Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 3 44939


Join the forum, it's quick and easy

Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 3 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Bang paoun jouy kit khyom phong?

+10
MjasSnaehSomnop
KAP ANG
Julasar
visal_bross
sweet_lovely
sokhayun
Yumareach
drbophathansour
Lovekhmer2009
Chompey
14 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

61Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 3 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 14th August 2009, 3:06 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Yiiiiiii! nis min mern hao tha tor moit or tor dai te! Beu nov chet chang yang mech nis? Ket tha nhom oy Julasa eng ruch kloun der heh? Chrorlom thom heuy bart vaiy

Julasar wrote:tor moit oy papach,, ooops tor dai oy papach lolzzz,,, nov jit min oy rouch kloun teh, somnang heuy nov chngai lolzzzz

kannitha.k wrote:Oops! na ke tha Julasa eng prochhang with what I break down tov? Nhom ot ban niyeay te na. Nhom kit tha Julasa te del kou read what I wrote again nus. Julasa respond to Chompey base on her topic, er nhom respond to Julasa base on General Idea.

62Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 3 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 16th August 2009, 5:29 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

ber knhom nov jit knhom jab therb, niss min oy knhom rouch kloun jab knhom therb vinh rir kor ey hah???? seuch seuch
but ott teh, knhom min jab therb teh, kir jab sutt, ber jong sut knhom venh, kir reek reay theeng kakood oy u sutt vinh jear nich LOLZ seuch seuch rouch leng sott tae yok hammer dak kbal phong Mad Mad Mad Mad banh banh banh banh
t kab banh1

VP VS blurp
lol

[quote="kannitha.k"]Yiiiiiii! nis min mern hao tha tor moit or tor dai te! Beu nov chet chang yang mech nis? Ket tha nhom oy Julasa eng ruch kloun der heh? Chrorlom thom heuy bart vaiy

[quote="Julasar"]tor moit oy papach,, ooops tor dai oy papach lolzzz,,, nov jit min oy rouch kloun teh, somnang heuy nov chngai lolzzzz

[quote="kannitha.k"]Oops! na ke tha Julasa eng prochhang with what I break down tov? Nhom ot ban niyeay te na. Nhom kit tha Julasa te del kou read what I wrote again nus. Julasa respond to Chompey base on her topic, er nhom respond to Julasa base on General Idea. [/quote][/quote][/quote]

63Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 3 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 17th August 2009, 4:30 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Mech kor leu lok nis mean monus yab beb nis nor??????? monus saey chol chet preu hoeng'sa chea1 monus srey tov keut!!!! kheng kheng kheng

Julasar wrote:ber knhom nov jit knhom jab therb, niss min oy knhom rouch kloun jab knhom therb vinh rir kor ey hah???? seuch seuch
but ott teh, knhom min jab therb teh, kir jab sutt, ber jong sut knhom venh, kir reek reay theeng kakood oy u sutt vinh jear nich LOLZ seuch seuch rouch leng sott tae yok hammer dak kbal phong Mad Mad Mad Mad banh banh banh banh
t kab banh1

VP VS blurp
lol

kannitha.k wrote:Yiiiiiii! nis min mern hao tha tor moit or tor dai te! Beu nov chet chang yang mech nis? Ket tha nhom oy Julasa eng ruch kloun der heh? Chrorlom thom heuy bart vaiy

Julasar wrote:tor moit oy papach,, ooops tor dai oy papach lolzzz,,, nov jit min oy rouch kloun teh, somnang heuy nov chngai lolzzzz

kannitha.k wrote:Oops! na ke tha Julasa eng prochhang with what I break down tov? Nhom ot ban niyeay te na. Nhom kit tha Julasa te del kou read what I wrote again nus. Julasa respond to Chompey base on her topic, er nhom respond to Julasa base on General Idea.

64Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 3 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 17th August 2009, 8:33 am

sayonara

sayonara
LK Member
LK Member

Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?
sra sra sra let me just tell you 8 words
Khat jet mon daich tver sdach mon kirth sra sra sra

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum