng trov prorteas neng up'pa'sak neng juab manos thon nis chreun nas

som pa oun drill kluan aeng bart derm ouy mean sapheap tream ouy prom neng pror'chhom mok neng panh'ha bart

bong jir tha pa oun srey tver barn bart

* sarch nheat robeab nis men kuab bei yok kluan tov kbae rir rob arn tor tov teat bart pruas nom tae panh'ha mork dol dol kluan yerng neng krom kruasa
ke hao tha jia ma nos tae tong'ver de'rak'chhan (de'rak'chhan means bok'kol dael reang steas men ouy ke chom'reun)

mean sach nheat ei jeng mean KiKi jea mit la or jeang bart pa oun srey


som pa oun srey bong som'narng la or
mean komlang chet klar'harn ch'nes nov rol up'pa'sak bart
mean sech'dei sok teang kai teng chet bart

kom plech na pa oun srey nov mean puak yerng LK nov chhor kbae pa oun ouy kom'lang chet pa oun jia nech

pa oun srey tver barn bong jir doch'chnos bart

3Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 9th August 2009, 5:11 am

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

soursdey chompey!!

kyom kit tha!!ot mean avey somkarn nuss teh!!sach nheat daeh jong bane taeh roboss keh!!jrornang prochan ning keh!!monuss taing ning!!tov ti nah kor ming bane sok daeh!!ka projan!ka jrornang ning keh!!kir jear pheap dor ahkrork mouy somrab monuss klass!!heuy monuss taing ning!!chompey ming bach tov worry or thinking of them teh nah!!pheap ahkrork ming arch chness pheap laor bane teh!!neak nah tver ahkrork!!totoul bane taeh phorl ahkrork ning!!huey monuss jung!!ot jess kmass keh ey teh!!

chompey khorm tver ka!mean money chreun!!sach nheat chompey mean ka jronang jong bane !!pourk keh krorn taeh jong tver oy chompey batt borng nov avey daeh chompey mean nah!!if chompey always help them!!at the end!!chompey chbass jear kmean sorl avey nuss teh!!heuy monuss daeh always mean jet jronang jong bane roboss keh!!they will tver oy you batt trobsombatt oss pi kloun if you continue to touk jet them and help them nah!!

yes thats true!!!sach nheat heuy!!trov taeh help when they need!!but if sach nheat mean jet ahkrork ming laor jrornang!!help only 1 or 2 times!!kir bane heuy!!monuss roberb ning!!even you help them 1000 times teat!!kor keh ming aneth you daeh nah!!

kyom ming daeh pass reung jung nuss teh!!kyom krorn taeh give u my opinions nah!!if i am u!!i will not help them anymore!! ber kyom daeng tha keh jear monuss ahkrork jet ming laor jompourss kyom!!kyom close my eyes tver ming kherng and ming lir avey taing oss pi them!!help keh rouch heuy!!keh baeh jear mean jet ming laor dak!!ter yeung khorm yok komlang tov help keh teat tver ey!!

well!!i know its hard !!but when we have a good heart!!even if that person ahkrork yang nah!!we always have heart to help them!!ber kyom ving!!kor jet tone daeh!!still help keh!even keh mean jet ming laor dak!!i cannot say no!!

4Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 9th August 2009, 5:24 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?

Beu jea kjum vinh keu min rob arn tiet te. Kjum chhub rob rork ter madorng. Monus prophet nis rob arn nam ter mean kruos thnak dol khluon eng vinh te.

5Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:33 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:sur sdei pa oun srey Linda jia tee srorlanh

ton'na'har ,pheap la mob lob lon jia sar'ra'jeat kert joib kluan ma nos tang pi u yea nas mok houy kir tang pi mean kom'nert ma nos knong lok

jia robos koo neng ma nos

jia sach'cha'thor robos lok yerng

kmean neak nar cheas phot te bart...

bong chong ouy pa oun srey yol ch'bas pi lok'ka'thor robos ma nos neng tver chet jia kon'dal

pel pa oun srey juab up'pa'sak rir panh'ha pa oun srey neng mean kom'lang chet,chet rerng perng neng men kob nov knong jrus rir phok chrom neay panh'ha rir sech'kdei tok sok

ngerb phot rir ruach chenh pi panh'ha dermbei mean or'kas neng pi'cha'ra'na rok vithi rir dom'nos sray neay panh'ha bart

tver chet ouy sa 'ngob ouy sa art ouy plir tlar pa oun srey neng pror'teas nov dom'nos srai dor la or bart

niyeay doch srual tae tver via pibark ...kar pit nas pa oun srey

tae ber yerng hat tver bong jir tha tver barn bart

mean 1 barn mean 100

jir tha knong kar dom'ner jivit neay yerng ma neak ma neak neng trov prorteas neng up'pa'sak neng juab manos thon nis chreun nas

som pa oun drill kluan aeng bart derm ouy mean sapheap tream ouy prom neng pror'chhom mok neng panh'ha bart

bong jir tha pa oun srey tver barn bart

* sarch nheat robeab nis men kuab bei yok kluan tov kbae rir rob arn tor tov teat bart pruas nom tae panh'ha mork dol dol kluan yerng neng krom kruasa
ke hao tha jia ma nos tae tong'ver de'rak'chhan (de'rak'chhan means bok'kol dael reang steas men ouy ke chom'reun)

mean sach nheat ei jeng mean KiKi jea mit la or jeang bart pa oun srey


som pa oun srey bong som'narng la or
mean komlang chet klar'harn ch'nes nov rol up'pa'sak bart
mean sech'dei sok teang kai teng chet bart

kom plech na pa oun srey nov mean puak yerng LK nov chhor kbae pa oun ouy kom'lang chet pa oun jia nech

pa oun srey tver barn bong jir doch'chnos bart
Paoun som orkun mjas bang tony jea anaik kapaka dail ban pdol jea matie yobol nerng jouy oy komlang chit paoun. thanks

http://bradlinda.hi5.com

6Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:40 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

drbophathansour wrote:soursdey chompey!!

kyom kit tha!!ot mean avey somkarn nuss teh!!sach nheat daeh jong bane taeh roboss keh!!jrornang prochan ning keh!!monuss taing ning!!tov ti nah kor ming bane sok daeh!!ka projan!ka jrornang ning keh!!kir jear pheap dor ahkrork mouy somrab monuss klass!!heuy monuss taing ning!!chompey ming bach tov worry or thinking of them teh nah!!pheap ahkrork ming arch chness pheap laor bane teh!!neak nah tver ahkrork!!totoul bane taeh phorl ahkrork ning!!huey monuss jung!!ot jess kmass keh ey teh!!

chompey khorm tver ka!mean money chreun!!sach nheat chompey mean ka jronang jong bane !!pourk keh krorn taeh jong tver oy chompey batt borng nov avey daeh chompey mean nah!!if chompey always help them!!at the end!!chompey chbass jear kmean sorl avey nuss teh!!heuy monuss daeh always mean jet jronang jong bane roboss keh!!they will tver oy you batt trobsombatt oss pi kloun if you continue to touk jet them and help them nah!!

yes thats true!!!sach nheat heuy!!trov taeh help when they need!!but if sach nheat mean jet ahkrork ming laor jrornang!!help only 1 or 2 times!!kir bane heuy!!monuss roberb ning!!even you help them 1000 times teat!!kor keh ming aneth you daeh nah!!

kyom ming daeh pass reung jung nuss teh!!kyom krorn taeh give u my opinions nah!!if i am u!!i will not help them anymore!! ber kyom daeng tha keh jear monuss ahkrork jet ming laor jompourss kyom!!kyom close my eyes tver ming kherng and ming lir avey taing oss pi them!!help keh rouch heuy!!keh baeh jear mean jet ming laor dak!!ter yeung khorm yok komlang tov help keh teat tver ey!!

well!!i know its hard !!but when we have a good heart!!even if that person ahkrork yang nah!!we always have heart to help them!!ber kyom ving!!kor jet tone daeh!!still help keh!even keh mean jet ming laor dak!!i cannot say no!!
Thank you thansour so much! khyom nis jea monus chit ton hery tous bey jea ke tver akrok dak,kor nov tai chit min dach. Sach nheat dail khyom thloib roum sok tok tang pi toch kdey srolanh nerng korom ker vea mean ney thom theng nas somrab khyom,rohot dol thgnai nis kor nov tai dor dail. Song kherm tha thgnai na mouy pouk ke kai komnit tov chos. Avey dail khyom tver ker mean teava derng ler,omper la'or nerng yok chhnas omper akrok. :thanks1:

http://bradlinda.hi5.com

7Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:41 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

srech tae chompey te..ber yol tha min la'or ...trov tae chhob roib arn eiy teat tov... sroul bom pot heuy...kmean pontae te.... kom pibak jit eiy tor tov teat .... lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

8Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:46 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

sithisak wrote:
Beu jea kjum vinh keu min rob arn tiet te. Kjum chhub rob rork ter madorng. Monus prophet nis rob arn nam ter mean kruos thnak dol khluon eng vinh te.
Orkun bang bros sithisak dail ban pdol jea yobol,ber tha chhob chhob ban paoun nerng tver pleam,tai paoun tver tov min rouch te. Sad

http://bradlinda.hi5.com

9Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:46 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

yo yo yo chompey srey rerng perng

kmean avei dael chompey tver ot barn prus chompey mean kom'lang jet mean tirk chet rerng perng

smile ouy kluan aeng tech tov chompey

U can do it pa oun srey

10Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:51 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:srech tae chompey te..ber yol tha min la'or ...trov tae chhob roib arn eiy teat tov... sroul bom pot heuy...kmean pontae te.... kom pibak jit eiy tor tov teat .... lolzzzzz
Sad Sad SadBer pouk ke min main jea sach nheat nos,kmouy nerng tver pleam,tai nis jea sach nheat ter oy kmouy chhop teak tong kert dai rer te.niyeay oy chom ke jea sach nheat bongkert my father teat.hmmmm...

http://bradlinda.hi5.com

11Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:54 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:yo yo yo chompey srey rerng perng

kmean avei dael chompey tver ot barn prus chompey mean kom'lang jet mean tirk chet rerng perng

smile ouy kluan aeng tech tov chompey

U can do it pa oun srey
surpris chom bang tony klay jea DJ penh kal....lolzz
cha paoun nerng tver chit reng perng.

http://bradlinda.hi5.com

12Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:59 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:
Lovekhmer2009 wrote:yo yo yo chompey srey rerng perng

kmean avei dael chompey tver ot barn prus chompey mean kom'lang jet mean tirk chet rerng perng

smile ouy kluan aeng tech tov chompey

U can do it pa oun srey
surpris chom bang tony klay jea DJ penh kal....lolzz
cha paoun nerng tver chit reng perng.
nhor nherm ouy kluan aeng muay tov pa oun srey

pa oun srey tver barn bong jir jeng na

heheh

jia pd ooooy men maen te jia dj bondos ar'son menh neng lol!

13Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 6:59 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ber jeung mean tae vithy 1 te kir... mech mech tov kom ouy tae yeung tver khos.. chompey min pibak jit te,,, ber yeung la'or kir yeung nov tae la'or...kom bach khing chhloss knea eiy te,, tver laor ning ouy yeung chhneas avey avey taing oss... reung ke ke tver eiy tver tov... kit tae reung yeung ban heuy... trov tae tver la'or tor tov teat....


Chompey wrote:
sokhayun wrote:srech tae chompey te..ber yol tha min la'or ...trov tae chhob roib arn eiy teat tov... sroul bom pot heuy...kmean pontae te.... kom pibak jit eiy tor tov teat .... lolzzzzz
Sad Sad SadBer pouk ke min main jea sach nheat nos,kmouy nerng tver pleam,tai nis jea sach nheat ter oy kmouy chhop teak tong kert dai rer te.niyeay oy chom ke jea sach nheat bongkert my father teat.hmmmm...

http://tagged.com/sokhayun

14Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 7:06 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:ber jeung mean tae vithy 1 te kir... mech mech tov kom ouy tae yeung tver khos.. chompey min pibak jit te,,, ber yeung la'or kir yeung nov tae la'or...kom bach khing chhloss knea eiy te,, tver laor ning ouy yeung chhneas avey avey taing oss... reung ke ke tver eiy tver tov... kit tae reung yeung ban heuy... trov tae tver la'or tor tov teat....


Chompey wrote:
sokhayun wrote:srech tae chompey te..ber yol tha min la'or ...trov tae chhob roib arn eiy teat tov... sroul bom pot heuy...kmean pontae te.... kom pibak jit eiy tor tov teat .... lolzzzzz
Sad Sad SadBer pouk ke min main jea sach nheat nos,kmouy nerng tver pleam,tai nis jea sach nheat ter oy kmouy chhop teak tong kert dai rer te.niyeay oy chom ke jea sach nheat bongkert my father teat.hmmmm...
Cha,kmouy kor kit jerng dair,kmouy ot mean tov chhlous jea mouy pouk ke te, kmouy som sour lok pu tha monus dail ke chol sasna jisu ke min oy derng kun bang paoun rer ov pok mday te rer? that what they told me? hery pel chol chhnam ,dak bin ey ker min oy sein rer tov wat te. ter nis jea ka pit main rer te?

http://bradlinda.hi5.com

15Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 7:09 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
Chompey wrote:
Lovekhmer2009 wrote:yo yo yo chompey srey rerng perng

kmean avei dael chompey tver ot barn prus chompey mean kom'lang jet mean tirk chet rerng perng

smile ouy kluan aeng tech tov chompey

U can do it pa oun srey
surpris chom bang tony klay jea DJ penh kal....lolzz
cha paoun nerng tver chit reng perng.
nhor nherm ouy kluan aeng muay tov pa oun srey

pa oun srey tver barn bong jir jeng na

heheh

jia pd ooooy men maen te jia dj bondos ar'son menh neng lol!
jerng paoun som serch oy thu chit tich sin lol lol seuch seuch seuch seuch seuch
serch klang pek tich ke tha paoun chhkout tov..lolzzz

http://bradlinda.hi5.com

16Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 7:41 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:
Lovekhmer2009 wrote:
Chompey wrote:
Lovekhmer2009 wrote:yo yo yo chompey srey rerng perng

kmean avei dael chompey tver ot barn prus chompey mean kom'lang jet mean tirk chet rerng perng

smile ouy kluan aeng tech tov chompey

U can do it pa oun srey
surpris chom bang tony klay jea DJ penh kal....lolzz
cha paoun nerng tver chit reng perng.
nhor nherm ouy kluan aeng muay tov pa oun srey

pa oun srey tver barn bong jir jeng na

heheh

jia pd ooooy men maen te jia dj bondos ar'son menh neng lol!
jerng paoun som serch oy thu chit tich sin lol lol seuch seuch seuch seuch seuch
serch klang pek tich ke tha paoun chhkout tov..lolzzz
nis hoy bart ke hao tha chompey srey meas mei

cham tok na pa oun srey
tver chet ouy sa gnob dol pa oun srey tver jet sa gnob jet pa oun srey neng sa art

dol jet sa art via tver ouy pa oun mean idea la or la or ruam teang sok'kha'pheap chet dor la or teat bart
sok'kha'pheap chet la or juay chom'ronh ouy sok'kha'pheap kai la or dae bart
hehe

17Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 11:26 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love tos min sour kor ding houy tha trov kit yang mix noss na,ter nov rab rok ey teat norm ter mean phanha dol yeung tov tgain mok nos te love
Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?

http://sweetlovely.hi5.com

18Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 10th August 2009, 12:31 pm

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

One day u feel crying yom ..call me Embarassed ..i make u laugh lol ..
coz, i'm cry with u.. yom yom //

19Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 4:05 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

sweet_lovely wrote:love tos min sour kor ding houy tha trov kit yang mix noss na,ter nov rab rok ey teat norm ter mean phanha dol yeung tov tgain mok nos te love
Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?
yom yom yompaoun tver min ban te bang srey!

http://bradlinda.hi5.com

20Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 4:10 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

visal_bross wrote:One day u feel crying yom ..call me Embarassed ..i make u laugh lol ..
coz, i'm cry with u.. yom yom //

Sad Sad Sad ber call tov bang bros toil tai serch rok number nov yellow page! orkun for sharing bang bros.

http://bradlinda.hi5.com

21Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 5:09 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love jing tver mix tov nor ber paoun tha min arch tver ban noss hmmmm kit love
Chompey wrote:
sweet_lovely wrote:love tos min sour kor ding houy tha trov kit yang mix noss na,ter nov rab rok ey teat norm ter mean phanha dol yeung tov tgain mok nos te love
Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?
yom yom yompaoun tver min ban te bang srey!

http://sweetlovely.hi5.com

22Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 4:25 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh..... ber jong oy knhom oy yobol, som niyeay oy mien haet phol somrab knhom neak arn phong,,, :P ..... knhom jear samajirk ney LK 1 dae, min men mien ney tha knhom trov nov khang mjass Oun Chompey teh lolzzz... ey yass mjass oun! jrolom jorl tour lakhourn pi lirk mun LOLZ :D

There are always two side to the story,,,, niss kron tae arn what Chompey type, knhom jumtoss tov heuy, joss tumrom nhom barn arn the other side keh type tiet, Chompey trov thmong nhom pun nah tov? seuch

niss nhom oy yobol,,, ber you mien roboss oy keh si, u trov jess prer jetasas oy neak ott klean rub nuss nov kitt tha u jear neak mien kun 1 rub rohott pel dae keh kompung ott klean rir kor keh mien ban vinh kor doy,,,, ber robiep oy roboss tov keh si heuy, bae jear keh kitt rir sdey tha min la'or dak you,,,,, pheak jrern neak dael mien roboss rub nuss jbass jear mien panhaha heuy ban trov keh promatt pi ler thaem..... knhom min men tha oy you teh, kir niyeay tour tov, pheak jrern nirng pheak tich,,,, yok tov kitt mir tov.... :P

rorb arn sach nhiet, rob arn mitt pheak min jam bach yok roboss yok prak tov oy keh jai ban jatt tuk tha jear mnuss la'or teh...... ber sach nhiet roboss you propritt mok lir neak mien kun u doch u ban rai rab, rouch keh kit tha roboss jear rirng somkhan, sach nhiet u jbass jear min kitt dol mono sanh jetana rovieng sach nhiet teh....

sarob, knhom ott ban kanh jerng khang nah, kir jong oy pheaky tang 2 prer arom dermbey oy mono sanh jetanar roveang sach nhiet rir mitt pheak ban prokorb yu jear ongvaeng.....

rouch myang tiet, som kom sour knhom tha haet ey knhom J keh pinh room ey jirng? kom sour ey, yat trov thmong thaem LOLZZZZZ
lol!
[quote="Chompey"][color=darkred]Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery.[/color] Sad Sad
[color=darkred]Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?
[/color][/quote]

23Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 4:27 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

JOM!!!!! I type ey veng messss???? banh1
lol!

24Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 9:32 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

chompey=linda te ..smarn ti member tmey.. :D :D
mej heuy...sok kai ti ott saby jet hor..
kom kit jrenh pek linda euy...bong pa'oun ti ponning eng..linda rob-ahn min rob-rahn srach ti linda te...just remember what happend today to guide your decision in the future.

:pka: jun linda 1 pka1

Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?

https://www.dailymotion.com/7wonder

25Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 9:47 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh..... ber jong oy knhom oy yobol, som niyeay oy mien haet phol somrab knhom neak arn phong,,, :P ..... knhom jear samajirk ney LK 1 dae, min men mien ney tha knhom trov nov khang mjass Oun Chompey teh lolzzz... ey yass mjass oun! jrolom jorl tour lakhourn pi lirk mun LOLZ :D

There are always two side to the story,,,, niss kron tae arn what Chompey type, knhom jumtoss tov heuy, joss tumrom nhom barn arn the other side keh type tiet, Chompey trov thmong nhom pun nah tov? seuch

niss nhom oy yobol,,, ber you mien roboss oy keh si, u trov jess prer jetasas oy neak ott klean rub nuss nov kitt tha u jear neak mien kun 1 rub rohott pel dae keh kompung ott klean rir kor keh mien ban vinh kor doy,,,, ber robiep oy roboss tov keh si heuy, bae jear keh kitt rir sdey tha min la'or dak you,,,,, pheak jrern neak dael mien roboss rub nuss jbass jear mien panhaha heuy ban trov keh promatt pi ler thaem..... knhom min men tha oy you teh, kir niyeay tour tov, pheak jrern nirng pheak tich,,,, yok tov kitt mir tov.... :P

rorb arn sach nhiet, rob arn mitt pheak min jam bach yok roboss yok prak tov oy keh jai ban jatt tuk tha jear mnuss la'or teh...... ber sach nhiet roboss you propritt mok lir neak mien kun u doch u ban rai rab, rouch keh kit tha roboss jear rirng somkhan, sach nhiet u jbass jear min kitt dol mono sanh jetana rovieng sach nhiet teh....

sarob, knhom ott ban kanh jerng khang nah, kir jong oy pheaky tang 2 prer arom dermbey oy mono sanh jetanar roveang sach nhiet rir mitt pheak ban prokorb yu jear ongvaeng.....

rouch myang tiet, som kom sour knhom tha haet ey knhom J keh pinh room ey jirng? kom sour ey, yat trov thmong thaem LOLZZZZZ
lol!
vaiy u eing niyeay mok mer tai kloun jes derng vaik nheik trov khos nas jerng,chom pous khyom niyeay avey dail jea ka pit ban I niyeay,Somdey u jenh mok doch jea merl gheay me jerng.krousa me and I never did something bad to them te,alway nice and when they want to help we help. we never want something back from them. We always hope they have a happiness in their family. In one day my parents give something to other relative,but they chronain.and then start to say something bad to us. I sour u tha ter nis krousa me tver jerng khos dair hor,we never chhlous wit them te coz we think it un usefull, any way I som orkun u hery dail ban banh jenh idea. biberon

http://bradlinda.hi5.com

26Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 9:58 pm

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

dear chompey!!
oy taeh neak nah mean jet tone with big open heart!!pit jear yap nass!!i know how u feel!cos i am like u too!!anet keh pek!!at the end kir keh tver barb heuy nah!!

but u know!that kind of person!!ming jess kmass keh teh!!heuy kor ming jess kit kae kloun ey daeh!!kit taeh pi chness!!kit taeh pi jong bane roboss keh!!

well!!we cannot do anything !!the best way!is close ur eyes and pretend that u dont see what happened to them tov bane heuy nah!!sometimes!!you trov tver jet oy rung bontich nah!!ber you nvo taeh mean jet jung!!at the end!!you ning heuy daeh jear neak chir jet kit chreun tov jear chir cos of them nah!!
:pka:

Chompey wrote:Thank you thansour so much! khyom nis jea monus chit ton hery tous bey jea ke tver akrok dak,kor nov tai chit min dach. Sach nheat dail khyom thloib roum sok tok tang pi toch kdey srolanh nerng korom ker vea mean ney thom theng nas somrab khyom,rohot dol thgnai nis kor nov tai dor dail. Song kherm tha thgnai na mouy pouk ke kai komnit tov chos. Avey dail khyom tver ker mean teava derng ler,omper la'or nerng yok chhnas omper akrok.[/color] :thanks1:

27Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 10:00 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

KAP ANG wrote:chompey=linda te ..smarn ti member tmey.. :D :D
mej heuy...sok kai ti ott saby jet hor..
kom kit jrenh pek linda euy...bong pa'oun ti ponning eng..linda rob-ahn min rob-rahn srach ti linda te...just remember what happend today to guide your decision in the future.

:pka: jun linda 1 pka1

Cha I'm Linda bang bros, Thank u for your flower.
I think like you too,and I hope someday they will chang their habit.
Very Happy

http://bradlinda.hi5.com

28Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 10:07 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

drbophathansour wrote:dear chompey!!
oy taeh neak nah mean jet tone with big open heart!!pit jear yap nass!!i know how u feel!cos i am like u too!!anet keh pek!!at the end kir keh tver barb heuy nah!!

but u know!that kind of person!!ming jess kmass keh teh!!heuy kor ming jess kit kae kloun ey daeh!!kit taeh pi chness!!kit taeh pi jong bane roboss keh!!

well!!we cannot do anything !!the best way!is close ur eyes and pretend that u dont see what happened to them tov bane heuy nah!!sometimes!!you trov tver jet oy rung bontich nah!!ber you nvo taeh mean jet jung!!at the end!!you ning heuy daeh jear neak chir jet kit chreun tov jear chir cos of them nah!!
:pka:

Chompey wrote:Thank you thansour so much! khyom nis jea monus chit ton hery tous bey jea ke tver akrok dak,kor nov tai chit min dach. Sach nheat dail khyom thloib roum sok tok tang pi toch kdey srolanh nerng korom ker vea mean ney thom theng nas somrab khyom,rohot dol thgnai nis kor nov tai dor dail. Song kherm tha thgnai na mouy pouk ke kai komnit tov chos. Avey dail khyom tver ker mean teava derng ler,omper la'or nerng yok chhnas omper akrok.[/color] :thanks1:
You niyeay trov hery,neak dail rong tok ker jea kloun yeurng.
ke min dail kit pi sondan chit robos yeurng te. Pel dail ke mean tok we always help them,but at the end we get only bad word from them. I want to ask you the people that kan sassna jisu ke min oy derng kun ovpok mday rer kor bang paoun te main te,sombey tai tov wat orch thub kor min ban dair, ter nis jea ka pit main te?

http://bradlinda.hi5.com

29Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 10:09 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

neak klas kir onjerng paoun srey kir mean jet jang ban bors kei rohout neng aeng doy kmean jes kit tha avey kei ban mork kir doy ka khet khorm robos pourk kei .
kir jea monus lop lon jang ban robos kei , bong ott jol jet sos
bong paoun klas neng kir kjil nas min jang tver ei rork ei tei ber ban bong paoun jouy kir angkuy jam tae kei jouy min derng kei nos tver ka lean pnek . heuy mouy teat jam jronaen .

bong paoun onjerng tov oy chngay proser jeang . pel yeung tha oy kei tha yeung akrork

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

30Bang paoun jouy kit khyom phong? Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 10:09 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Julasar wrote:JOM!!!!! I type ey veng messss???? banh1
lol!

lolzzzzzzzz yiii ahreak tirk niss yap men lolzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum