Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Bang paoun jouy kit khyom phong?

+10
MjasSnaehSomnop
KAP ANG
Julasar
visal_bross
sweet_lovely
sokhayun
Yumareach
drbophathansour
Lovekhmer2009
Chompey
14 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

31Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 10:21 pm

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:neak klas kir onjerng paoun srey kir mean jet jang ban bors kei rohout neng aeng doy kmean jes kit tha avey kei ban mork kir doy ka khet khorm robos pourk kei .
kir jea monus lop lon jang ban robos kei , bong ott jol jet sos
bong paoun klas neng kir kjil nas min jang tver ei rork ei tei ber ban bong paoun jouy kir angkuy jam tae kei jouy min derng kei nos tver ka lean pnek . heuy mouy teat jam jronaen .

bong paoun onjerng tov oy chngay proser jeang . pel yeung tha oy kei tha yeung akrork
Sad Sad Sad bang srey niyeay trov nerng sach nheat paoun nas. kit tai pi chronain,oy pon nes chang ban pon nos.min jes skob. Alov paoun chhob kvol hery neak na chang tha ey tha tov,omper la'or dail yeurng tver mean teava derng ler,neak dail chang ban bos ke nov min sok knong krousa nos te.

http://bradlinda.hi5.com

32Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 10:24 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

trov heuy
bong vinh kmean kvol neng na tei prous pourk kei oss neng pel yeung trov ka yeung lombak kmean keunh sromoul tei , tae pel yeung mean ban kir keunh mok morng . pises douch yeung mork nov srok kei onjerng pel tov vinh kir mork rork mork leng , jos haet avey kal novkhmer douch knea min del mork oeut lolzzzzzzzzz .
bong krov pi pa mak neng bong paoun bong neak pserng bong ott ronhei ronhei jea mouy

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

33Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 11th August 2009, 10:24 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jom, vaek nhaek trov khoss mech???? i ott ban tang kloun aeng jear neak vaek nhaek teh,,,, vear jear komnitt roboss you not mine,,, you jear neak dak pror thienabott rouch sour yobol keh nah!!! :P ..... peak trong nah dae i mir ngeay krousar you? :P .... i torp mok vinh jear ah nha kondal rouch oy yobol tam tae u sour...... If you want me to be on your side and support your opinion 100%, u have to convince me as the reader that what ever u do is nice....... read your post mdorng tiet tov, to me and myself, none of it convince rouch oy me support your pror thienabott teh :P lolzzz

dak pror thienabott prous joal doch bach krop srov songkhim tha vear doss ban la'or tang oss mech??? is it my fault that your post did not convince me and support you???? :P
[quote="Chompey"]vaiy [color=darkred][font=Verdana]u eing niyeay mok mer tai kloun jes derng vaik nheik trov khos nas jerng,chom pous khyom niyeay avey dail jea ka pit ban I niyeay,Somdey u jenh mok doch jea merl gheay me jerng.krousa me and I never did something bad to them te,alway nice and when they want to help we help. we never want something back from them. We always hope they have a happiness in their family. In one day my parents give something to other relative,but they chronain.and then start to say something bad to us. I sour u tha ter nis krousa me tver jerng khos dair hor,we never chhlous wit them te coz we think it un usefull, any way I som orkun u hery dail ban banh jenh idea.[/font][/color] biberon[/quote]

34Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 12:01 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:jom, vaek nhaek trov khoss mech???? i ott ban tang kloun aeng jear neak vaek nhaek teh,,,, vear jear komnitt roboss you not mine,,, you jear neak dak pror thienabott rouch sour yobol keh nah!!! :P ..... peak trong nah dae i mir ngeay krousar you? :P .... i torp mok vinh jear ah nha kondal rouch oy yobol tam tae u sour...... If you want me to be on your side and support your opinion 100%, u have to convince me as the reader that what ever u do is nice....... read your post mdorng tiet tov, to me and myself, none of it convince rouch oy me support your pror thienabott teh :P lolzzz

dak pror thienabott prous joal doch bach krop srov songkhim tha vear doss ban la'or tang oss mech??? is it my fault that your post did not convince me and support you???? :P
I think u have something wrong in ur head,i didn't say u merl gheay krousa me na,and i didn't say I mad at u coz u didn't support me.Can u please read what i said again? I'm here to make friend not make enemy wit u. What ever u think i understand and read the first letter that you worte the first time again. If i confused or what i said it my topic was wrong, It's mean everybody who was reply to me they also didn't understand the meaning in my topic too. I did ask the people to give me an idea what should i do,and they did understand what i mean,except u that said before u can give me the idea ,first let me read my topic again.what u mean?

http://bradlinda.hi5.com

35Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 12:48 am

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

oh.jeng hor...jos yellow page neng nov kon laeng na tov???kyom rok merl min khernh te... surpris

36Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 2:55 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

ooops i jrolom, u said i mir ngeay you, NOT your krousar, my bad :D..... if nothing is wrong with you, please also read my respond too, i did not said u r MAD, mech jess niss... lolzzzz :P

let me refresh what u ask in your topic, u ask people that should u or should u not continue to have the relationship with your relative, am i right???? if i can repeat your question, im 100% sure that there is nothing wrong with my head :P....

the reason i couldnt help you answer your question directly is because your story is LAME. 10/10 people read your story can see what u r trying to say or do.... but MAYBE they know u too long they r trying to go with what u want to hear..... or MAYBE i'm wrong LOLZ

read and understand my respond line by line again, especially my first respond, im trying to tell u something, i know its rough :D.......if u don't know what im trying to tell ya, let put an end to this, and let conclude that there is something wrong with my head, not you.... :D :D

[quote="Chompey"]
[color=darkred]I think u have something wrong in ur head,i didn't say u merl gheay krousa me na,and i didn't say I mad at u coz u didn't support me.Can u please read what i said again? I'm here to make friend not make enemy wit u. What ever u think i understand and read the first letter that you worte the first time again. If i confused or what i said it my topic was wrong, It's mean everybody who was reply to me they also didn't understand the meaning in my topic too. I did ask the people to give me an idea what should i do,and they did understand what i mean,except u that said before u can give me the idea ,first let me read my topic again.what u mean? [/color]
[/quote]

37Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 4:48 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?


surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris

38Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 8:12 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

prettyravy wrote:
Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?


surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris
Ravy, you know what i mean right?how are u?

http://bradlinda.hi5.com

39Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 8:14 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

visal_bross wrote:oh.jeng hor...jos yellow page neng nov kon laeng na tov???kyom rok merl min khernh te... surpris
bang bros berk merl yellow page,the number is 911...lolzzzzz seuch

http://bradlinda.hi5.com

40Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 12:39 pm

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

hehehe u aeng ah yeay man hor?????tha yellow page nov number 911... stop
kyom min deng tha tov rok nov na te...coz jreun nas....lolzzz

41Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 12th August 2009, 10:03 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:
prettyravy wrote:
Chompey wrote:Sour sdey bang paoun teung oss knea, sok sabbay jea te?khyom vinh min sov jea sok te,prous mean reung klas tver oy khyom smok smanh chheur kbal chong ptos hery. Sad Sad
Khyom taing tai kit tha monus dail khyom korom srolanh pouk ke jea monus la'or,pon tai thgnai nis terb khyom derng tha pouk ke jea monus akrok,lob lon,chang ban troib ke min jes ean kmas,thaim teung brer somdey min la'or dak neak mean kun robos khyom teat.Pouk ke derng tai chang ban min jes chob, tai min dail kit pi kalombak robos ke nos te. kherj ke mean ban chronain. hery nis ber yeurng min khom preng ter mean mok pi na tov?
khyom som sour bang paoun tha ter sach nheat robeab nis kour oy roib arn tor tov teat dair rer te?


surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris surpris
Ravy, you know what i mean right?how are u?



yes, i know. chol mork kunh topic leung pjak preut .
i'm fine, and you ?

42Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 1:28 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

ouy ah rueng bong papaoun vea jeng heuy, jealous and yeay derm knea min jes chup. Somkan you and your family should kit tha ber neak na ke tver laor dak yerng, yerng korub srolanh neak nos tov. Ber ke ah krok, yerng kom tov kvol and kit pi ke ey.

Rouch heuy ignore tha ey sey julasach nos tov hahahha....he jeng eng always prochang neak dortei, maybe he chkout ning sneaha pek ban min sov jes kit hahahha...

43Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 2:51 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jom yeay sok roi roi, aeng min torn doss skov ma sorsai nah phong hav aeng ta eysey.... lolzzz.... rirng min som haet phol ah nah jess tae err err tam keh mech teh veuy... lolzz :P

44Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 3:48 am

drbophathansour

drbophathansour
LK Member
LK Member

dear chompey!!!

to answer to question!!my answer is no!!ming main jear kapit nuss teh!!
personally!!the real neak daeh karn sassna tov wat born preas khorm tver bourn!!keh ming daeh mean jet komnit ahkrork rir kor mean jet jrornang jong bane avey pi neak dortey nuss teh! and those persons are always give us advices oy jess daeng koune korop our parents, our bong paoun or neak daeh yeung srolang korob rorb arn douy smoss!!

neak daeh karn sassna khorm tov watt tver bourn!!and if those persons told u to forget ur parents!!ming oy you deung koune your parents daeh jear neak oy komnert you!!neak ning!!tver borne heuy ming bane laor nuss teh!!bourne daeh keh khorm tver!!chbass jear rolaiy tov oss heuy nah!!cos they are not honest with the god daeh keh khorm tov wat borne preas!!well!!monuss jung kyom ot how tha jear neak karn sassna ey nuss teh!!kyom kit tha monuss jung kir jear monuss mean putt (hypocrite)!!khorm tver jear neak karn sassna khorm tver bourne taeh tame kapit (inside) kir jear neak bourk brass!!jong bane taeh roboss keh!!like i told u!!monuss jung ming jess kmass keh teh!!and they dont care about others pples too!!

well!!niss krorn taeh jear ka kit roboss kyom nah!!

i wish u the best!!and dont think much about those pples!!cos when u will problems!!they could not help u like u did to them nuss teh!!u khorm help keh when they mean problems!!but pael you need help ving!!keh ming bane open eyes merl you and help you avey bane nuss teh nah!!

u have money!khorm tver ka!!have good job!!beautiful life!!its very normal that there are pples jealous with you nah!!just think about urseft and ur family tov bane heuy nah!!
:pka:


Chompey wrote:
drbophathansour wrote:dear chompey!!
oy taeh neak nah mean jet tone with big open heart!!pit jear yap nass!!i know how u feel!cos i am like u too!!anet keh pek!!at the end kir keh tver barb heuy nah!!

but u know!that kind of person!!ming jess kmass keh teh!!heuy kor ming jess kit kae kloun ey daeh!!kit taeh pi chness!!kit taeh pi jong bane roboss keh!!

well!!we cannot do anything !!the best way!is close ur eyes and pretend that u dont see what happened to them tov bane heuy nah!!sometimes!!you trov tver jet oy rung bontich nah!!ber you nvo taeh mean jet jung!!at the end!!you ning heuy daeh jear neak chir jet kit chreun tov jear chir cos of them nah!!
:pka:

Chompey wrote:Thank you thansour so much! khyom nis jea monus chit ton hery tous bey jea ke tver akrok dak,kor nov tai chit min dach. Sach nheat dail khyom thloib roum sok tok tang pi toch kdey srolanh nerng korom ker vea mean ney thom theng nas somrab khyom,rohot dol thgnai nis kor nov tai dor dail. Song kherm tha thgnai na mouy pouk ke kai komnit tov chos. Avey dail khyom tver ker mean teava derng ler,omper la'or nerng yok chhnas omper akrok.[/color] :thanks1:
You niyeay trov hery,neak dail rong tok ker jea kloun yeurng.
ke min dail kit pi sondan chit robos yeurng te. Pel dail ke mean tok we always help them,but at the end we get only bad word from them. I want to ask you the people that kan sassna jisu ke min oy derng kun ovpok mday rer kor bang paoun te main te,sombey tai tov wat orch thub kor min ban dair, ter nis jea ka pit main te?

45Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 5:37 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Somrab Julasa:

For your 1st paragraph:
Khnhom min yul srob chompus ka pakdeset robos Julasar del tha min del mean roeung beb nis keut leung ban prus khnhom kloun eng thloib kheunh & leou ptoil trorcheak. Pls remember that knong lok nis monus beb na kor mean der.

For your 2nd paragraph:
Trov heuy roeung ey kor mean 2 site der. Somkhan keu het phoal khos knea. Neak klas het phoal bos ke keu athmaniyum ter mdong! Beb nis keu pibak totoul yok nas. Monus del yab ker bomphot keu monus del tveu khos heuy mean het phoal tha kloun eng ot khos teat.

For your 3rd paragraph:
Ka ches preu chetasas dak monus keu chea roeung laor mouy. Khnhom som sorseu del Julasa nek kheunh yobol nis. Ter kou oy sday min mern monus krub rob know how to use it in a usefull way nus te.

For your 4th paragraph:
Komnit nis trov 1 phnaek der ter min mern tang os te. Yeung arch rok kheunh neak dael srolanh roib an yeung pit prakot pel yeung choub upasak reu panha nus eng. Neak klas koit ot mean trob thun mok chouy yeung te ter koit kor men look down or choin therm der. Beu mean avey arch chouy ban kor chouy tam latapheap tov. Nis heuy chea ka srolanh roib an pit!

For your 5th paragraph:
Ka prokan kloun chea kondal chea roeung 1 propei nas! Ter beu yeung preu vithy min som kou mok bonghanh dol ke nus yeung pit chea totoul bad reaction mok vinh min khan.

Somrab pa'oun srey Chompey:

Sach nheat min prakot tha sot ter laor nus te. Monus del min doeng tha kloun eng tveu khos keu kmean thngai ker kloun leuy.

Ka min chhlous tor va kor chea roeung laor der prus vea min chambach somrab monus chumpouk klas (orn charik doch sach nheat Chompey). Vithy laor keu cheas oy chhngay. Beu min arch kat ban te keu tuk tha u u choub knea madong " say hello " heuy deu tam plov reang kloun tov.

PS: Som arphey tus phong beu mean ka leus lous doy prokar na 1 hola


[quote="Julasar"]vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh..... ber jong oy knhom oy yobol, som niyeay oy mien haet phol somrab knhom neak arn phong,,, :P ..... knhom jear samajirk ney LK 1 dae, min men mien ney tha knhom trov nov khang mjass Oun Chompey teh lolzzz... ey yass mjass oun! jrolom jorl tour lakhourn pi lirk mun LOLZ :D

There are always two side to the story,,,, niss kron tae arn what Chompey type, knhom jumtoss tov heuy, joss tumrom nhom barn arn the other side keh type tiet, Chompey trov thmong nhom pun nah tov? seuch

niss nhom oy yobol,,, ber you mien roboss oy keh si, u trov jess prer jetasas oy neak ott klean rub nuss nov kitt tha u jear neak mien kun 1 rub rohott pel dae keh kompung ott klean rir kor keh mien ban vinh kor doy,,,, ber robiep oy roboss tov keh si heuy, bae jear keh kitt rir sdey tha min la'or dak you,,,,, pheak jrern neak dael mien roboss rub nuss jbass jear mien panhaha heuy ban trov keh promatt pi ler thaem..... knhom min men tha oy you teh, kir niyeay tour tov, pheak jrern nirng pheak tich,,,, yok tov kitt mir tov.... :P

rorb arn sach nhiet, rob arn mitt pheak min jam bach yok roboss yok prak tov oy keh jai ban jatt tuk tha jear mnuss la'or teh...... ber sach nhiet roboss you propritt mok lir neak mien kun u doch u ban rai rab, rouch keh kit tha roboss jear rirng somkhan, sach nhiet u jbass jear min kitt dol mono sanh jetana rovieng sach nhiet teh....

sarob, knhom ott ban kanh jerng khang nah, kir jong oy pheaky tang 2 prer arom dermbey oy mono sanh jetanar roveang sach nhiet rir mitt pheak ban prokorb yu jear ongvaeng.....

rouch myang tiet, som kom sour knhom tha haet ey knhom J keh pinh room ey jirng? kom sour ey, yat trov thmong thaem LOLZZZZZ
lol!

46Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 6:04 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

[color=red]ey keh jess LOLz hahahaha, you break down my respond paragraph by paragraph phong? seuch Let me refresh your memory, i ott ban niyeay tha rirng baeb niss min dael mien rir kor mien kert lerng jompous me teh,,,,, read read read lolzzz :P, ber rirng baeb niss mien kert lerng jompous me, I kor min yok dak nov public rouch jong bonghanh tha kloun me rir krousar me jear mnuss baeb nah dae,,,, If Chompey read this, i hope she get the message i just type above LOLz

Chompey is lucky to get a real critic like me LOLZ. If you post something, u have to be prepare for the good and the worst feed back..... don't assume you will get all the good one LOLZ....

I ott jong respond jrern teh , klach keh louch pajoar knong jet LOLZ, i can break down your respond by word, but i kjill nass LOLzzzzz tuk pel mir rub thort srey snae rouch ongkuiy nirk keh vinh [/color]
lol!


[quote="kannitha.k"][color=red]Somrab Julasa:[/color]

For your 1st paragraph:
Khnhom min yul srob chompus ka pakdeset robos Julasar del tha min del mean roeung beb nis keut leung ban prus khnhom kloun eng thloib kheunh & leou ptoil trorcheak. Pls remember that knong lok nis monus beb na kor mean der.

For your 2nd paragraph:
Trov heuy roeung ey kor mean 2 site der. Somkhan keu het phoal khos knea. Neak klas het phoal bos ke keu athmaniyum ter mdong! Beb nis keu pibak totoul yok nas. Monus del yab ker bomphot keu monus del tveu khos heuy mean het phoal tha kloun eng ot khos teat.

For your 3rd paragraph:
Ka ches preu chetasas dak monus keu chea roeung laor mouy. Khnhom som sorseu del Julasa nek kheunh yobol nis. Ter kou oy sday min mern monus krub rob know how to use it in a usefull way nus te.

For your 4th paragraph:
Komnit nis trov 1 phnaek der ter min mern tang os te. Yeung arch rok kheunh neak dael srolanh roib an yeung pit prakot pel yeung choub upasak reu panha nus eng. Neak klas koit ot mean trob thun mok chouy yeung te ter koit kor men look down or choin therm der. Beu mean avey arch chouy ban kor chouy tam latapheap tov. Nis heuy chea ka srolanh roib an pit!

For your 5th paragraph:
Ka prokan kloun chea kondal chea roeung 1 propei nas! Ter beu yeung preu vithy min som kou mok bonghanh dol ke nus yeung pit chea totoul bad reaction mok vinh min khan.[/quote]

47Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 6:05 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jom, mech ban i dak code keh ott ban jirng?? banh1

48Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 6:21 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Khnhom min niyeay doy ot mean ey chea som'ang nus te. Here is what you wrote "vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh....."

Pls refresh your reading again! Avey dael nhom sorser reply tov Julasa vinh kor mean both sites der. Julasa chea neak prokan kol jumhor both sites, joeng kou ta yul nov avey dael nhom ban sorser heuy.

Kom tha leuy break down my respond by word nus tus Julasa chang break down by letter kor nhom svakum der nah!



Julasar wrote:ey keh jess LOLz hahahaha, you break down
my respond paragraph by paragraph phong? seuch Let me refresh your memory, i ott ban niyeay tha rirng baeb niss min dael mien rir kor mien kert lerng jompous me teh,,,,, read read read lolzzz :P, ber rirng baeb niss mien kert lerng jompous me, I kor min yok dak nov public rouch jong bonghanh tha kloun me rir krousar me jear mnuss baeb nah dae,,,, If Chompey read this, i hope she get the message i just type above LOLz

Chompey is lucky to get a real critic like me LOLZ. If you post something, u have to be prepare for the good and the worst feed back..... don't assume you will get all the good one LOLZ....

I ott jong respond jrern teh , klach keh louch pajoar knong jet LOLZ, i can break down your respond by word, but i kjill nass LOLzzzzz tuk pel mir rub thort srey snae rouch ongkuiy nirk keh vinh

lol!


kannitha.k wrote:Somrab Julasa:

For your 1st paragraph:
Khnhom min yul srob chompus ka pakdeset robos Julasar del tha min del mean roeung beb nis keut leung ban prus khnhom kloun eng thloib kheunh & leou ptoil trorcheak. Pls remember that knong lok nis monus beb na kor mean der.

For your 2nd paragraph:
Trov heuy roeung ey kor mean 2 site der. Somkhan keu het phoal khos knea. Neak klas het phoal bos ke keu athmaniyum ter mdong! Beb nis keu pibak totoul yok nas. Monus del yab ker bomphot keu monus del tveu khos heuy mean het phoal tha kloun eng ot khos teat.

For your 3rd paragraph:
Ka ches preu chetasas dak monus keu chea roeung laor mouy. Khnhom som sorseu del Julasa nek kheunh yobol nis. Ter kou oy sday min mern monus krub rob know how to use it in a usefull way nus te.

For your 4th paragraph:
Komnit nis trov 1 phnaek der ter min mern tang os te. Yeung arch rok kheunh neak dael srolanh roib an yeung pit prakot pel yeung choub upasak reu panha nus eng. Neak klas koit ot mean trob thun mok chouy yeung te ter koit kor men look down or choin therm der. Beu mean avey arch chouy ban kor chouy tam latapheap tov. Nis heuy chea ka srolanh roib an pit!

For your 5th paragraph:
Ka prokan kloun chea kondal chea roeung 1 propei nas! Ter beu yeung preu vithy min som kou mok bonghanh dol ke nus yeung pit chea totoul bad reaction mok vinh min khan.

49Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 6:34 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

[b]"vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh..... lolz"[/b] read ah klear nirng oy ban 5 dorng tiet sin tov lolzzz.... also read Chompey story, and tell me if her story convince me to give her a straight forward answer.

rouch i jong dirng, u jong mien ney tha mech u respond mok me kor mien both side dae???? i ott mien rirng ey nov family me tell you or her teh :D :D :D

like i said i jong tuk pel nirk ku snae jear jeang break it down by word or letter :P :D:D:D:D:D LOLzzzzzz

[quote="kannitha.k"]Khnhom min niyeay doy ot mean ey chea som'ang nus te. Here is what you wrote "vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh....."

Pls refresh your reading again! Avey dael nhom sorser reply tov Julasa vinh kor mean both sites der. Julasa chea neak prokan kol jumhor both sites, joeng kou ta yul nov avey dael nhom ban sorser heuy.

Kom tha leuy break down my respond by word nus tus Julasa chang break down by letter kor nhom svakum der nah! [/quote]

50Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 6:55 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Julasa tov meul respond bos nhom 10 dong teat tov nah! Nhom khom seperated each paragraph deumbey kom ey confuse. The 5 paragraphs del nhom sorser keu respond to idea bos Julasa only min mern to Chompey te. Min joeng nhom min bach mention tha " Somrab Julasa, Somrab Chompey" te.

Nhom ot mean sorser tha Julasa mean roeung ey mok prab heuy oy nhom respond nus te. Both sites respond del nhom niyeay keu somdao leu my respond to your IDEA.

Avey dael nhom prab tov vinh kroin ter chea ka banhcheak ponos. Chang reak down reu tov tveu ey pseng is up to u te!

Julasar wrote:"vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh..... lolz" read ah klear nirng oy ban 5 dorng tiet sin tov lolzzz.... also read Chompey story, and tell me if her story convince me to give her a straight forward answer.

rouch i jong dirng, u jong mien ney tha mech u respond mok me kor mien both side dae???? i ott mien rirng ey nov family me tell you or her teh :D :D :D

like i said i jong tuk pel nirk ku snae jear jeang break it down by word or letter :P :D:D:D:D:D LOLzzzzzz

kannitha.k wrote:Khnhom min niyeay doy ot mean ey chea som'ang nus te. Here is what you wrote "vear min dael mien sach nhiet nah dae jong ban roboss keh bae jear mok srodey min la'or mok ler neak mien kun you teh....."

Pls refresh your reading again! Avey dael nhom sorser reply tov Julasa vinh kor mean both sites der. Julasa chea neak prokan kol jumhor both sites, joeng kou ta yul nov avey dael nhom ban sorser heuy.

Kom tha leuy break down my respond by word nus tus Julasa chang break down by letter kor nhom svakum der nah!

51Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 7:03 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

oh maybe i plich prab, i ott ban prochhang of what you break down into paragraph teh, read my first respond to you again ber min torn sov yuiy marn lolzzz..... my respond to you is still focus on Chompey topic.... jirng heuy ban i ott preak down your respond into words nuss :P :D

[quote="kannitha.k"]Julasa tov meul respond bos nhom 10 dong teat tov nah! Nhom khom seperated each paragraph deumbey kom ey confuse. The 5 paragraphs del nhom sorser keu respond to idea bos Julasa only min mern to Chompey te. Min joeng nhom min bach mention tha " Somrab Julasa, Somrab Chompey" te.

Nhom ot mean sorser tha Julasa mean roeung ey mok prab heuy oy nhom respond nus te. Both sites respond del nhom niyeay keu somdao leu my respond to your IDEA.

Avey dael nhom prab tov vinh kroin ter chea ka banhcheak ponos. Chang reak down reu tov tveu ey pseng is up to u te![/quote]

52Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 7:41 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Oops! na ke tha Julasa eng prochhang with what I break down tov? Nhom ot ban niyeay te na. Nhom kit tha Julasa te del kou read what I wrote again nus. Julasa respond to Chompey base on her topic, er nhom respond to Julasa base on General Idea.

Julasar wrote:oh maybe i plich prab, i ott ban prochhang of what you break down into paragraph teh, read my first respond to you again ber min torn sov yuiy marn lolzzz..... my respond to you is still focus on Chompey topic.... jirng heuy ban i ott preak down your respond into words nuss :P :D

kannitha.k wrote:Julasa tov meul respond bos nhom 10 dong teat tov nah! Nhom khom seperated each paragraph deumbey kom ey confuse. The 5 paragraphs del nhom sorser keu respond to idea bos Julasa only min mern to Chompey te. Min joeng nhom min bach mention tha " Somrab Julasa, Somrab Chompey" te.

Nhom ot mean sorser tha Julasa mean roeung ey mok prab heuy oy nhom respond nus te. Both sites respond del nhom niyeay keu somdao leu my respond to your IDEA.

Avey dael nhom prab tov vinh kroin ter chea ka banhcheak ponos. Chang reak down reu tov tveu ey pseng is up to u te!

53Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 8:43 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Thanks sister kannitha for your idea,I know a person who never met this story they said it's impossible to happen,and I just want to tell that person i didn't force to someone to belive and support what i said, I just said what i feel dissapointed with the person that i used to love and respect,and I just want to get any idea from everybody in here,but i really dont understand why someone said what i said "it's not possible to happen" if not happened how can i say and make this topic,they think i want to make a joke or make a lie story?
I just want to tell that person,please take your time with your love and I never want to know about your life,not my business!

http://bradlinda.hi5.com

54Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 8:46 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

visal_bross wrote:hehehe u aeng ah yeay man hor?????tha yellow page nov number 911... stop
kyom min deng tha tov rok nov na te...coz jreun nas....lolzzz
kit kit kitber u rok ott khernh jerng,tov sour dol kondail yellow page mok tov... lol!

http://bradlinda.hi5.com

55Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 8:51 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Chompey wrote:Thanks sister kannitha for your idea,I know a person who never met this story they said it's impossible to happen,and I just want to tell that person i didn't force to someone to belive and support what i said, I just said what i feel dissapointed with the person that i used to love and respect,and I just want to get any idea from everybody in here,but i really dont understand why someone said what i said "it's not possible to happen" if not happened how can i say and make this topic,they think i want to make a joke or make a lie story?
I just want to tell that person,please take your time with your love and I never want to know about your life,not my business!

You are welcome Very Happy

56Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 8:54 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

svai tram wrote:ouy ah rueng bong papaoun vea jeng heuy, jealous and yeay derm knea min jes chup. Somkan you and your family should kit tha ber neak na ke tver laor dak yerng, yerng korub srolanh neak nos tov. Ber ke ah krok, yerng kom tov kvol and kit pi ke ey.

Rouch heuy ignore tha ey sey julasach nos tov hahahha....he jeng eng always prochang neak dortei, maybe he chkout ning sneaha pek ban min sov jes kit hahahha...
thanks mjas bang svay tram! life alway like that,no body can escape from sad and bad thing,just small or big!

http://bradlinda.hi5.com

57Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 2:06 pm

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

ok....kyom chob jong deng heuy...prous douch jea pi bak nas...lolzzzzzzzz

58Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 2:12 pm

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

song sai tae u aeng lie kyom te merl tov.....arng tae kyom ort deng.... surpris

59Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 6:50 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

tor moit oy papach,, ooops tor dai oy papach lolzzz,,, nov jit min oy rouch kloun teh, somnang heuy nov chngai lolzzzz

[quote="kannitha.k"]Oops! na ke tha Julasa eng prochhang with what I break down tov? Nhom ot ban niyeay te na. Nhom kit tha Julasa te del kou read what I wrote again nus. Julasa respond to Chompey base on her topic, er nhom respond to Julasa base on General Idea. [/quote]

60Bang paoun jouy kit khyom phong? - Page 2 Empty Re: Bang paoun jouy kit khyom phong? 13th August 2009, 6:54 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

thank you for reminding me from making the same mistake like you did :P LOLZ

[quote="Chompey"][color=darkred]Thanks sister kannitha for your idea,I know a person who never met this story they said it's impossible to happen,and I just want to tell that person i didn't force to someone to belive and support what i said, I just said what i feel dissapointed with the person that i used to love and respect,and I just want to get any idea from everybody in here,but i really dont understand why someone said what i said "it's not possible to happen" if not happened how can i say and make this topic,they think i want to make a joke or make a lie story?
I just want to tell that person,please take your time with your love and I never want to know about your life,not my business!
[/color][/quote]

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum